Elder Scrolls V: Skyrim

  • Креатор на темата Креатор на темата printf
  • Време на започнување Време на започнување
Колку поени во ковање ќе ми требаат за дедрик лак?

90 :)

Можеш истовремено да ги креваш и Smithing и Enchanting..

1. Собери iron ingots од ковачите;
2. Направи колку што можеш daggers;
3. Стај им некој enchantment;
4. Profit.
 
Кој држи за сеа рекорд во најмногу часови на скајрим? Ја имам 14 сати и 42 минути :D
А сигурно немам ни 15% од играта поминато
 
90 :)

Можеш истовремено да ги креваш и Smithing и Enchanting..

1. Собери iron ingots од ковачите;
2. Направи колку што можеш daggers;
3. Стај им некој enchantment;
4. Profit.

Добра идеја, и онака имам преку 100 petty soul gems што реално не би имале некоја употреба освен за кревање на enchanting :)
 
Кој држи за сеа рекорд во најмногу часови на скајрим? Ја имам 14 сати и 42 минути :D
А сигурно немам ни 15% од играта поминато

Веќе неколку дена ја немам пуштено, ама ми отидоа околу 60-70 саати.. очекував повеќе од играва.
 
Веќе неколку дена ја немам пуштено, ама ми отидоа околу 60-70 саати.. очекував повеќе од играва.
И мене ме интересира што повеќе очекуваше. Ги помина сите можни квестови во играта?
 
Што повеќе? Ме интересира чисто зашто не сум ги играл претходните делови.

Мисиите се досадни/еднолични кога ќе се споредат со тие од Morrowind и Oblivion. И покрај се`, светот е многу безживотен, "мртов", со на моменти бесмислени ситуации/случки. Нема вистински последици од и награди за тоа што го правиш. Итн..

И мене ме интересира што повеќе очекуваше. Ги помина сите можни квестови во играта?

Сите можни? Не. Главните/најинтересните? Да.
 
Па се сложувам со тебе до некаде. Светот што е мртов мртов е и тоа многу. Мене ме нервира што скоро секоја мисија е во тоа рудниците, и се се врти околу тие рудници. Се е исто знаеш дека треба право да одиш и да убиваш се живо и диво, за на крај да стигнеш до целта и да се отвори некоја врата за да излезеш побрзо, се тоа па тоа
 
Па се сложувам со тебе до некаде. Светот што е мртов мртов е и тоа многу. Мене ме нервира што скоро секоја мисија е во тоа рудниците, и се се врти околу тие рудници. Се е исто знаеш дека треба право да одиш и да убиваш се живо и диво, за на крај да стигнеш до целта и да се отвори некоја врата за да излезеш побрзо, се тоа па тоа

Па тоа е функцијата на dungeon crawler-ите,како Дијабло на пример.
 
Јас не знам дали ја играме истата игра. Да, има некои багови, но да го кажувате ова само покажува дека или не знаете ни самите што сакате, или немате големо искуство со игрите. Со што ја споредувате играта кога велите дека е безживотна? Според мене, најдобрата игра од овој серијал, а сигурно и една од трите најдобри rpg, заедно со Planescape Torment & KOTOR.
 
Со што ја споредувате играта кога велите дека е безживотна? Според мене, најдобрата игра од овој серијал, а сигурно и една од трите најдобри rpg, заедно со Planescape Torment & KOTOR.

"Yeah, well, that's just like, your opinion, man."
- The Dude

Според мене Skyrim е на исто рамниште со Oblivion, а малку под Morrowind (посебно со модерни модови). Поиграј уште малку, пробај да се внесеш во светот, па ќе почнеш и ти да приметуваш нелогични работи, и колку мрзливи биле дечките од Bethesda задолжени за мисиите и дијалогот (или не им стигнало времето до 11.11.11) кога се работи за главната приказна, па и за оние поголемите споредни (граѓанската војна, Колеџот, Thieves Guild..).

Сакаш конкретни примери за immersion-breaking?
Мојот лик, воин со тежок оклоп и две секири во рацете кој од магии ги знаеше само тие за лечење и фрлање оган, после неколку лесни мисии стана Arch-mage, главен на Колеџот во Winterhold. Воин, дудук за магија, е најголем волшебник.
Или, една вечер украдов неколку предмети од продавница во Solitude (без сведоци, без bounty), за после неколку дена да ме пресретнат тројца платеници најмени од сопственикот на продавницата да ме убијат. Зашто, иако немало сведоци, така му се сонило.
Или тоа што скоро никој не реагира откако ќе ја спасиш целата провинција (па и цел Tamriel) од сигурна смрт. Никаква награда, ни попуст во продавниците за "Спасителот".
И така натаму.. огромен потенцијал, ама неискористен заради конзолите и заради маркетингот. Штом ја пуштат во продажба новата генерација на конзоли, сите ќе видиме ќар во однос на квалитетот на игрите и големината/животот на световите во нив.

Така да, Bethesda се сеуште далеку од BIS и Bioware, барем кога се работи за мисии, приказна, дијалог и ликови.

ова само покажува дека или не знаете ни самите што сакате, или немате големо искуство со игрите.

И, немој ова уште еднаш да ти се испушти, посебно кога не знаеш ништо за соговорниците.. не си работел на играта со години, па туѓите мислења да ги сфаќаш како навреда :)
 
И, немој ова уште еднаш да ти се испушти, посебно кога не знаеш ништо за соговорниците.. не си ти тој што работел на играта со години, па туѓите мислења да ги сфаќаш како навреда :)
Па ти си тој што вели дека играта е безживотна, ти ги навредуваш туѓите мислења. Кажи пример на игра која не е безживотна според тебе па потоа наречи го тоа факт. А инаку за мислење, секој си има свое, освен ако не планираше да ја купиш оригинална играта, и не даде колку таму 50ина евра на фирмата. Инаку, да , се навредувам кога тим како овој ќе направи нешто што е врв во овој тип на игри и кај му го крадеме тоа па уште и некој го критикува без основа. Ти кажувам дека сум играл и бљувотини како Dragon Age, и ремек дела како Planescape Torment/Baldur's Gate 2 итн, и дека досега ова е во топ 3, со тоа што е најнова, би била игра која би ја препорачал на секој фан на рпг игрите. Има моменти во играта кои ме потсетија на крајот на Syberia (не е рпг, но е авантура) , или на моментот кога отидов во другиот свет во Longest Journey. Кога сваќаш дека технологијата овозможила да можеш да отидеш до каде што можеш да видиш. Дека на суптилен начин ја поврзуваат играта со своите претходници. Вистинско ремек дело, мало дијамантче во рудникот на истрошени идеи наречен гејминг индустрија. Во моето 15 годишно искуство со ваков тип на игри, мислам дека моето мислење значи нешто нели? Без навреда, се надевам дека ме свати што сакав да кажам. И директорот на оваа фирма е Македонец, па може и да си малку попристрасен кон неа, а не против неа.
--- надополнето: Nov 23, 2011 11:43 PM ---
Bethesda се сеуште далеку од BIS и Bioware, барем кога се работи за мисии, приказна, дијалог и ликови.
Од BIS да, Bioware одамна го поминаа. Особоено кога ќе сватиш дека сите игри на Bioware (освен можеби Jade Empire, ама и таа е слична) имаат иста приказна, нешто некаде се случува, ти треба да го спасиш универзумот, собираш група на луѓе кои треба да направат три четири работи (или собираш три четири луѓе за квестот, и на крајот/ во средината има некаков twist. Copy Paste реално од Planescape Torment ама ај ќе ја ставиме KOTOR.
 
Незнам кој праша за Smithing, со 90 skill може Full Daedric Armor да се прави, малце се помачив да стигнам, ама малце... очекував потешко да е.
Дури и на WoW потешко се качува skill.
 
Морам да цитирам мислење од една тема на Reddit кое целосно се поклопува со моето:
"Oh, I remember now. You're that new member of the Companion's Guild. So, what do you do, fetch their mead?"

What the fuck. I slay dragons. I am the Arch-Mage of the College of Winterhold (even though I'm not a mage at all). I run the Thieves' Guild. I head the Dark Brotherhood. I defeated the ancient, powerful, and evil dragon Alduin The World-Eater. I saved Nirn from total annihilation.
But apparently I'm known for my remarkable talent in fetching mead.
За ова пишувам во последните неколку мислења. Нема апсолутно никаква промена во однесувањето на NPC кон тебе, без разлика што си направил/постигнал.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom