- Член од
- 17 октомври 2011
- Мислења
- 14.059
- Поени од реакции
- 34.758
Copy-paste од fb. Сепак за тука и беше наменето:
Конечно, на неколку часа пред доделувањето на Оскарите, изгледани сите номинирани годинава. Последен, и најголемо изненадување беше Lion. И дека форумот продаден, и јас морам овде - еве вака изгледаат моите ранг листи и предвидувања:
ФИЛМ:
1. La La Land - Останува сепак на врвот кај мене, зашто сметам дека беше едно неповторливо искуство, и зашто не можев да го извадам од глава, и филмот, и City of Stars со недели од после. Филмов заслужува да ги собере сите 14 Оскари за кои е номиниран! Точка! 10/10
2. Lion - Филмиште. А мислев најголем аутсајдер е, па затоа и последен го оставив. Поштено си се изнаплакав, и дека уште под импресии, не можам да пишам ништо објективно. Само знам дека е единствен за кој нема да ми е криво ако му го земе Оскарот на La La Land. 10/10
3. Manchester by the Sea - Мошне емотивен филм, убаво напишан, убаво режиран, убаво одглумен... Музиката закон, кинематографијата во склад со тонот кој провејува низ филмот... Јас за него немав никакви замерки, освен некои ситници кои се минорни. 9/10
4. Arrival - Не беше нешто невидено, но за мене беше огромно освежување меѓу драмиве. Потсетува на Interstellar, да. Инаку, и за него немав големи очекувања зашто Вилнев ме разочара со Sicario, па мислев дека ќе продолжи во таа линија. Сепак, позитивно бев изненаден со филм кој дури има и rewatch value, според мене. 8/10
5. Hell or High Water - Овој го гледав прв, одамна беше, па некако и сеќавањата избледејаа, но знам дека ми се допадна, пред се глумата. 8/10
6. Hacksaw Ridge - Од овој очекував многу повеќе. Не дека беше лош, супер воено филмче, убави ефекти, убава глума (Гарфилд одамна ми е еден од топ 10 млади актери), но не ме натера да затреперам, не ме наежи, ме остави рамнодушен. Искрено, дури и од трејлерот посилни ми беа впечатоците одколку од филмот. 8/10, но на стаклени нозе.
7. Hidden Figures - Трите црнечки на крај, штета. Среќа што нема црнци на форумов за да ме распнат. Овој беше нај-ОК од трите, иако не се соживеав многу со приказната. Кога гледам биопик, многу ми е важно да биде приказ на обичен, мал човек кој направил нешто што го променило човештвото, и што кога го гледам, ќе ме наежи од глава до пети. Тука го немав тој впечаток. Имав само - па добро де, so what. Ама ОК реализација, не дека беше лошо. 7/10
8. Moonlight - Исто како тој погоре. Ми фалеше многу жар, ми фалеше да ме убеди, да ги сакам и да сочувствувам со ликовите. Плус и глумата од секој поединечно не ми беше ништо посебно (со исклучок на Наоми Харис). 7/10, исто
9. Fences - најлош годинава, иако, морам да признаам, далеку подобар според мене, дури и од освојувачот на Оскар лани, Spotlight, па и од некои други од лани. Затоа сметам дека годинава беше подобра на филмски план. Овој не ми се допадна зашто имам чувство ко да гледам евтина театарска претстава. Продукциски дизајн, сценографија, костимографија - токму нула! Камера исто. Приказната ми беше со многу ситни дупчиња, ко решето: постапките на ликовите ми беа многу нереални, некои нивни реакции на одредени ситуации - исто такви. Единствено што на филмов фрла позитивно светло беше глумата, и од Дензел, и од Виола, и од споредните ликови. Но сепак, далеку од номинација за Оскар. 6/10
ОЧЕКУВАЊЕ: La La Land
ЖЕЛБА: La La Land или Lion
-----------------
Останати категории: ОЧЕКУВАЊЕ / ЖЕЛБА
РЕЖИЈА - Damien Chazelle / Damien Chazelle
АКТЕР - Casey Affleck / Andrew Garfield
АКТЕРКА - Isabelle Huppert / Emma Stone (Jackie неизгледан)
СПОРЕДНА МАШКА - Jeff Bridges / Dev Patel (Nocturnal Animals неизгледан)
СПОРЕДНА ЖЕНСКА - Viola Davis / Michelle Williams или Nicole Kidman
ОРИГИНАЛНО СЦЕНАРИО - La La Land / La La Land (20th Century Women неизгледан)
АДАПТИРАНО СЦЕНАРИО - Moonlight / Lion
АНИМИРАН - Kubo and the Two Strings / Kubo and the Two Strings (Moana и My Life as a Courgette неизгледани)
СТРАНСКИ - Toni Erdmann / било кој, сите беа супер
ДОКУМЕНТАРЕЦ - 13th / Life, Animated
МУЗИКА - La La Land / La La Land
ПЕСНА - City of Stars / City of Stars
ЗВУК - Hacksaw Ridge / La La Land или Hacksaw Ridge
MOНТАЖА НА ЗВУК - Hacksaw Ridge / La La Land или Hacksaw Ridge
PRODUCTION DESIGN - La La Land / La La Land
КИНЕМАТОГРАФИЈА - La La Land / La La Land
ШМИНКА - Star Trek Beyond / Star Trek Beyond или Suicide Squad
КОСТИМОГРАФИЈА - La La Land / La La Land
MOНТАЖА - La La Land / La La Land
ВИЗУЕЛНИ ЕФЕКТИ - The Jungle Book / Kubo and the Two Strings
КРАТОК АНИМИРАН - Piper / Piper (само Piper и Borrowed Time гледани)
КРАТОК ДОКУМЕНТАРЕН - ??? / The White Helmets (само The White Helmets и Extremis гледани)
КРАТОК LIVE ACTION ФИЛМ - ??? / ??? (тука ништо немам гледано)
Конечно, на неколку часа пред доделувањето на Оскарите, изгледани сите номинирани годинава. Последен, и најголемо изненадување беше Lion. И дека форумот продаден, и јас морам овде - еве вака изгледаат моите ранг листи и предвидувања:
ФИЛМ:
1. La La Land - Останува сепак на врвот кај мене, зашто сметам дека беше едно неповторливо искуство, и зашто не можев да го извадам од глава, и филмот, и City of Stars со недели од после. Филмов заслужува да ги собере сите 14 Оскари за кои е номиниран! Точка! 10/10
2. Lion - Филмиште. А мислев најголем аутсајдер е, па затоа и последен го оставив. Поштено си се изнаплакав, и дека уште под импресии, не можам да пишам ништо објективно. Само знам дека е единствен за кој нема да ми е криво ако му го земе Оскарот на La La Land. 10/10
3. Manchester by the Sea - Мошне емотивен филм, убаво напишан, убаво режиран, убаво одглумен... Музиката закон, кинематографијата во склад со тонот кој провејува низ филмот... Јас за него немав никакви замерки, освен некои ситници кои се минорни. 9/10
4. Arrival - Не беше нешто невидено, но за мене беше огромно освежување меѓу драмиве. Потсетува на Interstellar, да. Инаку, и за него немав големи очекувања зашто Вилнев ме разочара со Sicario, па мислев дека ќе продолжи во таа линија. Сепак, позитивно бев изненаден со филм кој дури има и rewatch value, според мене. 8/10
5. Hell or High Water - Овој го гледав прв, одамна беше, па некако и сеќавањата избледејаа, но знам дека ми се допадна, пред се глумата. 8/10
6. Hacksaw Ridge - Од овој очекував многу повеќе. Не дека беше лош, супер воено филмче, убави ефекти, убава глума (Гарфилд одамна ми е еден од топ 10 млади актери), но не ме натера да затреперам, не ме наежи, ме остави рамнодушен. Искрено, дури и од трејлерот посилни ми беа впечатоците одколку од филмот. 8/10, но на стаклени нозе.
