Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
Дискусија без крај....Ме заинтересира една колумна од еден српски портал па ке ја пренесам во оригинален текст

Mnogi automehaničari zastupaju tezu da dizel motori imaju za 30 odsto višu ekonomičnost u odnosu "benzince". Međutim, vozila na benzinski pogon sa direktnim i turbo ubrizgavanjem imaju znatno manje, lakše i efikasnije motore koji pritom ne gube svoje karakteristike.

Tako su, recimo, istraživanja na automobilskom odeljenju Inženjerskog instituta pokazala da su dobri "dizelaši" efikasni 35 odsto, a benzinski motori oko 27 odsto. Ukoliko se nastavi sa upotrebom novih tehnologija poput turbo i direktnog ubrizgavanja, na ovom instititu smatraju da će se razlika u ekonomičnosti ova dva klasična modela motora još upola smanjiti.

Treba, ipak, imati u vidu da cena goriva nije jedini parametar prilikom testiranja isplativosti "dizelaša" i "benzinca", već i troškovi održavanja i stil vožnje. Recimo, vozila na dizel pogon imaju višu cenu i njihovo servisiranje je skuplje, ali su osiguranje i registracija povoljniji. Zato je prilikom izvođenja finansijske računice pre kupovine bilo kojeg automobila potrebno staviti na papir sve troškove.

Primera radi, dizel Fiat 500 pređe šest kilometara po litru više, nego benzinac od 1.200 kubika, ali je mnogo skuplji, što znači da treba da pređe 214.307 kilometara kako bi počeo da štedi na potrošnji. Dizelov jeftiniji servis smanjuje jaz, ali benzinca je i dalje povoljnije posedovati više od tri godine ili 57.940 pređenih kilometara.

Slično tome, "pežo" 3008 i "folksvagen golf" dizeli su jeftiniji nakon tri godine nego njihove benzinske verzije, ali BMW serije 3 malo izneneđuje. Do tri godine prednost 320d dizela nad 320i benzincem još nije postignuta kroz uštedu na gorivu ili veću preprodajnu vrednost, dok su troškovi registracije isti, a osiguranje i servisiranje je skuplje za dizelaša. Zaključak je da 320i pobeđuje 320d u periodu od tri godine.
 
Vo Srbija benzinot i naftata se skoro so ista cena,kaj nas naftata e 15% poeftina zatoa i poubava matematika,da ne zborime za crvenata nafta (ako kolata ide na crvena). Novite turbobenzinci se so komonrail tehnologija,sto znači skapo održuvanje i slaba izdržlivost na mašinite,kaj nas nema kvaliteten benzin za ovakvi motori.
A kaj postarite modeli na vozila razlikata vo potrošuvačka e 50-100&. Kaj malite kolicki ne e strašno,ali pogolemite limuzini na benzin se pravi ažderi.Kola so težina do 1-1.2 toni i motor do 1.6 može na benzin,kola so težina nad 1.3 tona ne dolazi u obzir benzin da se zema,samo dizel.
 
Вие не сте слушнале за мк фонт ? и темата треба да е на македонски, а не српски ич не отварај тема ако отвараш вака.
 
Ја батка да ти кажам мојј совет ... ТОЧАК ... ни бензин ни дизел , ни дали ќе запали или -нема да запали ич да не се замараш :D :D

BTW ај малку сериозно ... бензинот ем поскап ем повеќе трошат старите бензинци, арно ама дизелот има проблеми за палење на зимо а е поефтин и помалку троши ...
 
Ако сакаш да се тешиш на бензиска дека поевтино си поминал тогаш дизел....
Исто ти се фаќа,кај дизелот однапред плаќаш а кај бензинот плаќаш постепено.
 
Од технички аспект бензинот е подобар од дизелот.Поедноставен систем на работа,помалку и поевтини делови,поевтин сервис...Од економски аспект во Македонија за половна кола подобро е дизел,а за нова подобро е бензин.Пример кај голф 4 бензинските модели се движат од 2700 до 3200 евра,а дизелите од 3500 до 4200 (ова се некои средни цени има и поевтини и поскапи).Разликата во потрошувачка е и до 3-4 литри на 100 км.Парите ќе се вратат за година,година ипол најмногу.Ако еден безинец троши да речеме 8 литри просек,а годишно поминува по 20.000 тогаш за бензин ќе отидат 2000 евра.Ако дизелот троши 5 литри комбинирано тогаш годишно за гориво ќе одат околу 1400 евра.Кај новите автомобили разликата во потрошувачка е 1-1.5 литар максимум кај помалите автомобили, а разликата во цена е од 1500 евра нагоре.Исто така има и понуди на автомобили со фабрички вграден плински уред кои се поевтини од дизелите, а се дури и поекономични.
 
Значи сега кога технологијата е отидена напред многу е дискутабилно дали да се земе дизел или бензин.Лугето се поделени кога е во прашање погонското гориво на автомобилот.Е сега да расчистите некои митови....

За автомобили кои се во класа на градски автомобил спомнуваат некои фантастични потрошувачки што дури ги засенуваат и фабричките податоци.Но ако се лажат себе,нека не ги лажат и другите.

Возило до 1.4 л на бензин во просек троши во град 7-8литри гориво.Истото возило на дизел во град би трошело 6 литри.Е сега споредувајки ја цената на бензин/дизел има разлика од некои си 112денари на 100км.Значи на поголема километража(20 000км)се добива некоја си бројка од 30000денари разлика,но за поминати 20 000км.Е сега сите застануваат тука бидејки се работи за поголема сума,но ние ке продолжиме понатаму.

Сумата е за 20 000км односно километража кој ретко ја поминува годишно,освен фирмите кои возат нон-стоп.Е сега доага интересното.Да ке ушпараш 30 000денари,но што со оддржувањето.Оддржувањето на дизел возило во однос на бензин е многу поскапо.Тука е обавезна проверка на греачи,па бош пумпа,итн па лош квалитет на МК нафта.Еден поголем дефект и отидоа 3000евра.

Никој не ги зема во предвид овие фактори,туку само дека е дизел и дека е поефтино гориво.Кој има познавање околу коли може да примети дека возилата што се продаваат во Германија,посебно оние што се дизел имаат огромна километража,не поради што е поефтино(таму дизел/бензин е разлика во центи),туку поради поголемата километража,што значи дека на долги патеки ке заштеди на гориво.

Кај нас е одомакинето дека дизел е поефтин,се купува дизел а иако се прават едвај по 5-6000км годишно,за да на крај разликата во горивото се даде за сервис бидејки е поскап,за да на крај математиката испадне иста....
 
Има и друга причина, ако возиш брзо, со дизел ќе ти е по исплатливо, затоа што кривата на снага кај бензинот брзо паѓа на поголем број обртаи.

Бензинец почнува да лапа 12-20л/100км (зависно од кубикажа), над 120км/ч, а дизел незначително ќе зголеми на 8-14л/100км во зависност од кубикажа.
 
сум имал и дизел и бензин. но сепак мојот глас иде за ДИЗЕЛ. и тоа од една можда глупава причина, “влечната моќ“. да се разбереме, по цена за одржување, ....... врти сучи тука се некаде. но тоа зборам на 5 и повеќе години. ако колата е нова, за дизел скоро и да немаш вишок трошоци за сервис (освен нормалниот сервис). тоа грејачи и сл, ......... ретко, иако ДА, треба да се менува. иако до сега не сум мењал грејачи ни на стара ни на нова кола. бош пумпа, ... сегашните и старите вбризгувања на дизел се многууууу различни, а квалитетот е на новите. да не кажам и тоа не знам како изгледа да мењам. замрзнување гориво? хмммм, па постојат адитиви нели? НИКОГАШ не ми смрзнало.ако немаш адитив, ... секогаш постои онаа старата финта на 20л дизел, 2-3 литра бензин.
така да, за ..... да кажам домаќинско возење, кај што не се курчиш со стартови и тркање, дизелот е број 1. но ако сакаш да си фраер, .............јбга, тогаш мора бензин.
да се вратам на почетокот, влечна моќ е нешто што дизелот секогаш ќе води. ова особено мене ми се допаѓа за нагорнини. дали зимно време за скијање, дали летно за стража, плетвар, многу полесно се искачува нагорнината него со дизел кај што треба цело време да шалташ со брзините. но тоа мое видување, некој ќе се сложи, некој не.
 
Moeto a6 1.9tdi troši 6.5l u prosek mešana vožnja,benzinec 1.8 od istiot model ke troši najmalku 10-11 u prosek. Gradska vožnja so trgni zastani e najgolema prednost za dizelot,za pogolemi limuzini razlikata vo potrošuvačka za gradska vožnja e najmalku 5 litra na 100km. E sega i benzinecot može na plin da go napraviš i so matematikata ke dojde tuka nekade. Ko što kažaa pogore najgolema prednost kaj dizelot e vlečenjeto,to est vrtežniot moment,što go ima ušte na mnogu niski obrtai,dodeka benzinecot treba da go stiskaš na visoki obrtai za da go dobieš maksimumot od motorot. Novite turbobenzinci se vo ovoj pogled mnogu podobri od postarite atmosferci i imaat snaga i na niski obrtai,iskoristuvanjeto im e podobreno zatoa e i prilično smalena potrošuvačkata. Za luge kako jas sto kolata ja upotrebuvaat i za vlečenje na prikolica so pogolem tovar npr 1.5-2 tona benzinec apsolutno ne dovaga vo predvid.
 
Za luge kako jas sto kolata ja upotrebuvaat i za vlečenje na prikolica so pogolem tovar npr 1.5-2 tona benzinec apsolutno ne dovaga vo predvid.

Како што вика еден мој пријател, дизелот е брутален на угорнина, ништо не признава.

Го гледам и јас тоа со многу постара кола, моето Мондео од 94 со 1.8тд, тера 120км/ч во четврта, на Ѓавато.
 
Како што вика еден мој пријател, дизелот е брутален на угорнина, ништо не признава.

Го гледам и јас тоа со многу постара кола, моето Мондео од 94 со 1.8тд, тера 120км/ч во четврта, на Ѓавато.
Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.

Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...
 
Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.

Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...
И плус споредуваат дизел на отворено со бензин градска :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom