Хомосексуалност (општо)

Дали ги оправдувате хомосексуалните врски,бракови и посвојувањето на деца од страна на хомосексуалци


  • Вкупно гласачи
    1.112

Shahbaz

Транс Шиптaр
Член од
15 октомври 2013
Мислења
519
Поени од реакции
1.057
Не мора да зависат од геј-генот. Доволно е да се чести како кај останатиот дел од популацијата. Ако гејовите до некој степен се функционално понеплодни од стрејт луѓето, но ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството, тоа е доволно. Не знам оти не можеш волку проста работа да разбереш. Ако можеш да ги детектираш сите гени, одлуката за абортус ќе ти биде сума од сите бенефити и недостатоци. „Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус ако другото е супер. Тоа ти го велам. А бидејќи не се знае етиологијата на педерлукот, глупо е да зборуваш за абортирање деца со „геј-ген“. Откако ќе се родат, сигурно нема да бидат посреќни со такви фаци како тебе што зборуваат вакви работи. Но како ти, со твојот дефицит од емпатија, би го разбрал тоа?

Страхотно бизарна, у пичку матер. Што ми рече, што ме запусти - морници ме полазија сега. Каков лик си ти... xD
Можеби машкиот геј-ген (ако има таков) е бенефитен за жените од семејството. Луѓето не се ебат само за да прават деца, туку и од други причини као на пример, социјална кохезија и подобрување на расположение. :D


Нема да биде посреќно оти е геј, туку независно од тоа што е геј, ако има карактеристики што го прават среќно и не е во општество со фаци како тебе, ќе му дозволиме да живее. :D Доволно е да биде исто среќно како стрејт луѓето, за да не мора да го абортираме.

Пробуваш да апстрактизираш комплексни феномени до тој степен, што носиш сувопарни решенија кои не функционираат во пракса бидејќи се ригидни, симплифицирани до јаја и екстремно глупи. Си цепаш non sequitur како да нема утре.
Конташ колку е глупо да елиминираш еден организам бидејќи постои опција да не произведе друг организам, иако сам по себе може да е бенефитен за другите организми? Дали воопшто ја разбираш магнитудата на таа глупост? Биоетичките расправии се водат за абортус на зиготи со генетски предиспозиции за сериозни патологии кои им носат болка на сите.
„Ајде да абортираме све што за нијанса ја намалува шансата за размножување“ е позиција што секој биоетичар со грам разум ќе ја гледа како екстремно дебилна.
Смешно е што во твојата глава, тоа изглеа сосема логично и нормално.
Ја не ти фурам некоја идиотска пропаганда оти е кул да бидеш геј, туку дека е глупо да зборуваш за абортус на зиготи со „геј-ген“, а да фураш прагма. Пристапот ти е екстремистички, а сме виделе што се дешава со такви Фиреровски пристапи. Не се водиш од критичко размислување, туку си идеолошки мотивиран. Те читам што паламудиш у последно време (па и порано) и од километри се гледа тоа, поради што не гледам простор за разумна дискусија.

Туку вака.
Ако рано детектираш некои антисоцијални особини, треба да го абортираш зиготот зашто земено дека се' е исто, шансите се поголеми да биде срање за општеството и да донесе тага. Утилитаристички, подобро е да абортираш антисоцијален зигот (предиспозиции за агресија, помала емпатија, фанатизам и сл.) отколку геј, земено дека се' друго е исто. Дај да земеме список еден и да абортираме се' што може некако да ја зголеми шансата за антисоцијалност. Зашто повеќето луѓе имаат нешто такво, но не знаеме во колкава мера ќе биде изразено зависно од околинските фактори и епигенетика, ќе те земеме тебе и ти ќе ја поставиш границата кога е во ред да абортираме, кога не.
Гените кои зголемуваат антисоцијалност во извесна мера е поприоритетно да се елиминираат од гените кои намалуваат плодност бидејќи личност што е неплодна, но ги има сите други добри карактеристики е побенефитна за опстанокот на групата отколку личност што е плодна, но антисоцијална и ги има другите бенефитни карактеристики (умна е и сака сај-фај). Првиов можеби нема да има деца, но ќе им помага на другите луѓе да живеат подобро. Вториов има шанса да уништува животи и плус ќе го продолжи генот, што ќе создаде повеќе гомнари кои уништуваат животи. Јасна е математиката.
Земи фати се за работа. Откако ќе знаеме се' за геномот, ќе ги ставиш во купче сите гени кои може некако да доведат до овие работи и ќе склопиш еден биоетички правилник за абортус.

Хехенце. Дај кажи уште нешто смешно. :D

Степенот варира, а кај некои луѓе е обратнопропорционален.

Зошто нејќеш бисексуалец? Можеби бидејќи твоите ставови не се базирани на прагма поврзана со продолжување гени, туку поради тоа што си примерен господин кој одбива да прифати такви декадентни појави што го корумпираат општеството и се гордее со националниот идентитет, мрази прљави цигани и фура чиста, ариевска и сина крв.

Зашто покажува оти сфаќаш дека и другите фактори се битни, а не само сексуалната ориентација кога одлучуваш кого ќе абортираш.

Според твојата логика, така и треба да направам. Ќе го видам геномот на љубената и ако приметам дека носи гени од дедо и' што го предиспозиционираат моето дете да биде психопат, ќе земеме јајца што се здрави. Нели така е најбоље?