7. Hidden Figures - Трите црнечки на крај, штета. Среќа што нема црнци на форумов за да ме распнат. Овој беше нај-ОК од трите, иако не се соживеав многу со приказната. Кога гледам биопик, многу ми е важно да биде приказ на обичен, мал човек кој направил нешто што го променило човештвото, и што кога го гледам, ќе ме наежи од глава до пети. Тука го немав тој впечаток. Имав само - па добро де, so what. Ама ОК реализација, не дека беше лошо. 7/10
8. Moonlight - Исто како тој погоре. Ми фалеше многу жар, ми фалеше да ме убеди, да ги сакам и да сочувствувам со ликовите. Плус и глумата од секој поединечно не ми беше ништо посебно (со исклучок на Наоми Харис). 7/10, исто
9. Fences - најлош годинава, иако, морам да признаам, далеку подобар според мене, дури и од освојувачот на Оскар лани, Spotlight, па и од некои други од лани. Затоа сметам дека годинава беше подобра на филмски план. Овој не ми се допадна зашто имам чувство ко да гледам евтина театарска претстава. Продукциски дизајн, сценографија, костимографија - токму нула! Камера исто. Приказната ми беше со многу ситни дупчиња, ко решето: постапките на ликовите ми беа многу нереални, некои нивни реакции на одредени ситуации - исто такви. Единствено што на филмов фрла позитивно светло беше глумата, и од Дензел, и од Виола, и од споредните ликови. Но сепак, далеку од номинација за Оскар. 6/10
ОЧЕКУВАЊЕ: La La Land
ЖЕЛБА: La La Land или Lion
-----------------
Останати категории: ОЧЕКУВАЊЕ / ЖЕЛБА
РЕЖИЈА - Damien Chazelle / Damien Chazelle
АКТЕР - Casey Affleck / Andrew Garfield
АКТЕРКА - Isabelle Huppert / Emma Stone (Jackie неизгледан)
СПОРЕДНА МАШКА - Jeff Bridges / Dev Patel (Nocturnal Animals неизгледан)
СПОРЕДНА ЖЕНСКА - Viola Davis / Michelle Williams или Nicole Kidman
ОРИГИНАЛНО СЦЕНАРИО - La La Land / La La Land (20th Century Women неизгледан)
АДАПТИРАНО СЦЕНАРИО - Moonlight / Lion
АНИМИРАН - Kubo and the Two Strings / Kubo and the Two Strings (Moana и My Life as a Courgette неизгледани)
СТРАНСКИ - Toni Erdmann / било кој, сите беа супер
ДОКУМЕНТАРЕЦ - 13th / Life, Animated
МУЗИКА - La La Land / La La Land
ПЕСНА - City of Stars / City of Stars
ЗВУК - Hacksaw Ridge / La La Land или Hacksaw Ridge
MOНТАЖА НА ЗВУК - Hacksaw Ridge / La La Land или Hacksaw Ridge
PRODUCTION DESIGN - La La Land / La La Land
КИНЕМАТОГРАФИЈА - La La Land / La La Land
ШМИНКА - Star Trek Beyond / Star Trek Beyond или Suicide Squad
КОСТИМОГРАФИЈА - La La Land / La La Land
MOНТАЖА - La La Land / La La Land
ВИЗУЕЛНИ ЕФЕКТИ - The Jungle Book / Kubo and the Two Strings
КРАТОК АНИМИРАН - Piper / Piper (само Piper и Borrowed Time гледани)
КРАТОК ДОКУМЕНТАРЕН - ??? / The White Helmets (само The White Helmets и Extremis гледани)
КРАТОК LIVE ACTION ФИЛМ - ??? / ??? (тука ништо немам гледано)