- Член од
- 27 ноември 2018
- Мислења
- 218
- Поени од реакции
- 370
Кога го пријавуваш дефектот бараш документ со печат потпис и датум да ти дадат или да ти стават на гаранцијата дека дефектот е пријавен, зошто после неможеш да докажеш дека си пријавил и поминале тие 30 дена а уредот не е поправен. Тебе не те интересира од каде земаат делови па дали биле на царина или незнам каде со тоа да не дозволуваш да ти мачкаат очи. Тие треба во рок од 30 дена од пријавувањето да ти ја сервисираат и да биди во употреба. Ако дефектот се повторува (мислам) 3 пати треба замена со нов. Ако не ти ја поправат во рок од тие 30 дена пак треба замена со новНе го поправија уредот, дојдоа за да заменат електроника меѓутоа тоа не го реши проблемот.
Пишува 30 дена - нема работни.
Уредот е кај мене, не е однесен во сервис зошто нема потреба од тоа.