Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Не пропушташ прилика да кажеш колку пари си дал за новата кола, аман, има луѓе што дале по 50 000 па не си ја трескаат главата од тастатура за на форум да надокнадат за недостатокот од пенилно ткиво што пробуваат да го надокнадат со 16000 евра што ги дале за нова кола што личи на изделкан руски тенк и троши како истиот. Нема тема да не спомнеш за колата, дај олабави.
Имаше едно време едно девојче нејзините што купија нова кола, па истово го правеше на сите теми, чак шта више мислам и дека исто Mitsubishi имаше, побарај низ форумов, најди ја, напрајте си муабет колку ви се прекрасни колите.



Троши 9, ама ако шалташ во 4та на 30 како што пиша и Џиш и ако исфрлаш во лер 200 метра пред семафор. Мене така дизелот и по 3 ми троши кога го вози татко ми. Нов е, чисто да си кажам да не ме нападнеш дека возам канта.


Не знам што е, ама еве го пак... :facepalm:

Јас откако земав дизел за истата километража давам речиси дупло помалку пари за гориво. Со 1300-400 денари отидов и се вратив од Берово, а со 1500 до Софија и тоа без штедење, возев нормално, не да се гуши колата од ниски вртежи. Малку е потрома на тргање од бензинецот, но веќе над 2000 вртежи влече супер. Моторот минимално се слуша кога работи, оној "там камион" момент го нема воопшто. Никогаш не би се вратила пак на бензинец.

+ за "пенилно ткиво" :cool:

Sent from my ST21i using Tapatalk 2
 
А бе стручњак,си купил БМВ и мислиш си го достигнал врвот.......Да не беше ова увозот ге се возевте уште во ЈСП.....И кај толку возиш што кажуваш 12000км годишно,а?Значи имаш џеб да се ку*чиш со БМВ и да изиграваш маалска будала.......

Тие т.н борд компјутери се жива глупост.Имаше еден тест во Ауто Билд баш во врска со тие борд компјутери за потрошувачка.И знаеш што?Кај тестираните модели се покажа грешка дури до 20% во однос на реалната потрошувачка

Ланцер со 143КС троши 9литри град.Ти се верува?Е па не си бе на трка па да палиш гуми на секој семафор.Полека со ниски обртаи и ке си тера количето.Барем сега моторите и менувачите се со гооолем распон така да комотно у 5-та можеш да ја возиш 50км/ч

Јас со Јапонецот поминувам км кои ми се потребни да не изигравам магаре,или евентуално ако треба да стигнам најбрзо од точката А до точката Б.А да одам со кола на мочање и да ме боли глава за паркинг,зошто сега во СК 90% е платен паркингот,не фала.

Јас дете искеширав 16000евра за возилото,и сега ке се мислам дали е бензин или дизел.дали е 90денари бензинот.За мене возилото е средство да се префрлам од точка А до точка Б,а не да се ку*чам низ населба,јасно?

А за тоа твое т.н БМВ ке видиме колкав џеб ке имаш која ке почне со своите дефекти,и прашање е дали го оддржуваш како што треба или како што кажа Прилепчанец циганско оддржување,со купување на половни авто делови.Имаш ли памет бе?Па не е тоа твое БМВ југо или лада па ке ставам половен дел.Ама знаеш мерак е да се вози БМВ,кажи а?А за оддржувањето што се замараш,БМВ за тебе направил ауто што не се расипува.........

А тоа што менувате акумулатори секоја 2 година никому ништо.Што се чудите кога ке ставите од нашата ни миризлива нафта,па кога ке почне да не пали и тоа никому ништо,така?

За да возиш дизел во МК,треба да имаш стандард да го оддржуваш.Ама проблемот е што никој од вас освен некои сека чест,немате сол да си фрлите во очи а не да оддржувате дизели.

Па само месечно кумот мој фрла по 2000денари за адитиви за негвиот дизел да биде фит.Е ама никогаш немал проблеми.Да ама плус 2000 за адитиви и некои други глупости+цена на гориво=бензинска варијанта....И на крај еб*те математиката.....Ај со здравје

Да не беше Авганистан ти уште ке си го возеше југото.Нит ме познаваш нит знаеш кој сум,каков сум и дали можам и како ја одржавам јас мојата кола.Затоа не збори за мене ама баш ништо.Ако знаеш нешто паметно да пишеш-пиши,ако не,само читај.
Ако бев до толку паметен ко тебе да правев математики и проценки по борд компјутер воопшто немаше да пишувам овде.Се знае како се мери,полн резервоар до резерва.А јас колку возам и зашто возам ич да не ти чуе тебе јасно?ако сакам ке возам 1000км дневно тоа воопшто не е битно у муабетов а ти си последниот на кој ке му се докажувам каде и како ја одржавам колата.
Второ, не сум ја за тебе дете нит сум ти брат ни сине,ако немаш основна култура на изразување ни на форум,којзнае каков простак си у живо.
Ај сеа вози се у таа лименката и благосиљај ги Американците што ти овозможија у животот и ти да осетиш што значи да возиш кола а не само југо.
Не ме цитирај повеќе,само ми опаѓа нивото на култура со самото тоа што ти реплицирам.
--- надополнето: 15 февруари 2013 во 20:03 ---
Ако поминуваш 2000 км годишно,бензинот и 200 денари нека биде тебе ќе ти се исплати,ама ако поминуваш над 15-20000 илјади,ќе плачеш од Лансерот,незнам како само тебе ти троши 9 л градска,да не го туркаш?Другарот има Лансер од 2008 година,ми вика по 12,5 градска ми нема симнато,а вози полека не се трка со него,така да математиката ти е лоша.

Ке го залета и у лер ке го стаи :D,на семафори го гаси,клима воопшто не пушта,поише од 3000 обртаи не завртел,поише од двајца со се него не вози итн итн. еее авганистански долари не се фрлаат така лесно за бензин.
 
Абе што знам,мене ми прават кеиф тие количиња,загреан бев за сЕксо,или за уно 1.7 дизел.Имам некаков мерак према тие количиња.Германско не би возел никад,не ги сакам германците како нација.Моментално возам Брава 1.9TD100.Туку де кажи ми,колку те кошташе дијагностиката на компјутер,и што точно дава таа дијагностика,објасни подетално ако сакаш.Само за сензори ли,сакам да ја однесам јас,имам некој денар.
Па не можам да ти кажам точно, пошто тоа го направија како дел од целокупниот сервис, менувавме некои работи и работна рака..10 500...е сега не знам колкав дел чини проверката на компјутер. А колку шо видов, доста работи се гледаат со тоа, компресија, температури, грејачи, притисоци и шо ти знам...3-4 минути трае, го приклучува лаптопот со кабел, пушта програмата, скенира и тоа е .

А не знам како прајте споредби, демек ако возам над ХХХХ километри годишно, само тогаш се исплаќал дизелот? Математиката е пропорционална, нема некој праг, после кој условите се други?....или пак над 10 000 км бензинов троши 15, а дизелов 3...проста математика е. Километри, потрошувачка, цена на гориво. Како што стои кај нас ситуацијата, а тоа е дизелот да го држат поефтин од бензинот, СЕКОГАШ, ама секогаш поради тоа, а и поради помалата потрошувачка, дизелот ќе биде поисплатлив од бензинот, зборуваме за гориво. А тоа што зависи индивидуално од човек, марка, кола, делови, тоа е друго, кој како ќе му се погоди, не за џабе рекле.
 
Се замолува модераторот на темата да и стави еден катанец зошто веке се претера по секоја мера.Се нема респект еден кон друг,господата со Волксваген како да купиле авион,типот е у Авганистан си печали пари се смее на глупостите,си вози кола од 16000евра,го боли дали е литар90денара(и мене ке ми било сеедно да печалам 5-60000долара годишно),дали ке троши 9 или 12 литра а другите само пишуваат глупости а најтрагичното е дека се почнува со врегање,а секогаш е така кога се нема аргуемнти................

Дај баталете вие возите дизел,он вози бензин.Па на крај не му го плакаш ти горивото,мајко му.Он си има есап.Го гледаш годишно нецели 4000км.....Има кеш си плака.....

Последен апел до модераторот,да се заклучи темата.....

+1
 
Па не можам да ти кажам точно, пошто тоа го направија како дел од целокупниот сервис, менувавме некои работи и работна рака..10 500...е сега не знам колкав дел чини проверката на компјутер. А колку шо видов, доста работи се гледаат со тоа, компресија, температури, грејачи, притисоци и шо ти знам...3-4 минути трае, го приклучува лаптопот со кабел, пушта програмата, скенира и тоа е .

А не знам како прајте споредби, демек ако возам над ХХХХ километри годишно, само тогаш се исплаќал дизелот? Математиката е пропорционална, нема некој праг, после кој условите се други?....или пак над 10 000 км бензинов троши 15, а дизелов 3...проста математика е. Километри, потрошувачка, цена на гориво. Како што стои кај нас ситуацијата, а тоа е дизелот да го држат поефтин од бензинот, СЕКОГАШ, ама секогаш поради тоа, а и поради помалата потрошувачка, дизелот ќе биде поисплатлив од бензинот, зборуваме за гориво. А тоа што зависи индивидуално од човек, марка, кола, делови, тоа е друго, кој како ќе му се погоди, не за џабе рекле.

Па добро си прошол,јас без гуми платив 14.000 за смена на некои работи.
 
На друг форум, "специјализиран" за автомобили, оваа тема се разглава на 250-300 страни, и се' уште се пишува. Така да, нема поента темава, бунар без дно е.
 
Ајде една споредба сега кажете ми според ваше мислење при трка од 400 метри кој че победи т.е. че биди постартен и че заврши прв се работи за бензинец 2001 година ланос со 50,000 поминати 1,5 66 kw т.е. 90тка и дизел 1,9 тди 66 kw 90тка голф 3ка 95 година со 300,000+ поминати ваше мислење?
 
Ајде една споредба сега кажете ми според ваше мислење при трка од 400 метри кој че победи т.е. че биди постартен и че заврши прв се работи за бензинец 2001 година ланос со 50,000 поминати 1,5 66 kw т.е. 90тка и дизел 1,9 тди 66 kw 90тка голф 3ка 95 година со 300,000+ поминати ваше мислење?
На хартија до 100ка, ланосо е 12.5 секунди, гољф 12.8 секунди...
Бензинецо има подолги брзини, гољфо има повеќе вртежен момент... На 300 метра ти ќе си негде крај 3та, почеток 4та, Гољфо ќе цаде 4та.... На тебе вртежнио момент ти е у високите, на гољфо е распореден у пониските....
Голфо има поголема терминална брзина, од Ланосо...

На крај, зависе од шоферите, ама изедначена ќе е битката.... Моја претпоставка, ланосо ќе избега у прва брзина оти е бензинец, ама гољфо ќе го настигне после и може да го тепа...
 
Тема без дно.Аман бе ова модераторот има уши или треба да се дерам......Ставај клучот на темата.
Бетер од жени сте биле...........Не напнувајте толку.Се стручњаци.....Овој зошто напишал така,тој зошто кажал вака.....овој зошто возел дизел,тој купил 16000евра кола,тој на плин.........

А еден пријателски совет,можи?То енергијата да ја трошите на други работи,а?Жени,музика,а?Кажи идеја супер.....
 
Да не беше Авганистан ти уште ке си го возеше југото.Нит ме познаваш нит знаеш кој сум,каков сум и дали можам и како ја одржавам јас мојата кола.Затоа не збори за мене ама баш ништо.Ако знаеш нешто паметно да пишеш-пиши,ако не,само читај.
Ако бев до толку паметен ко тебе да правев математики и проценки по борд компјутер воопшто немаше да пишувам овде.Се знае како се мери,полн резервоар до резерва.А јас колку возам и зашто возам ич да не ти чуе тебе јасно?ако сакам ке возам 1000км дневно тоа воопшто не е битно у муабетов а ти си последниот на кој ке му се докажувам каде и како ја одржавам колата.
Второ, не сум ја за тебе дете нит сум ти брат ни сине,ако немаш основна култура на изразување ни на форум,којзнае каков простак си у живо.
Ај сеа вози се у таа лименката и благосиљај ги Американците што ти овозможија у животот и ти да осетиш што значи да возиш кола а не само југо.
Не ме цитирај повеќе,само ми опаѓа нивото на култура со самото тоа што ти реплицирам.
--- надополнето: 15 февруари 2013 во 20:03 ---


Ке го залета и у лер ке го стаи :D,на семафори го гаси,клима воопшто не пушта,поише од 3000 обртаи не завртел,поише од двајца со се него не вози итн итн. еее авганистански долари не се фрлаат така лесно за бензин.

Колата не ја земав од американските долари кои тука ги собираме со метла:):) но тоа не е битно сега кој од каде нашол пари за да купи возило.Не ја напнувај темата и не рипај:Мајдов еден текст од едно списание кое баш коментира на оваа тема.Се работи за АВТО МАГАЗИН списание познато на Балканот повеке од 40години.Текстот е на словенски,а јас го преведов да може да се разбере.Ке го прочиташ до крај,зошто ова е мислење на луге кои и од мене имаат поголемо искуство во автомобилите.Но да не должам еве го текстот во целина......
Многу автомеханичари тврдат дека дизел мотори имаат 30 проценти повисока ефикасност во однос на бензинот. Сепак, возилата со бензински мотори со директно вбризгување и турбо имаат многу помали, полесни и поефикасни мотори, без губење на нивните карактеристики

Така, на пример, истражувањата во автомобилскиот одделот за инженерство при институтот во Љубљана покажа дека дизелите имаат ефикасност од 35 проценти, а бензинските мотори околу 27 проценти. Со продолжување на употреба на нови технологии како турбо и директно вбризгување, во овој Институтот сметаат дека разликата во цената на двата класични модели на мотори ке се преполови.

Сепак имајте на ум дека цената на горивото не е единствениот параметар кога се тестираат дизел и бензин, но и трошоците за одржување и стилот на возење. Да речеме, дизел возилата имаат повисока цена и нивната услуга е поскапа, но регистрацијата и осигурувањето се поевтини. Затоа при вршење на финансиски пресметки пред купување на било кој автомобил треба да се стават на хартија сите трошоци.

На пример, дизел Фиат 500 надминува шест километри повеке по литар од бензинот од 1.200 цм3, но тоа е многу поскапо, што значи дека треба да помине 214.307 километри за да започне да штеди на гориво. Дизелскиот сервис го стеснува јазот, но бензинската варијанта се исплати да се поседува повеќе од три години или 57.940 километри.

Слично на ова, Пежо 3008 и Голф дизел се поевтини по три години во однос на нивните бензински верзии, но на BMW Серија 3 изненадува малку. До четири години предност во однос на дизел 320d и 320i бензин уште не е постигнато преку заштеда на гориво и повисока препродажба вредност, додека цената на регистрација е иста, и обезбедување и одржување е скапо за дизел варијантата. Заклучокот е дека 320i го победува 320d во период од четири години.

Заклучокот е јасен,дека за да се исплати да се вози дизел треба да се поседува повеке од три години или 20 000км на годишно ниво,за да ги покаже своите предности во заштеда на гориво.

Преведено од АВТОМАГАЗИН.....Е сега ако и на овој текст најдете замерки тогаш нема што да коментирам понатаму на оваа тема...Толку
 
Nov dizel e poskap 3-7000 evra zatoa i takva glupava matematika. A kaj polovnjacite razlikata e 500-1000 evra. pa sega misli mu. Ako ti dale nov dizel lancer za ista cena kako benzinecot ili pa da bil max 1000 poskap nemaše ni ti da se misliš,benzinecot ič nemaše ni da go pogledneš.
p.s.
Hehe,bidi malce realen i stavi se vo kožata na prosečniot makedonski gragjanin. Pun gep so avganistanski dolari i prazen gep ne e isto neli.
:D
 
Како прво ептен ми е глупа споредбата со цената на возилото без разлика на ново или половно со полнење на резерварот.
Тоа на хартија многу убаво звучи, но во пракса е жива глупост.
Ист муабет како непушач на пушач му објаснува како овај да непушел ке заштедел толку и толку пари и ке си купел незнам што со тие пари, а од друга страна ни непушачот нема ништо од тоа купено. Вицот мислам дека ви е познат на сите. Но да се вратиме на темата со споредбите и исплатливоста на колите на подолг временски период.
И ајде да речиме дека некој ке земе бензинец и со самото тоа ке заштедел пример 3000 евра во однос на сличен дизел. И сега што тие 3000 евра ке ги тргни на страна и ке ги чува за гориво,за дефеци и одржување. Па која глупост е тоа. Тие 3000 евра ке ги потроши на првото нешто што му фали во животот и сигурен сум дека ама ниеден тука не ги чува тие пари строго за гориво.
И сега кај е математиката со исплатливоста. Ете хипотетички да речеме дека пред неколку години сум имал пари сум купил дизел, некој исто имал пари но купил бензинец. Тогаш сум имал пример сум дал. Сега нити јас нити тој има пари а треба да тркнеме до Скопје. Мене ке ме кошта 1000 денари него ке го кошта 3000 денари. Аџабе ги има тие 3000 денари да ги дај за бензин иако заштедил пред три години со тоа што купил бензинец.
Така да ајде престанете со тие детски муабети и весели математики, статистики и други административни глупости од кој никој нема корист освем една рака луѓе.
Се гледа сега во моментот што е поисплатливо, од точка А до точка Б, а не по десет години. Дотогаш можи ке умриме и кај е заштедата или незнам што. Значи толку е просто,колку мене ме кошта да одам од А до Б, нити дефеци нити други глупости кои можи ке ги има а можи не. На крај краева ке си ја паркираш некаде колата и некој тукушто испилен возач кој ја зел возачката со канта сирење ке ти ја направи дроп. И ајде сега правите математики кај е исплатливоста по 10 години.
 
Споредувате 1.8 турбо дизел со некое бензинче од 1000 кубици атмосверец, па нормално дека ќе влече дизелов. Спореди 1.8 турбо дизел со 1.8 турбо бензин да видиме кој ќе влече повеќе.

Јас сум за бензин поради што е потивок, поексплозивен, поедноставен за одржување, полесен мотор, помалце загадува, подобар за тјунинг итн итн итн...
you have a point there. :) јас со корса 98ма 1.0 3 клипа од 60 повеке и цигла да ставам на гаста не оди повеке на гавато, и камионите празни ако се ме врват :D инаку нека е пассат 1.8 ке видиме дали мондеото или пасатот ке е побрз :)
 
Nov dizel e poskap 3-7000 evra zatoa i takva glupava matematika. A kaj polovnjacite razlikata e 500-1000 evra. pa sega misli mu. Ako ti dale nov dizel lancer za ista cena kako benzinecot ili pa da bil max 1000 poskap nemaše ni ti da se misliš,benzinecot ič nemaše ni da go pogledneš.
p.s.
Hehe,bidi malce realen i stavi se vo kožata na prosečniot makedonski gragjanin. Pun gep so avganistanski dolari i prazen gep ne e isto neli.
:D

Да појаснам значи еве гледам само тоа го потенцираш.Значи колата ја земав пред да заминам во ветената земја,и нема врска со Американските долари во гепек.Бидејки темата а и ние што постираме на неа почнавме да заличуваме на нашиот парламент,само пренесов текст кој е направен од страна на луге кои се сигурно покомпетентни од сите нас на форумот.Лугето само дале мислење од аспект дека треба да се земат во предвид сите фактори при избор на гориво за вашиот автомобил.

Но за жал никој од нас не ги зема во предвид сите фактори при купување на автомобил.Значи која км се прави на годишно ниво,дали е потребно да биде бензинец или дизел,оддржувањето негово,регистрација,осигурување.

Сега пред да се вратам во ветената земја,земав комбинирано возило зошто имам мои планови.И нормално не земав бензинец туку дизел поради големата км што ке се прави.Логично нели?

А инаку разликата меги мојата бензинска и дизел варијанта беше некаде околу 3000евра.......
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom