Kia Ceed, Opel Astra GTC или Seat Ibiza?

Vnuce

http://abix.mk
Член од
20 март 2006
Мислења
2.602
Поени од реакции
223
Ми личи ко да е од пред два века дизајнот... Баш ко за Шкода ;)
(за класата.. ако не се лажам.. иста класа е со Сид и со Астра... само, седан изведба. Астрата ја има исто во седан изведба)
Модерен дизајн, можеби донекаде и интересен, но премногу ладен...
УФ НЕ! Некој сакал да направи “д груув оф д сикстиес енд севентиес ин д твенти фрст сенчури“. Утнатно максимално.. одвратно!
Можеби малку безлично и неинвентивно, играно е на сигурно тука...

Мое гледиште, нели? :smir:
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Најекономицната кола тојота приус троши повеке од бмв Z3
Ама на тркачка патека. Значи зависи од начинот на возење. Ако има појак мотор побрзо иде до посакуваната брзина. А да не прам муабет колку е трома ибицата. посебно постарите со 65 ил 70 коњи.
И не верувајте на хартија што пише. Гледајте тестови само.
нормално е тој што има да си ја фали. Нема да каже дека е будала и се заебал со зел таква кола. И кој ке земе да мери колку троши. Кај нас важи: КОЛКУ КЕ ТУРИШ ТОЛКУ ТРОШИ
Малце вон тема. Гледав тест споредба голф 5 (основна верзија) и даихатсу сирион (основна верзија). Голфот во се изгуби. страт, економичност,простор,стабилност,кочење итн
е сеа квалитет не споредуваа посо тестот не трае 10 години.
за голфот од фабриката викаат троши 6 а на тестот 13-14 литри на сто км. за сирион фабриката вика троши 6 ама трошеше 10-11
Вие не ги гледајте тие податци од ИДЕАЛНИ услови за возење.
Зборот ми е киа дава 5 години гаранција, што значи има доверба во моделот. Пишав дека во америка се 10, ето во бугарија се 7 значи не одете на тоа рекла казала. Еден таксист вози кај нас киа прајд и има поминато милион км. Сеа напрал 2 ремонти ама милион еј!
 
Член од
19 јуни 2007
Мислења
3.422
Поени од реакции
116
Џиш брат се возев во Октавија и бев непријатно изненаден. Премногу празна шал-табла. Спореди ја на пример со онаа на астрата. Нема ни команди на волан ни борд-компјутер (и не знам дали ги има во дополнителна опрема на лагер), а ова ако не се лажам во астрата е сериска опрема. Така што дефинитивно Шкода не би земал.
 

Мистичен

Човек
Член од
23 јануари 2005
Мислења
13.578
Поени од реакции
1.097
Мистичен ако имаш дволитарско БМВ кое сакаш да го газиш и астрта со два литра ќе ти биде тромава ама тоа не е до моторот, туку до менувачот односно филозофијата на произведувачот во однос на каков продукт сака да понуди на пазараот, а факт е дека опел не нуди коли кои технички гледано имаат спортски одлики туку повеќе ставаат приоритет на потрошувачка.
Освен тоа ако може да ми кажеш зошто астрата ти е чкарт?
Пер, имам 1.8 литарско BMW, ама други коли не ми се толку тромави ко Астрава бе :) За 1.4 верзијата зборам. Нема врска споредбата BMW - Opel, туку едноставно тоа дека 1.4 мотор не е за таква кола. Ко на Yamaha R1 да и ставиш моторче од кинеска 125-ка.

А за Шкода...може има квалитет сега и се, ама многу е чкарт името бе, да пукнеш толку пари и пак да кажеш дека возиш Шкода :) Не иде.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Незнам зошто ја брукате шкода:nesum:, кога таа е најстарата европска марка -произведувач на автомобили. Припаѓа на групацијата VW, подвозјето го превзема од Пасат, а моторите од Голф. Единствено чешко на неа е работната рака што ја составува, а колку што знам речиси сите произведувачи не произведуваат во својата земја.
Октавија 2.0 ТДИ со 150 кс, чини 21.500 евра, толку е и 2,0 ТФСИ. 1.9тди изведбата е 18.000, 1.6 ФСИ е 16.000 за оние што не ги задоволува 1.4 бензин.
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Незнам зошто ја брукате шкода:nesum:, кога таа е најстарата европска марка -произведувач на автомобили. Припаѓа на групацијата VW, подвозјето го превзема од Пасат, а моторите од Голф. Единствено чешко на неа е работната рака што ја составува, а колку што знам речиси сите произведувачи не произведуваат во својата земја.
Октавија 2.0 ТДИ со 150 кс, чини 21.500 евра, толку е и 2,0 ТФСИ. 1.9тди изведбата е 18.000, 1.6 ФСИ е 16.000 за оние што не ги задоволува 1.4 бензин.
Вози шкода октавиа. Вози голф,пасат сеедно. Е ке видиш колкава е разликата. Прво ке видиш колкава разлика има мењачот. Толко е крут кај шкодата... А кај волсваген ’лизгаат’ брзините
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Добро бе, мене не ми е брзината пред се (моментално Ескордот што го возам има 44KW=60 кс и задоволен сум).... Си се возел некогаш во Октавија? Откако ке се повозиш, можеме да правиме муабет, овие малишаниве од типот на Астра ГТЦ (со 2 врати) и Ибица ги бери на задното седиште. Не зборувајте октавијата е во класа на лимузини, а да не ја споменувам разликата кога ке седнеш зад управувачот на Октавија (еве го)
Башка да не напоменувам дека Шкодата доаѓа со А-тестиран гасен уред и гаранција на мотор 100.000 км
Октавијата џиш се наоѓа негдека помеѓу средна и компактна класа, и во скоро сите автотестови е во споредба со компактните, како форд фокус, рено мегане, ситроен ц4 итн.
Освен тоа не знам дали си седнал одпозади во астра гтц, ама позади во астрата гтц, е пошироко и од БМВ кецот и од пежо 308 караван, ова од лично искуство, така да неможеш да ги споредуваш ибицата и астрата во простор за седење кога астрата е во сите димензии поголема од ибицата.


