Еве и јас да го искористам просторов за да споделам едно мое исклучително негативно искуство со ОНЕ. Имено, дома имам интернет кој по договор има брзина од 6 мбпс. Пред една недела брзината мистериозно падна на фиксни 2 мбпс(во прилог). Како што е редот, се обратив во ОНЕ за да видат што е работата. Испратија сервисер кој дојде на лице место и утврди дека работата не е до ОНЕ, туку Телеком (WTF?!) треба да утврди дали проблемот е на бандера, и најави дека екипа на Телеком ќе дојде и ќе утврди дали проблемот е до нив. Поминаа четири работни дена и ништо. Се обратив пак до ОНЕ и ми кажаа дека ќе препроверат до каде е работата со Телеком. Следниот ден ме исконтактираа и ми дадоа образложение дека утврдиле дека мојата локација (населба Ќерамидница во Скопје) била премногу далеку од базната станица на ОНЕ и поради тоа ова била максималната брзина која можеле да ја испорачаат. И како алтернатива, ми понудија да преминам на WADSL технилогија (double WTF ?!), и воопшто не се потрудија да изанализираат што е всушност проблемот.
Значи поголеми аматери од компанија не сум видел ! Обично не хејтам за телекомуникацискиве компании (иако повеќето се wanna be) али овие беа врв ! Муабетот ми беше, дали некој има искуство со АЕК, како функционира процесот, дали ако го обжалам случајов може да се истера во моја корист ?
И на крај, поука за други кога ќе потпишуваат договор, нека не се летаат по некакви "неверојатни" понуди туку да разберат дека си имаат работа со фирмички кои повеќе фрлаат на маркетинг и се глупираат, него да потрошат некој динар за прописно да си ја менаџираат мрежата ! Срамота !
Прегледај го приврзокот 95765