Најважно е да нема патологии кои доведуваат до огромна тага и болка во сите. Ќе тргнам наследни фактори за канцер, даунов и се' останато. Ќе ја избришам од постоење секоја антисоцијална особина и ќе задржувам бенефитни особини како креативност, емпатија, работливост, ум и сл. Неплодни луѓе или функционално неплодни луѓе не ми пречат во определена мера, посебно не ако се 3-4 отсто и не утичаат на опстанокот на групата, а се општествено бенефитни. Но би било супер и они да можат да го продолжат генот.

Релевантно е зашто не бива да си хипокрит.


Знаеш што, тие екстремните наци-феми фаци, идат во друга крајност со нивните неврози и патологии. Ама таквите како тебе, се многу послични со нив и за некоја нијанса поопасни, таму негде на краевите од потковицата кај што се гледате. Ригидното спроведување на било која идеологија која повлекува етика е екстремно, фанатично и глупо. Само како што ти реков еднаш, ти фали мудрост за која е потребна емпатија. Морално-етичките одлуки не се само збир од вербални искази во логичка структура зашто социјалното битисување е премногу комплексно за да ги земеме сите фактори и да ги срочиме во такви структури. Дел од бивањето човек е да си емпатичен во своите одлуки, не само логичен. Таквиот „рацио пристап“ не може изолирано да се примени за сите социјални феномени и не е посупериорен од емоциите, туку е само дел од нашата еволуција, како и емоциите, со своја функција. Поентата е морално-етичките одлуки да се комбинација од двете. Хендикеп во логика и/или во емпатија, доведува до лоши појави. Искуството доведува до шорткатови кои се фузија од сувопарно знаење, критичко размислување и емпатија, а тоа до мудри одлуки. Ова абортирањево деца со „геј-ген“, троа не е мудра одлука. Не земаш предвид колку луѓе повредуваш со таквиот пристап и колкава болка ќе донесеш кога кажуваш такви работи, на страна од тоа што далеку од тоа дека ја кажуваш вистината бидејќи етиката нема никаква епистемиологија во нејзе, а и твоите ставови не се утилитаристички исправни. Ако тргнеме така, скоро цел свет ќе треба да го абортираме.

Ја не ти зборуем: „да фураме џендер неутрал деца или мажите да не менспредаат бидејќи тоа е токсичен маскулинитет“. Само ти кажувам дека дебилно е да зборуваш за абортирање деца со „геј-ген“.

Ај батали, глуп е муабетов. Не ми се дискутира веќе.
не е вака убаво
 
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
не е вака убаво
Не е ни заговарањето абортус на „геј-фетуси".

Човек најдобро учи кога ќе го удрат со својот стап по својот грб. Ќе си го голтне его-трипот, ќе воочи дека згрешил и ќе научи нешто. Ако не научи оти скромноста и почитта се нужни зачини за секое јадење, не го бива.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.291
Поени од реакции
78.941
Не мора да зависат од геј-генот. Доволно е да се чести како кај останатиот дел од популацијата. Ако гејовите до некој степен се функционално понеплодни од стрејт луѓето, но ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството, тоа е доволно. Не знам оти не можеш волку проста работа да разбереш. Ако можеш да ги детектираш сите гени, одлуката за абортус ќе ти биде сума од сите бенефити и недостатоци. „Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус ако другото е супер. Тоа ти го велам. А бидејќи не се знае етиологијата на педерлукот, глупо е да зборуваш за абортирање деца со „геј-ген“. Откако ќе се родат, сигурно нема да бидат посреќни со такви фаци како тебе што зборуваат вакви работи. Но како ти, со твојот дефицит од емпатија, би го разбрал тоа?

Страхотно бизарна, у пичку матер. Што ми рече, што ме запусти - морници ме полазија сега. Каков лик си ти... xD
Можеби машкиот геј-ген (ако има таков) е бенефитен за жените од семејството. Луѓето не се ебат само за да прават деца, туку и од други причини као на пример, социјална кохезија и подобрување на расположение. :D


Нема да биде посреќно оти е геј, туку независно од тоа што е геј, ако има карактеристики што го прават среќно и не е во општество со фаци како тебе, ќе му дозволиме да живее. :D Доволно е да биде исто среќно како стрејт луѓето, за да не мора да го абортираме.

Пробуваш да апстрактизираш комплексни феномени до тој степен, што носиш сувопарни решенија кои не функционираат во пракса бидејќи се ригидни, симплифицирани до јаја и екстремно глупи. Си цепаш non sequitur како да нема утре.
Конташ колку е глупо да елиминираш еден организам бидејќи постои опција да не произведе друг организам, иако сам по себе може да е бенефитен за другите организми? Дали воопшто ја разбираш магнитудата на таа глупост? Биоетичките расправии се водат за абортус на зиготи со генетски предиспозиции за сериозни патологии кои им носат болка на сите.
„Ајде да абортираме све што за нијанса ја намалува шансата за размножување“ е позиција што секој биоетичар со грам разум ќе ја гледа како екстремно дебилна.
Смешно е што во твојата глава, тоа изглеа сосема логично и нормално.
Ја не ти фурам некоја идиотска пропаганда оти е кул да бидеш геј, туку дека е глупо да зборуваш за абортус на зиготи со „геј-ген“, а да фураш прагма. Пристапот ти е екстремистички, а сме виделе што се дешава со такви Фиреровски пристапи. Не се водиш од критичко размислување, туку си идеолошки мотивиран. Те читам што паламудиш у последно време (па и порано) и од километри се гледа тоа, поради што не гледам простор за разумна дискусија.

