A1 Net кабелски Интернет - генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Swifty
  • Време на започнување Време на започнување
Бидејќи во континуитет се соочувам со проблем со интернетот, решив да бидам директен со близу.
Имено, сакав во дирекција да се „објаснам“ малку, но господата не работеле со странки, туку само преку салон, телефон или меил можело да се комуницира.
Ама секако, од мене не се спасуваат, ќе се дружиме на рочиштето од АЕК во наредните 4 месеци. :)

Во прилог нови рекорди за брзини и Ping во регионот:
5268778716.png
5266358550.png
5266368051.png
5268706785.png
5263443940.png
5268700310.png

Ova ednostavno ne e za veruvajne da ne mozat da go resat problemot, .... pa ke smenam site kabli spliteri, tap, magistralno modem...itn... da go resam ova .... c.c.c.c. ne mise veruva.....

Каблите, сплитерите, филтрите, и се разбира - кабелскиот модем, сето тоа нека го смени, тука несомнено станува збор за технички проблем.

И да - правилно и паметно постапува со тоа што им се жали и планира допрва да се жали до АЕК, тоа и треба да им следува на Близо со оглед на фактот дека ги обврзуваат корисниците со обврзувачки договори.

Еден мој пријател има навика непрекинато да го малтретира својот Интернет провајдер, од тотално оправдани причини - сака да ја добие услугата која му следува за дадените пари.

Ги малтретираше телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на денешен Македонски Телеком, односно на тогашен Ти-Хоум кога користеше MaxADSL од кај нив, сега ги малтретира телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на Близо и најверојатно ќе ги малтретира телефонски се до февруари 2017 или март 2017 или април 2017 кога му истекува договорот на 2 години за кабелски Интернет што го има потпишано со нив, освен ако одлучи да се исклучи од Близо пред истекувањето на договорот и да плати пенали за предвременото исклучување, а потоа планира повторно да ги малтретира телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на Македонски Телеком, бидејќи планира да користи Call & Surf Optic пакет бидејќи пред некоја недела завршија со пуштање на оптички кабли од Македонски Телеком на нашата улица, а прашање на време е кога ќе ги пуштат оптичките кабли и низ неговата зграда.
 
Ova ednostavno ne e za veruvajne da ne mozat da go resat problemot, .... pa ke smenam site kabli spliteri, tap, magistralno modem...itn... da go resam ova .... c.c.c.c. ne mise veruva.....
Еве што последно ми вратија на порака на twitter: „..., нè известија дека сте веќе исконтактирани и дека сте запознаени со случајот во кој одреден број корисници од ист UBR, на кој сте поврзани и Вие, имаат проблеми со брзината, а дека надлежниот оддел веќе работи на надминување на проблемот.“

Каблите, сплитерите, филтрите, и се разбира - кабелскиот модем, сето тоа нека го смени, тука несомнено станува збор за технички проблем.

И да - правилно и паметно постапува со тоа што им се жали и планира допрва да се жали до АЕК, тоа и треба да им следува на Близо со оглед на фактот дека ги обврзуваат корисниците со обврзувачки договори.

Еден мој пријател има навика непрекинато да го малтретира својот Интернет провајдер, од тотално оправдани причини - сака да ја добие услугата која му следува за дадените пари.

Ги малтретираше телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на денешен Македонски Телеком, односно на тогашен Ти-Хоум кога користеше MaxADSL од кај нив, сега ги малтретира телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на Близо и најверојатно ќе ги малтретира телефонски се до февруари 2017 или март 2017 или април 2017 кога му истекува договорот на 2 години за кабелски Интернет што го има потпишано со нив, освен ако одлучи да се исклучи од Близо пред истекувањето на договорот и да плати пенали за предвременото исклучување, а потоа планира повторно да ги малтретира телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на Македонски Телеком, бидејќи планира да користи Call & Surf Optic пакет бидејќи пред некоја недела завршија со пуштање на оптички кабли од Македонски Телеком на нашата улица, а прашање на време е кога ќе ги пуштат оптичките кабли и низ неговата зграда.
АЕК веќе е известен, наминав денес до кај нив веќе. Имам архивско бројче, за најдоцна 4 месеци ќе се реши цел спор.
 
Што ти е брзина, а? ;)
Па види, подобро за 4 месеци, отколку воопшто да не биде :)
Само моите дома ме замислија, дали ако се реши проблемот во меѓу време, да си ја повлечам пријавата од АЕК или сепак да одам до крај :)

И да, не знам што да барам како оштета, истенчени нерви не се враќаат, нели? :D
 
Каблите, сплитерите, филтрите, и се разбира - кабелскиот модем, сето тоа нека го смени, тука несомнено станува збор за технички проблем.

И да - правилно и паметно постапува со тоа што им се жали и планира допрва да се жали до АЕК, тоа и треба да им следува на Близо со оглед на фактот дека ги обврзуваат корисниците со обврзувачки договори.

Еден мој пријател има навика непрекинато да го малтретира својот Интернет провајдер, од тотално оправдани причини - сака да ја добие услугата која му следува за дадените пари.

Ги малтретираше телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на денешен Македонски Телеком, односно на тогашен Ти-Хоум кога користеше MaxADSL од кај нив, сега ги малтретира телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на Близо и најверојатно ќе ги малтретира телефонски се до февруари 2017 или март 2017 или април 2017 кога му истекува договорот на 2 години за кабелски Интернет што го има потпишано со нив, освен ако одлучи да се исклучи од Близо пред истекувањето на договорот и да плати пенали за предвременото исклучување, а потоа планира повторно да ги малтретира телефонски вработените во центарот за техничка поддршка на Македонски Телеком, бидејќи планира да користи Call & Surf Optic пакет бидејќи пред некоја недела завршија со пуштање на оптички кабли од Македонски Телеком на нашата улица, а прашање на време е кога ќе ги пуштат оптичките кабли и низ неговата зграда.
Taka e
Па види, подобро за 4 месеци, отколку воопшто да не биде :)
Само моите дома ме замислија, дали ако се реши проблемот во меѓу време, да си ја повлечам пријавата од АЕК или сепак да одам до крај :)

И да, не знам што да барам како оштета, истенчени нерви не се враќаат, нели? :D
Teraj si do kraj...zosto za toa sto si plajkas si baras ne baras nisto poveke....toa si e tvoe korisnicko pravo,kako moze kaj mene da bide 99.99% od vremeto brzinata taa sto e so paketot, a kaj tebe ne, pa neli parite imaat ista vrednost.
 

Attachments

  • 2016-04-22_234602.png
    2016-04-22_234602.png
    22,7 KB · Прегледи: 32
Teraj si do kraj...zosto za toa sto si plajkas si baras ne baras nisto poveke....toa si e tvoe korisnicko pravo,kako moze kaj mene da bide 99.99% od vremeto brzinata taa sto e so paketot, a kaj tebe ne, pa neli parite imaat ista vrednost.
Се сложувам, но сепак имав намалена сметка за од 24ти Март до 1ви Април, а планирам и за овој месец да побарам.
Но ако подобро размислам и ќе те послушам, до крај ќе одам. Само многу ми се гледа некако 4 месеци :D Попрво сите испити ќе си ги средам, отколку ова да се реши излегува работава :D
 
Се сложувам, но сепак имав намалена сметка за од 24ти Март до 1ви Април, а планирам и за овој месец да побарам.
Но ако подобро размислам и ќе те послушам, до крај ќе одам. Само многу ми се гледа некако 4 месеци :D Попрво сите испити ќе си ги средам, отколку ова да се реши излегува работава :D
Само тебе Близоо ти ја намалил сметката и сигурно до АЕК ова ке го приложат каде поради некој си нивен технички проблем и поради тоа тие ти ја намалиле ,можат со тоа да се правдаат и ја признаваат нивната грешка,сега се зависи ти што си приложил во барањето за приговор кој си го однел во АЕК и што тоа ти како корисник бараш од нив односно од Близоо
 
Само тебе Близоо ти ја намалил сметката и сигурно до АЕК ова ке го приложат каде поради некој си нивен технички проблем и поради тоа тие ти ја намалиле ,можат со тоа да се правдаат и ја признаваат нивната грешка,сега се зависи ти што си приложил во барањето за приговор кој си го однел во АЕК и што тоа ти како корисник бараш од нив односно од Близоо
Па не барам многу, во случај да ми се одбие барањето за овој цел месец да ми ја намалат сметката самите, АЕК да издејствува, како и да инсистира на побрзо решавање на проблемите кои ги наведов, бидејќи месец дена е премногу за чекање и ништо не правење.
 
народе најпаметно е да се соберете повеке души и сите да се пожалите да биде ефектот поголем него еден по еден
 
5292849970.png

Од како ми дојдоа* денес првомајски и велигденски на гости дежурна екипа од blizoo/Vip, нетот ми се врати во нормала :)

*жими интернетот, не ги викав јас, сами ми ѕвонеа на телефон, после пола саат дојдоа, па 2 и пол сати седеа и работеа, односно тоа базните станици што се пред зграда ги чепкаа изгледа, тие сандачињата во влез и слично. Резултатите што ги видоа на speedtest како и на една друга страница во однос на фрекфенциите, но и со тоа апаратот нивни, мислам дека ќе приумреа луѓето, бидејќи прв пат гледаа толкави резултати :)
 
5292849970.png

Од како ми дојдоа* денес првомајски и велигденски на гости дежурна екипа од blizoo/Vip, нетот ми се врати во нормала :)

*жими интернетот, не ги викав јас, сами ми ѕвонеа на телефон, после пола саат дојдоа, па 2 и пол сати седеа и работеа, односно тоа базните станици што се пред зграда ги чепкаа изгледа, тие сандачињата во влез и слично. Резултатите што ги видоа на speedtest како и на една друга страница во однос на фрекфенциите, но и со тоа апаратот нивни, мислам дека ќе приумреа луѓето, бидејќи прв пат гледаа толкави резултати :)

Значи проблемот не бил кај тебе дома, туку кај појачалото или кај едно од појачалата на сигналот во зградата.

Сличен проблем имав јас пред отприлика 10 години кога користев кабелски Интернет од Мол преку кабелска телевизија Зора - тогаш започнаа да нудат кабелски Интернет, па сеуште не нудеа кабелски Интернет независно, туку преку други Интернет провајдери. Разликата е во тоа што јас воопшто немав Интернет летото 2006 од тотално непознати причини.

Од Мол ми рекоа дека обврска на Зора е да го проверат сигналот, па кога дојдоа луѓето од Зора, ми препорачаа да отидам во Мол и да го заменам кабелскиот модем со друг, бидејќи мислеа дека проблемот е во модемот. Отидов до Мол, го сменив кабелскиот модем, но проблемот остана нерешен, и понатаму воопшто немав Интернет, поради што повторно им се јавив на Зора и повторно дојдоа нивните луѓе, но овој пат со нивен модем, кој претходно го имаа проверено и за кој знаеа дека работи исправно. Но кога видеоа дека и нивниот модем нема никаков Интернет, одлучија да ги проверат појачалата низ зградата и открија дека на појачалото на кое е приклучен мојот кабел, токму приклучокот на кој е приклучен мојот кабел е прегорен. Ми го префрлија кабелот на друг приклучок и проблемот се реши за помалку од половина час.

Инаку, ги почасти ли луѓето со месо или јајца ?

Не само што имаш двоен празник, туку имаш и тројна причина за да ги почастиш.

Тешко тебе ако не си ги почастил, мисли му ја да не ти се појави некој нов технички проблем за кој нема да бидат ниту брзи, ниту ефикасни како денес за да го решат.
 
за кој нема да бидат ниту брзи, ниту ефикасни како денес за да го решат.

Е ама брзи, пола од темава до сега Јефто ја испиша додека му дојдоа :D
 
Е ама брзи, пола од темава до сега Јефто ја испиша додека му дојдоа :D

Дошле половина час откако се јавиле и го решиле проблемот за 2 ипол часа, тоа е брзо решавање на проблемот.
 
Значи проблемот не бил кај тебе дома, туку кај појачалото или кај едно од појачалата на сигналот во зградата.

Сличен проблем имав јас пред отприлика 10 години кога користев кабелски Интернет од Мол преку кабелска телевизија Зора - тогаш започнаа да нудат кабелски Интернет, па сеуште не нудеа кабелски Интернет независно, туку преку други Интернет провајдери. Разликата е во тоа што јас воопшто немав Интернет летото 2006 од тотално непознати причини.

Од Мол ми рекоа дека обврска на Зора е да го проверат сигналот, па кога дојдоа луѓето од Зора, ми препорачаа да отидам во Мол и да го заменам кабелскиот модем со друг, бидејќи мислеа дека проблемот е во модемот. Отидов до Мол, го сменив кабелскиот модем, но проблемот остана нерешен, и понатаму воопшто немав Интернет, поради што повторно им се јавив на Зора и повторно дојдоа нивните луѓе, но овој пат со нивен модем, кој претходно го имаа проверено и за кој знаеа дека работи исправно. Но кога видеоа дека и нивниот модем нема никаков Интернет, одлучија да ги проверат појачалата низ зградата и открија дека на појачалото на кое е приклучен мојот кабел, токму приклучокот на кој е приклучен мојот кабел е прегорен. Ми го префрлија кабелот на друг приклучок и проблемот се реши за помалку од половина час.

Инаку, ги почасти ли луѓето со месо или јајца ?

Не само што имаш двоен празник, туку имаш и тројна причина за да ги почастиш.

Тешко тебе ако не си ги почастил, мисли му ја да не ти се појави некој нов технички проблем за кој нема да бидат ниту брзи, ниту ефикасни како денес за да го решат.
Којзнае, не сум до толку IT експерт, само знам дека човекот кога ги гледаше резултатите од speedtest и од http://192.168.100.1/ ги ококори очите :D Е сега каде точно чепкаше, дали во таа кутијата што е како базна станица, дали во сандачињата по влезот, не знам, јас дома си седев :)
За честење, многу добри гости беа, не сакаа ништо, ни вода, ни сок, ни пиво, ни јајца ни месо. :D Се надевам дека веќе нема да треба да ми доаѓаат пак :D

Е ама брзи, пола од темава до сега Јефто ја испиша додека му дојдоа :D
Е како не, пола тема, 1/3 (една третина) е само со мене :pos:

Дошле половина час откако се јавиле и го решиле проблемот за 2 ипол часа, тоа е брзо решавање на проблемот.
За брзи, брзи се, ама ако сакаат. Ако гледам од 24ти минатиот месец до сега да имам проблем, мислам срамота е :) Но ако гледам пак од 10:30/11:00 до 14:00, да, морам да признаам брзи се :)
 
Катастрофа невидена. Со денови е вака.

upload_2016-5-9_18-3-3.png
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom