Формула 1 - сезона 2021

  • Креатор на темата Креатор на темата JagodicaBobica
  • Време на започнување Време на започнување

Кој ќе биде шампион во Формула 1 за 2021 ?


  • Вкупно гласачи
    113
Статус
Затворена за нови мислења.
Бев еден од многуте што беа против Хало, но со неколкуте инциденти што се случија, искрено сум благодарен што е тука. Сеа тиквата на црниот ќе му беше во газот.

Ова со 3 места казна за Макс е смешка, Луис немаше пола болид предност а на Силверстоун Макс имаше 80% од болид предност у момент на допир. Дај нека му ја дадат на црњото 8мата и нека си го величат како самопрогласен GOAT британците и нека се изгуби од спортот, се покажа дека можеме да имаме баш интересни трки без него и Мерцедес напред.
 
Бев еден од многуте што беа против Хало, но со неколкуте инциденти што се случија, искрено сум благодарен што е тука. Сеа тиквата на црниот ќе му беше во газот.

Ова со 3 места казна за Макс е смешка, Луис немаше пола болид предност а на Силверстоун Макс имаше 80% од болид предност у момент на допир. Дај нека му ја дадат на црњото 8мата и нека си го величат како самопрогласен GOAT британците и нека се изгуби од спортот, се покажа дека можеме да имаме баш интересни трки без него и Мерцедес напред.
Мислам дека со хало и повеќе се силат возачите, се чувствуваат побезбедно и притискаат до крај. Без хало денес повнимателни ќе беа двата.
 
мислам дека заради тоа што му шлајфуваше над глава ја доби казната, да не го направи тоа немаше да го казнат.
 
Го виде некој извештајот зошто е Макс казнет? Обично ги постираат по групиве ама не можам да го најдам.
 
Првиот круг плачково ми се пикна на Вестапен на кривина каде не го собира, па одма почна да плачи дека не ми оставил простор. Вториот пат излегува од бокс и одма му го блокира патот на Верстапен и влезот во свиокот се до излез само да се прикажи како жртва. Ама алал да му е на Верстапен ни педа од патеката не му отстапуваше и нека продолжи така и нека пука овој од мака и љубомора што има конкурент кој не му се плаши воопшто!
 
“The Stewards heard from the driver of car 33 (Max Verstappen), the driver of car 44 (Lewis Hamilton) and team representatives, reviewed the video evidence and determined that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the collision with Car 44 at Turn 2,” said the stewards in a statement.

“Car 44 was exiting the pits. Car 33 was on the main straight. At the 50m board before Turn 1, Car 44 was significantly ahead of Car 33. Car 33 braked late and started to move alongside Car 44, although at no point in the sequence does Car 33 get any further forward than just behind the front wheel of Car 44.

“During the hearing the driver of Car 33 asserted that the cause of the incident was the driver of Car 44 opening the steering after Turn 1 and “squeezing” him to the apex of turn 2. The driver of Car 44 asserted that the driver of Car 33 attempted to pass very late and should have given up the corner either by backing off sooner, or by turning left behind the kerb.

“The Stewards observed on CCTV footage that the driver of Car 44 was driving an avoiding line, although his position caused Car 33 to go onto the kerb. But further, the Stewards observed that Car 33 was not at all alongside Car 44 until significantly into the entry into Turn 1.

“In the opinion of the Stewards, this manoeuvre was attempted too late for the driver of Car 33 to have “the right to racing room”. While Car 44 could have steered further from the kerb to avoid the incident, the Stewards determined that his position was reasonable and therefore find that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the incident.

“In coming to the penalty the Stewards emphasise that they have only considered the incident itself and not the consequences thereof.”
 
“The Stewards heard from the driver of car 33 (Max Verstappen), the driver of car 44 (Lewis Hamilton) and team representatives, reviewed the video evidence and determined that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the collision with Car 44 at Turn 2,” said the stewards in a statement.

“Car 44 was exiting the pits. Car 33 was on the main straight. At the 50m board before Turn 1, Car 44 was significantly ahead of Car 33. Car 33 braked late and started to move alongside Car 44, although at no point in the sequence does Car 33 get any further forward than just behind the front wheel of Car 44.

“During the hearing the driver of Car 33 asserted that the cause of the incident was the driver of Car 44 opening the steering after Turn 1 and “squeezing” him to the apex of turn 2. The driver of Car 44 asserted that the driver of Car 33 attempted to pass very late and should have given up the corner either by backing off sooner, or by turning left behind the kerb.

“The Stewards observed on CCTV footage that the driver of Car 44 was driving an avoiding line, although his position caused Car 33 to go onto the kerb. But further, the Stewards observed that Car 33 was not at all alongside Car 44 until significantly into the entry into Turn 1.

“In the opinion of the Stewards, this manoeuvre was attempted too late for the driver of Car 33 to have “the right to racing room”. While Car 44 could have steered further from the kerb to avoid the incident, the Stewards determined that his position was reasonable and therefore find that the driver of Car 33 was predominantly to blame for the incident.

“In coming to the penalty the Stewards emphasise that they have only considered the incident itself and not the consequences thereof.”

Се ова е точно, но што со Силверстоун каде не само што имаше место Луис туку беше и со цел болид поминат.
Ќе се вадат ФИА на стујардите.
Ради вакви работи ги мразат и Мерцедес и Хамилтон.
 
За Силвертоун само 10 сек казна,а го заби во барикадите, и тоа на брз свиок кој го возат со 300 на сат и каде никој не претекнува од внатрешна страна.
Ама овде добро е што Верстапен му се качи со тркалото по тиквата, па можеби ќе му дојде умот на плачкото за следните трки.
 
5 - 10 или колку и да се секунди се казнува возач ако е крив и продолжува да вози, ако е во аут се казнува неколку места поназад од освоеното место во квалификациите на наредната трка, не мешајте ги казните од Силверстон со оваа трка.
 
Аве шушумиги сега кој беше крив, му е.ам фацана пичкарска исфрустрирана, копиле неписмено

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
имаше вина и кај двајцата, хамилтон прво го блокираше и го истурка, после овој проба да се бутне и му шлајфуваше над глава. Двајцата треба дебела казна да јадат за овие глупости и да се научат да си даваат простор еден на друг.
:pos: :pos: :pos: колку само си пристрасен чудо едно

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom