Илјада билети и бесплатен превоз со воз за Македонија-Полска

  • Креатор на темата Креатор на темата dragonsky
  • Време на започнување Време на започнување
Возот е бесплатен за сите ;) (барем така велат на информации на железничка)
 
Возот е бесплатен за сите ;) (барем така велат на информации на железничка)
Сигурно?
Инаку, патувањето Ск - Бг е околу 9 сати и нешто ситно.Значи би се стигнало отприлика кај 2 попладне, макс.3.
Патем, коментари за МЖ од буилд.мк.

Posted: 08-Jan-2012 at 20:47
Ај по подолго време да пуштам една пофалба за МЖ, барем за линијата Ск-Бт. На две композиции, едната со 5 вагони, другата со 4, сите вагони се реновирани, едните од пrед неколку години, другите се гледа дека се најтазе реновираните кои порано се користеа на Пелагонија експрес линијата. Прво ме зачуди како е можно сите 9 вагони да не бидат воопшто прљави во вецињата, нешто што долго време не сум го видел. Како второ, во Бт, барем јас прв пат гледам, влезе жена да ги среди накратко вагоните, ама таков народ сме и штом влезе жената, ние одма после неа да фатиме место и ајде ичисти коа имаш багра внатре.
smiley1.gif

Конечно, после не знам колку време, се враќам дома, а да не смрдам на железо од МЖ вагон.
smiley1.gif
Уште кога би ја средиле кушет колата (онаа која редовно патува према Београд), бар да ги офарбаат старите железни елементи, па сликата да биде многу подобра него што беше пред неколку години. Греењето, барем во споменативе вагони беше солидно накај одлично. Се гледа дека работнициве во Колска добро си ја свршиле работата, со оглед на ограничените можности.
Пред некој ден рандом се качив на станицава, да видам како стои со другиве композиции и приметив и дека една композиција за Гевгелија е составена од еден реновисан вагон, барем на таков ми личеше и една кушет кола. Тука е нашиот проблем. Што наместо кушетите да ги реновираме, па догодина во договр со ЖС, ХЖ, па зошто да не МАВ-Старт и ЧД, да имаме и други меѓународни линии, а не вака кушети да патуваат до Гевгелија.
smiley1.gif

Интересно е и што Србите имаат пуштено тазе реновиран вагон (барем до пред 2 месеци не беше пуштен), што секако колку толку го подобрува патувањето до Београд.

Posted: Today at 17:38
Денес во Ѓорче Петров забележав дека возот на линија Скопје-Кичево имаше 3 вагони. Добро е да се види дека има повеќе вагони поради тоа што преку викендите има многу поголем интерес на оваа траса. Морам да истакнам дека со парното нема никаков проблем, во првиот воз од Кичево наутро имаше прекрасна атмосфера со вагоните(еден беше кушет кола) и нивната состојба. Внатре беше претопло и прекрасно за патување.

Posted: Today at 19:40

Една голема пофалба до МЖ. Вчера се враќав од Белград, со вонредниот воз кој е само за ракометот пуштен, во 23:30 од Белград. Бевме во вагон, кој беше целосно обновен, нови тапацири(кожни што и малку беше лошо заради потењето кога седиш на кожа), парното беше максимално топло можеше да се спие, а и доста беше чисто за зачудување. Само се надевам дека ќе се продолжи со обновување на вагоните​
 
Возот е бесплатен за сите ;) (барем така велат на информации на железничка)
Потврдена ли е оваа информација? Да не се спотеруваме за џабе од Велес... Ве молам пишете побрзо! :)
--- надополнето: 22 јануари 2012 во 22:10 ---
Возот е бесплатен за сите ;) (барем така велат на информации на железничка)
Потврдена ли е оваа информација? Да не се спотеруваме за џабе од Велес... Ве молам пишете побрзо! :)
 
Pred da pocne utakmicata Hrvatska:Spanija se javivme na zeleznicka i ni rekoa deka vozot e besplaten za site. Jas ne mozam da garantiram, ama taka rekoa. Javete se i proverete.
 
Не удира ВМРО во коприва дечки, доста сонувате.
А СДСМ удира?

Дајте ве молам еднаш приберете си ги тоа муцките аман!
Вие да имате 10 карти на кого ќе ги дадете? На блиските или на копиљаната од маало?
Они си имаат обезбедено карти за цела фамилија, не се секирајте вие, да им беше само они да си идат ќе си отидеа до сеа. Пари имаат да ве купат со се гаќи! Мрчаторски народ, аман!!

Он: Инаку штета не сум сеуште полнолетна, па неам лична карта :(. Убаво да си поминете.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom