devilko
♆ wicked one ♆
- Член од
- 28 август 2014
- Мислења
- 1.844
- Поени од реакции
- 5.978
A Second Chance
Скандинавските филмови пленат со некоја посебна тажна, депресивна нишка во нив, разработувајќи некој длабок емоционален, психолошки настан во животот каде што гледачот го ставаат под морално искушение. Знаејќи веќе што ме очекува, бев спремен од она што во глобала ќе понуди филмот после прочитаните 2 воведни реченици на ИМДБ. Ова ми е втор филм од Сузан Бир после After Wedding, прв на Џејми Ланистер.
Како и сите скандинавски филмови, и овој почнува со споро темпо, полека преставувајќи ни ја спротивноста кај двата брачни пара и наговестувајќи не за моралната дилема што следи подоцна. Еден, мал, навидум, случаен момент ја нарушува моралната перцепција на детективот, кој се решава, воден од своите емоции, но и морални принципи да превземе рискантен чекор, за да ја задоволи својата тага и празнина кај сопругата после трагичната смрт на нивниот син, Александар, заменувајќи го со бебето на другиот брачен пар, Софијас, кое, веќе е осудено на пропаст и неговиот живот е во секојдневна опасност поради не грижата на неговите родители.
Овдека ќе сопрам, поради тоа што го доживеав првиот ВТФ момент кој не ми беше јасен во филмот....
Како прво, детектививе се понашаа како рандом улични горили од наше лично обезбедување пратени да собираат арач и не добиваа никаква санкција. Како второ, ова е Данска, перфектно општество кон кое се стремиме ние. Зар не требаше детективите да пријават во социјална служба во какви услови е чувано бебето, па истото да им биде одземено под хитна постапка на родителите, пошто ова е Данска и таму така функционира системот. Ама, не. Ако се десеше тоа, ќе немаше како да продолжи филмот, па режисерката го преставила нивниот систем, небаре е нашиов, банана, корумпиран северџански систем само да си ја оправда својата замисла и идеја за филмот. Лошо е кога цело сценарио се пишува кон веќе однапред претставени норми кои треба да ги задоволи филмот, па сето останато во него е ставено, тек онака, со огромни дупки, за само истите да се оправдаат.
Кога, веќе, детективот го направи тој брзоплет потег, се останато се одвиваше онака да неговите морални и етички принципи полека, но сигурно бидат притискани, се додека не почнат самите да му се удираат во глава, па истиот потпаѓа под притисокот на својата кривица и веќе не знае како емоционално да се носи со проблемот кој сам го создаде. Најпрво со самоубиството на жена му, подоцна кога согледа каква болка нанесе на мајката на Софијас, па се до плот-твистот кога сфати дека уствари неговиот син не починал од природна смрт, туку истиот бил, веројатно ненамерно усмртен од страна на неговата сопруга која веројатно си патеше од некои ментални/депресивни проблеми. Ок. Тука беше целата цака која требаше да го направи овој филм одличен, справување со самата морална дилема, претставување на две спротивно различни жени, мајки, родители и дека не е се онака како што изгледа на прва. И да, љубовта на мајката кон своето дете е преголема, што некогаш може да биде и фатална. Сепак, самиот наслов говори се, на луѓето треба да им се даде втора шанса, нов почеток, нова прилика да ги променат нештата...
Е сега, морам да кажам дека ова овака како идеја изгледа одлично и веројатно треба истото да допре до емотивната страна на гледачот, да го стави во некое искушение и да му ги редефинира моралните принципи. Посебно, пошто се работи за бебе/дете. Нешто најмило, најсвето, најчисто. Но, поради не знам која причина, истиот не успеа да допре така до мене. Чудно, баш чудно, затоа што се наоѓам во последен период во ситуација каде би требало ова баш да ме погоди. Но, ете, не успеа од мене да извлече ништо, освен остар поглед и една рамна црта.
Се сложувам со Влатко дека овдека проблемот лежи во самото сценарио, недоволно добро прикажани ликови и главниот лик, за кој мислам дека Џејми Ланистер не успеа да го донесе онака како што требаше да биде донесен за да успее да ја начне таа емотивна страна. Веројатно му фалеше и малку тензија и динамика која одлично беше прикажана во еден друг скандинавски филм, The Guilty (2018).
Малку и ме зачуди кога отворив на летер и видов колку висока оценка сте му дале. Пробав да најдам оправдување за истата, но, не успеав. Со тешко срце, но, повеќе од 7 не би можел да му дадам.
Скандинавските филмови пленат со некоја посебна тажна, депресивна нишка во нив, разработувајќи некој длабок емоционален, психолошки настан во животот каде што гледачот го ставаат под морално искушение. Знаејќи веќе што ме очекува, бев спремен од она што во глобала ќе понуди филмот после прочитаните 2 воведни реченици на ИМДБ. Ова ми е втор филм од Сузан Бир после After Wedding, прв на Џејми Ланистер.
Како и сите скандинавски филмови, и овој почнува со споро темпо, полека преставувајќи ни ја спротивноста кај двата брачни пара и наговестувајќи не за моралната дилема што следи подоцна. Еден, мал, навидум, случаен момент ја нарушува моралната перцепција на детективот, кој се решава, воден од своите емоции, но и морални принципи да превземе рискантен чекор, за да ја задоволи својата тага и празнина кај сопругата после трагичната смрт на нивниот син, Александар, заменувајќи го со бебето на другиот брачен пар, Софијас, кое, веќе е осудено на пропаст и неговиот живот е во секојдневна опасност поради не грижата на неговите родители.
Овдека ќе сопрам, поради тоа што го доживеав првиот ВТФ момент кој не ми беше јасен во филмот....
Како прво, детектививе се понашаа како рандом улични горили од наше лично обезбедување пратени да собираат арач и не добиваа никаква санкција. Како второ, ова е Данска, перфектно општество кон кое се стремиме ние. Зар не требаше детективите да пријават во социјална служба во какви услови е чувано бебето, па истото да им биде одземено под хитна постапка на родителите, пошто ова е Данска и таму така функционира системот. Ама, не. Ако се десеше тоа, ќе немаше како да продолжи филмот, па режисерката го преставила нивниот систем, небаре е нашиов, банана, корумпиран северџански систем само да си ја оправда својата замисла и идеја за филмот. Лошо е кога цело сценарио се пишува кон веќе однапред претставени норми кои треба да ги задоволи филмот, па сето останато во него е ставено, тек онака, со огромни дупки, за само истите да се оправдаат.
Кога, веќе, детективот го направи тој брзоплет потег, се останато се одвиваше онака да неговите морални и етички принципи полека, но сигурно бидат притискани, се додека не почнат самите да му се удираат во глава, па истиот потпаѓа под притисокот на својата кривица и веќе не знае како емоционално да се носи со проблемот кој сам го создаде. Најпрво со самоубиството на жена му, подоцна кога согледа каква болка нанесе на мајката на Софијас, па се до плот-твистот кога сфати дека уствари неговиот син не починал од природна смрт, туку истиот бил, веројатно ненамерно усмртен од страна на неговата сопруга која веројатно си патеше од некои ментални/депресивни проблеми. Ок. Тука беше целата цака која требаше да го направи овој филм одличен, справување со самата морална дилема, претставување на две спротивно различни жени, мајки, родители и дека не е се онака како што изгледа на прва. И да, љубовта на мајката кон своето дете е преголема, што некогаш може да биде и фатална. Сепак, самиот наслов говори се, на луѓето треба да им се даде втора шанса, нов почеток, нова прилика да ги променат нештата...
Е сега, морам да кажам дека ова овака како идеја изгледа одлично и веројатно треба истото да допре до емотивната страна на гледачот, да го стави во некое искушение и да му ги редефинира моралните принципи. Посебно, пошто се работи за бебе/дете. Нешто најмило, најсвето, најчисто. Но, поради не знам која причина, истиот не успеа да допре така до мене. Чудно, баш чудно, затоа што се наоѓам во последен период во ситуација каде би требало ова баш да ме погоди. Но, ете, не успеа од мене да извлече ништо, освен остар поглед и една рамна црта.
Се сложувам со Влатко дека овдека проблемот лежи во самото сценарио, недоволно добро прикажани ликови и главниот лик, за кој мислам дека Џејми Ланистер не успеа да го донесе онака како што требаше да биде донесен за да успее да ја начне таа емотивна страна. Веројатно му фалеше и малку тензија и динамика која одлично беше прикажана во еден друг скандинавски филм, The Guilty (2018).
Малку и ме зачуди кога отворив на летер и видов колку висока оценка сте му дале. Пробав да најдам оправдување за истата, но, не успеав. Со тешко срце, но, повеќе од 7 не би можел да му дадам.