Туку вака.
Ако рано детектираш некои антисоцијални особини, треба да го абортираш зиготот зашто земено дека се' е исто, шансите се поголеми да биде срање за општеството и да донесе тага. Утилитаристички, подобро е да абортираш антисоцијален зигот (предиспозиции за агресија, помала емпатија, фанатизам и сл.) отколку геј, земено дека се' друго е исто. Дај да земеме список еден и да абортираме се' што може некако да ја зголеми шансата за антисоцијалност. Зашто повеќето луѓе имаат нешто такво, но не знаеме во колкава мера ќе биде изразено зависно од околинските фактори и епигенетика, ќе те земеме тебе и ти ќе ја поставиш границата кога е во ред да абортираме, кога не.
Гените кои зголемуваат антисоцијалност во извесна мера е поприоритетно да се елиминираат од гените кои намалуваат плодност бидејќи личност што е неплодна, но ги има сите други добри карактеристики е побенефитна за опстанокот на групата отколку личност што е плодна, но антисоцијална и ги има другите бенефитни карактеристики (умна е и сака сај-фај). Првиов можеби нема да има деца, но ќе им помага на другите луѓе да живеат подобро. Вториов има шанса да уништува животи и плус ќе го продолжи генот, што ќе создаде повеќе гомнари кои уништуваат животи. Јасна е математиката.
Земи фати се за работа. Откако ќе знаеме се' за геномот, ќе ги ставиш во купче сите гени кои може некако да доведат до овие работи и ќе склопиш еден биоетички правилник за абортус.

Хехенце. Дај кажи уште нешто смешно. :D

Степенот варира, а кај некои луѓе е обратнопропорционален.

Зошто нејќеш бисексуалец? Можеби бидејќи твоите ставови не се базирани на прагма поврзана со продолжување гени, туку поради тоа што си примерен господин кој одбива да прифати такви декадентни појави што го корумпираат општеството и се гордее со националниот идентитет, мрази прљави цигани и фура чиста, ариевска и сина крв.

Зашто покажува оти сфаќаш дека и другите фактори се битни, а не само сексуалната ориентација кога одлучуваш кого ќе абортираш.

Според твојата логика, така и треба да направам. Ќе го видам геномот на љубената и ако приметам дека носи гени од дедо и' што го предиспозиционираат моето дете да биде психопат, ќе земеме јајца што се здрави. Нели така е најбоље?

Најважно е да нема патологии кои доведуваат до огромна тага и болка во сите. Ќе тргнам наследни фактори за канцер, даунов и се' останато. Ќе ја избришам од постоење секоја антисоцијална особина и ќе задржувам бенефитни особини како креативност, емпатија, работливост, ум и сл. Неплодни луѓе или функционално неплодни луѓе не ми пречат во определена мера, посебно не ако се 3-4 отсто и не утичаат на опстанокот на групата, а се општествено бенефитни. Но би било супер и они да можат да го продолжат генот.

Релевантно е зашто не бива да си хипокрит.


Знаеш што, тие екстремните наци-феми фаци, идат во друга крајност со нивните неврози и патологии. Ама таквите како тебе, се многу послични со нив и за некоја нијанса поопасни, таму негде на краевите од потковицата кај што се гледате. Ригидното спроведување на било која идеологија која повлекува етика е екстремно, фанатично и глупо. Само како што ти реков еднаш, ти фали мудрост за која е потребна емпатија. Морално-етичките одлуки не се само збир од вербални искази во логичка структура зашто социјалното битисување е премногу комплексно за да ги земеме сите фактори и да ги срочиме во такви структури. Дел од бивањето човек е да си емпатичен во своите одлуки, не само логичен. Таквиот „рацио пристап“ не може изолирано да се примени за сите социјални феномени и не е посупериорен од емоциите, туку е само дел од нашата еволуција, како и емоциите, со своја функција. Поентата е морално-етичките одлуки да се комбинација од двете. Хендикеп во логика и/или во емпатија, доведува до лоши појави. Искуството доведува до шорткатови кои се фузија од сувопарно знаење, критичко размислување и емпатија, а тоа до мудри одлуки. Ова абортирањево деца со „геј-ген“, троа не е мудра одлука. Не земаш предвид колку луѓе повредуваш со таквиот пристап и колкава болка ќе донесеш кога кажуваш такви работи, на страна од тоа што далеку од тоа дека ја кажуваш вистината бидејќи етиката нема никаква епистемиологија во нејзе, а и твоите ставови не се утилитаристички исправни. Ако тргнеме така, скоро цел свет ќе треба да го абортираме.

Ја не ти зборуем: „да фураме џендер неутрал деца или мажите да не менспредаат бидејќи тоа е токсичен маскулинитет“. Само ти кажувам дека дебилно е да зборуваш за абортирање деца со „геј-ген“.

Ај батали, глуп е муабетов. Не ми се дискутира веќе.
Ајдеее....
Ти нрд си бил бе.
Кој ќе ти го разбере ова? Ти си го разбираш?

@bijons Ти си докторка и сметам дека си најповикана тука да кажеш, бидејќи ни еден од овие не е медицинско лице.
Истина ли е ова све шо зборат? Или лупаат онака неразумљиви ствари само да личат дека се паметни.
 
B

Bafra

Гостин
Ајдеее....
Ти нрд си бил бе.
Кој ќе ти го разбере ова? Ти си го разбираш?

@bijons Ти си докторка и сметам дека си најповикана тука да кажеш, бидејќи ни еден од овие не е медицинско лице.
Истина ли е ова све шо зборат? Или лупаат онака неразумљиви ствари само да личат дека се паметни.
Се ми личи дека Ботко е еден поранешен член кој беше со огромни познавања за генетика. Daedalus :toe:
Бијонс тешко дека во таа сфера може да му парира.
 

LepiDzoni

Profesionalen ulichen cigan
Член од
25 јули 2014
Мислења
1.336
Поени од реакции
3.306
не е вака убаво
Не е ни заговарањето абортус на „геј-фетуси".

Човек најдобро учи кога ќе го удрат со својот стап по својот грб. Ќе си го голтне его-трипот, ќе воочи дека згрешил и ќе научи нешто. Ако не научи оти скромноста и почитта се нужни зачини за секое јадење, не го бива.
Rezidentnite forumski bigoti se i oficijalno rastureni i ponizheni.
Bravo botko! :love::love::love:

Stop za homofobija i netolerancija kon malcinsva!!
 

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.700
Поени од реакции
27.627
Се ми личи дека Ботко е еден поранешен член кој беше со огромни познавања за генетика. Daedalus :toe:
Хмм, знаеш, сега ме замисли, може навистина да е така... сакаш да истражиме?
 
B

Bafra

Гостин
Хмм, знаеш, сега ме замисли, може навистина да е така... сакаш да истражиме?
:icon_lol:
Зашто да истражуваме ... Па сам ќе си каже, нема причина зашто би криел, постовите на Ботко а и на Даедалус не се за криење :toe:

На темава додуша ептен ја забегаа, мислиш заговараме да палиме педери по улици, а ние само кажуваме дека сите права им се гарантирани и да не плачат зза внимание.
 

Con Artist

the man with the key
Член од
1 мај 2012
Мислења
5.073
Поени од реакции
19.873
Се ми личи дека Ботко е еден поранешен член кој беше со огромни познавања за генетика. Daedalus :toe:
Бијонс тешко дека во таа сфера може да му парира.
Аман бе, Бафра. 8 месеци и 250+ постови ти требаа да сфатиш? :D
 
B

Bafra

Гостин
Аман бе, Бафра. 8 месеци и 250+ постови ти требаа да сфатиш? :D
Што тоа да сфатам 8 месеци ...
Аааа за Ботко дека пишал 250 постови (y)

Па друже не ги пратам јас членовите, плус претходно имав впечаток дека е тој, само сега Берик праша, па јас кажав мислење.
 
Последно уредено од модератор:
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
На темава додуша ептен ја забегаа, мислиш заговараме да палиме педери по улици, а ние само кажуваме дека сите права им се гарантирани и да не плачат зза внимание.
Ја не се расправам со вас, туку со Шабанот кој сака да прави геј абортуси. :D

Дедалус е мојот зол брат-близнак.
 

Shahbaz

Транс Шиптaр
Член од
15 октомври 2013
Мислења
519
Поени од реакции
1.057
Не е ни заговарањето абортус на „геј-фетуси".

Човек најдобро учи кога ќе го удрат со својот стап по својот грб. Ќе си го голтне его-трипот, ќе воочи дека згрешил и ќе научи нешто. Ако не научи оти скромноста и почитта се нужни зачини за секое јадење, не го бива.
За скромноста и почитта да функционираат воопшто, потребно е прво да можеме на комуницираме саглам. Ја може не пишувам највесели и најпријателски работи, ама гледам да запазам некој минимум на фер однос; го постирам мојот аргумент и пробувам најдобро што можам да одговорам на твоите, не правам плашила, не ти припишувам ќори идеологии, и гледам колку што може да ја кондензирам дискусијата околу стварите за кои не се согласуваме. Затоа, можеби е подобро да го оставиш стапот, закопчаш шлицот, и да ја оладиш глаата пред да кликнеш испрати.

Можеби заговарање на абортус за гејови не е убаво, но тоа не се случува овде (не засега, се организираме уште). Ја изнесов личен морален суд и пробав најдобро што можам да го аргументирам. Во ниту еден момент не реков дека ова е оформена етичка политика (тоа е сосема друг муабет), туку напротив, цело време инсистирам да слушнам од тебе за твојот морален суд. Тебе ти се сочини дека ја веќе ова го имам напишано како предлог закон, трамп утре ќе го потпише, и ја ќе одам да тепам геј фетуси.

Слободната истрага може да ти го однесе умот на многу темни места, и тоа не е воопшто лесно за било кого. Патот надвор не е со морализирање и веднење глава туку со повеќе истрага, и повеќе, нови аргументи. Ја сум (преку прокси) свесен дека е ова сташно емотивно набоен муабет за многу луѓе, ама сум стварно убеден дека единствен начин да се решат сите натрупани и идни проблеми е искрена дискусија без обфускации и бели лаги.

*технички напомени
не зборувам за генетика овде подалеку од менделијанство. не користам "ген геј", ниту ген, немој ни ти. етичкиот пристап ми е некој упростен утилитаризам, и исто не сакам тука да комплицирам. ако ти мислиш дека има некоја идеологија позади, тоа е сосема валиден аргумент што треба да се чуе.

