Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
За во Македонија само дизел, со бензин од бензинска станица до другата можеш само да возиш.
 
Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.

Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...
Jas najprvo gi sporeduvam po denari na 100km. Drugo i ne me interesira. 6.5l vs 10l na 100km 400den(crvena nafta) vs 800den,tačno na pola se faka.
110ks 1.9 tdi vleče poarno nego 150ks 1.8t. so normalno vozenje. Isprobano. Ako sakas 1.8t da potegne ko sto treba so site konji pod hauba mora preku 5.000 obrtai da go gaziš,togaš normalno ke tegne podobro nego tdi ali so momentalna potrošuvačka preku 20l na 100km. Ne fala.
 
400den(crvena nafta) vs 800den,tačno na pola se faka.

Добро, свативме дека крадеш од државата со таа црвена нафта, 90 и кусур посто од луѓето користат нормална нафта.
Добро би било математиката да ја направиш турбо дизел со регуларна нафта vs турбо бензинец на плин. Тогаш ќе испадне тука некаде од аспект на трошок за гориво.
 
Jas najprvo gi sporeduvam po denari na 100km. Drugo i ne me interesira. 6.5l vs 10l na 100km 400den(crvena nafta) vs 800den,tačno na pola se faka.
110ks 1.9 tdi vleče poarno nego 150ks 1.8t. so normalno vozenje. Isprobano. Ako sakas 1.8t da potegne ko sto treba so site konji pod hauba mora preku 5.000 obrtai da go gaziš,togaš normalno ke tegne podobro nego tdi ali so momentalna potrošuvačka preku 20l na 100km. Ne fala.
Пак не ти чини споредбава, треба 1.8 со 1.8, и да се работи за автомобили со иста тежина. Друга работа, што фали ако го стегнеш до 5000 обртаи ако моторот иде до 8-9000? тоа би дошло 60% од снагата на моторот, дизелот оди до 6000, на 3000 обртаи го маваш со 50% од снагата на моторот, стегниго 5000 дизелот ќе се распадне.

И кој е подобар?

Ако беше дизелот поснажно гориво ќе го користеа и во тркачките спортови.
И ве молам не терајте инат и не ме убедувајте како дизелот е неприкосновен, освен што е поевтин (во македонија, надвор не) за ништо друго не го бива. Кога ќе видам бентли, ролс ројс дизел може ке ме премислите
 
110ks 1.9 tdi vleče poarno nego 150ks 1.8t. so normalno vozenje. Isprobano. Ako sakas 1.8t da potegne ko sto treba so site konji pod hauba mora preku 5.000 obrtai da go gaziš,togaš normalno ke tegne podobro nego tdi ali so momentalna potrošuvačka preku 20l na 100km. Ne fala.
1.9 ТДИ со 110 КС има макс. вртежен момент од 235 Нм при 1900 вртежи/мин; 1.8 Т со 150 КС развива 210 Нм при 1750 вртежи/мин - не се така далеку. И не мешај моќност со вртежен момент - 1.8 Т влече “со сите коњи како што треба“ при ~6000 вртежи/мин, а 1.9 ТДИ при ~4000 вртежи/мин (но со 40 “коњи“ помалку).

Инаку како одговор на прашањето - зависи од возилото, намената, поминатата километража, финансиите итн. Ако парите не се проблем, тогаш турбобензинецот има предност - работи помирно, потивко, со помалку вибрации (додуша, и модерните дизелаши работат се потивко и помирно), дава поубав звук, моторот е полесен па и возните својства се подобри...
 
Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.

Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...

Ако правиме така споредба, тогаш цената на колата со бензинец турбо е исто скапо како и дизел, и плус исто скапо за одржување.

Дизелот е пак во предност, поради цена на гориво и рамномерна рапсределба на снага во поглед на број на вртежи.
 
1.9 ТДИ со 110 КС има макс. вртежен момент од 235 Нм при 1900 вртежи/мин; 1.8 Т со 150 КС развива 210 Нм при 1750 вртежи/мин - не се така далеку. И не мешај моќност со вртежен момент - 1.8 Т влече “со сите коњи како што треба“ при ~6000 вртежи/мин, а 1.9 ТДИ при ~4000 вртежи/мин (но со 40 “коњи“ помалку).

Инаку како одговор на прашањето - зависи од возилото, намената, поминатата километража, финансиите итн. Ако парите не се проблем, тогаш турбобензинецот има предност - работи помирно, потивко, со помалку вибрации (додуша, и модерните дизелаши работат се потивко и помирно), дава поубав звук, моторот е полесен па и возните својства се подобри...
Pa dobro,ova se sovpaga so toa jas sto go napisav,za normalno vozenje tie 40 konja poveke kaj 1.8T nema da gi osetiš,kaj 1.9tdi motorot e so 90% snaga veke na 3-3500 obrtai i potoa samo malku se zgolemuva do 5000 i nema potreba da go gaziš preku 3500 obrtai,a 1.8T na 3-4000 obrtai e edvaj so 50% snaga kaj nego snagata so vrtežite se zgolemuva proporcionalno vo skoro prava linija do 6-7000 obrtai. Zatoa i vikam deka za sekojdnevna upotreba prednosta od 40 konja e samo na hartija,a vo stvarnost e 110ks tdi podobar,koj gi probal dvata znae za sto zboruvam. E sega ako nonstop go gaziš 1.8T preku 5000 obrtai normalno deka e druga pesna,ama i potrošuvačkata ke se vrti nonstop preku 15 litra na 100,tie konjite treba nekoj da gi napoi....
:)
 
Пак не ти чини споредбава, треба 1.8 со 1.8, и да се работи за автомобили со иста тежина. Друга работа, што фали ако го стегнеш до 5000 обртаи ако моторот иде до 8-9000? тоа би дошло 60% од снагата на моторот, дизелот оди до 6000, на 3000 обртаи го маваш со 50% од снагата на моторот, стегниго 5000 дизелот ќе се распадне.

И кој е подобар?

Ако беше дизелот поснажно гориво ќе го користеа и во тркачките спортови.
И ве молам не терајте инат и не ме убедувајте како дизелот е неприкосновен, освен што е поевтин (во македонија, надвор не) за ништо друго не го бива. Кога ќе видам бентли, ролс ројс дизел може ке ме премислите
Има дизел во тркачките спортови 24 Ле Ман.Ауди има тди мотор,и победува.
Онтопик:Дизел е подобра опција,гледано од аспект на потрошувачката,а одржувањето на нов дизел автомобил е исто како бензинец во првите години во зависност колку километри ќе поминеш со него.
 
- Ако се зема нова кола дефинитивно би идел со Дизел Мотор, знам дека наредните 100 000 км и повеќе нема да имам гајле за одржавање и како предност ги изложувам следните факти:
1.Самите дизел мотори со нивната конструкција и технологија имаат помала потрошувачка од бензинските мотори барем за 1-2 литра трошат помалку.
2.Цената кај нас е за 10-15 % помала кај дизелот во споредба од бензинот (Знам во 70% од другите држави не е така !? или е иста цената или дизелот е поскап)
Одржување кај возилото е многу битна работа кај секое возило така да сметам дека колата правилно ќе се одржува, за да не дојде до мењање на скапите делови кај дизелите,bosh пумпи и др.

- Додека доколку купувам половно возило, незнам како е одржувано тогаш би подразмислил малку и би земал возило со бензиски мотор или возило на плин.Да не му ја мислам за разно разни сервиси, мењање делови и да се изнадавам пари за колата. Факт е дека одржувањето кај дизел моторите е поскапо од бензиските мотори.
Се сложувам и со онаа народната ако ти се погоди и 500 000 ќе поминеш со која и да е кола ама ако не....?!
 
Pa dobro,ova se sovpaga so toa jas sto go napisav,za normalno vozenje tie 40 konja poveke kaj 1.8T nema da gi osetiš,kaj 1.9tdi motorot e so 90% snaga veke na 3-3500 obrtai i potoa samo malku se zgolemuva do 5000 i nema potreba da go gaziš preku 3500 obrtai,a 1.8T na 3-4000 obrtai e edvaj so 50% snaga kaj nego snagata so vrtežite se zgolemuva proporcionalno vo skoro prava linija do 6-7000 obrtai. Zatoa i vikam deka za sekojdnevna upotreba prednosta od 40 konja e samo na hartija,a vo stvarnost e 110ks tdi podobar,koj gi probal dvata znae za sto zboruvam. E sega ako nonstop go gaziš 1.8T preku 5000 obrtai normalno deka e druga pesna,ama i potrošuvačkata ke se vrti nonstop preku 15 litra na 100,tie konjite treba nekoj da gi napoi....
:)
Па, види сега, и во “нормално“ возење (на ниски вртежи) не знам колку и дали воопшто 1.9 ТДИ има предност над 1.8 Т (друго ќе беше да зборувавме за атмосферскиот 1.8 бензинец). Ако веќе ги споредуваме овие два мотори, гледај ги бројките: дизелот развива 235 Нм при 1900 вртежи, додека бензинецот развива 210 Нм (10% помалку, но и моторот е некои 40-50 кила полесен) при 1750 врт/мин и го одржува максималниот момент до кај 3500-4000 врт/мин.

А и тие 40 коња плус не се само на хартија во ситуации кога треба да претекнеш некој камион кој вози 70 км/ч - тогаш ставаш во трета и ја користиш максималната моќност за најголемо забрзување.

Но, на крај доаѓаме до тоа дека 1.9 ТДИ троши 5,5 Л/100 (од лично искуство), додека 1.8 Т во сличен режим на возење веројатно би трошел накај 8 литри. Плус 1.8 Т важи за помалку издржлив мотор, посклон на дефекти итн...
 
Бензин.

Којнските сили продават коли.
Њутн Метрите победуват на трки.
 
Добро да прашам само нешто ... како можете да користите црвена нафта па татко ми не дава да ставам капка црвена нафта во стариот трактор од 80ет и некоја година а вие ставате црвена нафта во колите па ви палат ли воопшто сега зимото ме интересира а за одење да не прашувам....
и ке заборавев БЕНЗИН секако со некои мали исклучоци на модели и серии на коли
 
бензин си е бензин.... п.с кај нас у македонија за жал пошто цената на горивата оди у плафон скоро 70% од бензинците возат на плин - да имаше алтернативна официјална замена за дизелот и таму ке беше иста песна.
 
У црвената има парафин. У арната нема.
Официјално.

Парафино на ладно станува како желе. Затнува се под ред.

Јас парафин на понова кола не би ставил. На стар дизел, и препржен зејтин би го возил ако е поевтино. Ем ќе ми мириса на помфрит.. Ќе си купам и ароматор со мирис на кечап, за да е автентично.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom