The Denis Villeneuve-directed Dune led offshore business for the session, taking an estimated $47.4M on 49,205 screens in 75 overseas markets. This lifts the running cume to $180.6M internationally, and to $220.7M worldwide. The overall holdover drop was a terrific 38%.
Warner Bros.In like-for-like markets and using today’s rates, Dune is tracking on par with Tenet and ahead of Godzilla Vs Kong by 7%, Black Widow by 57%, Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings by 60% and Blade Runner 2049 by 81%.
The top overseas market was China where Dune is the first major Hollywood release since Disney/20th Century Studios’ Free Guy back in late August. Dune has grossed an estimated RMB 139.4M ($22M) according to local ticketing platform Maoyan, though some are seeing it a skosh higher.
Куќата кај што се Лето и син му Пол владетели, по муабетите што ги прочитав отпосле они се демек најјаките воини, а ништо јако не видовме со оглед на тоа што ги испозаклаа на спиење.
Ги изненадија. Они не очекуваа предавство од императорот. Императорот гарантира мирна примо-предаја, со испраќање на свој претставник, кој ќе ја напраи транзицијата. Тоа е онаа црнкињата (сите што доаѓаат од кај императорот се црнци во филмот). Со неговите елитни единици, никој не може да се бори.
Која е целта на тие штитови што ги активираат, кога и Данкан и доста борци беа убиени преку штитот ко да сечат сирење. Лето го парализираа со стрелка преку штит, јебо ги штит.
Тука ми лежи проблемот на Dune. Не на филмот, туку општо.
Тие штитови.
Наводно не ги пробива нешто брзо, туку споро мора да пробиваш за да помине низ штитот. И покрај тоа, сепак мислам дека е безразложно некористењето на стрелачко оружје. Они имаат интерпланетарни патувања и воздушни/вселенски бросодови, што значи секаква технологија, али лично стрелачко оружје, слабо. Не е реалистично, заради икс причини, кои можам и да ги наведам.
Предноста на проектирање на сила на далечина е премногу голема. Оние битки гради в гради, при таква технологија се смешни. Но, пак ќе кажам, тоа е до канонот, не е до филмот.
Исто, немаат компјутери. Имаат секаква технологија, али немаат компјутери. Оние у пустињана компас некаков користеа за одредување на страни на светот. Како сојузничките пилоти во Африка или на Пацифик, во WWII. Никакви компјутерски системи.
Тоа е, зашто со пичке материне универзални закони е забрането да се употребуваат компјутери, ради тоа што човештвото кога се ширело низ свемирот, страшни војни водело, скоро до истребување и за тоа све разлог да ти била вештачка интелигенција. И сеа више одамна тоа е табу. Ова 100% нема да го има објаснето во филмот, се појавува во една книга издадена по смртта на авторот, а напишана од син му.
За кој кур постојат тие Харконен, ако овие на Лето се најјаките борци и можат да ги уништат Харконен у секое време?
...
Што е поентата со спајсот (знам дека е ресурс што го експлоатираат Харконен) и зошто го експлоатираат баш Харконен, а не некој друг?
....
Зошто и со што го има изнервирано Царот куќава на Лето, па овој да се здружи со оние Харконен?
Они се две ривалски моќни куќи, далечни роднини, кои наизменично имаат право на експлоатација на зачинот, на планетата Аракаис. И сеа настана редовна смена (после не знам колку години). И двете се јаки и моќни куќи, но на Лето куќата е помоќна, со поголем углед во империјата. Толку голем, што почнува да ја затскрива ѕвездата на императорот, кој оваа смена ја искористи за премавнување на таа потенцијална закана по неговата круна. Најверојатно немало никаква закана, ниту план од страна на Атреидисите, него само бил параноичен, ко Стаљин. Има тука и други странични причини.
Зачинот го користат, да ги наречам, вишите битија кои со помош на него го закривуваат време-просторот и и овозможуваат на империјата да патува најбрзо. Пратеникот на императорот, на почеток, кој дојде на Каладан, патуваше со нив.
Тие виши битија, како да се ван дофат на власта на императорот. Независни се од него.
Црвите некако го кењаат зачинот, а Фремените се народ кој живее по пештери у пустињата. Како развиле онакви одела, beats me. Немаат лаборатории, фабрики за материјали и делови, немаат научници. Ова е исто ко на Ајрон Мен, прв пат коа го глеав, се изнасмеав. Го заробија АлКаеда и го ставија у шупа, па му рекоа - ај сеа ти напрај ни нуклеарно оружје, а овој напраи mech.
Суштински имаш неколку страни: Битијата, Фремените, едната куќа, другата куќа, сестрите, императорот. Абе нешто како GoT, али у sf сетинг.
Автоматски споено мислење:
Сите филмови (што сум ги гледал) на Денис Вилнев ми имаат иста каратеристика. Компетентно направени, без грешки, али како да им фали нешто да пробијат плафон, да бидат дефинитивно меѓу најдобрите.
Prisoners ми беше најбољи. Тој може да се каже дека му е над-просечен филм (за негово ниво).
Јас го гледав Dune (2021), ми се допадна визуелно, кинематографијата, но иако не сум ги читал книгите ми се виде многу кондензиран. Премногу настани покриени во тие два и пол часа и наместа изгледаше недоречен. Прочитав еден коментар за филмот со кој горе-долу се согласувам, I admire any director who is able to create a self-contained world on such a scale, but this is an epic for the eye, not the heart.
Инаку околу филмот на Ходоровски, мислам дека можеби и подобро што никогаш не го снимил. Вака бар се одржува романтичната приказна за 'the greatest film never made'...
Не бе.
250 вкупно, производство и маркетинг. (да не беше пандемија 300 ќе беше)
А вратиле 220.
Автоматски споено мислење:
Сетингот. Ова:
Ги изненадија. Они не очекуваа предавство од императорот. Императорот гарантира мирна примо-предаја, со испраќање на свој претставник, кој ќе ја напраи транзицијата. Тоа е онаа црнкињата (сите што доаѓаат од кај императорот се црнци во филмот). Со неговите елитни единици, никој не може да се бори.
Тука ми лежи проблемот на Dune. Не на филмот, туку општо.
Тие штитови.
Наводно не ги пробива нешто брзо, туку споро мора да пробиваш за да помине низ штитот. И покрај тоа, сепак мислам дека е безразложно некористењето на стрелачко оружје. Они имаат интерпланетарни патувања и воздушни/вселенски бросодови, што значи секаква технологија, али лично стрелачко оружје, слабо. Не е реалистично, заради икс причини, кои можам и да ги наведам.
Предноста на проектирање на сила на далечина е премногу голема. Оние битки гради в гради, при таква технологија се смешни. Но, пак ќе кажам, тоа е до канонот, не е до филмот.
Исто, немаат компјутери. Имаат секаква технологија, али немаат компјутери. Оние у пустињана компас некаков користеа за одредување на страни на светот. Како сојузничките пилоти во Африка или на Пацифик, во WWII. Никакви компјутерски системи.
Тоа е, зашто со пичке материне универзални закони е забрането да се употребуваат компјутери, ради тоа што човештвото кога се ширело низ свемирот, страшни војни водело, скоро до истребување и за тоа све разлог да ти била вештачка интелигенција. И сеа више одамна тоа е табу. Ова 100% нема да го има објаснето во филмот, се појавува во една книга издадена по смртта на авторот, а напишана од син му.
Они се две ривалски моќни куќи, далечни роднини, кои наизменично имаат право на експлоатација на зачинот, на планетата Аракаис. И сеа настана редовна смена (после не знам колку години). И двете се јаки и моќни куќи, но на Лето куќата е помоќна, со поголем углед во империјата. Толку голем, што почнува да ја затскрива ѕвездата на императорот, кој оваа смена ја искористи за премавнување на таа потенцијална закана по неговата круна. Најверојатно немало никаква закана, ниту план од страна на Атреидисите, него само бил параноичен, ко Стаљин. Има тука и други странични причини.
Зачинот го користат, да ги наречам, вишите битија кои со помош на него го закривуваат време-просторот и и овозможуваат на империјата да патува најбрзо. Пратеникот на императорот, на почеток, кој дојде на Каладан, патуваше со нив.
Тие виши битија, како да се ван дофат на власта на императорот. Независни се од него.
Црвите некако го кењаат зачинот, а Фремените се народ кој живее по пештери у пустињата. Како развиле онакви одела, beats me. Немаат лаборатории, фабрики за материјали и делови, немаат научници. Ова е исто ко на Ајрон Мен, прв пат коа го глеав, се изнасмеав. Го заробија АлКаеда и го ставија у шупа, па му рекоа - ај сеа ти напрај ни нуклеарно оружје, а овој напраи mech.
Суштински имаш неколку страни: Битијата, Фремените, едната куќа, другата куќа, сестрите, императорот. Абе нешто како GoT, али у sf сетинг.
Автоматски споено мислење:
Сите филмови (што сум ги гледал) на Денис Вилнев ми имаат иста каратеристика. Компетентно направени, без грешки, али како да им фали нешто да пробијат плафон, да бидат дефинитивно меѓу најдобрите.
Prisoners ми беше најбољи. Тој може да се каже дека му е над-просечен филм (за негово ниво).
Фората со штитовите мене не ми пречи, симболично потребна е храброст и вештина за борба прса у прса, лично симболизмот ми е побитен, тестот пред Пол не успеал да го помине маж, а што е Пол Муад Диб архетипски, нов човек кој ги наследува мемориите, искуствата, способностите и на мајката и таткото, ги интегрира во себе и машката и женска енергија, храброст и грижа, во свет каде тоа е поделено. Но на крај нема да успее, џихадот ќе однесе милијарди жртви бидејќи не е доволно само тој да е таков.
“There is no escape—we pay for the violence of our ancestors.”
Не е популарен воопшто, му го пратив линкот за да се запознае со позадината на Dune универзумот, не за нешто друго.
Инаку многу е лош филмот на Линч, кај мене се останати позитивни чувства затоа што го гледав како дете, ама објективно гледано е еден од најлошите филмови на сите времиња.
Книгите ги имам прочитано но последен пат пред 15 - 20 години па вака од глава што помтам ама земете со резерва:
Година е околу 10.000 од воспоставувањето на империјата а околу 20.000 од сега.
При експанзија низ вселената со помош на компјутери/вештачка интелигенција на човештвото му се случило терминатор/галактика сценаријо и затоа нема компјутери туку ментати - луѓе живи компјутери.
Императорот нема 100% апсолутна моќ туку зависи од големите благородни куќи, гилдата на навигаторите (мутанти без кои нема патување низ вселената) и Бене Џесерит сестринството на натчовечки "спиритуални советници" кои го манипулираат човештвото од сенка.
Императорот го дрма параноја бидејќи нема машки наследник а Атреидис се мнигу популарни меѓу другите благородници и се во роднинска врска со императорот а војската по спремност и квалитет се приближува до империјалните трупи сардукари.
Харконени и Атреидес се далечни роднини и љути ривали.
Императорот не смее директно да нападне голема куќа бидејќи другите големи аристократски куќи ке се свртат против него.
Затоа ги користи Харконените како параван (иако на мене ми се чинеше дека одкако ќе завршат работа императорот планира да ги спичка и нив)
Зачинот е на некој начин супердрога што продолжува живот, дава визии на сестринството и ги мутира навигаторите да може да измаџијаат спејс травел.
Зачинот го има само на таа една планета - Дина (Аракис).
Штитовите диктираат борба гради во гради, но не се добри за во пустината бидејќи црвите ги напаѓаат (што значи дека барем во пустината би требало да има снајперисти ама ајде)
Сите големи куќи имаат нуклеарки за недајбоже ако горенаведените машине/терминатори некако преживеале и ако се појават ванземаљци но не смеат да ги користат против други луѓе.
Не знам зошто сте изненадени за крајот, DUNE секогаш беше планиран да биде минимум два дела снимани back to back, па ако студијските богови дозволат, продолжение на серијалот.
Некој има апдејт за наводната Бене Гезерет spinoff серија?
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.