1.koj ti go kazal toa koj te izlazal
razgledaj kaj povekje proizvoditeli soodnos ks so cc i potrosnja,fakt e deka denes se udira na konjaza otkolku na kubikaza ama nemoze ako ima 8 ks od drugite deka ke potrosi pomalku
od iskustvo na drugar.. vozi ceed 1.4 109 ks i mu trosi ramno 10, ja vozam c4 ista kubikaza 90ks i mi trosi 9,ete ti ja matematikata
na kraj se se sveduva do naciont na vozenje
2. na sto mislis deka ja nema ???
Пер, имам 1.8 литарско BMW, ама други коли не ми се толку тромави ко Астрава бе :) За 1.4 верзијата зборам. Нема врска споредбата BMW - Opel, туку едноставно тоа дека 1.4 мотор не е за таква кола. Ко на Yamaha R1 да и ставиш моторче од кинеска 125-ка.
Мистичен јасно е километар дека дури и 1,6 моторот излгеда невино и слабо во однос на надворешниот дизајн, тука нема муабет. Ама кога ќе ги споредиш сите од таа класа, со 1,4 моторот астрата е релативно евтина, а сепак добиваш германска кола, друга германска за тие пари е фокусот со 1,4 мотор со 84 коња кој е генерација постар од тој 1,4 на астрата кој е Ecotec и троши 8 - 8,5 во град.
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
Naj ubavo ti e zemi si BMW 318 diesel 115 bhp trosi 5 l na 100km mislam na staro 10.000 e masinata ne se slusa (vozeno).Inaku od navedenite avtomobili opelot najmnogu paga vo oci bi bil podobar so koveke bhp.A zosto ne e navedeno kolko trosat na 100 km?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Киа...тенка работа...
Ибицата не ми е по ќеиф...
И Опел не ми е по ќеиф, ама во овој избор го бирам него.
 

_The Great_

Il Genio
Член од
18 јуни 2008
Мислења
5.955
Поени од реакции
3.318
Од овие три би ја избрал Астрата без дилема.
Тука би го додал и Голф ГТИ само што цената му е над 30 илјадарки :toe:
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Октавијата џиш се наоѓа негдека помеѓу средна и компактна класа, и во скоро сите автотестови е во споредба со компактните, како форд фокус, рено мегане, ситроен ц4 итн.
Освен тоа не знам дали си седнал одпозади во астра гтц, ама позади во астрата гтц, е пошироко и од БМВ кецот и од пежо 308 караван, ова од лично искуство, така да неможеш да ги споредуваш ибицата и астрата во простор за седење кога астрата е во сите димензии поголема од ибицата.






Мистичен јасно е километар дека дури и 1,6 моторот излгеда невино и слабо во однос на надворешниот дизајн, тука нема муабет. Ама кога ќе ги споредиш сите од таа класа, со 1,4 моторот астрата е релативно евтина, а сепак добиваш германска кола, друга германска за тие пари е фокусот со 1,4 мотор со 84 коња кој е генерација постар од тој 1,4 на астрата кој е Ecotec и троши 8 - 8,5 во град.
Докажи , освен ако не ја поместуваш од 45km/h на партизанска и 500 метри во лер,ниту теоретски ниту практично не е можно кола од приближно 1.3 тони со 1.4 машина да троши 8
од лично искуство со C4 Скопје-Охрид со 4 луѓе под пуна гас на угорници лер удолници и 130-140 на рамно потрошна ми излезе 7.7
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
Aj vozi 80km/h pa ke vidame dali ke trosi tolko i 2-ra i 3-ta brzina ne gi vozi do kraj potrosnata ne zavisi samo od lugeto i kolko vozas i od soobrakajo i kako so vikas ugornina vremenskite uslovi mnogu drugi uslovi
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Aj vozi 80km/h pa ke vidame dali ke trosi tolko i 2-ra i 3-ta brzina ne gi vozi do kraj potrosnata ne zavisi samo od lugeto i kolko vozas i od soobrakajo i kako so vikas ugornina vremenskite uslovi mnogu drugi uslovi
значи товарот не е битен за потрошњата?
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
Прочити убаво не реков дека не е битен туку не зависи само од лугето од многу фактори вози како сто реков ке видес дали ке биде толкѕ.На било кој автомобил да ги "претискас'' сите брзини до крај ке троси и од другите причини кој ги ведов и уште многу др
 

Kajgana Shop

На врв Bottom