Za internetot se ceka bajagi vreme po moe neopravdano a telefonot ne odi za 1-2 dena kako sto vikaat....i za toa se ceka primer jas cekav 17 dena za telefonot im eem svePreska jas bev vo ONE da se rasprasam.Ne mozis pobrzo.Najbrzo za 30 rabotni dena (i toa ako imas nekoj poznat vo ONE da ja zabrza nekako rabotata).Fiksniot tel,ke ti go povrzat odma za 1-2 dena izgleda,ama za internetot ke pocekas![]()
Pa ne bi trebalo da imash problam kaj mene na primer odma bese skoro bez prekin telefonot...samo se javija da mi kazat deka e prefrlen brojot kaj niv i tolku bese bez prekini...javi se na 181 prasaj gi tamu sho e kako eОд кога дојдат овие за фиксниот телефон колку се чека да се пуште да можам да звонам...? Кај мене може да се звоне а јас не можам ми вика биравте непостоечки број.....шо е проблемот?
Sve ubo delovat ama kako ke bidit vo praksa to e drugo prasanjeОНЕ го модернизираше системот за изработка на сметки
Скопје, 10.02.2012
Телекомуникацискиот оператор ОНЕ информира дека успешно го заврши процесот на имплементација на надградба и модернизација на билинг системот, односно системот за изработка на сметки.
Оваа инвестиција на ОНЕ во модернизиран систем ќе овозможи поголема ефикасност во пресметката на потрошениот сообраќај, но сепак најголемата придобивка ќе ја имаат корисниците за кои новиот билинг систем ќе значи подобра корисничка услуга односно подобар увид во нивните сметки и можност сите услуги да ги добијат на една сметка.
Во наредниот период ќе следува и промена и модернизација на изгледот на сметките за што ОНЕ навремено ќе ги извести своите корисници на кои останува отворена можноста самите да одберат дали ќе ги добиваат сите услуги на една сметка или поединечно. ОНЕ воедно потсетува дека увид во своите сметки корисниците можат да направат и електронски односно со користење на услугата e-bill.
За дополнителни информации и појаснувања во врска со новите сметки корисниците можат да се обратат до службата за грижа за корисници на бројот 181 или на е-маил адресата info@one.mk.
Имајќи ја предвид важноста и обемноста на проектот, ОНЕ им се заблагодарува на корисниците на соработката во спроведувањето на оваа многу значајна активност.
One
BTW Денеска ми стигна нова фактура од нив овој месец се побрзи![]()
Samo imet zaboraeno da ti kazet deka od kako ke ja zemish opremata ke cekash uste 5-6 dena za aktivacija na netotОбеќаа дека наредната недела ке пуштиле сигнал за фиксниот и да идел да сам си земел опремата...Фала курцу после месец и пол ебавање...
Па пријави го како проблем на техничка не треба да прави реконекти самЕве јас малце да ви бидам combo breakerНезнам дали има врска што уште го имам стариот модем за ДУО ЕКСТРИМ (Callisto 821+) ама интернетот му текнува рандом reconnect повеќе пати во денот... Незнам дали би се поправило ако го сменам модемот пошто договоров ми истекува за 1 недела и ако не напраам ништо најверојатно на Близоо се префрлам...
Од пред некаде недела две и кај мене сам си прави реконект , само не сум запазил на колку времеСе откажав од техничка од кога ми кажа еден дечко исклучи го модемот и остај да ти се конектира преку рутер...
--- надополнето: 11 февруари 2012 во 16:02 ---
BTW некој што има ДУО ЕКСТРИМ тука да ми каже дали му прави реконект сам во текот на денот и на колку време?
Odi ne se misli zs sekako ke cekash minimum 1 mesec..fati si redotAbe lugje,kazuvajte,dobar e sega ili ne cini? JAs utre planiram da odam da potpisam dogovor.Ako ne cini voopsto da ne odam![]()
Добар е незнам зошто толку си се испаничил.Deneska potpisav dogovor za tel+internet.Pa sega ke vidime posle nekoj mesec ko ke me priklucet..hahaha..Ako ne cinit,ke ve skrsam site do eden ovde na forumov so go falevte ONE![]()
![]()