Inception (Можни спојлери!)

  • Креатор на темата Креатор на темата paraglajder
  • Време на започнување Време на започнување
Ајде вака прво, Аријадне и тој богаташот во четвртиот сон не умреа, пошто ако умреа ќе отидеа во Лимб. Она го бутна од зграда а и она рипна за да се разбудат кога се во слободен пад односно The Kick. Овој дел ми беше малку нејасен зошто мораа да отидат во 4 сон за да го разбудат, зошто во 3 сон не го разбудија. Моја теорија е дека Ди Каприо знаеше дека жена му ќе ја најде на 4 то ниво, и дека пак ќе проба да го убие богаташот, вака он во 4 ти сон ја испровоцира да го убие него и да отиде во Лимб а Аријадне и тој богатиот да се разбудат и да се вратат во 3 ти сон, односно Ди Каприо сакаше сам да отиде у Лимб. Ајде сега да преминеме на главното, зошто мислам дека е во реалност а не во сон.

1. За да биде во сон Коб мора да е во Лимб. Ај сега сети се што е Лимб кога објаснуваше Ди Каприо. Се будиш како човек полн со каење, кој не знае ништо за својот претходен живот, сосема сам и изгубен. Доколку ова е точно Ди Каприо не би требало да биде свесен за настаните што му се случија само од пред малце, односно не треба да биде свесен дека се буди од сон, па и да ги сонува сите ликови кои му се познати. Ако се сеќаваш Ди Каприо со жена му еднаш веќе беше во Лимб, тие таму си изградија свој свет и беа заглавени 5 декади, за тие 5 декади во Лимб беа сосема сами двајцата, не сонуваа свет полн со луѓе. Ако не се лажам и Саито во Лимб беше осамен.
2. Доколку на крајот е во Лимб, тогаш претходната сцена со Саито не би имала никаква логика. Коб еднаш се разбуди во Лимб, за да го најде Саито. Доколку ти тврдиш дека крајот е Лимб, тогаш местото во кое се разбуди Коб за да го најде Саито би било што? Не би имала никаква смисла таа сцена, па и овој го наоѓа и на крајот вадат пиштол за да се убијат и да се разбудат. За да биде така ко што викаш ти овој дел од филмот не би требало да постои, доколку не постоеше сигурен ќе бев дека Ди Каприо е во Лимб (освен ако не постои можност да скока од еден Лимб у друг Лимб)
3. Колку и да ти изгледа оваа причина глупа, ако примети на крајот кога се вртеше тотемот почна да тресе пред да падне (т.е. беше пред паѓање), видиш у соништата кога го вртеа тотемот секогаш се вртеше мирно и не даваше знаци ни малку дека ќе падне.
 
Ајде вака прво, Аријадне и тој богаташот во четвртиот сон не умреа, пошто ако умреа ќе отидеа во Лимб. Она го бутна од зграда а и она рипна за да се разбудат кога се во слободен пад односно The Kick. Овој дел ми беше малку нејасен зошто мораа да отидат во 4 сон за да го разбудат, зошто во 3 сон не го разбудија. Моја теорија е дека Ди Каприо знаеше дека жена му ќе ја најде на 4 то ниво, и дека пак ќе проба да го убие богаташот, вака он во 4 ти сон ја испровоцира да го убие него и да отиде во Лимб а Аријадне и тој богатиот да се разбудат и да се вратат во 3 ти сон, односно Ди Каприо сакаше сам да отиде у Лимб. Ајде сега да преминеме на главното, зошто мислам дека е во реалност а не во сон.

1. За да биде во сон Коб мора да е во Лимб. Ај сега сети се што е Лимб кога објаснуваше Ди Каприо. Се будиш како човек полн со каење, кој не знае ништо за својот претходен живот, сосема сам и изгубен. Доколку ова е точно Ди Каприо не би требало да биде свесен за настаните што му се случија само од пред малце, односно не треба да биде свесен дека се буди од сон, па и да ги сонува сите ликови кои му се познати. Ако се сеќаваш Ди Каприо со жена му еднаш веќе беше во Лимб, тие таму си изградија свој свет и беа заглавени 5 декади, за тие 5 декади во Лимб беа сосема сами двајцата, не сонуваа свет полн со луѓе. Ако не се лажам и Саито во Лимб беше осамен.
2. Доколку на крајот е во Лимб, тогаш претходната сцена со Саито не би имала никаква логика. Коб еднаш се разбуди во Лимб, за да го најде Саито. Доколку ти тврдиш дека крајот е Лимб, тогаш местото во кое се разбуди Коб за да го најде Саито би било што? Не би имала никаква смисла таа сцена, па и овој го наоѓа и на крајот вадат пиштол за да се убијат и да се разбудат. За да биде така ко што викаш ти овој дел од филмот не би требало да постои, доколку не постоеше сигурен ќе бев дека Ди Каприо е во Лимб (освен ако не постои можност да скока од еден Лимб у друг Лимб)
3. Колку и да ти изгледа оваа причина глупа, ако примети на крајот кога се вртеше тотемот почна да тресе пред да падне (т.е. беше пред паѓање), видиш у соништата кога го вртеа тотемот секогаш се вртеше мирно и не даваше знаци ни малку дека ќе падне.


By the time you reach the Limbo state it can be so difficult to wake, and the dream can feel so vividly real, that the mind stops trying to wake at all – the mind accepts the dream as its reality, like slipping into a coma.

When you wake up in Limbo you don’t remember that there is such a thing as a “real world” – as in any dream, you wake up in the middle of a scene and simply accept it for what it is. Breaking yourself out of this cycle is extremely difficult, which is why Cobb and his wife Mal were trapped in Limbo for what seemed like decades.

In Limbo, the mind works so fast that actual minutes can be interpreted as years gone by. When Saito “dies” from the gunshot wound he received on level 1 of the dream, his mind falls into Limbo, and Saito remains there for the minutes it takes Cobb and Ariadne (Ellen Page) to follow him into Limbo – those minutes in one dream state feel like decades to Saito in his Limbo state. By the time Cobb deals with expelling Mal’s “shadow” from his subconscious, Saito has begun to perceive himself as an old man.

И, лимбо е како shared space, го делиш со другите шо се у лимбо, и во лимбото си ја носиш потсвеста како најголем свој непријател. Само шо Коб си среди со потсвеста (жена му), што му остава простор за пријатно, а не непријатно лимбо.

А, да, и тоа дека почнал да се тресе тотемот на крај, незнам, мене тотемот ми се вртеше сосема исто како и секое вртење до сега. На крај краева, не е кажано дали тотемот ќе успори, или дали тотемот ќе замрда, туку кажано е дека тотемот нема да прекине да се врти, ако си во сон/лимбо. А тотемот, дал успорил или убрзал или се замрдал, е тотално небитно, пошо тотемот не прекина да се врти. Така да, тој фактор тотално ти го отфрлам како релевантен.


--- надополнето ---

inceptionp11.jpg
 
By the time you reach the Limbo state it can be so difficult to wake, and the dream can feel so vividly real, that the mind stops trying to wake at all – the mind accepts the dream as its reality, like slipping into a coma.

When you wake up in Limbo you don’t remember that there is such a thing as a “real world” – as in any dream, you wake up in the middle of a scene and simply accept it for what it is. Breaking yourself out of this cycle is extremely difficult, which is why Cobb and his wife Mal were trapped in Limbo for what seemed like decades.

In Limbo, the mind works so fast that actual minutes can be interpreted as years gone by. When Saito “dies” from the gunshot wound he received on level 1 of the dream, his mind falls into Limbo, and Saito remains there for the minutes it takes Cobb and Ariadne (Ellen Page) to follow him into Limbo – those minutes in one dream state feel like decades to Saito in his Limbo state. By the time Cobb deals with expelling Mal’s “shadow” from his subconscious, Saito has begun to perceive himself as an old man.

И, лимбо е како shared space, го делиш со другите шо се у лимбо, и во лимбото си ја носиш потсвеста како најголем свој непријател. Само шо Коб си среди со потсвеста (жена му), што му остава простор за пријатно, а не непријатно лимбо.

А, да, и тоа дека почнал да се тресе тотемот на крај, незнам, мене тотемот ми се вртеше сосема исто како и секое вртење до сега. На крај краева, не е кажано дали тотемот ќе успори, или дали тотемот ќе замрда, туку кажано е дека тотемот нема да прекине да се врти, ако си во сон/лимбо. А тотемот, дал успорил или убрзал или се замрдал, е тотално небитно, пошо тотемот не прекина да се врти. Така да, тој фактор тотално ти го отфрлам како релевантен.


Никој не рече дека Лимб не изгледа реално, само што не е копија на реалниот свет. Инаку Лимб може да го делиш едино со тие луѓе со кои си го споделувал сонот претходно, доколку умреш заедно со тие луѓе во сонот со тие луѓе и ќе го споделуваш Лимб, без разлика на кое ниво од сонот ќе умреш. Коб и жена му кога беа во Лимб немаше никакви проекции на потсвеста односно луѓе, ни децата не им беа таму. Истото беше и со Саито, на крај беше апла сам, глеј го филмот пак па ќе видиш за што ти зборам. И еве пак ќе те прашам, ако крајот е Лимб, тогаш што беше тоа кога Коб се буди на плажа и го наоѓа Саито у вилата остарен? И за да не се убедуваме кој е у право еве ти изјава на Мајкл Кејн, актерот кој што го глуми таткото на Коб
http://www.google.com/url?sa=t&sour...k625DQ&usg=AFQjCNFHQ7XSdQ0-bFbHZqd4KRJkQ9n0aw

SPOILER WARNING – Inception is perhaps the best movie of 2010. Christopher Nolan’s masterpiece regarding dreams was both loved by critics and a box office hit. Going back to it, one of the elements that make Inception so awesome is it’s ending – which is open to interpretation. In an interview with the BBC’s Chris Moyles, Michael Caine gave his opinion on the film’s ambiguous final shot. For those who haven’t seen the film, Caine’s opinion may or may not spoil the movie. With that said….SPOILER WARNING!!!

AICN reports:
Caine says that Leonardo’s no longer in a dream & that the final scene is real. I.e. the spinning top falls.

I personally think that Nolan’s intention was to spark discussion. One that grows right after you watch that ending. As the movie itself, the ending is really open to any interpretation out there. Caine’s ending, would be the “happy ending” one. Although I don’t mind it, because I knew it was a clear option as to what the ending meant, I think it’s the “boring” one. Personally, I’d go with the other clear option for the ending – the “he’s still dreaming” one. This makes the movie more serious, sad, and by far fascinating. I’m good with the final shot – I loved it. The movie was elevated to another level thanks to this ending. So, I personally believe the ambiguous ending is open to any interpretation forever. I don’t think that Nolan will EVER state what is the correct or wrong answer to this.
 
Се расправате без потреба.
Тоа не е поентата на филмот. На крајот тој го заврте тотемот, и кога ги виде децата не му беше гајле дали е во реалноста или не. И тоа е и идејата. Секој ја прифаќа реалноста која нему му одговара. Не само што Нолан нема да каже, туку ни самиот не знае каде Леонарно се наоѓа на крајот така да дискусијата ви оди во погрешен правец. Башка во филмот нема доволно факти да се докаже едната или другата теорија.
 
Како што кажа Петковски, во филмот нема доволно факти кои би преовладувале кон едната или другата страна. И како што делот кој го пастираше кажува, дали на крај завршува во реалност или во сон, НЕ се знае, а тоа што Кејн дал мислење, не ми мења ништо, а не треба ни на тебе, со оглед дека ставот му е само став и верување, а не докажан факт.
Затоа и ме изиритира. Филмот бил ОНАКА, филмот бил ПРОСЕЧЕН, филмот бил ПРЕДВИДЛИВ. А НИКОЈ, ко шо виде ни ГЛУМЕЦОТ не знае дали на крај се во реалност или сон, туку само завземаат страни, верувања, како што завземаш ти, или ја.
Безразлика дали е во сон или реалност, филмот носи голема мисла и длабока поента која, за иронијата да биде поголема, ти ја всадува во мозокот и таму ти останува.
Филмот е генијален.
 
Тоа беше длабоко... :)

Па длабоко е, затоа што потегнува голем број филозофски прашања. Филмот е направен за да се дебатира околу човековата психа, а човековата психа сама по себе е комплицирана и длабока. :wink: Психата, не се мисли само на свеста, тука е и потсвеста која никој не може да ја контролира.
И дека понекогаш, не е битно дали е реалност според другите критериум, туку ако тебе те прави среќен одредена работа, воопшто не е битно дали е реалност, штом те исполнува.
 
Јас се нервирам шо според многумина Нолан е новиот Стенли Кјубрик.
Колку само не се слагам :).
 
Како што кажа Петковски, во филмот нема доволно факти кои би преовладувале кон едната или другата страна. И како што делот кој го пастираше кажува, дали на крај завршува во реалност или во сон, НЕ се знае, а тоа што Кејн дал мислење, не ми мења ништо, а не треба ни на тебе, со оглед дека ставот му е само став и верување, а не докажан факт.
Затоа и ме изиритира. Филмот бил ОНАКА, филмот бил ПРОСЕЧЕН, филмот бил ПРЕДВИДЛИВ. А НИКОЈ, ко шо виде ни ГЛУМЕЦОТ не знае дали на крај се во реалност или сон, туку само завземаат страни, верувања, како што завземаш ти, или ја.
Безразлика дали е во сон или реалност, филмот носи голема мисла и длабока поента која, за иронијата да биде поголема, ти ја всадува во мозокот и таму ти останува.
Филмот е генијален.

Па да сите ние овде завземаме страни и секој верува во она што сака да верува, што е ок според мене, а очигледно и според режисерот. Пошто тоа и му била целта, да постои дискусија во однос на крајот, како што кажува и самиот Кејн - Идејата на Нолан е да поттикне дискусија околу филмот, заради тоа последните сцени се толку замаглени и нејасни. А во однос на тоа која страна Кејн ја завземал убаво пишува во интервјуто погоре - As the movie itself, the ending is really open to any interpretation out there. Caine’s ending, would be the “happy ending” one. Although I don’t mind it, because I knew it was a clear option as to what the ending meant, I think it’s the “boring” one. Personally, I’d go with the other clear option for the ending – the “he’s still dreaming” one. Инаку и ја го делам мислењето со него, филмот ќе имаше многу подобар крај доколку завршеше во сон. Второ не реков дека филмот е просечен, но не е ниту култен, а имаше огормен потенцијал да стане култен. Затоа и му дадов 8,5. Покрај тоа ова не е тип на филм кој што пробува се да ти изџвака на послужавник, односно самиот филм те тера да размислуваш и за тоа има голем плус кај мене. Самата идеја и приказна на филмот, односно концептот на сон во сон е генијална, се слагам тука нема што. Она што не ми се свиѓаше е што во последните саат време филмот се претвори у Рамбо пуцачина, особено во третиот сон. Во соништата луѓето постапуваа апсолутно рационално и приземјено, што не е својствено за човековата психологија. А да, ми фалеа и повеќе сцени од типот на Аријадне и Коб седат на кафе, овој и кажува - Well right now we are in a dream - и све почнува да распуцава и да лета у воздух.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom