deXterche
тадаммм
Дебатава е како ВМРО - СДСМИ плус споредуваат дизел на отворено со бензин градска![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Дебатава е како ВМРО - СДСМИ плус споредуваат дизел на отворено со бензин градска![]()
Jas najprvo gi sporeduvam po denari na 100km. Drugo i ne me interesira. 6.5l vs 10l na 100km 400den(crvena nafta) vs 800den,tačno na pola se faka.Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.
Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...
400den(crvena nafta) vs 800den,tačno na pola se faka.
Пак не ти чини споредбава, треба 1.8 со 1.8, и да се работи за автомобили со иста тежина. Друга работа, што фали ако го стегнеш до 5000 обртаи ако моторот иде до 8-9000? тоа би дошло 60% од снагата на моторот, дизелот оди до 6000, на 3000 обртаи го маваш со 50% од снагата на моторот, стегниго 5000 дизелот ќе се распадне.Jas najprvo gi sporeduvam po denari na 100km. Drugo i ne me interesira. 6.5l vs 10l na 100km 400den(crvena nafta) vs 800den,tačno na pola se faka.
110ks 1.9 tdi vleče poarno nego 150ks 1.8t. so normalno vozenje. Isprobano. Ako sakas 1.8t da potegne ko sto treba so site konji pod hauba mora preku 5.000 obrtai da go gaziš,togaš normalno ke tegne podobro nego tdi ali so momentalna potrošuvačka preku 20l na 100km. Ne fala.
1.9 ТДИ со 110 КС има макс. вртежен момент од 235 Нм при 1900 вртежи/мин; 1.8 Т со 150 КС развива 210 Нм при 1750 вртежи/мин - не се така далеку. И не мешај моќност со вртежен момент - 1.8 Т влече “со сите коњи како што треба“ при ~6000 вртежи/мин, а 1.9 ТДИ при ~4000 вртежи/мин (но со 40 “коњи“ помалку).110ks 1.9 tdi vleče poarno nego 150ks 1.8t. so normalno vozenje. Isprobano. Ako sakas 1.8t da potegne ko sto treba so site konji pod hauba mora preku 5.000 obrtai da go gaziš,togaš normalno ke tegne podobro nego tdi ali so momentalna potrošuvačka preku 20l na 100km. Ne fala.
Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.
Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...
Pa dobro,ova se sovpaga so toa jas sto go napisav,za normalno vozenje tie 40 konja poveke kaj 1.8T nema da gi osetiš,kaj 1.9tdi motorot e so 90% snaga veke na 3-3500 obrtai i potoa samo malku se zgolemuva do 5000 i nema potreba da go gaziš preku 3500 obrtai,a 1.8T na 3-4000 obrtai e edvaj so 50% snaga kaj nego snagata so vrtežite se zgolemuva proporcionalno vo skoro prava linija do 6-7000 obrtai. Zatoa i vikam deka za sekojdnevna upotreba prednosta od 40 konja e samo na hartija,a vo stvarnost e 110ks tdi podobar,koj gi probal dvata znae za sto zboruvam. E sega ako nonstop go gaziš 1.8T preku 5000 obrtai normalno deka e druga pesna,ama i potrošuvačkata ke se vrti nonstop preku 15 litra na 100,tie konjite treba nekoj da gi napoi....1.9 ТДИ со 110 КС има макс. вртежен момент од 235 Нм при 1900 вртежи/мин; 1.8 Т со 150 КС развива 210 Нм при 1750 вртежи/мин - не се така далеку. И не мешај моќност со вртежен момент - 1.8 Т влече “со сите коњи како што треба“ при ~6000 вртежи/мин, а 1.9 ТДИ при ~4000 вртежи/мин (но со 40 “коњи“ помалку).
Инаку како одговор на прашањето - зависи од возилото, намената, поминатата километража, финансиите итн. Ако парите не се проблем, тогаш турбобензинецот има предност - работи помирно, потивко, со помалку вибрации (додуша, и модерните дизелаши работат се потивко и помирно), дава поубав звук, моторот е полесен па и возните својства се подобри...
Има дизел во тркачките спортови 24 Ле Ман.Ауди има тди мотор,и победува.Пак не ти чини споредбава, треба 1.8 со 1.8, и да се работи за автомобили со иста тежина. Друга работа, што фали ако го стегнеш до 5000 обртаи ако моторот иде до 8-9000? тоа би дошло 60% од снагата на моторот, дизелот оди до 6000, на 3000 обртаи го маваш со 50% од снагата на моторот, стегниго 5000 дизелот ќе се распадне.
И кој е подобар?
Ако беше дизелот поснажно гориво ќе го користеа и во тркачките спортови.
И ве молам не терајте инат и не ме убедувајте како дизелот е неприкосновен, освен што е поевтин (во македонија, надвор не) за ништо друго не го бива. Кога ќе видам бентли, ролс ројс дизел може ке ме премислите
Па, види сега, и во “нормално“ возење (на ниски вртежи) не знам колку и дали воопшто 1.9 ТДИ има предност над 1.8 Т (друго ќе беше да зборувавме за атмосферскиот 1.8 бензинец). Ако веќе ги споредуваме овие два мотори, гледај ги бројките: дизелот развива 235 Нм при 1900 вртежи, додека бензинецот развива 210 Нм (10% помалку, но и моторот е некои 40-50 кила полесен) при 1750 врт/мин и го одржува максималниот момент до кај 3500-4000 врт/мин.Pa dobro,ova se sovpaga so toa jas sto go napisav,za normalno vozenje tie 40 konja poveke kaj 1.8T nema da gi osetiš,kaj 1.9tdi motorot e so 90% snaga veke na 3-3500 obrtai i potoa samo malku se zgolemuva do 5000 i nema potreba da go gaziš preku 3500 obrtai,a 1.8T na 3-4000 obrtai e edvaj so 50% snaga kaj nego snagata so vrtežite se zgolemuva proporcionalno vo skoro prava linija do 6-7000 obrtai. Zatoa i vikam deka za sekojdnevna upotreba prednosta od 40 konja e samo na hartija,a vo stvarnost e 110ks tdi podobar,koj gi probal dvata znae za sto zboruvam. E sega ako nonstop go gaziš 1.8T preku 5000 obrtai normalno deka e druga pesna,ama i potrošuvačkata ke se vrti nonstop preku 15 litra na 100,tie konjite treba nekoj da gi napoi....
![]()