- Член од
- 22 декември 2007
- Мислења
- 1.457
- Поени од реакции
- 376
Не можеш да ја споредуваш графиката кај playstation 3, врз основа на 128 битниот 7800GTX кај компјутерите.Со што го можат со 7xxxГТ? не зезај ете горе на видеото гледаш колку се добри конзолите во (поглед на графика) пак ќе кажам не сум против некој да ги користи истите но за графика се далеку далеку од компјутерите. Видеото горе кажува све,з еми пушти ја новата пример STALKER-COP и спореди со конзола, или Арма 2. Да некои игри изгледаат солидно и на конзоли али се далеку далеку од пц.
Каква графика очекуваш да извади нешто базирано на 4/5 години стара технологија ака серија 7xxx GТ базиран графички чип вграден но нив, чиста логија. Остај тоа него целосно го деградираа пц гејмингот со игрите за конзоли што мислите? зашто може на прсти да се избројат интезивните игри во поглед на графика за разлика од пред 4/5 години? Затоа што ако се направи ејнџин за пц со јаки текстури и слично на козола таа игра нема да може да се игра. Затоа денешните игри се претежно базирана на UT3 ејнџн или па на Соурс. Земи хеј енд графичка GTX285 или еве 5870 и пушти малце некоја нова игра со све на максимум преку драјвери филтри СС/АА и слично па после спореди со конзола :smir:
Playstation 3 има сосема поинаква архитектура. RSX(Базиран на G70) се користи како копроцесор на cell. Кај ps3 за рендерирање на графиката се корсисти и cell процесорот (поточно SPE кои што ги има седум).
Да, голем број на мултиплатформски наслови подобро изгледаат на PC, дури и на конкурентскиот xbox 360, но тоа не значи дека ps3 е инфериорен. Едноставно програмерите кај мултиплатформските наслови не се потрудиле доволно да ја искористат моќта на ps3 конзолата. Проблем е потешкото програмирање на ps3.
Тоа може да се види кај ексклузивните наслови за ps3, на пр. Killzone 2, Uncharted 2 …. А можностите на cell процесорот се далеку од искористени и во иднина сигурно ќе се појават наслови со уште подобра графика.