Der Spiegel: $1,3 милијарди за мисијата ЕУЛЕКС на Косово, никаков резултат

VOLK2234

еврофоб и хомоскептик
Член од
16 септември 2008
Мислења
5.517
Поени од реакции
4.387
Amerika dobiva partner od 10 milioni narod vo region kade sto dolgo vreme malku imalo vlijanie, a nie si dobivame krilja pod gazdite na svetot.
Nemoj da mi se pravite sega majka Tereza tuka, site lizaat gz, samo nekoi uste ne sfatile koj treba da se lize.
Добро штом сте сватиле чив гз треба да лижете, само една мала работа утнавте... пак.
Не го погодивте тајмингот.
 
Член од
13 февруари 2012
Мислења
2.733
Поени од реакции
1.226
е да не не е така ц ц ц ц
бегај тамо
најубави се и најсредени
--- надополнето: 19 февруари 2013 во 01:18 ---
a tvoite, vremeto za abortiranje.
добро што кај некои е дозволен абортус па може да намалат некоја штета за разлика од некои кои можат и по 7 имбецили да нашибаат без право на абортус ;)
 
Член од
20 ноември 2012
Мислења
451
Поени од реакции
125
е да не не е така ц ц ц ц
бегај тамо
најубави се и најсредени
--- надополнето: 19 февруари 2013 во 01:18 ---


добро што кај некои е дозволен абортус па може да намалат некоја штета за разлика од некои кои можат и по 7 имбецили да нашибаат без право на абортус ;)
bravo
 

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
Автопатите и незнам таму што ни од далеку не е знак дека државата е економски напредна туку дека се земени кредити кои некој треба да ги врати. Чист пример за тоа ти е Хратска од бившите ЈУ простори која е задолжена во три п.м.
Хрватска е понезадолжена од Србија на пример и колку толку успева да ги враќа долговите......

Автопатот не е можеби доказ за каква е состојбата на Косово,но верувај го направија најдобриот можен прв чекор со изградбата на тие автопати.И Албанија и Косово.....
Погледни било која автокарта на Европа и види каде се автопатите и ќе видиш дека секоја развиена земја е поврзана со автопати од ќош до ќош........балканот и источна Европа на пример имаат многу помалку автопати.....а тоа се знаеме понеразвиените делови од Европа.

Автопатот останува тука и за наредните 50 години ако се одржува добро......можеби и повеќе.До тогаш автопатот може и да ја врати инвестицијата само преку патарини......поготово во Хрватска каде што 11 милиони туристи доаѓаат секоја година, најголем дел од нив со коли и автобуси.

И не мора да се гледа на враќање на инвестицијата директно,знаеш ти колку тие автопати го подобрија квалитетот на животот во тие краеви и колку ја помогнаа економијата ?
Домашните градежни фирми се наполнија со пари од изградбите......со самата изградба и се даде поттик на економијата......башка што автопатот тука останува да носи пари и да го подобрува животот и после изградбата.
За пример ќе го земам автопатот Загреб - Сплит....... поминува низ доста пасивни краеви кои беа оштетени во војната.Тотална сиромаштија,луѓето се иселуваат,работа има само ако отвориш кафана и пиљара и ако си во државна служба.
Дојде автопатот луѓето се вработија по патарини,одржување на автопатот,бензинските,се изградија приклучни патишта,па може да стигнат за кратко време и до поголемите градови на море......едноставно се задржаа луѓето таму и им се подигна стандардот.

За тоа колку со тие автопати се намалија транспортните трошоци и времето на достава не мора ни да збориме.Плус економските зони во внатрешноста на Далмација заживеаа бидејќи веќе не се наоѓаат во пм. па лево и не требат 5 саати кружење за да поминеш 50 километри.

Автопатиштата што водат кон Ријека на пример го направија тоа пристаниште многу поатрактивно него што беше........пристаниште кое е одма во срцето на Европа и од поврзано со брзи автопати......

Такви примери има еден куп......автопатиштата се крвни садови на една држава и нејзината економија, a нашите се мали и запушени.
Ако Македонија денес се задолжи со 5 милијарди евра јас одма би го потишал тоа,ако тие пари отидат за градба на автопати и коридори......
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.792
Поени од реакции
21.202
Мислам дека се договоривме без навивање, не е ова фудбалски клуб.

Не е спорно дека автопатите се добра работа за секоја држава, НО секогаш има едно но.

Ти ги зеде пример развиените европски држави, но дали се запраша дали прво направиле автопати или индустрија, тоест што претходело на што.

Малце е безвезно да се размилсува дека ако некаде направиш автопат по автоматизам ке се створи таму индустрија, но сосем е логично кога некаде има индустрија да се направи и автопат или пруга сеедно.

Или како за пример само пошто ги спомна западните високоразвиени држави, тие си биле индустријализирани уште кога немало ни автомобили а не пак автопати, така да тие дошле многу покасно.

И во ред ајде ке се вработат на патарини( што и не мора да значи , пошто скоро секаде се користи вињета) или ке се вработат луѓе кои ке ги одржуваат, но тие луѓе најверојатно ке бидат плаќани од буџетот или од добивката на самиот автопат кој се разбира ке го плаќаме ние во вид на разни патарини и други давачки. И државата за да го напарви тој автопат за да ги вработи тие луѓе треба да подигни кредити и истите порано или покасно да ги врати, се разбира пак преку нас во вид на даноци и давачки или од данцоите и давачките што ке ги прибере од индустријата. Пошто индустрија нема значи ние ке си го платиме тој автопат и пак ке си останиме голатри пошто нема индустрија.

Врти сучи пак треба индустрија или нешто со што ке се полни буџетот ( ајде туризам , земјоделство безразлика) со што нема на нас да падни целиот терет.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom