Бензин vs Дизел

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Знам оти имаш фолксваген дизел, и е супер кола. :D:D
Свекици на бензинец, греачи на дизел.
Бобини на бензинец, Рејле на греачи.
Акумулаторо на дизел е секојпат поскап.
Ујленцето исто така, поскапичко.
Имаш турбина у приказната, шо репарацијата е над 500 евра, нова 1000ка.
Оти ако цркне турбина и потегле ујленце, дури тогај ќе има хорор филм.
Пумпите за довод на гориво, веќе и на бензинците и дизелите са осетлива работа. Тија пумпи за висок притисок, пиезо инјектори, потопни пумпи, ово оно... Ебало си е мајката...
На Запад дизелите имат данок од двојно до тројно повеќе од бензинците. (Кај нас не праа некаква смисла тава де... Никои нема данок сврзан со погонското гориво и издувните гасове).

Ако возе човек повеќе од 20 000 годишно, дефинитивно се зима дизел.
Не ме разбирај грешка, јас возих бензинец, а сега имам дизел кола.
И двете одеа/одат доволно за наши услови (без потреба да се прават трки, натпревари или слични глупости по патиштата).

Ама на крајо, сепак преферирам бензинец, ама не секојпат има човек услови да возе точно тава шо сака, па ќе си праа компромиси. :)

Друже,и ја да имам за фрлање 200 евра месечно за бензин и ја ке возам 330ci 245кс ,арно ама немам 200 евра за фрлање а многу ми се и овие 4000-5000 што ги давам сеа за нафта,не дека ги немам туку не ми се даваат за глупости.
Околу турбината.. еве ти линк па размисли за цените што си ги пишал.

http://www.ebay.com/itm/Turbocharge...arts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item51a041602f

Пред да давате цени од ракав,малце проверете по форумиве по огласиве,тие баук цени веќе не постојат,се увезоа многу коли,цените паднаа,како на колите така и на деловите,имаш Ибеј, имаш добавувачи од БГ,Грција,Србија. Се отворија многу нови магацини за делови кај нас. Мене ми викаа бегај од БМВ многу скапи делови незнам што.Имам службен Пежо партнер,обичен дизел од 2009 год. Обичен редовен сервис е 4000 ден.Сајла за кумплунг 3500ден. Ретровизор 6000ден.
тие се цените од овластен сервис,ако одиш на некој маалски ке уштедиш 40% минимум.
 
Refurbished kit. Само ти дават лопатките однатре... :-) не ти дават цела турбина,

Човек, јас не говорам ништо против двете, само кажувам отприлика шо е. Или да тресам од ракав.
Секој си возе тава шо му одговора. Јас имам мерак на 330д или 335д. :-)))

Иначе знам оти за бмв не са нешто поскапи деловето отколко за други коли. 3 години имах бмв, знам колко толко цените за резерва делове.
 
Na mene doseka nikad ni nafta mi smrznala nitu nekakov problem sum imal,i zimo i leto sve na crvena šibam. Pa imam smeneto 4 dizelaši dosega. A koj saka ima i dodatok za nafta protiv smrznuvanje,luqui molly edni mali crvenoplavi konzervički,mislam deka bea 80 denari i se sipa na pun rezervoar gorivo,da ne mrzne do -25-30c.
Јас досега не сум имал дизел мој ама од а4ката шо не ми палеше во битола и пасатот сум некако збунет и не помислувам на дизел од секош сум терал бензин плин и пак че си терам 5 литри нафта 400 денари 8 литри плин 320 денари па да ја возиш до 140 нека се 10-11 литри то се 405-450 денари т.е. 50 денари разлика а многу многу поефтино одржување од дизел и многу многу помалку дефекти зато шо кој бензинец и да го купиш е малку возен во споредба со дизело и немаш дефект никаков оти обично ги купуваа како 2ри коли проблеми немаш никакви а не сум некој агресивен возач па да ми треба снага брзина или незнам шо од една кола.
 
330d i 530d se tenkovi,toa nema smrt i ništo ne im se rasipuva. Epten pogodena mašina isto kako što e 1.9tdi na VW. E sega tie se malku požednički baška i skapička im e registracijata.
:)
 
Refurbished kit. Само ти дават лопатките однатре... :) не ти дават цела турбина,

Човек, јас не говорам ништо против двете, само кажувам отприлика шо е. Или да тресам од ракав.
Секој си возе тава шо му одговора. Јас имам мерак на 330д или 335д. :)))

Иначе знам оти за бмв не са нешто поскапи деловето отколко за други коли. 3 години имах бмв, знам колко толко цените за резерва делове.

Не бе друже си пишуе убаво дека е цело турбо репарирано.Ти и да го носиш твоето да се репарира ке ти репарираат само срцевината а ке си платиш ко за цело овакво турбо.Ја се мислам да земам турбо резерва затоа што сакам да го чипувам моето па да имам за недај боже ако не издржи.
Иначе у преговори сум за 330d да земам,чекам да го дадам моето па после. Ама Е46 не Е90.
Како модел го сакам уште кога излезе.а 330ка ми е врв уште добар аутоматик да начекам.
У преговори сум со оваа будала :)

http://suchen.mobile.de/auto-insera...&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine
 
Јас досега не сум имал дизел мој ама од а4ката шо не ми палеше во битола и пасатот сум некако збунет и не помислувам на дизел од секош сум терал бензин плин и пак че си терам 5 литри нафта 400 денари 8 литри плин 320 денари па да ја возиш до 140 нека се 10-11 литри то се 405-450 денари т.е. 50 денари разлика а многу многу поефтино одржување од дизел и многу многу помалку дефекти зато шо кој бензинец и да го купиш е малку возен во споредба со дизело и немаш дефект никаков оти обично ги купуваа како 2ри коли проблеми немаш никакви а не сум некој агресивен возач па да ми треба снага брзина или незнам шо од една кола.
Vidi sega,lanosot i akcentot ne se vo razred na a6 neli. 5 litri nafta e 350,ako e crvena 300 denari.Gore dole isto mu se faka. Ama A6 benzin troši skoro duplo poveke nego a6 dizel,znači sporeduvame isto vozilo benzin i dizel. Problemot e sto na poloven benzinec treba da lupneš plus 600 evra za plinski ured,i ke te fati skoro isto ko da si kupil dizel. A ima i takvi koli sto uopšte nekat plinski uredi,pa dovaga do problemi i pcuenje koga se montira.
p.s.
Aj objasni mi koe e toa poeftino održuvanje kaj benzincite? Na benzincite treba da menjaš kabli,svekici,im stradaat bombini,senzori za pozicija itn. Ne mi e jasno zašto mislite deka dizel e poskap za održuvanje. ja se kladam deka 10x pomalku treba da se čepka sreden dizel nego benzinec.
 
Не бе друже си пишуе убаво дека е цело турбо репарирано.Ти и да го носиш твоето да се репарира ке ти репарираат само срцевината а ке си платиш ко за цело овакво турбо.Ја се мислам да земам турбо резерва затоа што сакам да го чипувам моето па да имам за недај боже ако не издржи.
Иначе у преговори сум за 330d да земам,чекам да го дадам моето па после. Ама Е46 не Е90.
Како модел го сакам уште кога излезе.а 330ка ми е врв уште добар аутоматик да начекам.
У преговори сум со оваа будала :)

Знам оти само срцевина поправат.
За автоматик пази се од ГМ менувачка кутија... не издржува на вртежнио момент од машината... По вин се познават која каков има.... :-)
 
Знам оти само срцевина поправат.
За автоматик пази се од ГМ менувачка кутија... не издржува на вртежнио момент од машината... По вин се познават која каков има.... :)

Знам, за таа серија имаа еден мењач кој што не се погоди , па повлекуваа возила да им ги сменат.
Највеќе страдаа Х5ките тогаш.Ако зимам аутоматик ке барам од тој поновиот со 6 брзини.
Нема боља крузарица после.
 
Vidi sega,lanosot i akcentot ne se vo razred na a6 neli. 5 litri nafta e 350,ako e crvena 300 denari.Gore dole isto mu se faka. Ama A6 benzin troši skoro duplo poveke nego a6 dizel,znači sporeduvame isto vozilo benzin i dizel. Problemot e sto na poloven benzinec treba da lupneš plus 600 evra za plinski ured,i ke te fati skoro isto ko da si kupil dizel. A ima i takvi koli sto uopšte nekat plinski uredi,pa dovaga do problemi i pcuenje koga se montira.
p.s.
Aj objasni mi koe e toa poeftino održuvanje kaj benzincite? Na benzincite treba da menjaš kabli,svekici,im stradaat bombini,senzori za pozicija itn. Ne mi e jasno zašto mislite deka dizel e poskap za održuvanje. ja se kladam deka 10x pomalku treba da se čepka sreden dizel nego benzinec.
абе како зборуваш така ене ни кабли ни свеќици ни бомбина ни сензор ама буквално никаков дефект сум немал на хјундаито освен јабучица нешто такво потрошен материјал... а како шо велиш среден дизел ако најдиш шо е тешка работа е 1 на 100 дизели купи го па плачи го после...
 
E da,ama kolku što imam razbrano po postovite ti si gi kupil i akcentot i lanosot novi neli,i nemaat kojznae kolku kilometri.
Kaj VW dizelite nema nekoja filozofija,da si ima motorot kompresija,da e dobra pumpata i turbinata. Drugo sve se pravi so malku pari. Pa i mal remont na motorot npr se pravi ako treba so 150-200 evra i mirna glava 200.000km.
 
E da,ama kolku što imam razbrano po postovite ti si gi kupil i akcentot i lanosot novi neli,i nemaat kojznae kolku kilometri.
Kaj VW dizelite nema nekoja filozofija,da si ima motorot kompresija,da e dobra pumpata i turbinata. Drugo sve se pravi so malku pari. Pa i mal remont na motorot npr se pravi ako treba so 150-200 evra i mirna glava 200.000km.
а денеска колку дизели се увезија и колку од нив имаат компресија на место и на колку е добра пумпата и турбината и греачите и тие незнам колку точно сензори релина тракатанци... секој со мислењето и стилот...
 
Абе не е само потрошувачката, делови или не знам што...ама како да одберам Саксо во однос на Голф 4, ај кажи ми? Да возам поднаведнат во тоа саксото, или да не можат назад тројца да седат комотно? Не фала. Пред некое време пак ја проверивме на компјутер, се беше во оптималните параметри, дури и мајсторот се зачуди, вика нема никакво отстапување, скоро како на нова се отчитувањата. А за гориво знајш шо ми кажа....ми вика последните 100 км ти се со просечна потрошувачка од 4.8/100, а тие километри баш беа искомбинирани 60%-40% (надвор-град) па сега ај некој нека рече дека не се исплаќа.

Абе што знам,мене ми прават кеиф тие количиња,загреан бев за сЕксо,или за уно 1.7 дизел.Имам некаков мерак према тие количиња.Германско не би возел никад,не ги сакам германците како нација.Моментално возам Брава 1.9TD100.Туку де кажи ми,колку те кошташе дијагностиката на компјутер,и што точно дава таа дијагностика,објасни подетално ако сакаш.Само за сензори ли,сакам да ја однесам јас,имам некој денар.
 
Што тропаш бе цени од рукав незнам 3-4000 евра поскап,незнам 9л град пичке си материне муабет.
1.па 10000 км годишно малце ли е? и 7000 не е малце,ја праам минимум 10-12000 годишно па не работам со шпедиции,туку одам до работа и назад,одам за викенд низ МК а живеам во Аеродром што значи немам многу км до центар или било каде.
2. Овде не зборевме за дизел на ново,туку половен.Нов кола не ја чепкаш за сервис ако нормално ја одржаваш и возиш мин.5 години.Кај најде бе ти 3000 евра пумпа? па половна 1000 евра? праиме муабет за возила меѓу 3-6000 евра,а он тропа цени ко за Бентли. Цел голф 4 дизел ке купиш за 1000 евра море стручњак!
3. Ако стааш црвена нафта може.ЈА ставам ЕКТО дизел на Лукоил и еве скоро 3 години немам никаков проблем од глупостите што си ги нашкрабал.
4.У поглед на потрошњна поголеми зелени неможеше да кажеш сеа. 9л ти троши ама поише од 3000 обртаи не мрдаш,ако пуштиш клима колку ке ти рипне потрошња?
Ја возам БМВ дизел, па поише од 9 градска не поминало,дали зима,дали летно време со клима,како сакаш вози го 9л е максимум.Ако го возам ко ти лансерот ке ми троши 7,5л
а 4-5л и троши отворено,никаде не кажав дека град троши толку.Ако не веруваш стааме кладба ако троши повеќе ја ти ја даам колата,ако не ти ми ја даваш,може?
Секој ден возам низ град у гужвите дневно правам мин 35-40км така да не ми кажуј колку ми троши колата мене.А за сервис,да не ја подречам во овие 3 години освен редовен сервис и потрошен материјал(плочки,акумулатор,држачи) друго ништо не сум сменил.
Колку км поминуваш месечно со тоа јапанецот?па да ти кажам ја тебе математика после.

А бе стручњак,си купил БМВ и мислиш си го достигнал врвот.......Да не беше ова увозот ге се возевте уште во ЈСП.....И кај толку возиш што кажуваш 12000км годишно,а?Значи имаш џеб да се ку*чиш со БМВ и да изиграваш маалска будала.......

Тие т.н борд компјутери се жива глупост.Имаше еден тест во Ауто Билд баш во врска со тие борд компјутери за потрошувачка.И знаеш што?Кај тестираните модели се покажа грешка дури до 20% во однос на реалната потрошувачка

Ланцер со 143КС троши 9литри град.Ти се верува?Е па не си бе на трка па да палиш гуми на секој семафор.Полека со ниски обртаи и ке си тера количето.Барем сега моторите и менувачите се со гооолем распон така да комотно у 5-та можеш да ја возиш 50км/ч

Јас со Јапонецот поминувам км кои ми се потребни да не изигравам магаре,или евентуално ако треба да стигнам најбрзо од точката А до точката Б.А да одам со кола на мочање и да ме боли глава за паркинг,зошто сега во СК 90% е платен паркингот,не фала.

Јас дете искеширав 16000евра за возилото,и сега ке се мислам дали е бензин или дизел.дали е 90денари бензинот.За мене возилото е средство да се префрлам од точка А до точка Б,а не да се ку*чам низ населба,јасно?

А за тоа твое т.н БМВ ке видиме колкав џеб ке имаш која ке почне со своите дефекти,и прашање е дали го оддржуваш како што треба или како што кажа Прилепчанец циганско оддржување,со купување на половни авто делови.Имаш ли памет бе?Па не е тоа твое БМВ југо или лада па ке ставам половен дел.Ама знаеш мерак е да се вози БМВ,кажи а?А за оддржувањето што се замараш,БМВ за тебе направил ауто што не се расипува.........

А тоа што менувате акумулатори секоја 2 година никому ништо.Што се чудите кога ке ставите од нашата ни миризлива нафта,па кога ке почне да не пали и тоа никому ништо,така?

За да возиш дизел во МК,треба да имаш стандард да го оддржуваш.Ама проблемот е што никој од вас освен некои сека чест,немате сол да си фрлите во очи а не да оддржувате дизели.

Па само месечно кумот мој фрла по 2000денари за адитиви за негвиот дизел да биде фит.Е ама никогаш немал проблеми.Да ама плус 2000 за адитиви и некои други глупости+цена на гориво=бензинска варијанта....И на крај еб*те математиката.....Ај со здравје
 
Абе што знам,мене ми прават кеиф тие количиња,загреан бев за сЕксо,или за уно 1.7 дизел.Имам некаков мерак према тие количиња.Германско не би возел никад,не ги сакам германците како нација.Моментално возам Брава 1.9TD100.Туку де кажи ми,колку те кошташе дијагностиката на компјутер,и што точно дава таа дијагностика,објасни подетално ако сакаш.Само за сензори ли,сакам да ја однесам јас,имам некој денар.
Sakso dizel da,uno dizel e gjubre,Uno samo benzinče. I so bravata si ja utnal,samo JTD gi biva,ovie postarite dizeli TD se katastrofa.
--- надополнето: 15 февруари 2013 во 08:52 ---
А бе стручњак,си купил БМВ и мислиш си го достигнал врвот.......Да не беше ова увозот ге се возевте уште во ЈСП.....И кај толку возиш што кажуваш 12000км годишно,а?Значи имаш џеб да се ку*чиш со БМВ и да изиграваш маалска будала.......

Тие т.н борд компјутери се жива глупост.Имаше еден тест во Ауто Билд баш во врска со тие борд компјутери за потрошувачка.И знаеш што?Кај тестираните модели се покажа грешка дури до 20% во однос на реалната потрошувачка

Ланцер со 143КС троши 9литри град.Ти се верува?Е па не си бе на трка па да палиш гуми на секој семафор.Полека со ниски обртаи и ке си тера количето.Барем сега моторите и менувачите се со гооолем распон така да комотно у 5-та можеш да ја возиш 50км/ч

Јас со Јапонецот поминувам км кои ми се потребни да не изигравам магаре,или евентуално ако треба да стигнам најбрзо од точката А до точката Б.А да одам со кола на мочање и да ме боли глава за паркинг,зошто сега во СК 90% е платен паркингот,не фала.

Јас дете искеширав 16000евра за возилото,и сега ке се мислам дали е бензин или дизел.дали е 90денари бензинот.За мене возилото е средство да се префрлам од точка А до точка Б,а не да се ку*чам низ населба,јасно?

А за тоа твое т.н БМВ ке видиме колкав џеб ке имаш која ке почне со своите дефекти,и прашање е дали го оддржуваш како што треба или како што кажа Прилепчанец циганско оддржување,со купување на половни авто делови.Имаш ли памет бе?Па не е тоа твое БМВ југо или лада па ке ставам половен дел.Ама знаеш мерак е да се вози БМВ,кажи а?А за оддржувањето што се замараш,БМВ за тебе направил ауто што не се расипува.........

А тоа што менувате акумулатори секоја 2 година никому ништо.Што се чудите кога ке ставите од нашата ни миризлива нафта,па кога ке почне да не пали и тоа никому ништо,така?

За да возиш дизел во МК,треба да имаш стандард да го оддржуваш.Ама проблемот е што никој од вас освен некои сека чест,немате сол да си фрлите во очи а не да оддржувате дизели.

Па само месечно кумот мој фрла по 2000денари за адитиви за негвиот дизел да биде фит.Е ама никогаш немал проблеми.Да ама плус 2000 за адитиви и некои други глупости+цена на гориво=бензинска варијанта....И на крај еб*те математиката.....Ај со здравје
Ako ne puštea uvoz ke si se vozevme so BG tabli. Koj gi ebe. Na tebe previše ti e ispraznet mozokot i mesto da ja pofališ vladata sto konečno se osvesti i mu dozvoli na siromašniov narod da si kupi eftinko polovnjače tuka ni baeš za toa lancerot ko da e neznam kakva kola,jaka muda što e nova,a ustvari živ ke se izedeš oti si gi lupnal parite. 95% od narodov ni 2000 evra ne može da sobere da si kupi polovnjak,a ti novi koli ke ni reklamiraš.
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1228218-MITSUBISHI-LANCER--09-MOZE-ZAMENA
Eve na ovoj javi mu se možda i za 5000 ke go dade isti kako tvojot samo da go otkači. Za 3 godini si 10.000 evra u dupka. Ušte nekoja godina i moeto a6 od 96g. ke bide poskapo nego tvojot lancer.
 
А бе стручњак,си купил БМВ и мислиш си го достигнал врвот.......Да не беше ова увозот ге се возевте уште во ЈСП.....И кај толку возиш што кажуваш 12000км годишно,а?Значи имаш џеб да се ку*чиш со БМВ и да изиграваш маалска будала.......

Тие т.н борд компјутери се жива глупост.Имаше еден тест во Ауто Билд баш во врска со тие борд компјутери за потрошувачка.И знаеш што?Кај тестираните модели се покажа грешка дури до 20% во однос на реалната потрошувачка

Ланцер со 143КС троши 9литри град.Ти се верува?Е па не си бе на трка па да палиш гуми на секој семафор.Полека со ниски обртаи и ке си тера количето.Барем сега моторите и менувачите се со гооолем распон така да комотно у 5-та можеш да ја возиш 50км/ч

Јас со Јапонецот поминувам км кои ми се потребни да не изигравам магаре,или евентуално ако треба да стигнам најбрзо од точката А до точката Б.А да одам со кола на мочање и да ме боли глава за паркинг,зошто сега во СК 90% е платен паркингот,не фала.

Јас дете искеширав 16000евра за возилото,и сега ке се мислам дали е бензин или дизел.дали е 90денари бензинот.За мене возилото е средство да се префрлам од точка А до точка Б,а не да се ку*чам низ населба,јасно?

А за тоа твое т.н БМВ ке видиме колкав џеб ке имаш која ке почне со своите дефекти,и прашање е дали го оддржуваш како што треба или како што кажа Прилепчанец циганско оддржување,со купување на половни авто делови.Имаш ли памет бе?Па не е тоа твое БМВ југо или лада па ке ставам половен дел.Ама знаеш мерак е да се вози БМВ,кажи а?А за оддржувањето што се замараш,БМВ за тебе направил ауто што не се расипува.........

А тоа што менувате акумулатори секоја 2 година никому ништо.Што се чудите кога ке ставите од нашата ни миризлива нафта,па кога ке почне да не пали и тоа никому ништо,така?

За да возиш дизел во МК,треба да имаш стандард да го оддржуваш.Ама проблемот е што никој од вас освен некои сека чест,немате сол да си фрлите во очи а не да оддржувате дизели.

Па само месечно кумот мој фрла по 2000денари за адитиви за негвиот дизел да биде фит.Е ама никогаш немал проблеми.Да ама плус 2000 за адитиви и некои други глупости+цена на гориво=бензинска варијанта....И на крај еб*те математиката.....Ај со здравје
Ако поминуваш 2000 км годишно,бензинот и 200 денари нека биде тебе ќе ти се исплати,ама ако поминуваш над 15-20000 илјади,ќе плачеш од Лансерот,незнам како само тебе ти троши 9 л градска,да не го туркаш?Другарот има Лансер од 2008 година,ми вика по 12,5 градска ми нема симнато,а вози полека не се трка со него,така да математиката ти е лоша.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom