10 совети за штедење гориво

  • Креатор на темата Креатор на темата STARTER
  • Време на започнување Време на започнување
лол. добри постови има мора да кажам... ај да се вратам на тема да не забегам..
алуминиумски бандаши се полесни и нормално е дека заштедуваш... помала тежина имаш колку толку... ПОГОЛЕМИ бандаши дефинитивно заштедуваш!!! ист број на обртаи поголема брзина со поголеми бандаши...
околу плинот.. глеам 500 евра??? ако имаш инџекшн може и 500 да е зависи за која кола.. за карбураторски систем 300 евра комплетно ти е атестиран плин!!! и заштедуваш дефинитивно.л. колата троши 30 до 40 посто МАКСИМУМ повеќе за разлика од бензин но во секој случај ако возиш често се исплати!!!
прочитав претхонопомач број на вртежи на моторот... да заштедуваш само има една работа шо мн луѓе не ја сваќаат... пример на 40 50 мењаат 4та на понови коли.. дај нагло гас колана НЕ ИДЕ !!! се мачи нема снага да постигне... со ова верувајте МНОГУ страда моторот...
крај на краева се ова ако се применува колку ке заштедиме??? литар ??? е многу.. 60 денара а биле а небиле.... 60 денара на 100 Км :/

Да ама поголеми бандажи значат и пошироки, односно поголема контактна површина и отпор на тркалање. Исто така со тие бандажи ќе изгубиш нешто и на забрзување, бидејќи преносните односи во трансмисијата на возилото се оптимизирани за стандардната големина на тркалата и гумите.

Исто така, со поголеми бандажи и повисоки гуми го повишуваш тежиштето на автомобилот, со што го правиш возилото помалку стабилно.
 
ne e tocno toa pogolemi gumi ts na primer na kola od 13 da stais 14 znaci i mnogu podobro prilepuvanje na patot. promenata na ovaa golemina e mnogu pobitna od sirinata zatoa sto sirinata mnogu pomalce menuva. a otpor na trkalanje bla bla dosta trubite ts trubete ako 200 ml gorivo vi igraat uloga so da vi kazam
 
ne e tocno toa pogolemi gumi ts na primer na kola od 13 da stais 14 znaci i mnogu podobro prilepuvanje na patot. promenata na ovaa golemina e mnogu pobitna od sirinata zatoa sto sirinata mnogu pomalce menuva. a otpor na trkalanje bla bla dosta trubite ts trubete ako 200 ml gorivo vi igraat uloga so da vi kazam
Хехе... како не е точно? Гума со димензии 165/70 R13 е со 5 цм пониска од 225/50 R 17. И прилепувањето за патот поголемо е кога возилото е 5 цм поблиску до патот, или кога е 5 цм погоре?

А ширината на гумата ите како менва. Особено на лагери, јабучици, рамена кои што паѓаат побрзо. И ако разликата во гумите е голема (пример Лада Нива стандард вози 175/70 R16, jaс имав ставено 235/70 R 15) доаѓа до осетно зголемување на потрошувачката (околу литар нафта повеќе со широките гуми на 100 км низ град).
 
aaa cekaj sea ti zboris za ekstremni slucai :) taka da. ja zboram na primer na jugo mesto 155 da mu stais 165 :)
 
Да ама поголеми бандажи значат и пошироки, односно поголема контактна површина и отпор на тркалање. Исто така со тие бандажи ќе изгубиш нешто и на забрзување, бидејќи преносните односи во трансмисијата на возилото се оптимизирани за стандардната големина на тркалата и гумите.

Исто така, со поголеми бандажи и повисоки гуми го повишуваш тежиштето на автомобилот, со што го правиш возилото помалку стабилно.

поновите коли ностат големи бандаши односно над 15 инчи ако не се лажам.. најниско сеа е 14ка бандаш на нова кола... мислам дека не е проблем ако стаиш 17ка бандаш место 16ка оргинал.. уше ако стаиш алуминиумски на местото на челични штедиш дефинитивно... може пошироката гума ке биде причина за потрошувачаката но на пример ако на 3000 обртаи у 4та со 16ка бандаш кренеш 80 на пример.. истото ова на 17ка бандаш ке кренеш 86 до 90.. ме разбираш шо ти зборам??? и крај на краева муабетов е како да заштедиш.. а тоа шо е помалку сигурно не праам муабет.. тоа се подразбира...
 
поновите коли ностат големи бандаши односно над 15 инчи ако не се лажам.. најниско сеа е 14ка бандаш на нова кола... мислам дека не е проблем ако стаиш 17ка бандаш место 16ка оргинал.. уше ако стаиш алуминиумски на местото на челични штедиш дефинитивно... може пошироката гума ке биде причина за потрошувачаката но на пример ако на 3000 обртаи у 4та со 16ка бандаш кренеш 80 на пример.. истото ова на 17ка бандаш ке кренеш 86 до 90.. ме разбираш шо ти зборам??? и крај на краева муабетов е како да заштедиш.. а тоа шо е помалку сигурно не праам муабет.. тоа се подразбира...

Ако на кола која носи на пр. 14" ставиш на пр. 16" или 17" зборам за големина поголема, а ширината да остане иста со фабричката, колата ќе ти троши повеќе, зошто? Кога возиш низ град имаш семафори тргни-застани т.е. кратки релации на забрзување и на забавување. Кога ќе се стават поголеми бандаши на колата и треба поголема снага за да тргне за разлика од помалиот бандаш. На тркачките(спортските) коли им ставаат помали бандаши за да бидат по стартни и по стабилни, доколку се возат патеки со кривини и сл. на пример југовците, а кај колите со поголема зафатнина на моторот воедно и снага ставаат поголеми поради тоа што ако има помал бандаш нема да тргне ќе шлајфува како луда (поради големата снага на моторот и начинот на нејзиното префрлување на подлогата). Воедно со поголем бандаш имаш ќар ако ја возиш на отворени релации, т.е. автопат каде што со помал бр. на вртежи на машината ќе добиеш поголема брзина, а воедно и помала потрошувачка, а за низ град со поголеми бандаши имаш погола максимална брзина која скоро никаде неможеш да ја оствариш, а имаш истотака поголема потрошувачка, т.е. потрома кола, ќе мора повеќе да го стискаш педалот за гас за да постигнуваш брзина од околу 60км/h, а штом ќе ја стискаш повеќе и повеќе ќе троши!!!
Доколу се стават поголеми бандаши со нископрофилни гуми, (старите бандаши биле помали со поголеми гуми 50/60, а при тоа нема да се промени фабричкиот дијаметар на тркалото (бандашот + гумата) тогаш ништо не се менува!!!
 
Aко имате 500 евра за фрлање... Сите погоре наведени совети се изводливи со минимална инвестиција. А со плинскиот уред не заштедуваш на гориво, туку намалуваш на цената што не е исто. Доколку литар плин беше еднакво со литар бензин во цената, ќе ве видев дали вака ќе размислувавте.

Па не си баш во право дека не е исплатливо плински уред. Сепак ако гледаш на краткорочно да во право си, но ако гледаш долгорочно исплатливо е и те како. А тоа да беше иста цената не е и затоа кога ќе е иста тогаш ќе е друг моабет сега поисплатливо е плин!!!
 
Ако на кола која носи на пр. 14" ставиш на пр. 16" или 17" зборам за големина поголема, а ширината да остане иста со фабричката, колата ќе ти троши повеќе, зошто? Кога возиш низ град имаш семафори тргни-застани т.е. кратки релации на забрзување и на забавување. Кога ќе се стават поголеми бандаши на колата и треба поголема снага за да тргне за разлика од помалиот бандаш. На тркачките(спортските) коли им ставаат помали бандаши за да бидат по стартни и по стабилни, доколку се возат патеки со кривини и сл. на пример југовците, а кај колите со поголема зафатнина на моторот воедно и снага ставаат поголеми поради тоа што ако има помал бандаш нема да тргне ќе шлајфува како луда (поради големата снага на моторот и начинот на нејзиното префрлување на подлогата). Воедно со поголем бандаш имаш ќар ако ја возиш на отворени релации, т.е. автопат каде што со помал бр. на вртежи на машината ќе добиеш поголема брзина, а воедно и помала потрошувачка, а за низ град со поголеми бандаши имаш погола максимална брзина која скоро никаде неможеш да ја оствариш, а имаш истотака поголема потрошувачка, т.е. потрома кола, ќе мора повеќе да го стискаш педалот за гас за да постигнуваш брзина од околу 60км/h, а штом ќе ја стискаш повеќе и повеќе ќе троши!!!
Доколу се стават поголеми бандаши со нископрофилни гуми, (старите бандаши биле помали со поголеми гуми 50/60, а при тоа нема да се промени фабричкиот дијаметар на тркалото (бандашот + гумата) тогаш ништо не се менува!!!
а да си ми жив и здрав и ку*от да ти е прав... :) се согласувам со тебе.. такак е.. се зависи од тоа каде ја возиш колата и колку често ја возиш.. и ко шо реков у некој пост погоре.. колку ке зашпараш литар?? не се исплати у ниеден случај.. ако сакаш да штедиш зимно време кола летно мотор.. појако штедење нема.. НЕЛИ ? :)
 
едит

Инсталирано. Првиот впечаток е дека машината влече подобро на помал гас и постартна е.
Тестирам понатаму ...

Дур тестираш - размисли: зошто произведувачите не го вградуваат тоа чудо фабрички во своите коли? Не сакаат колите подобро да им влечат и помалку да трошат? Глупи се?
 
Поголеми тркала, поголема брзина на движење и заштеда на енергија!
Сега некој ќе се праша зошто?
Ако имаш мали тркала колки круга треба да завртат за да поминат 100 метри?
А кога имаш поголеми тркала ти требаат помалце вртежи на тркалата за да ги поминеш тие 100 метри?
 
А за кој тркала треба поголема снага да се свртат???
 
Поголеми тркала, поголема брзина на движење и заштеда на енергија!
Сега некој ќе се праша зошто?
Ако имаш мали тркала колки круга треба да завртат за да поминат 100 метри?
А кога имаш поголеми тркала ти требаат помалце вртежи на тркалата за да ги поминеш тие 100 метри?

Стандардните тркала се оптимизирани за секој поединечен тип на возило, така да менувајќи ги нема да заштедиш, а да поголеми тркала се за поголеми брзини, ама стави му ти на фичо 16-ки па да видиме колку ќе заштедиш, џабе ставаш големи тркала кои се наменети за поголеми брзини, на кола која не може да ги оствари.
 
Стандардните тркала се оптимизирани за секој поединечен тип на возило, така да менувајќи ги нема да заштедиш, а да поголеми тркала се за поголеми брзини, ама стави му ти на фичо 16-ки па да видиме колку ќе заштедиш, џабе ставаш големи тркала кои се наменети за поголеми брзини, на кола која не може да ги оствари.
Ако му ставиш на Фиќо големи тркала тоа нема ни да тргне, тоа со неговите стално ги крши прирубниците а не па со големи :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom