A1 Net кабелски Интернет - генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Swifty
  • Време на започнување Време на започнување
се убив од вртење на тој нивнит број 6 135 200 и никој не ми крева човече 5 пати звонам до крај... СЕ да им ебам !

Брат од кај го ископа бројов жити се? Што ги пцуеш за џабе кога они може не ни знаат дека ти имаш проблем.
 
Не заебаај... викаш брз а????




погледни го мојов... ЛЕТА ! Господ здравје да им даде на овие од близу и едно невреме да им ја цркне цела опрема ШТО ПОСКОРО... 2 месец веќе како што ме малтретираат.. маму им ебам нивна ненормална !!!!!!
Ама јас сум на Телекабел ;)
 
Брат од кај го ископа бројов жити се? Што ги пцуеш за џабе кога они може не ни знаат дека ти имаш проблем.
ма да им ебам крвта ја нивна... незнаат дека за 1 месец 3 пати им се јавувам??? да не треба да им пратам телеграма или официјален мејл да не бараат?

а телефонов ми го имаат дадено они откако постои близу кај нас и на него пријавувам проблеми секад.. ако имаш некој друг дај кажи ке пробам и така.... кажувај бројот одма !
 
ма да им ебам крвта ја нивна... незнаат дека за 1 месец 3 пати им се јавувам??? да не треба да им пратам телеграма или официјален мејл да не бараат?

а телефонов ми го имаат дадено они откако постои близу кај нас и на него пријавувам проблеми секад.. ако имаш некој друг дај кажи ке пробам и така.... кажувај бројот одма !
Ти реков, да ама пак ќе повторам, врти темава неколку страни поназад и само мене ќе ме читаш, со исти проблем. Јави се на 089 011 011 или 077 1234 и барај екипа да ти пратат. Тие се тие броеви. Меилови, пораки на fb или twitter и идење по салони ништо нема да направиш, освен ако не побараш екипа да ти дадат. И да, барај намалување на сметка за цел период што бил со ваков проблем.
 
Сеа пошто се споија овие, за сите проблеми со мрежава треба на Вип да им се јавувам у корисничка поддршка тоа? На One бев до вчера.
 
Сеа пошто се споија овие, за сите проблеми со мрежава треба на Вип да им се јавувам у корисничка поддршка тоа? На One бев до вчера.

Прво провери дали сеуште се достапни телефонските броеви за техничка поддршка на Оне на кои си им се јавувал досега. Телефонскиот број на Близо за техничка поддршка 089 011 011 сеуште е во функција, така што ги пренасочува телефонските повици кон Вип Контакт Центарот.

Доколку телефонските броеви за техничка поддршка на Оне на кои си им се јавувал досега не се повеќе достапни, тогаш јавувај им се на Вип на 077 1234.
 


ова е таа фибер пауер брзина..
Другар, на тебе или на некој друг му реков да се јави или отиде во салон, за да му дојдат екипа дома? :confused:
Како и да е, од мое лично искуство, додека не дојде екипа дома да среди јачина на сигнали, фрекфенции, канали или што ти ја (не) знам, ништо, ќе ти биде во најдобар случај вака или во уште полош, со download од 0,07, додека ping може да имаш и од 798 :)
Два и пол саати работа им е, нека дојдат и нека видат по тоа сандачињата во влез или тоа базните станици (или што и да им се) што се маалата. И секако, прати си приговор за намалена сметка, колку-толку, барем ќе заштедиш некој денар.
 
Им се јави?
шо да им се јавам по шупачки провајдер од нив не постои бе брат.. замисли имаат техничка подршка до 10 или до 11 мислам.... денес преку ден им реагирав рекоа бил слаб сигналот до рутерот да провереле пак кур се тресе.... утре коа ке им се јавам место добар ден да им кажам ке почнам да им пцујам се живо и диво до 14то колено!
 
шо да им се јавам по шупачки провајдер од нив не постои бе брат.. замисли имаат техничка подршка до 10 или до 11 мислам.... денес преку ден им реагирав рекоа бил слаб сигналот до рутерот да провереле пак кур се тресе.... утре коа ке им се јавам место добар ден да им кажам ке почнам да им пцујам се живо и диво до 14то колено!
Сега од кгоа се споија имаат мислам 24/7 поддршка. И да, ти реков, чаре е само да ти дојдат дома, вака од таму ништо не може да ти средат. Се влечкав месец и пол, знам како е, моето сочуство и со помин нека е.
 
Јас кога сум се јавувал понекогаш и за некои минимални проблеми како варијација на брзина и слично ми викале "- Ќе помине екипа да направи контрола на сигналот", затоа малце ми е чудно што при вакви проблеми не ви доаѓаат. Можда услужноста им варира од реон во реон, ваљда тоа ќе се среди сега откако се споија со VIP.
 
сеа пошо се споени кој од кој се поголема катастрофа... од близу сум многу изненаден - оваа гомнарија ми се дешава откако ме стаија на доксис мрежата.. абе ништо аир не му видов на интернетов 2 месеци.. приговор им лупнав 10 пати пријавив проблем и не доаѓаат пак крфта да им ја ебам... утре ке се карам и ке пцујам по телефон и тоа ке биде жустро.... и сеа најглупата работа од се - некој погоре спомна дека имале 24 часа подршка откако се споиле.. НЕ !!! за интернет конкретно ако сте биле на близу и сакате да пријавите проблем после 10 или 11 НЕМОЖЕТЕ ! ке ви речат јавете се утре преку ден.. ова ми се деси вчера вечер! и нај дебилна работа од се - ја користам услуга од т мобајл (мобилен) а за да пријавам проблем треба да вртам у корисничка подршка на уан за што ми наплаќаат ..... :) да се чудиш каква се далавера ке напраат пари да земат само!!!
 
сеа пошо се споени кој од кој се поголема катастрофа... од близу сум многу изненаден - оваа гомнарија ми се дешава откако ме стаија на доксис мрежата.. абе ништо аир не му видов на интернетов 2 месеци.. приговор им лупнав 10 пати пријавив проблем и не доаѓаат пак крфта да им ја ебам... утре ке се карам и ке пцујам по телефон и тоа ке биде жустро.... и сеа најглупата работа од се - некој погоре спомна дека имале 24 часа подршка откако се споиле.. НЕ !!! за интернет конкретно ако сте биле на близу и сакате да пријавите проблем после 10 или 11 НЕМОЖЕТЕ ! ке ви речат јавете се утре преку ден.. ова ми се деси вчера вечер! и нај дебилна работа од се - ја користам услуга од т мобајл (мобилен) а за да пријавам проблем треба да вртам у корисничка подршка на уан за што ми наплаќаат ..... :) да се чудиш каква се далавера ке напраат пари да земат само!!!
Во право си !!! Никогаш немалo 24 часа корисничка подршка во Blizoo.
07h-22h беше корисничка подршка во Blizoo
07h-00h корисничка подршка сега откако се споени сите три заедно (Blizoo,VIP,One) проверено пред некој ден се јавував да пријавам проблем со интернет.
Години наназад сум корисник на Blizoo и секоја година се полоши и полоши , сега воопшто не доаѓаат да го решат проблемот туку само ќе ти се јават после 2-3 дена откако си го пријавил проблемот и ќе ти кажат: Jа ставивме вашата линија на мониторинг 24 часа и се е во ред нема прекини и падови на брзината на интернет . Проблемите се сигурно поради вашиот бежичен рутер не е до нас проблемот.Година дена се овој одговор го добивам кога и да пријавам проблем.

Бежичниот рутер што го користам е овој:

http://www.anhoch.com/product/35849...ess-smart-router-n300-w4-x-gigabit-1-x-usb-30



Го купив од Anhoch и никогаш не ми правел проблем и знам дека не е до тоа проблемот али ајде велам ќе пробам без мојот бежичен рутер.
Го тргнав на страна месец дена безжичниот рутер и само со нивниот модем Cisco EPC 3208G директно во компјутер поврзан и повторно пак истите проблеми.
Уште година дена додека да ми заврши договорот и НИКОГАШ повеќе Blizoo ,VIP или ONE.
 
Последно уредено:
Ми ѕвонеа овие 5 дена по ред, се јавив, сакаат модемот да ми го сменат. Најверојатно ме тргаат од лан зона пошо тој муабет ми го свртеа дека со еден кабел ќе било.
На подобро или на полошо одам? Да одолговлечам ако не, да им кажам нема да бидам дома :D
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom