Sala na strana pocekaj do 3ti operator kolku sto nacuv, kaj Juli-Avgust mozno bilo da izlezat na pazar-osvem dokolku vip ne im zabrani do kraj na 2016 poradi spojuvajnevo na mrezite so one.
Види...Т Моб е најскап и најпцуен. Ама дека е најдобар во поглед на понуда и "дополнителни" нешта, е! Мрежа како што треба, поени за претплата, поени за висина на сметка, поени за год на лојалност (колку време имаш број), поени за ова, поени за она... Оне е сличен. Можеби не до толку, ама и таму има малку од малку. Само овие од Вип се скржави. Евреи да ја водеа компанијата, подобри ќе беа. Претплата, цела плаќаш. Минути, исто. Телефони си ги купуваш по регуларна цена. Нема попуст, ако броиме без претплата. Поени, дополнителни попусти и сл, НЕМА! Ме мрзи уште да кажувам, само ова. Кога продаваш некој производ, услуга...не е поентата да го продадеш и чао. Треба и понатаму да го држиш корисникот кај тебе, со тоа што на прво продолжување ќе му дадеш нешто. На второ, нешто повеќе. На трето, ако треба ќе му дадеш некој тел од средна класа... Како за споредба: во Чешка, 4 члено семејство треба да обновува броеви и прашува: што нѐ следува како попуст, подарок и сл? И овие, како нашите: ништо. Ништо?
Ај отвори во комп и кажи ми колку време сме кај вас?
Ај види колкави сметки плаќаме.
Дали некоја сметка не е платена?
На сите прашања одговорот е не!
Кога е така, цело семејство ќе се префрлиме кај друг оператор!
И имаш: Ама господине, почекајте ќе направиме нешто.
Намалување на претплата по број. Земање нови 4 телефони со 20% попуст по телефон. Зголемување на број на минути месечно по број.
И останаа кај истиот оператор. Нашиве за колку векови ќе го направат истово?