Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Најголемиот проблем е што ние во Мк измислуваме топла вода,се правиме стручњаци за се.Но колку што знам јас Мк не е центар на светот,нели.Дискутираме на повисоко ниво,дали се исплати дизел или бензин.Значи не локално на ниво на Мк,каде се тура црвена нафта,се изведуваат триста глупости,туку кај секој нормален свет.

Исплатливоста е дека дизелот треба да го тераш на долги патеки,значи голема км,за да се исплати финансиски.Јас лично правам 4000км годишно,така да и не ми е многу важно дали ке троши 8 или 10 литри во град.Сум возел ламја која трошеше 17литри па не ја направив на плин.

Е сега се наметнува друго прашање,дали колата е луксуз или потреба.Јас би рекол дека кај нас е за ку...чење повеке.Никој не користи јавен превоз(ко да се родени со клучево во рака)такси така така,а за одење со две нозе и не коментирам.Кола е да стигнеш побрзо од точка А до точка Б.

И една друга работа да не ја заборавам.Кога ги возевте ламјите кои трошеа по 12 до 17 литри во град тогаш не коментиравте зошто имавте пари да ги поите со бензин.Е сега опадна стандардот,и наеднаш 7 литри бензин во град ви е многу.Јаааааааа,мајката.Па сега се завртивте на дизел,па плин па метан,и на крај не знам што не ке се измисли само да се вози за ич пари.

Јас колку што знам кола што троши 4 литри во град,што иде 250км.час и што чини 3000евра не е измислена.Можеби некои прототипови од фабриките....


И за крај бидејки сум поборник на мирисот на бензин едно нешто.Ако беше добар дизелот ке го ставаше и Феррари во неговите модели,и Порше во 911,и Масерати,и Ламборџни.Знаат лугето што е добро....
 
Возам сеат леон 1.9 тди 150 к.с пумпа дизна. Ми троши под 7 во Скопје ОВОЈ ПЕРИОД, со загревање од околу минута и исто толку ладење(тоа е нулта вожња, значи километри во место). Има бензин мотор сличен на овој, ама сум видел само во голф - 1.8 турбо со 150 к.с. Тој троши околу 12 литра. Тешко некој дека ќе ме разубеди дека бензинот е подобра опција, со оглед на тоа дека регистрацијата е иста а и одржувањето е иста цена...
 
Возам сеат леон 1.9 тди 150 к.с пумпа дизна. Ми троши под 7 во Скопје ОВОЈ ПЕРИОД, со загревање од околу минута и исто толку ладење(тоа е нулта вожња, значи километри во место). Има бензин мотор сличен на овој, ама сум видел само во голф - 1.8 турбо со 150 к.с. Тој троши околу 12 литра. Тешко некој дека ќе ме разубеди дека бензинот е подобра опција, со оглед на тоа дека регистрацијата е иста а и одржувањето е иста цена...


За оддржувањето дека е исто тоа малку потешко.Да спред киловатите регистацијата е иста,но за оддржувањето дека е исто(n)(n).На сите им е јасно дека оддржувањето н дизел е поскапо,најверојатно поради што дизелот е како мотор покомплициран и има повеке склопови.Затоа и цената на ново дизел возило е поголема во просек за 3000евра од бензинската варијанта.

А утврувањето на потрошувачката на гориво врз основа на борд компјутерот кој е вграден во возилото и не е валидна мерка.

Но секој со свој есап,нели.....
 
За оддржувањето дека е исто тоа малку потешко.Да спред киловатите регистацијата е иста,но за оддржувањето дека е исто(n)(n).На сите им е јасно дека оддржувањето н дизел е поскапо,најверојатно поради што дизелот е како мотор покомплициран и има повеке склопови.Затоа и цената на ново дизел возило е поголема во просек за 3000евра од бензинската варијанта.
Негледам како одржувањето на дизел е поскапо... цената да повисока е. Ама одржувањето?
 
Негледам како одржувањето на дизел е поскапо... цената да повисока е. Ама одржувањето?

Не зборам за скапаници од пред 30 години,туку зборам за дизели со најнова технологија која користат.Зошто дијагноза во Порше Мк за бензинец е 2000денари а за дизел е 3000денари?

Оддржување зборувам во сервис,а не во маалски гаражи да се учат неписмени мајстори,и да блеат ко телиња кога ке се дигне хауба.Значи никој не е без памет да однесе кај маалски мајстор возило со ХДИ или ТДИ технологија,па да научи мајсторот зошто спиел на таа лекција:icon_lol:.....

За постарата технологија(читај скапаници),и не е некаков проблем зошто самиот мотор е едноставен и нема полно електроника.Значи класика,бош пумпа,греачи и толку.Не знам дали некој ке носи возило со нова технологија.....
 
Не зборам за скапаници од пред 30 години,туку зборам за дизели со најнова технологија која користат.Зошто дијагноза во Порше Мк за бензинец е 2000денари а за дизел е 3000денари?

Оддржување зборувам во сервис,а не во маалски гаражи да се учат неписмени мајстори,и да блеат ко телиња кога ке се дигне хауба.Значи никој не е без памет да однесе кај маалски мајстор возило со ХДИ или ТДИ технологија,па да научи мајсторот зошто спиел на таа лекција:icon_lol:.....

За постарата технологија(читај скапаници),и не е некаков проблем зошто самиот мотор е едноставен и нема полно електроника.Значи класика,бош пумпа,греачи и толку.Не знам дали некој ке носи возило со нова технологија.....
Има во Тетово и Гостивар такви маалски мајстори кои можат да бидат професори за овие овластениве сервисери,имам пријател таму што работеше во сервис за ексклузивни возила во Германија повеќе од 12 години,се врати овде,отвори свој сервис и нон стоп е полн со работа,се поправа,и цените му се поевтини многу,така да неможеш да кажеш дека сите мајстори знаат само голф 1 и 2 да поправаат.
 
За оддржувањето дека е исто тоа малку потешко.Да спред киловатите регистацијата е иста,но за оддржувањето дека е исто(n)(n).На сите им е јасно дека оддржувањето н дизел е поскапо,најверојатно поради што дизелот е како мотор покомплициран и има повеке склопови.Затоа и цената на ново дизел возило е поголема во просек за 3000евра од бензинската варијанта.

А утврувањето на потрошувачката на гориво врз основа на борд компјутерот кој е вграден во возилото и не е валидна мерка.

Но секој со свој есап,нели.....
Незнам кој те лажел дека е ефтино да поправиш 1.8 турбо 150 к.с...Единствено што е подобро од дизелот е што е појак за ситна разлика, и што трпи повеќе акање. Дизелот сака пазење повеќе, ма да и бензинецот не е неуништлив. А за потрошувачката, ставам нафта, поминувам километража, делам со километрите поминати. Излегува под 7 литра зимно време. А бензинецот исто со загревање и ладење троши под 12 литра. Ова се факти кој што ми беа пресудни да ја купам таа кола што ја возам сега.
 
Не зборам за скапаници од пред 30 години,туку зборам за дизели со најнова технологија која користат.Зошто дијагноза во Порше Мк за бензинец е 2000денари а за дизел е 3000денари?
Оти има будали да платат. Шо дијагностика тој прај на возило старо 5 години? Дали се напумпани гумите? Ќе провери дали моторот работи ОК? Посекако ако нешто не е во ред се пали Check Engine сијаличката.


Оддржување зборувам во сервис,а не во маалски гаражи да се учат неписмени мајстори,и да блеат ко телиња кога ке се дигне хауба.Значи никој не е без памет да однесе кај маалски мајстор возило со ХДИ или ТДИ технологија,па да научи мајсторот зошто спиел на таа лекција:icon_lol:.....

За постарата технологија(читај скапаници),и не е некаков проблем зошто самиот мотор е едноставен и нема полно електроника.Значи класика,бош пумпа,греачи и толку.Не знам дали некој ке носи возило со нова технологија.....
Ене го, 220 CDi w203, и не планирам да го носам во сервис кај шо бричат. Во “маалскиот дуќан" кај шо знат да сетираат +10.000 км на мерачот за сервис = сосема доволно.

п.с. А оти мислиш дека Порше македонија или билокој овластен сервисер во Мк имаат појма од работа? Моето искуство вели многу поинаку.
 
Да ако правиш голема километража за една година,точно дизелот се исплати.Но кога ке ги ставиш на кантар работите,а кај нас за жал никој не ги става,излегува исто на крајот.Само лугето се залажуваат со цената и потрошувачката.Споредните трошкови никој не ги зема во предвид.Ова ме потсека на кладионица.Никој не кажува колку изгубил,а сите кажуваат колку добиле.

Врвните спортски автомобили,значи бисерите во автомобилската технологија каде се доведени до совршенство колку што јас знам се бензинци.Значи почнувајки од БМВ М серијата,па Мерцедес со АМГ,па Нисан со Скајлајн ГТ-Р,па Порше 911,Ламборџини,Ауди со серијата РС.....

Дизелот никогаш нема да ги достигне перформансите на бензинските мотори.Значи која може еден скапан 101 конструиран пред 35години да се врти без проблем на 6500вртежи,тогаш за сегашнава технологија не дискутирам........

Колку и да е поекономичен и не знам што да вградат во него останува за мене нафтено кумбе:vozbud:
--- надополнето: 24 декември 2012 во 15:13 ---
Оти има будали да платат. Шо дијагностика тој прај на возило старо 5 години? Дали се напумпани гумите? Ќе провери дали моторот работи ОК? Посекако ако нешто не е во ред се пали Check Engine сијаличката.


Ене го, 220 CDi w203, и не планирам да го носам во сервис кај шо бричат. Во “маалскиот дуќан" кај шо знат да сетираат +10.000 км на мерачот за сервис = сосема доволно.

п.с. А оти мислиш дека Порше македонија или билокој овластен сервисер во Мк имаат појма од работа? Моето искуство вели многу поинаку.

Зошто еден таков стручњак со маалска гаража,а за жал мој најдобар другар ме утепа од молење да му направам интерфејс за дијагностика на коли.Арно ама цеваницата мислеше дека тоа е така плукни залепи,па со триста маки и молење се нафатив.Е арно ама се беше во ред,се додека не поеба цел ECU на Голф 3-ка,па се караа,па дојде до тепачка,па ајде после од џеб си ги опрчи 1500евра,зошто типот не сакаше половно.Да така е тоа,видела жабата коњот се потковува,и она дигнала нога:vozbud:

А ти слободно носи ја мечката било каде,само немој после да ти е Цацко крив:)...Да тие у сервис се глупи,а маалските мајстори сезнајковци.А да те прашам шо возиш мечка кога не ти држи да ја сервисираш у овластен сервис,а?

Јас се што сум имал коли до сега,сум ги лечел у овластена клиника,освен за ситници како плочки,гуртни и некоја сијалица прегорена....
 
Да ако правиш голема километража за една година,точно дизелот се исплати.Но кога ке ги ставиш на кантар работите,а кај нас за жал никој не ги става,излегува исто на крајот.Само лугето се залажуваат со цената и потрошувачката.Споредните трошкови никој не ги зема во предвид.Ова ме потсека на кладионица.Никој не кажува колку изгубил,а сите кажуваат колку добиле.
Oва е сосема точно. Секој треба да си ја напрај математиката од изминати километри, да си пресмета разликата бензин/дизел и просечна потрошувачка на возилото, па да види кое е поисплатливо.

Настрана шо (имав некаде цел пост напишано, незнам каде е) било кој дизел во Западна европа го возат најмалку 20.000 км годишно. Сам пресметај за 15 години колку ќе помини. Ептен ретки (башка изгор скапи) се моделите со километража под 200.000. А дизел моторот не е вечен, просек на било кој дизелаш со редовно одржување е 700.000 км. Ама моторот. Дизни, турбина, пумпа за притисок и тн. се е тоа потрошен матерјал. А сите се убедени дека купуваат коли со 160.000 км. И оп, по 1 година отиде турбо, чади, несака да пали на ладно...

Врвните спортски автомобили,значи бисерите во автомобилската технологија каде се доведени до совршенство колку што јас знам се бензинци.Значи почнувајки од БМВ М серијата,па Мерцедес со АМГ,па Нисан со Скајлајн ГТ-Р,па Порше 911,Ламборџини,Ауди со серијата РС.....

Дизелот никогаш нема да ги достигне перформансите на бензинските мотори.Значи која може еден скапан 101 конструиран пред 35години да се врти без проблем на 6500вртежи,тогаш за сегашнава технологија не дискутирам........

Колку и да е поекономичен и не знам што да вградат во него останува за мене нафтено кумбе:vozbud:
Да не се лажиме. нити сме во Германија, нити некаде кај шо ќе можиш да ја испукаш машината. 90-100 км/ч оди било која машина. Дали дизел или бензин, сеедно е. AMG, M, RS серијата на Ауди, не е за нас. Неаме ние нити стандард за ранење со бензин, одржување,а уште помалку патишта за такви машини.

Зошто еден таков стручњак со маалска гаража,а за жал мој најдобар другар ме утепа од молење да му направам интерфејс за дијагностика на коли.Арно ама цеваницата мислеше дека тоа е така плукни залепи,па со триста маки и молење се нафатив.Е арно ама се беше во ред,се додека не поеба цел ECU на Голф 3-ка,па се караа,па дојде до тепачка,па ајде после од џеб си ги опрчи 1500евра,зошто типот не сакаше половно.Да така е тоа,видела жабата коњот се потковува,и она дигнала нога:vozbud:
Не навлегувам во тоа колку си ти спремен да изработиш интерфејс, и колку е комшијата твој спремен да буричка кај шо нетреба. Јас освен поместување на сервисниот интервал не оставам друго да буричка во компјутерот.

А ти слободно носи ја мечката било каде,само немој после да ти е Цацко крив:)...Да тие у сервис се глупи,а маалските мајстори сезнајковци.А да те прашам шо возиш мечка кога не ти држи да ја сервисираш у овластен сервис,а?

Јас се што сум имал коли до сега,сум ги лечел у овластена клиника,освен за ситници како плочки,гуртни и некоја сијалица прегорена....
Сега бе машко, ќе ти кажам. Имав случај пријател дојде од германија со мерцедес спринтер комбе во Мк, комбето произведено 2010, се на се 120.000 км на табла. Одеднаш откажа, никако не сакаше да запали. И чоекоф (од немајкаде, има гаранција) го носи во сервис во Скопје. Цел мотор го растурија, никако не можеа да го откријат дефектот. Кај тоа, незнаеја да го склопат моторот, па комбето доби шлеп служба од Скопје до Минхен. Таму се испостави дека се е ок со моторот, проблемот бил до имобилајзерот.

Пред да го земам мерцедесот имав Ауди А4 од 1998. Аудито имаше мака, ABS системот работеше цело време. Никако неможев да го најдам проблемот шо го мачи. Кочиш најнормално, ABS-от уклучен. Не дека ми беше некаков проблем, ама внатре беше неудобно. Особено ако треба да прикочиш од брзинин над 80 км/ч, како по калдрма да возиш. 3 пати го носев во Порше македонија, ми сменија напред сензори, ресетираа компјутер, ја креваа на дигалка, појма неам шо праеја. Нејќам да коментирам за цените шо ми ги наплатија, проблемот не се реши. Туку откако сменија сензори напред, кога ќе кренев над 130 почна да се пали сијаличката за ABS-от во возење, (потоа воопшто не работеше). Се до наредно гасење/палење на моторот. И така се боревме едно 6 месеци, на крај кренав раце.

Е на крај, таквиот квази мајстор вика дај донеси ја да проверам шо се дешава... се испостави дека на задното тркало генераторот на импулси (то шо ротира со тркалото) нема еден дел. Делчето беше некои 20 евра, работна рака за промена беше 15 евра.

За сервисниот центар на Пежо/Цитроен/Фиат не ни сакам да спомнам... имам човек шо работи таму, пола од возилата шо се продаваат како нови се подфарбнати на врата/крило.

И сега ти мене ме советуваш да носам кола кај вакви овластени сервиси? Не благодарам.
 
Секој со свој есап и математика,нели.Јас лично немам доверба во маалските механичари освен ако не се овластени сервисери за тој тип на возила.Еве да речеме во Ск,услугата кај Сервис Тале во Г.Петров кој е сервисер овластен за Фиат и Алфа е подобра од сервисот на Фиат и Алфа.

Сето е индивидуално и секој си има своја математика.Да кај маалски мајстор,ама за ситни зафати ете да речеме плочки гуртни,ребраст но до тука.Да ми чепка во ECU да штелува не фала.Сепак си е сервис и колку толку се нуди некоја сигурност.

Но за да буричкаш во новите коли посебно треба ем искуство големо да има човек,ем разбирање.Пола од нив не знаат што е ESP или ABS систем:)....Затоа ако ти фака рачето сам среди си ја,ако не во сервис.

Јас лично од услугата на овластените сервиси во Мк начелно сум задоволен,барем до сега.Значи за 2 недели бев 5 пати да ресетираат check engine и не ми земаа денар.Ми рекоа дека е ламда сондата,и да пробам со адитив да се опраи ако може.Не се опраи,порачав нова.Не ја сменија веднаш,ниту ми земаа пари,туку ми рекоа да ја повозам колата,зошто не била толку оштетена за да се смени.Но ете пак се појави check engine,се јавив дечките ја заменија и сега е о.к.Ова зборам за сервисот на Автомакедонија...
 
Да ми чепка во ECU да штелува не фала.Сепак си е сервис и колку толку се нуди некоја сигурност.
Ти викам, освен поместување на сервисниот интервал за +10.000 км, ништо друго нема чепкање. (мада ако сакаш, можи да ти намести и 50.000 сервисен интервал па цепи сам, нешто што лично не го сакам). Негледам причина некој да буричка во ECU-то понатаму. Сервисниот интервал се прај буквално со 2 клика. Е сега проблем со CDI на мерцедес е то шо немат шипка за масло, мерењето го прај дигитално, + за промена треба на сервис, пошто го вадат маслото со некаква пумпа - читај сакаш нејќиш мораш да одиш кај понормален механичар (треба да ја има целата дијагностика + пумпата за вадење на маслото, опремата кошта поприлично), па и промената сосе ресет е некои 500-600 денари. За истото во Мерцедес сервис ќе те одерат 3000.

Инаку, 123-ката шо си ја возам, на мајстор до сега била за фарбање (ко ја склопував), наштелував вентили еднаш, и сменав гуртни за рачна. Толку. Се друго (вклучувајќи и менување масло) си го прам сам. 2 минути работа е.
 
Забега темава према мајсторлук и лични проблеми со колите..Нека ме разубеди некој дека бензинец е подобар од дизелаш, со факти за потрошувачка, цени на делови, било моторот или потрошниот материјал. Па и самата цена на такви слични возила со кубикажа и коњажа а да се во истата класа е иста.
 
Секој со свој есап и математика,нели.Јас лично немам доверба во маалските механичари освен ако не се овластени сервисери за тој тип на возила.Еве да речеме во Ск,услугата кај Сервис Тале во Г.Петров кој е сервисер овластен за Фиат и Алфа е подобра од сервисот на Фиат и Алфа.

Сето е индивидуално и секој си има своја математика.Да кај маалски мајстор,ама за ситни зафати ете да речеме плочки гуртни,ребраст но до тука.Да ми чепка во ECU да штелува не фала.Сепак си е сервис и колку толку се нуди некоја сигурност.

Но за да буричкаш во новите коли посебно треба ем искуство големо да има човек,ем разбирање.Пола од нив не знаат што е ESP или ABS систем:)....Затоа ако ти фака рачето сам среди си ја,ако не во сервис.

Јас лично од услугата на овластените сервиси во Мк начелно сум задоволен,барем до сега.Значи за 2 недели бев 5 пати да ресетираат check engine и не ми земаа денар.Ми рекоа дека е ламда сондата,и да пробам со адитив да се опраи ако може.Не се опраи,порачав нова.Не ја сменија веднаш,ниту ми земаа пари,туку ми рекоа да ја повозам колата,зошто не била толку оштетена за да се смени.Но ете пак се појави check engine,се јавив дечките ја заменија и сега е о.к.Ова зборам за сервисот на Автомакедонија...

Немој да мислиш дека официјалните сервиси имаат кој знае колку стручен кадар, има доста момци кои работат многу попрофесионални и подобро од нив. Голем дел од официјалните сервиси имаат и млади деца на пракса кои таму се обучуваат и може да се случи лесно и некој од нив да ти буцка во колата.
Пример за Тојота има дијагностичар кои има работено во нивниот салон или сеуште работи не сум сигурен за тоа и зема многу помалку пари за истиот сервис што го прави Тојота центарот. Типот ќе го направи буквално истото што ќе ти го направат и во салонот за помалку пари.
Секако има и гадови кои ќе те одерат и ќе ти наплатат за некоја работа повеќе од сервис официјален, но затоа пак се бира механичар по репутација.
Ако е возилото под гаранција тогаш е во ред да се сервисира кај официјален сервис за да го запазиш рокот, но после тоа мислам дека има и многу подобри и поефтини опции.


Инаку не е лошо да се отвори информативна тема за добри механичари во Скопје и други градови.
 
Да ако правиш голема километража за една година,точно дизелот се исплати.Но кога ке ги ставиш на кантар работите,а кај нас за жал никој не ги става,излегува исто на крајот.Само лугето се залажуваат со цената и потрошувачката.Споредните трошкови никој не ги зема во предвид.Ова ме потсека на кладионица.Никој не кажува колку изгубил,а сите кажуваат колку добиле.

Врвните спортски автомобили,значи бисерите во автомобилската технологија каде се доведени до совршенство колку што јас знам се бензинци.Значи почнувајки од БМВ М серијата,па Мерцедес со АМГ,па Нисан со Скајлајн ГТ-Р,па Порше 911,Ламборџини,Ауди со серијата РС.....

Дизелот никогаш нема да ги достигне перформансите на бензинските мотори.Значи која може еден скапан 101 конструиран пред 35години да се врти без проблем на 6500вртежи,тогаш за сегашнава технологија не дискутирам........
Незнам од каде најде да споредуваш нормално македонско патничко возило со ламбо, нисан, м серија...
Кажи ми вака..колку пари е ауди а4 1.8 120тина коња, и ауди а4 1.9 тди 110 коња? Под 2000та година, 97,98,99 отприлика мислам дека се тие модели. Мислиш дека ефтино е одржувањето на бензинецот? Не зборам за поголеми кварови, ако е моторот во прашање не дај боже да се расипе па да дознаеш колку е скапо. Регистрацијата е скоро иста, а потрошувачката е 5 литра разлика. А ако сакаш да споредуваш 1.2 бензинец корса со 1.9 нафташ ауди, си се заебал.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom