Абе и да е така не е битно. Ја зборев општо за 308ца, а не за таа шо ја продаваат кај нас.За Пежото...да не биде дека шпекулирам, ама се вртеа муабети дека кај нас биле чкартоина од фабриката во Словачка, наменети за посиромашните источноевропски земјички. Така имам слушнато
Колку што јас знам пежо 208 не постои :pos2: ова или било за 207 или за 308. Како и да е тоа може да им се случи и на поголеми производители како Мерцедес т.е. на 1 од 100.000 произведени автомобили да има грешка.За пежото вчера на HRT даваа интервју со човек со имаше 208 му се расипала клипот, т.е. му зарибала колата на 28000 и гаранцијата не му важела пошто таков квар не бил предвиден на толку малце километри.
И то е многу важно сервисот за колите каков е.
- Околу киата се дигна многу галама ама брзо ке помине,како и за сите кии до сега,земето постари списанија ке видите дека и кога искоци киа капитол имасе дури и поголема фама отколку сега за цидот,истото бесе и со киа сефија а па за киа прајд да не праиме муабет,требаше да ги руши сите рекорди и демек фиат ке паднеле у банкрот бидејки прајдот ке го уништел пунтото,и што се случи,после две три години никој веке не ги спомињаше тие модели а и тие што ги купија (вклучувајки ме и мене - сефија) ке пукнеа од мука.
Џиш ај те молам запали тоа текнувалото ти твое и направи ја логичката врска, Ибица (ниска класа), Астра (компактна класа), слична цена, и според тебе и двете се преценети?Ни едното ни другото ни третото. Едноставно Киата ме потсеќа на Голф 5 (возила што ги мразам), а Астрата и Ибицата се некако преценети за она што го нудат (цена/перформанси-опрема). За 14.000 евра, мој избор би била Шкода Октавија.
Кога би морал да избирам од наведените, би го зел Шпанецот. Сепак има некој добар дизајн кој ми се бендисува :smir:
edit: Ефенди Цанде, малку те подсредив.
Мистичен ако имаш дволитарско БМВ кое сакаш да го газиш и астрта со два литра ќе ти биде тромава ама тоа не е до моторот, туку до менувачот односно филозофијата на произведувачот во однос на каков продукт сака да понуди на пазараот, а факт е дека опел не нуди коли кои технички гледано имаат спортски одлики туку повеќе ставаат приоритет на потрошувачка.Ибицата е чкарт.
Астрата е чкарт, башка за мотор 1.4 е ненормално тромава.
Киата. Сериозно.
Ко прво сид, астра и ибица воопшто не ни припаѓаат на иста класа, астрата и сидот се компактна класа, а ибицата е ниска класа.Р.Ѕ. Малце бев оффтопик ама морав да се изјаснам. Сепак колава спаѓа во иста класа со Сиид, Астра и Ибица.
ASTRA GTC дефинитивно
Ако сеуште му е моторот од 55 ката, проверено дека неможе го изеде па колку сака нека го тјунира. А ако ставил друг мотор на пример од некоја алфа со 120 коња, какви што има тоа е друга приказна.И после ќе те јаде на партизанска некој од Геге или Пинтија со тјунирано Југо 55.
1.koj ti go kazal toa koj te izlazalкој ти вика дека киата ке поефтини побрзо. добра кола секогаш добра цена има. киата е многу ценето возило во америка. и таму даваат 10 години гаранција за моторот.
+ 1.киата има најак мотор што значи дека градска ке троши помалце од другите.
ибицата може има најдобар изглед ама има најжеден и најслаб мотор.
2.Затоа земиси киа про сед (иако ја нама) е мојот избор
http://www.niot.net/niot_570/kia%20pro%20ceed%20niot.net.jpg
Dzish motorot sto go ima skoda octavie za 14.000 evra e bedniot 1.4 motor so bedni 80ks...motorot e tapa a kolata e preteska za toj motor...Ни едното ни другото ни третото. Едноставно Киата ме потсеќа на Голф 5 (возила што ги мразам), а Астрата и Ибицата се некако преценети за она што го нудат (цена/перформанси-опрема). За 14.000 евра, мој избор би била Шкода Октавија.
Кога би морал да избирам од наведените, би го зел Шпанецот. Сепак има некој добар дизајн кој ми се бендисува :smir:
edit: Ефенди Цанде, малку те подсредив.