Не се исплати, не чини со 125-ка, башка овој тип е скап. V-машина, единствено нешто за тој рам.
Прво ти треба фрејм тејбл за да го направиш рамот (на кој ќе мораш да му нашвајцаш дел од оригиналниот рам со бројот, инаку нема регистрирање), после ти требаат трокути, а овој што е на сликава е скапичок, па работна рака, седиште, гидан, браници, држачи, би рекол само за изрботка околу 3500 евра минимум, плус мотор што треба, а за овој тип под 500 цм3 не оди, никако. Е сега, машината ќе треба да се упасува до милиметар на новиот рам, а тој се прави од едно парче, а тебе ти е ризикот што треба да му завариш дел со бројот на рам, значи, ослабен е во старт, освен ако не го стокмиш кај фиљан мајстор, а кај нас, тешко таков. Особено што оние кои имаат фрејм тејбл не се арни мајстори.