Custom bikes или кастом мотори! - Сликички и коментари!!

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Mandrak напиша:
Ај за custom bikes има некакво, какво-такво решение во МК, знае ли некој што се случува со custom trikes за кое сум толку многу заинтересиран?
Мандрак, за жал, законот кај нас не дозволува ни кастом бајк, камоли трајк. Инаку, тоа е проблем при кастомизирање комплетно, да се зачува бројот на рам, значи кога се прави новиот рам, да сеЧ
или наново во Маш. Факултет добие папир за да се укуца или да се исече и завари некаде на новиот рам.
А за трајкови, нема теорија, не се дозволени т.е. можеш да го направиш, нема да ти го регистрираат никако. Не можеш да го возиш, освен во приколица за на мотошоу.
Инаку и за тоа има решение, го регистрираш в Бугарија (ако имаш пашапорт, нели) и вадиш зелен картон на година ена и го возиш секаде.
Иако непрепорачливо кај нас, од два апсекта:
1. за трајк пасош не се вади
2. крелцине пандурски на кастом бајкови се чудат како неарни, камоли на трајк.
 

BoRg

Resistance is futile you will be assimilated
Член од
8 декември 2005
Мислења
486
Поени од реакции
2
Pozdrav i do tebe!!!

Garfield напиша:
Мандарк!! Kolku pari???

_______________________________________________________________________

BTW, Borg, колку за твоја информација, ако не си дигноглаво створење кое се мисли за најумно на свет и затоа не исчитал се на јебенава тема, во Скопје може сето тоа да се направи преку Хајлендер компанијата, која е директен и овластен увозник на делови, од Холандија, ТИФ стандард, а дечкото, газдата, работи и и кастомиозира мотори. Сето набројано можеш да го најдеш преку него, каде ќе те упати, таму да одиш пријателе. А да не беше дигноглав ќе видеше дека ако кликнеш на еден линк, лесно ќе видеше како комплет се прњеработуваат, кастомизираат, со кастом делови, со кастом пеинт и со рачно работени резервоари по сопствени спецификации, дизајни, седишта, рачки и сл. Комплет се, во МК. Е сега, нема никакви спонзори зад никого, само едноставно желба, идеја, труд, сопствени материјални средства (за глупсоните - пари), жар и упорност.
Значи, пред да лаеш, кивни како кутренце, исчитај, подумај, распрашај се, потоа лај ако тио дојде до лаење, за случајно да не дојде до завивање на месечина.
Кажи ми, се чуствуваш дебилно сега кога се испосра со своето познавање на нешатата од њњњ.дневник.цом.мк и њњњ.идивиди.цом.мк или не?

Inaku Garfield ne isposrav nisto so svoeto poznavanje od www.dnevnik.com.mk ili www.idividi.com.mk posto na tie sajtovi ne ni odam tuku odam na www.vest.com.mk i na www.kajgana.com 90 % od moeto vreme.
Za tvoja informacija bev na linkot sto mi go sovetuvas i razgledav se,dovolno informacii procitav i dovolno slikicki vidov ne e vo toa rabotata posto ti pogresno si me razbral ali kako i da e nema veze ...poentata mi bese koga pocna Higlanderchopperwizard da spomenuvaat temi okolu American Choppers,Biker Build off i site ucesnici okolu seto ova ja samo se zaprasav KAKO I KADE seto ova mozete da go pravite kako sto tie go pravat zatoa sto ? So samoto gledanje na ovie emisii i samite procesi mozes da uvidis deka ovie decki imaat golemi "MACHINE SHOPS","FABRICATOR and WELDING SHOPS","PAINT BOOTHS" i dr, baska sto procesot na design i izrabotka go imaat so generacii vo nivnite familii ili se poranesni i segasni BIKERI !!!.Sto sakam da kazam e deka celava idea okolu CUSTOM BIKES za mene e very cool zasto i jas po priroda sum covek koj KISNE po avto shows,biker shows, vo Ontario vo Kanada nema na sto ne sum bil od Custom Bike Shows do Custom "Lown motors" i obratno i nemav namera nikogo da navredim samo sakav da vidam do kade se razvila "BIKE" industrijata vo Makedonija i kakvI idei imaat nasite luge .....ama posto me upati povtorno na istiot link po sto mozam da zaklucam deka si prijatel so deckovo i biker vo dusa samo edno ce ti pisam deka koga gi gledav slikite od Motorite deckoto sto gi customiziral da se rece ,vidov deka 90 % od designot i ideite mu se prevzemeni od drugi THEME BIKES i drugi design's koj vise prethodno odele na ovie emisii ili na drugo mesto a toa pomegu ovie luge ne se pocituva bas(BIDI ORIGINALEN) JAS pak ce ti napomenam deka nemam nistoo protiv samo me interesirase KAKO I KADE? Kako sti mi napisa se podumiv,lavnav i se drugo ama te molam znam deka si Motorgija po naski mislam inaku "BIKER"
ne se luti nemav namera da bidam DIGNLOGLAV i sl za tvoja inf.Moja pola maska familija inaku po poteklo od Strumica,Stip i Kumanovo se BIKERI po dusa cel zivot i nemav namera da se zafrkavam so toa posto sum videl sto manija okolu motori samo jas sum im crna ovca sto da praam povece me interesiraat "CARS" ama sekoj si ima svoj zivot kako i da e golem pozdrav do tebe i se nadevam deka seuste ce diskutirame na ovaa tema OK
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Борг, немај гајле, ама ако па гледап емеисии, ќе видиш дека на грејт бајк билд-апс се едно те исто е, старите дизајни на Индијан Лари и компанија, инаку, кај нас, за два пишман милиони држава, мислам ека не ни се потребни толкави енџин шопс, пеинт бутс и сл. Важна е желбата и намерата да се истрае. Нејсе, колку да знаеш, кај нас, идеите се најчесто како самите со она малку пари што сме го собрале да сториме нешто од бајкот, јас направив од класичен суперспорт-турер во комбинација: бобер и лоурајдер, толку пари имав, па пак е еден од најгледаните на бајк шоуа. Друг еден имаше мнооооогу пари, па направи комплет нов, харли чопер, кој сеуште корне со награди за дизајн наоколу. Не само кај нас, наоколу, каде што ќ се појави.
Колку пари, толку музика. Башка што не можеме 100% да живееме за преправка во кастом, имаме фамилии, работи и сл, иако да речам, по семејството, бајкот и пријателите ми се па потоа се друго.
Поздрав
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Ги знам, сум ги видел, не за друго, далеку ми се, па пратам. Инаку, годинава сакам барем до Хрватска, Германија и Унгарија да идам, ама не знам дали ќе можам. Ако не, идната.
Важно е да се вози, ветер те дува, звук те носи, мириси на бензин помешани со природа и изгорена гума и сфалт, патување, јас и мојот мотор. МММММММ
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Гарфилд, размислував вака:

Кога фирма би се регистрирала за производство на рамови, и би призведувала сериски неколку вида на рамови (атестирани) на кои би се создавале различните Custom-и, не ли би ја поправило ситуацијата таквото нешто со Custom моторите во РМ? Машините би биле од различни производители а?

Тоа всушност би биле дечките кои и сега прават таков вид мотори.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Не можеш сериски да произведуваш нешто и притоа да го наречеш кастом-уникат. Башка на различни модели, дизајни, различни рамови одат и не секоја машина може секаков рам да поднесе, издржи или да се стави.
Нема ќар, еден рам еден мотор еден дизајн.

Плус ти треба фрејм тејби, повеќе.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Garfield напиша:
Не можеш сериски да произведуваш нешто и притоа да го наречеш кастом-уникат. Башка на различни модели, дизајни, различни рамови одат и не секоја машина може секаков рам да поднесе, издржи или да се стави.
Нема ќар, еден рам еден мотор еден дизајн.

Плус ти треба фрејм тејби, повеќе.
Признавам, по моторите не сум баш мераклија, ама се добра основа за уникати, според мене. Кај автомобил, можеш да правиш нешто Custom ама пак е колата таа. Мање више. Повеке мислев за посебност во целокупниот дизајн, како некакво решение за законската стега при регистрацијата на таквиот мотор. Јасно ми е дека custom- от е целосно уникатен мотор, ама условите налагаат таква работа, нели?
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Не друго место и во понормални држави можеш да регистрираш како на прмиер: јамаха - гарфилд или сузуки струмикс ебаго, кај нас јоктур.
 

BoRg

Resistance is futile you will be assimilated
Член од
8 декември 2005
Мислења
486
Поени од реакции
2
"Custom ili Stock" sami odlucite?








Ima motor od V-10 Dodge Viper

  • 500 bhp (372 kW) @ 5600 rpm (60.4 bhp/liter); 525 lb.-ft. (712 Nm) @ 4200 rpm
  • 10-cylinder 90-degree V-type, liquid-cooled, 505 cubic inches (8277 cc)
  • 356-T6 aluminum alloy block with cast-iron liners, aluminum alloy cylinder heads
  • Bore x Stroke: 4.03 inches x 3.96 inches (102.4 x 100.6)
  • Two pushrod-actuated overhead valves per cylinder with roller-type hydraulic lifters
  • Sequential, multi-port electronic fuel injection with individual runners
  • Compression Ratio: 9.6:1
  • Max Engine Speed: 6000 rpm
  • Fuel Requirement: Unleaded premium, 93 octane (R+M/2)
  • Oil System: Dry Sump; takes 8 quarts Mobil1 10W30 Synthetic
  • Cooling System: Twin aluminum radiators mounted atop engine intake manifolds, force-fed from front-mounted, belt-driven turbine fan. Takes 11 quarts of antifreeze.
  • Exhaust System: Equal-length tubular stainless steel headers with dual collectors and central rear outlets
0-100 km/h: 2.5 seconds (est.)
(Some estimate 1.9)
Top Speed: 300+ km/h (est.)

za podetalni inf. klik na linkot
http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
За жал, тој на сликата е толку небезбеден поради тоа што е премоќен, опасно е да се седне, камоли да се провози некаде.

Иако уште крила странични, турбо компресиран издув и ќе полета.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Oвој мотор ако не се лажам на саемот во Детроит пред 5-6 год. беше изложен а?
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Така нешто, ама мислам дека е порано, пред 4 години да не беше?? Не сум сигурен. Важно, ѕвер е! :mist:
 

BoRg

Resistance is futile you will be assimilated
Член од
8 декември 2005
Мислења
486
Поени од реакции
2
Pa za pola milion dolari bi trebalo da e zver
inaku eve uste eden zver custom ili stock pa vie odlucite..

sto e ova???



toa e motor so gasna turbina namenet za helikopter no smesten vo ...




A cudovo gi ima slednive karakteristiki

Model:Marine Turbine Technologies Y2K SuperbikeYear:2002Category:SportRating:77 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmissionEngine type:Gas turbinePower:320.00 HP (233.6 kW )) @ 52000 RPM Torque :576.30 Nm (58.8 kgf-m or 425.1 ft.lbs ) @ 2000 RPM Gearbox:1-speedPhysical measuresDry weight:208.7 kg (460.0 pounds)Seat height:800 mm (31.5 inches) If adjustable, lowest setting.Wheelbase 1,803 mm (71.0 inches)Chassis and dimensionsFront tyre dimensions:120/60-ZR17 Rear tyre dimensions:200/50-ZR17 Front brakes:Dual discFront brakes diameter:320 mm (12.6 inches)Rear brakes:Single discRear brakes diameter:320 mm (12.6 inches)Speed and accelerationTop speed:402.3 km/h (250.0 mph)1/4 mile (0.4 km):9.800 secondsPower/weight ratio:1.5337 HP/kgOther specificationsFuel capacity:34.00 litres (8.98 gallons)Comments:This bike is hand crafted and production is limited to 5 per year. The Y2K is powered by a Rolls Royce Allison gas turbine engine running on diesel fuel. Try to imagine 0-200 mph in 15 seconds!!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.343
Ова на струмички се вика ѕверилник! дефинитивно, таква сила не е препорачлива да се вози. Може да се отепа човек како куче.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom