Најекономично греење и ладење

  • Креатор на темата Креатор на темата Dr Zmigo
  • Време на започнување Време на започнување
Ти го поправиле во рок од 30 дена.
Треба уште 2 пати истиот дефект па да имаш право за замена.
Ако во некој случај ти го задржат повеќе од 30 дена имаш право да бараш нова. И прочитај убаво дали е 30 дена или 30 работни дена.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Не го поправија уредот, дојдоа за да заменат електроника меѓутоа тоа не го реши проблемот.
Пишува 30 дена - нема работни.
Уредот е кај мене, не е однесен во сервис зошто нема потреба од тоа.
 
Не го поправија уредот, дојдоа за да заменат електроника меѓутоа тоа не го реши проблемот.
Пишува 30 дена - нема работни.
Уредот е кај мене, не е однесен во сервис зошто нема потреба од тоа.

Кога го пријавуваш дефектот бараш документ со печат потпис и датум да ти дадат или да ти стават на гаранцијата дека дефектот е пријавен, зошто после неможеш да докажеш дека си пријавил и поминале тие 30 дена а уредот не е поправен. Тебе не те интересира од каде земаат делови па дали биле на царина или незнам каде со тоа да не дозволуваш да ти мачкаат очи. Тие треба во рок од 30 дена од пријавувањето да ти ја сервисираат и да биди во употреба. Ако дефектот се повторува (мислам) 3 пати треба замена со нов. Ако не ти ја поправат во рок од тие 30 дена пак треба замена со нов
 
Кога го пријавуваш дефектот бараш документ со печат потпис и датум да ти дадат или да ти стават на гаранцијата дека дефектот е пријавен, зошто после неможеш да докажеш дека си пријавил и поминале тие 30 дена а уредот не е поправен. Тебе не те интересира од каде земаат делови па дали биле на царина или незнам каде со тоа да не дозволуваш да ти мачкаат очи. Тие треба во рок од 30 дена од пријавувањето да ти ја сервисираат и да биди во употреба. Ако дефектот се повторува (мислам) 3 пати треба замена со нов
Ми оставија работен налог (и првиот и вториот пат) во него пишува што е направено и, со печат, потпис, дата ...
 
За која марка на клима станува збор? Паком не беше за Vivax? или е дистрибутер за други делови од клими?
 
Ми оставија работен налог (и првиот и вториот пат) во него пишува што е направено и, со печат, потпис, дата ...

Датумот е од денот кога го пријави дефектот или кога дојдоја да сервисираат? Дали климата функционираше кога ги заменија деловите? Ако не ја поправиле и поминале 30 дена имаш право да покрениш постапка, и во случај да те бараат да ја поправат можиш слободно да им бараш нова
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: dwa
За која марка на клима станува збор? Паком не беше за Vivax? или е дистрибутер за други делови од клими?
Панасоник
Датумот е од денот кога го пријави дефектот или кога дојдоја да сервисираат? Дали климата функционираше кога ги заменија деловите? Ако не ја поправиле и поминале 30 дена имаш право да покрениш постапка, и во случај да те бараат да ја поправат можиш слободно да им бараш нова
Датумот е од денот кога дојдоа да ја сервисираат.
Не функционираше кога го заменија делот - истата грешка ја покажуваше
 
Панасоник

Датумот е од денот кога дојдоа да ја сервисираат.
Не функционираше кога го заменија делот - истата грешка ја покажуваше

Ако поминале 30 дена слободно да им бараш нова или ако не деловите што ќе ти ги наместат да ги споредиш по шифра и производител мора да ти наместат оригинал инаку не прифаќај сервисирање
 
Панасоник

Датумот е од денот кога дојдоа да ја сервисираат.
Не функционираше кога го заменија делот - истата грешка ја покажуваше
Ако не ти е направен уредот а поминале 30 дена од првиот налог, да се нацрташ у фирмата кај што си го купил и да не си одиш додека не ти дадат нов.
Мене пумпа од Електрометал (3000 ден) без муабет ми ја сменија на 31от ден.

Ти секако јави се во пазарна или заштита на потрошувачите да се потврдиш.
 
Ако не ти е направен уредот а поминале 30 дена од првиот налог, да се нацрташ у фирмата кај што си го купил и да не си одиш додека не ти дадат нов.
Мене пумпа од Електрометал (3000 ден) без муабет ми ја сменија на 31от ден.

Ти секако јави се во пазарна или заштита на потрошувачите да се потврдиш.
Така ќе направам
 
Кога го пријавуваш дефектот бараш документ со печат потпис и датум да ти дадат или да ти стават на гаранцијата дека дефектот е пријавен, зошто после неможеш да докажеш дека си пријавил и поминале тие 30 дена а уредот не е поправен. Тебе не те интересира од каде земаат делови па дали биле на царина или незнам каде со тоа да не дозволуваш да ти мачкаат очи. Тие треба во рок од 30 дена од пријавувањето да ти ја сервисираат и да биди во употреба. Ако дефектот се повторува (мислам) 3 пати треба замена со нов. Ако не ти ја поправат во рок од тие 30 дена пак треба замена со нов

заради ова дефекти во гарантен рок пријавувам на меил и оставам контакт телефон а они сакаат по меил сакале по телефон нека контактираат со мене нивно си е.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom