Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Јас па мислам баш напротив БЛМ штети, филмов да излезеше после БЛМ срањето ќе беше помалку прифатен.- 12 years a Slave (како тргнале со БЛМ овој може да биде и нумеро уно без никаква конкуренција)
Не слушајте политички коментатори (претпоставувам нешто такво е човеков) за филм и бокс-офис.
А каков само радикален маркетинг тераа за филмов, и повторно промашај за нив.
Не слушајте политички коментатори (претпоставувам нешто такво е човеков) за филм и бокс-офис.
Стар е постов, сега го гледам, ама тотална утка било ова уште тогаш.
542 милиони има направено филмов до сега, што значи е на добар пат да заврши на една "позитивна нула", или можеби блиску е да направи некаков мал профит.
Иако до душа, бокс-офисот не е муабет за обични луѓе ко мене и тебе, студијава имаат милион комбинации и опции за правење (или губење) пари.
Официјално, црно на бело стои дека Lord of the Rings имаат изгубено пари:
Прегледај го приврзокот 383887
А да не збориме дека на пример фирми како Дизни прават МНООООГУ повеќе пари од играчки наместо од филмови, па така може еден цртан да изгуби пари на бокс офисот, а да направи многу повеќе пари преку останати производи и настани, па така самиот филм да биде успех за студиото иако на бокс-офисот флопнал.
На тема на флопови, еве најново Флеш и Индијана Џонс најверојатно ќе изгубат огромни огромни пари од аспект на чист бокс-офис, иако Инди некако се тетерави последнава недела па ќе проба барем да го намали поразот и изгледа дека само Флеш (за жал) ќе остане огромен флоп на оваа година.
Ќе биде интересно да се видат какви бројки ќе извадат Мишн Импасбл, Барби и Опенхајмер (иако Опенхајмер чисто ради тоа дека во лето е даван го ставам во муабетов, инако повеќе е оскаровски наместо бокс-офис тип на филм) последна шанса да се спаси Холивуд од можеби најлошата економска година во долго време.
Вака, од првични информации, Барби има МАЕСТРАЛНА статистика. Значи збориме за бројки што би значеле "Ако има одлични рецензии и ако филмот успее да биде неутрален и им се допадне на сите во цел свет" можеби и би стигнал блиску до една милијарда.
Нели, ова се НАЈпозитивните предвидувања, ама првично филмот со број на продадени карти е сличен со Блек Пантер.
Блек Пантер помина една милијарда поради тоа што беше културно доживување за црнците+марвел филм, така да, ако успее филмов да има некаков културен ефект врз некаква група на луѓе (ваљда тука девојки што играле со Барбики, што е огромна бројка) + маркетинг + добри рецензии + очајна конкуренција, има шанса да стигне до огромен успех.
Ама се на се... ова мислам во историја ќе биде запаметена како најлоша година во историја на Холивуд од економски аспект.
Короната заеба се. А плус сега и штрајкови на сценаристите... што значи дека или ќе пробаат да се вратат како што беа... или Холивуд повеќе нема да биде ист и ќе влеземе во нова ера за филмови/маркетинг/премиери/датуми/се по ред/
Интересни времиња не очекуваат
Сигурно ќе го помине тестот на времето Интерстелар, и мислам дека саундтракот ќе има најголем удел во тоа. Тикток и инстаграм се преплавени од Интерстелар музика, иако звучи глупаво, тоа е она што му треба на филмот за да допре до нови генерации.Интересно. Не знам, можеби Интерстелар да е филм кој ќе остане?
Бокс офисот баш е муабет за обични луѓе и одличен показател за тоа што треба да очекуваат Холивудските студија. Бокс офисот е political и social statement at once. Тоа што му се случува на Дизни последниве години не е последица од корона или штрајкот на сценаристите, туку две работи - агендата што ја туркаат и фактот дека ја измолзија суперхеројската цицка, па публиката се умори. Дизни (и студијата што се под нив) доживува backlash за секој нов филм што ќе го извади - Lightyear, цртаниот со лгбт, римејкот на Литл Мермејд, па сега Инди, итн... сите овие се флопови во очите на Дизни и дури и таков гигант каков што е ги чувствува последиците. Lightyear, Little Mermaid и тој Strange World нанесоа огромна штета на студиото затоа што не поминаа кај публиката, а не поминаа поради тоа што обичниот гледач не се фура на политички агенди и не сака да му се наметнуваат трендови. Тоа што се на долната граница од очекуваниот профит не ги прави успешни. Далеку од тоа. Ниту мерчандајзот, дизни парковите, играчите и брендирањето не можат да ја надокнадат загубата од филм од 300 милиони буџет, а не пак повеќе такви неуспеси во серија.Не слушајте политички коментатори (претпоставувам нешто такво е човеков) за филм и бокс-офис.
Стар е постов, сега го гледам, ама тотална утка било ова уште тогаш.
542 милиони има направено филмов до сега, што значи е на добар пат да заврши на една "позитивна нула", или можеби блиску е да направи некаков мал профит.
Иако до душа, бокс-офисот не е муабет за обични луѓе ко мене и тебе, студијава имаат милион комбинации и опции за правење (или губење) пари.
А да не збориме дека на пример фирми како Дизни прават МНООООГУ повеќе пари од играчки наместо од филмови, па така може еден цртан да изгуби пари на бокс офисот, а да направи многу повеќе пари преку останати производи и настани, па така самиот филм да биде успех за студиото иако на бокс-офисот флопнал.
На тема на флопови, еве најново Флеш и Индијана Џонс најверојатно ќе изгубат огромни огромни пари од аспект на чист бокс-офис, иако Инди некако се тетерави последнава недела па ќе проба барем да го намали поразот и изгледа дека само Флеш (за жал) ќе остане огромен флоп на оваа година
Ама се на се... ова мислам во историја ќе биде запаметена како најлоша година во историја на Холивуд од економски аспект.
Короната заеба се. А плус сега и штрајкови на сценаристите... што значи дека или ќе пробаат да се вратат како што беа... или Холивуд повеќе нема да биде ист и ќе влеземе во нова ера за филмови/маркетинг/премиери/датуми/се по ред/
Интересни времиња не очекуваат
неНе слушајте политички коментатори (претпоставувам нешто такво е човеков) за филм и бокс-офис.
Стар е постов, сега го гледам, ама тотална утка било ова уште тогаш.
542 милиони има направено филмов до сега, што значи е на добар пат да заврши на една "позитивна нула", или можеби блиску е да направи некаков мал профит.
Иако до душа, бокс-офисот не е муабет за обични луѓе ко мене и тебе, студијава имаат милион комбинации и опции за правење (или губење) пари.
Официјално, црно на бело стои дека Lord of the Rings имаат изгубено пари:
Прегледај го приврзокот 383887
А да не збориме дека на пример фирми како Дизни прават МНООООГУ повеќе пари од играчки наместо од филмови, па така може еден цртан да изгуби пари на бокс офисот, а да направи многу повеќе пари преку останати производи и настани, па така самиот филм да биде успех за студиото иако на бокс-офисот флопнал.
На тема на флопови, еве најново Флеш и Индијана Џонс најверојатно ќе изгубат огромни огромни пари од аспект на чист бокс-офис, иако Инди некако се тетерави последнава недела па ќе проба барем да го намали поразот и изгледа дека само Флеш (за жал) ќе остане огромен флоп на оваа година.
Ќе биде интересно да се видат какви бројки ќе извадат Мишн Импасбл, Барби и Опенхајмер (иако Опенхајмер чисто ради тоа дека во лето е даван го ставам во муабетов, инако повеќе е оскаровски наместо бокс-офис тип на филм) последна шанса да се спаси Холивуд од можеби најлошата економска година во долго време.
Вака, од првични информации, Барби има МАЕСТРАЛНА статистика. Значи збориме за бројки што би значеле "Ако има одлични рецензии и ако филмот успее да биде неутрален и им се допадне на сите во цел свет" можеби и би стигнал блиску до една милијарда.
Нели, ова се НАЈпозитивните предвидувања, ама првично филмот со број на продадени карти е сличен со Блек Пантер.
Блек Пантер помина една милијарда поради тоа што беше културно доживување за црнците+марвел филм, така да, ако успее филмов да има некаков културен ефект врз некаква група на луѓе (ваљда тука девојки што играле со Барбики, што е огромна бројка) + маркетинг + добри рецензии + очајна конкуренција, има шанса да стигне до огромен успех.
Ама се на се... ова мислам во историја ќе биде запаметена како најлоша година во историја на Холивуд од економски аспект.
Короната заеба се. А плус сега и штрајкови на сценаристите... што значи дека или ќе пробаат да се вратат како што беа... или Холивуд повеќе нема да биде ист и ќе влеземе во нова ера за филмови/маркетинг/премиери/датуми/се по ред/
Интересни времиња не очекуваат
Кои филтри?
Нолан за Опенхајмер вика дека има точно 0 CGI сцени.
Сигурно ќе го помине тестот на времето Интерстелар, и мислам дека саундтракот ќе има најголем удел во тоа. Тикток и инстаграм се преплавени од Интерстелар музика, иако звучи глупаво, тоа е она што му треба на филмот за да допре до нови генерации.
Бокс офисот баш е муабет за обични луѓе и одличен показател за тоа што треба да очекуваат Холивудските студија. Бокс офисот е political и social statement at once. Тоа што му се случува на Дизни последниве години не е последица од корона или штрајкот на сценаристите, туку две работи - агендата што ја туркаат и фактот дека ја измолзија суперхеројската цицка, па публиката се умори. Дизни (и студијата што се под нив) доживува backlash за секој нов филм што ќе го извади - Lightyear, цртаниот со лгбт, римејкот на Литл Мермејд, па сега Инди, итн... сите овие се флопови во очите на Дизни и дури и таков гигант каков што е ги чувствува последиците. Lightyear, Little Mermaid и тој Strange World нанесоа огромна штета на студиото затоа што не поминаа кај публиката, а не поминаа поради тоа што обичниот гледач не се фура на политички агенди и не сака да му се наметнуваат трендови. Тоа што се на долната граница од очекуваниот профит не ги прави успешни. Далеку од тоа. Ниту мерчандајзот, дизни парковите, играчите и брендирањето не можат да ја надокнадат загубата од филм од 300 милиони буџет, а не пак повеќе такви неуспеси во серија.
Како паралела, Top Gun е еден од најуспешните филмови од последниов период затоа што е најблиску до златната ера на Холивуд, каде на раскажувачите најважно им е да ја анимираат публиката. Истото беше и со Avatar (иако таму темата е поочигледна).
Мое мислење е дека на крајот од денот студијата ќе се вратат на формулата што им носеше успех откако ќе ги консолидираат штетите од моменталната агенда. Нетфликс е добар пример за тоа - туркаше сѐ и сешто без никаков филтер и дозволи конкурентите да им земат голем дел од колачот. Во последнава година пазат многу повеќе на продукција и што пуштаат на пазарот. Кај и да е и Дизни ќе го примени тоа, не затоа што сака, туку затоа што тоа им е потребно за да опстојат.
Ќе имаме сѐ помалку блм лгбт римејци на сметка на нови IP франшизи и продолженија од изданијата што веќе им функционираат и имаат солидна фан база. И за крај - ќе признаат (веќе се свесни за тоа) дека планот за инклузивност и процентуална застапеност на мајноритис и вулнерабл групс нема поента. Секој тренд има почеток, средина и крај, така што заклучокот од сето ова е дека доаѓа крајот на два тренда истовремено - суперхеројските блокбастери (Топ Ган и Аватар покажаа дека и други филмови освен суперхеројските можат да одат до милијарда на бокс офис), кој траеше прилично долго, и агендата за застапеност, која траеше колку семафорите на Рекорд.
Прегледај го приврзокот 383994
Колку што приметив користат т.н. Холивудски “пустински“ и “плав“ филтер. нарочито во битките.
Секако ќе го гледам освен ако не приметам пипл оф колор во некој трејлер во сутуација каде не им е место.
немаш малце примедба дека новиве филмови изгледаат нереално? Претеруваат со филтрите да ги скријат несовршеностите и изгледаат сосем нереално филмовите нови.
Стварно? Ја па си мислев ќе излезат ќе речат - Засравме на благајни затоа што сите наши филмови се срање бидејќи, примарно, се идеолошки носачи, а не носачи на забава. Никој неќе да ги гледа затоа што цела деценија имаме само ЕДЕН ист женски лик, без карактерен свод. Во сите филмови. Засравме затоа што во нашите студија не седат професионални филмски работници, туку професионални педери, жени, црнци, хиспано-американци и други разни професионални идентитети. Затоа ни се задњите десет филма у вкупен минус од миљарда долари, затоа избацивме прво 2000 на улица, а следната година уште 7000, со пад на акциите од 30 посто и смена на врвот.Викаат дека проблемите со последните флопови на Дизни се тоа што се оригинални приказни.
Елементал, Strage World се оригинални приказни, па затоа флопнале. И Лајтјир исто, не бил директно поврзан со Тој Стори и затоа флопнал.
Тоа ти викаат од Пиксар.
Јас добив впечаток дека за истото зборуваме, но ајде. Бокс офисот е токму математика и предвидување да, и ако греши, греши можеби минимално и незначително за сумите коишто ги презентира. Нормално дека Дизни ќе го изјават тоа, сигурно нема да речат Еј туркаме агенда на петгодишни деца и затоа не ни оди. Лајтир е најпознатиот лик во Тој Стори, не е дека беше нов лик со кој публиката мора да се запознае. Elemental и Strange World бај д бук флопови, и тоа не е поради тоа што се оригинални приказни. Не се ниту први ниту последни, ниту измислиле топла вода.Уф.
Знам да пишувам ептен на долго и широко и да се изгубам во пишување на глупости, па само ќе пробам да останам на ова:
Ја и ти збориме за други работи.
Не го кажувам ова како контра твоево, туку... различна ми беше поентата.
Јас зборев од еден аспект, твоево е гледање од сосема друга поента.
Ова твоево, да, ок, тамам е за на форум вака да си збориме и да дебатираме што како, моево беше повеќе од финансиски и економски аспект, а верувај ние обичните смртници немаме уддел во овие работи.
И овие информации како "тој и тој филм изгубил толку пари" ги знаеме само базирано на обична математика и логика.
Дури и овие, бокс-офис бројки што ги знаеме се базирани на многу точни предвидувања и математики, ама никогаш не се 100% точни кога излегуваат секоја недела.
Нејсе, сакав да кажам... ок е, ама твојов коментар е на сосема различна тема од мојава
Е сега кога отвори нова тема, различна од мојава може за ова да збориме што ти го отвори како тема.
Ок, твоево гледиште е од аспект на обичен човек вака од страна.
Арно ама..
Види што викаат од Дизни:
Викаат дека проблемите со последните флопови на Дизни се тоа што се оригинални приказни.
Елементал, Strage World се оригинални приказни, па затоа флопнале. И Лајтјир исто, не бил директно поврзан со Тој Стори и затоа флопнал.
Тоа ти викаат од Пиксар.
Од друга страна кој е број #1 на бокс офис годинава во САД? Супер Марио.
Ти гледаш "Ахам, значи филм што е true to the original успева"
Ама од Дизни гледаат "Ахам, значи луѓево сакаат филмови базирани на нешто што има историја од 30-40 години. Значи да одиме со Toy Story 6"
Втор? Into The Spider-Verse
Ти викаш "Ахам значи луеѓво сакаат забавни филмови"
Од некое студио викаат 'Ахам, значи луѓево сакаат мултиверзум приказни"
Од трето студио викаат "Ахам, значи мора франшизи само за успех, не палат оригинални ствари"
Од четврто студио викаат "Ахам, Спајдер-Мен сите го знаеа како белец, а тука главниот Спајдер-Мен е црнец, значи луѓето сакаат кога се менува расата на главните ликови"
Трето место?
Гардијанс оф д Галакси 3
"Ахам значи луѓево сакаат франшизи и продолженија, а не ориигнални приказни"
Погоди кој е четврто место во САД во моментов оваа година?
The Little Mermaid
"Ахам, се потврдува тоа дека луѓето сакаат race swaps на ликови, се потврдува дека луѓето сакаат римејкови, се потврдува дека никој не сакаа оригинални филмови"
Значи дека ова што ти или некој друг го гледа...не значи дека го гледаат и тие главните во Холивуд.
И пак да потенцирам ова што тука го пишувам е различна тема од првичната.
А ете, види го и линков горе, букваллно да видиш од Дизни како гледаат на флоповите како Strange World.
Еве, од поновите флопови - Флеш и Индијана.
Колку ЛГБТ ликови и црнци имаат двата филма?
Сигурно некој у моментов во Холивуд објаснува "Ете, ви реков, филмови без малцинства флопнуваат. Малечката Сирена си е таманка, Спајдер-Верс си растура... вие уште сте се фатиле за белци во главна улога..."![]()