STARTER
Firestarter
- Член од
- 31 август 2007
- Мислења
- 935
- Поени од реакции
- 246
Да ама поголеми бандажи значат и пошироки, односно поголема контактна површина и отпор на тркалање. Исто така со тие бандажи ќе изгубиш нешто и на забрзување, бидејќи преносните односи во трансмисијата на возилото се оптимизирани за стандардната големина на тркалата и гумите.лол. добри постови има мора да кажам... ај да се вратам на тема да не забегам..
алуминиумски бандаши се полесни и нормално е дека заштедуваш... помала тежина имаш колку толку... ПОГОЛЕМИ бандаши дефинитивно заштедуваш!!! ист број на обртаи поголема брзина со поголеми бандаши...
околу плинот.. глеам 500 евра??? ако имаш инџекшн може и 500 да е зависи за која кола.. за карбураторски систем 300 евра комплетно ти е атестиран плин!!! и заштедуваш дефинитивно.л. колата троши 30 до 40 посто МАКСИМУМ повеќе за разлика од бензин но во секој случај ако возиш често се исплати!!!
прочитав претхонопомач број на вртежи на моторот... да заштедуваш само има една работа шо мн луѓе не ја сваќаат... пример на 40 50 мењаат 4та на понови коли.. дај нагло гас колана НЕ ИДЕ !!! се мачи нема снага да постигне... со ова верувајте МНОГУ страда моторот...
крај на краева се ова ако се применува колку ке заштедиме??? литар ??? е многу.. 60 денара а биле а небиле.... 60 денара на 100 Км :/
Исто така, со поголеми бандажи и повисоки гуми го повишуваш тежиштето на автомобилот, со што го правиш возилото помалку стабилно.