Ја те прашав ова:

дали останатите генетски фактори кои се битни (за тебе битни) се независни од гејството? ако не се, тогаш само фрлаш магла во муабтов, ако се, тогаш може имаш случај да тврдиш дека постои добар трејдофф -- извесни генетски предиспозиции за одлики кои ги вреднуваш се можеби условени од бивање геј. имаш ли ваков случај?
ова е одговорот

Не мора да зависат од геј-генот. Доволно е да се чести како кај останатиот дел од популацијата. Ако гејовите до некој степен се функционално понеплодни од стрејт луѓето, но ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството, тоа е доволно.
Прво, одбиваш да одговориш на прашањето директно. второ, цело време те прашувам за твоите лични морални позиции, кога донесуваш одлука за своето дете. ти тука ми пишуваш за некаков утилитариански модел за целото општество. ова не е предмет на дискусија.
Трето, на тебе е товарот да покажеш дека педерите "ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството", или во најмала рака да пробаш да одговориш на моите аргументи против. иако го пишав еднаш и негатив не треба да се докажува, за сиот ужас, ај, да се потсетиме;

Според мене неплодноста е проблем, што повлекува цела низа проблеми за луѓе што сакаат фамилија. Немој жити бога да ми кажеш колку се убави решенијата како сурогат или геј посвојување. Немањето на биолошко потомство е минорен проблем за општеството (не се толку бројни) но и тоа како може да донесе болка и патење, и на педерот, и на блиските. Секој педер иде од непрекината нишка на ебачи на кои биолошкото потомство им било важно.
Педерите се во просек многу попромискуитетни од арните, и тоа до тој степен што не ти се исплаќа да ја земеш крвта од геј крводарител (хеп ц, аидс, не се исплати да се тестира), а водат и во останатите најгнасни стд-а. Ова не е е аргумент дека не се арни зошто не можеме да им ја земеме крвта, туку да замислиш колку е убаво да живееш со преносливи болести цел живот (бонус ако замислиш на каков начин ги закачиле сите тие болести).
Можеби машкиот геј-ген (ако има таков) е бенефитен за жените од семејството. Луѓето не се ебат само за да прават деца, туку и од други причини као на пример, социјална кохезија и подобрување на расположение. :D
Аргументот од менделијанската генетика е дека фенотип кој е практично стерилен некако се протнал низ еволуцијата.
Конташ колку е глупо да елиминираш еден организам бидејќи постои опција да не произведе друг организам, иако сам по себе може да е бенефитен за другите организми? Дали воопшто ја разбираш магнитудата на таа глупост?
Не, можеби сум премногу глуп, но гледам дека има аргумент тука:
Ако објаснувањето е геј вујче или сники факер, и навистина постои некаков ќар за општеството од нив, дали тогаш би го сметал гејството за позитивна, пожелна особина? ако да, ќе се премислиш ли погоре, кајшто одбра стрејт фетус, и ќе одбереш ли геј, за доброто на општеството?

но да видиме ти како правиш утилитариански есап:

(1)
Ако можеш да ги детектираш сите гени, одлуката за абортус ќе ти биде сума од сите бенефити и недостатоци. „Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус ако другото е супер. Тоа ти го велам.
(2)
Нема да биде посреќно оти е геј, туку независно од тоа што е геј, ако има карактеристики што го прават среќно и не е во општество со фаци како тебе, ќе му дозволиме да живее. :D
(3)
„Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус
Од 1 следи дека ти имаш некој адитивен утилитаристички модел според кој правиш плусови и минуси за одредени карактеристики и ја цениш сумата(или нешто многу слично). Оттука неизбежно следи дека можеме да апстрахираме извесни карактеристики (убавина, интелигенција, педерштина) и да дадеме морален суд (позитивен, негативен, се измеѓу). Од 2 следи дека ти не гледаш дека гејството само по себе дава поголема среќа. Тука ти ја апстрахираш таа особина, и даваш морален суд за неа. Импликацијата од 3 е дека ти педерството го сметаш за нет негативно. Јас го пишав тоа во уште првиот пост, зошто не се согласи со мене?

Пробуваш да апстрактизираш комплексни феномени до тој степен, што носиш сувопарни решенија кои не функционираат во пракса бидејќи се ригидни, симплифицирани до јаја и екстремно глупи. Си цепаш non sequitur како да нема утре.
Во параграфот погоре работам исклучиво во рамките на моралните и етички искази кои ти ги постира, не ги менувам воопшто, не ги симплифицирам ниту беспотребно усложнувам, а претпоставувам дека и логичкото следство го имам зачувано. ама можно е да сум ти ги утнал емоциите.

Еве уште неколку вредни критики врз мојата бласфемија, от биоетически аспект:

Биоетичките расправии се водат за абортус на зиготи со генетски предиспозиции за сериозни патологии кои им носат болка на сите.
Штубаво озбилно почна тука
е глупо да зборуваш за абортус на зиготи со „геј-ген“, а да фураш прагма.
Така, глупо, нема таму погоре прагматски аргументи.
Ќе ја избришам од постоење секоја антисоцијална особина
Удри брусли, побиј их сви, не дај нико да преживи, ови антисоцијални олоши. А јас само педери сакав да тепам.
далеку од тоа дека ја кажуваш вистината бидејќи етиката нема никаква епистемиологија во нејзе, а и твоите ставови не се утилитаристички исправни.
најјако, ја отера етиката у пм за секој случај, може да си се лизнал таму во тепањето антисоцијални створови.

Туку вака.
Ако рано детектираш некои антисоцијални особини, треба да го абортираш зиготот зашто земено дека се' е исто, шансите се поголеми да биде срање за општеството и да донесе тага.
.
Не. Не можеме воопшто да го операционализираме терминот анти-социјални особини за потенцијален абортус зошто опфаќа најразлични карактеристики, од насилност и пиење тутун до коцкање и проституција, кои не тежат подеднакво и се и самите килаво дефинирани. Кажи ми пак за симплификацијата, те молам.


Гените кои зголемуваат антисоцијалност во извесна мера е поприоритетно да се елиминираат од гените кои намалуваат плодност бидејќи личност што е неплодна, но ги има сите други добри карактеристики е побенефитна за опстанокот на групата отколку личност што е плодна, но антисоцијална и ги има другите бенефитни карактеристики (умна е и сака сај-фај). Првиов можеби нема да има деца, но ќе им помага на другите луѓе да живеат подобро. Вториов има шанса да уништува животи и плус ќе го продолжи генот, што ќе создаде повеќе гомнари кои уништуваат животи. Јасна е математиката.
Ти нема да веруваш, ама ја се пронајдов овде! Ја сакам сај фај, и од асоцијалните ствари имам типично ниско ниво на љубезност (agreeableness). Тоа е најверојатно причината што пишувам какви се не работи кои се во очигледен конфликт со
мнозинското мислење. Но налет сето тоа, ја мислам дека сум доволно вреден во општеството; работам (белки придонесувам колку една секретарка), плаќам даноци од кои државата финансира паркови, езерца и анти-паразитска терапија за цревни паразити спечалени преку анално-орален пат.
Имајќи се тоа на памет, хипотетички, би го абортирал ли зиготот кој е мој клон?
Немам предиспозиции кон соматски заболувања, барем не повеќе од останатите.
Ќе го видам геномот на љубената и ако приметам дека носи гени од дедо и' што го предиспозиционираат моето дете да биде психопат, ќе земеме јајца што се здрави. Нели така е најбоље?
Да, мислам дека е добро да отстраниш тешка патологија ако си ја детектирал. Но да прашам во контекст на погониот параграф:
Ако твојата жена би сакала да користи мој генетски материјал, би имал ли нешто против твоето дете да носи моја днк? (за останатите тука: имам уште 3 замрзнати чашки, го чувам спермограмот, примам биткоин***).

Зошто нејќеш бисексуалец?
Немам причина да верувам дека бисексуалецот е во било што подобар од стрејт. Ако ти имаш некој аргумент ја би сакал да го слушнам. Ако случајно мислиш дека парафилијата (педерството) му дава предност да ужива во секс со мажи, тогаш уште подобро е да одбереш некрофиличар бисексуалец, ги дуплираш можностите на бисексуалецот (мажи и жени, топли и ладни). Ако додаваш парафилии, експонецијално растат шансите да успееш да копулираш со австралиски клунар.
Туку не ми одговори, ако живееш во некое многу убаво инклузивно место, подалеку од фаци како мене, ќе одбереш ли геј дете наместо стрејт?

Можеби бидејќи твоите ставови не се базирани на прагма поврзана со продолжување гени, туку поради тоа што си примерен господин кој одбива да прифати такви декадентни појави што го корумпираат општеството и се гордее со националниот идентитет, мрази прљави цигани и фура чиста, ариевска и сина крв.
Знаеш што, тие екстремните наци-феми фаци, идат во друга крајност со нивните неврози и патологии. Ама таквите како тебе, се многу послични со нив и за некоја нијанса поопасни, таму негде на краевите од потковицата кај што се гледате.
Пристапот ти е екстремистички, а сме виделе што се дешава со такви Фиреровски пристапи. Не се водиш од критичко размислување, туку си идеолошки мотивиран. Те читам што паламудиш у последно време (па и порано) и од километри се гледа тоа, поради што не гледам простор за разумна дискусија.
Ми се чини дека ти сакаш да кажеш дека сум идеолошки мотивиран. Тоа е сосема можно, и би било страшно лошо за мене ако е така. Арно ама ја не верувам дека ти имаш било каков аргумент за ова. Ако имаш пиши, ја мислам дека тоа е многу битно.

Ај батали, глуп е муабетов. Не ми се дискутира веќе.
Ако ова го мислиш, пиши го на почетокот на постот и поштеди се од пишување остатокот.





*** не за анална употреба! додај зачин за потполно орално искуство
 
Последно уредено:
Член од
6 мај 2018
Мислења
1.140
Поени од реакции
2.734
За скромноста и почитта да функционираат воопшто, потребно е прво да можеме на комуницираме саглам. Ја може не пишувам највесели и најпријателски работи, ама гледам да запазам некој минимум на фер однос; го постирам мојот аргумент и пробувам најдобро што можам да одговорам на твоите, не правам плашила, не ти припишувам ќори идеологии, и гледам колку што може да ја кондензирам дискусијата околу стварите за кои не се согласуваме. Затоа, можеби е подобро да го оставиш стапот, закопчаш шлицот, и да ја оладиш глаата пред да кликнеш испрати.
Тонот на кој пишуваш не е таков. Но кога зборував за почит, не мислев на почит кон мене туку на почит кон хомосексуалците кои се луѓе од крв и месо, а не
плевел што треба да се истреби. Воопшто не бев „емотивен“ кога го пишував постот. Со ладна глава ти го кажувам тоа што го мислам.
Можеби заговарање на абортус за гејови не е убаво, но тоа не се случува овде (не засега, се организираме уште). Ја изнесов личен морален суд и пробав најдобро што можам да го аргументирам.
Не. Ти изнесе морален суд, но не и аргумент. Впрочем влезе во контрадикторност. Рече оти веруваш во опцијата „геј-вујче“, а потоа рече дека педерлукот нема еволутивна предност.
Во ниту еден момент не реков дека ова е оформена етичка политика (тоа е сосема друг муабет), туку напротив, цело време инсистирам да слушнам од тебе за твојот морален суд. Тебе ти се сочини дека ја веќе ова го имам напишано како предлог закон, трамп утре ќе го потпише, и ја ќе одам да тепам геј фетуси.
Твојата моќ да си го спроведеш моралниот суд не е релевантна за тоа колку е погрешен твојот суд. Јас сум сосредоточен на твојот морален компас.
Слободната истрага може да ти го однесе умот на многу темни места, и тоа не е воопшто лесно за било кого. Патот надвор не е со морализирање и веднење глава туку со повеќе истрага, и повеќе, нови аргументи.
Зборуваш за етички проблеми и кажуваш дека не треба да морализираме. Не ми се чини дека бараш нови аргументи, ти веќе го имаш одговорот. Еве го:
најлесно средување на тија работи е тест за рана детекција на педер-фетуси, и хомофобична смукалка за абортус.
Ја сум (преку прокси) свесен дека е ова сташно емотивно набоен муабет за многу луѓе, ама сум стварно убеден дека единствен начин да се решат сите натрупани и идни проблеми е искрена дискусија без обфускации и бели лаги.
Јас не сакам да ги искривувам податоците со помош на кои ги оформувам моралните принципи. Од таа перспектива, не користам бели лаги. А кога зборуваме за морален суд, нормално е дека муабетот е емотивно набоен. Емоциите се релевантни кога луѓето носат морални судови. Моралниот суд не е лага или вистина. Тргнуваш од премисите и стигнуваш до заклучоци. Од кои премиси тргнуваш за да стигнеш до твоите заклучоци?
не зборувам за генетика овде подалеку од менделијанство. не користам "ген геј", ниту ген, немој ни ти.
Да се потсетиме:
најлесно средување на тија работи е тест за рана детекција на педер-фетуси, и хомофобична смукалка за абортус.
Како ти, Шабане, ќе ги детектираш педер-фетусите? Како можеш да зборуваш за геј вујчиња, а да не зборуваш за генетика? Не можеш да зборуваш само во рамките на менделијанство и да не зборуваш за „генетика и геј-гени“.
етичкиот пристап ми е некој упростен утилитаризам, и исто не сакам тука да комплицирам. ако ти мислиш дека има некоја идеологија позади, тоа е сосема валиден аргумент што треба да се чуе.
Во сите дискусии досега, твојата позиција била согласна со позициите на десничарите. Строгоста со која ги критикуваш позициите на левичарите скоро и не постои кога зборуваш за ликови како Питерсон и Мајло. Знам зашто не се сложуваш со левичариве. Со кои конзервативни стојалишта не се сложуваш? Ако не ти текне на такви, тогаш имаме сигурен индикатор за твоите политички, економски и социјални стојалишта. Можеби само ја кажуваш вистината и инцидентно, конзерва-позицијата е согласна со вистината. Но се сомневам во тоа.
Ја те прашав ова:



ова е одговорот



Прво, одбиваш да одговориш на прашањето директно. второ, цело време те прашувам за твоите лични морални позиции, кога донесуваш одлука за своето дете. ти тука ми пишуваш за некаков утилитариански модел за целото општество. ова не е предмет на дискусија.
Трето, на тебе е товарот да покажеш дека педерите "ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството", или во најмала рака да пробаш да одговориш на моите аргументи против. иако го пишав еднаш и негатив не треба да се докажува, за сиот ужас, ај, да се потсетиме;
Му ја еба мајката на страшилото. Сакаш да се кладиме дека нема да најдеш ниедна моја реченица со која тврдам дека педерите ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството? Го разбираш ли значењето на зборот „ако“? Пробај да го ставиш однапред во реченицата која осакатено ми ја цитираш и прочитај ја пак.

Не знам дали педерството повлекува бенефитни карактеристики. Не мора да повлекува бенефитни карактеристики. Моите утилитаристички модели за општеството важат и за моето дете. Вистинското прашање е како веруваш во „геј-вујче“, а не веруваш во бенефитни карактеристики на бивањето педер.

Според мене неплодноста е проблем, што повлекува цела низа проблеми за луѓе што сакаат фамилија. Немој жити бога да ми кажеш колку се убави решенијата како сурогат или геј посвојување. Немањето на биолошко потомство е минорен проблем за општеството (не се толку бројни) но и тоа како може да донесе болка и патење, и на педерот, и на блиските. Секој педер иде од непрекината нишка на ебачи на кои биолошкото потомство им било важно.
Последнава реченица ти е „аргументот на традиција“ преточен во биолошка форма. Хомосексуалецот исто така доаѓа од непрекината нишка на ебачи кои биле хетеро. „Што и колку ја детерминира потребата за имање деца“ е комплициран муабет. „Колкава болка ќе донесе“ е комплициран муабет. Често ја правиш натуралистичката грешка. Живееме во доба кога со технологијата и медицината, директно = пркосиме на природната селекција и не има билиони со секакви фенотипски варијации. Може да се каже дека ние сме дел од природата и сево ова е природна селекција, но ако тргнеш натака, тогаш „everything goes“. Буквално се'.

Впрочем, зошто геј посвојување е лошо решение?
Педерите се во просек многу попромискуитетни од арните, и тоа до тој степен што не ти се исплаќа да ја земеш крвта од геј крводарител (хеп ц, аидс, не се исплати да се тестира), а водат и во останатите најгнасни стд-а. Ова не е е аргумент дека не се арни зошто не можеме да им ја земеме крвта, туку да замислиш колку е убаво да живееш со преносливи болести цел живот (бонус ако замислиш на каков начин ги закачиле сите тие болести).
Истото важи за сите што често се ебат со различни партнери и без заштита. Што ќе правиме со хетеросексуалните промискуитетни ебачишта? И нив да ги абортираме за да не трпат болка од полово преносливи болести. :D
Чим статистички гејовите се попромискуитетни од „арните“, тогаш геј крводарител ќе пренесе хеп ц, аидс и што ли уште не. Ти велам, non sequitur ти е специјалност. Туку замисли си за секунда дека има повеќе етиолошки фактори кои доведуваат до педерство. Некои од тие се почести и истите се поврзани со промискуитетност или други коморбидитети, а другите се 20-30 отсто и не се поврзани со промискуитетност. Ќе ти пукне главата во едно такво, сосема можно сценарио. Или некако околинските фактори (стигма или такво нешто) да доведуваат до тоа... Ќе ја искомплицираме работата со хомофобичните абортуси.
Аргументот од менделијанската генетика е дека фенотип кој е практично стерилен некако се протнал низ еволуцијата.

Не, можеби сум премногу глуп, но гледам дека има аргумент тука:
Ако објаснувањето е геј вујче или сники факер, и навистина постои некаков ќар за општеството од нив, дали тогаш би го сметал гејството за позитивна, пожелна особина? ако да, ќе се премислиш ли погоре, кајшто одбра стрејт фетус, и ќе одбереш ли геј, за доброто на општеството?
Не си глуп, но тресеш глупости. Бидејќи си паметен, комплицирано ги браниш. Но сепак се глупости.
Да. Сосема е во ред детето да ми биде геј.
но да видиме ти како правиш утилитариански есап:

(1)

(2)

(3)


Од 1 следи дека ти имаш некој адитивен утилитаристички модел според кој правиш плусови и минуси за одредени карактеристики и ја цениш сумата(или нешто многу слично). Оттука неизбежно следи дека можеме да апстрахираме извесни карактеристики (убавина, интелигенција, педерштина) и да дадеме морален суд (позитивен, негативен, се измеѓу). Од 2 следи дека ти не гледаш дека гејството само по себе дава поголема среќа. Тука ти ја апстрахираш таа особина, и даваш морален суд за неа. Импликацијата од 3 е дека ти педерството го сметаш за нет негативно. Јас го пишав тоа во уште првиот пост, зошто не се согласи со мене?
Зашто јас велам дека е -0.1 нет негативно. Ти велиш дека е -10000 нет негативно.
Во параграфот погоре работам исклучиво во рамките на моралните и етички искази кои ти ги постира, не ги менувам воопшто, не ги симплифицирам ниту беспотребно усложнувам, а претпоставувам дека и логичкото следство го имам зачувано. ама можно е да сум ти ги утнал емоциите.

Еве уште неколку вредни критики врз мојата бласфемија, от биоетически аспект:


Штубаво озбилно почна тука

Така, глупо, нема таму погоре прагматски аргументи.

Удри брусли, побиј их сви, не дај нико да преживи, ови антисоцијални олоши. А јас само педери сакав да тепам.

најјако, ја отера етиката у пм за секој случај, може да си се лизнал таму во тепањето антисоцијални створови.
Тоа беше сарказам. Јас не ги знам сите етиолошки фактори зад сите форми на антисоцијално однесување. Но ако некој чичко ги детектирал твоите антисоцијални особини кога си бил зигот, со твојот пристап, ќе те избришел и со тоа ќе ги жртвувал сите бенефити кои си му ги донел на општеството.
Не. Не можеме воопшто да го операционализираме терминот анти-социјални особини за потенцијален абортус зошто опфаќа најразлични карактеристики, од насилност и пиење тутун до коцкање и проституција, кои не тежат подеднакво и се и самите килаво дефинирани. Кажи ми пак за симплификацијата, те молам.
Точно така, конечно разбираш.
Ти нема да веруваш, ама ја се пронајдов овде! Ја сакам сај фај, и од асоцијалните ствари имам типично ниско ниво на љубезност (agreeableness). Тоа е најверојатно причината што пишувам какви се не работи кои се во очигледен конфликт со
мнозинското мислење. Но налет сето тоа, ја мислам дека сум доволно вреден во општеството; работам (белки придонесувам колку една секретарка), плаќам даноци од кои државата финансира паркови, езерца и анти-паразитска терапија за цревни паразити спечалени преку анално-орален пат.
Имајќи се тоа на памет, хипотетички, би го абортирал ли зиготот кој е мој клон?
Немам предиспозиции кон соматски заболувања, барем не повеќе од останатите.
Исто како и сите тие педери кои плаќаат даноци и прават многу други добри работи. Ти би ги абортирал нивните зиготи. Затоа, треба сам на себе да си го поставиш прашањево.
Да, мислам дека е добро да отстраниш тешка патологија ако си ја детектирал. Но да прашам во контекст на погониот параграф:
Ако твојата жена би сакала да користи мој генетски материјал, би имал ли нешто против твоето дете да носи моја днк? (за останатите тука: имам уште 3 замрзнати чашки, го чувам спермограмот, примам биткоин***).
Не планирам да имам мини-верзија од тебе што слуша Шемса по дома. Ќе го изгорам нештото со оган, а и мајка му @Agda Beata !
Немам причина да верувам дека бисексуалецот е во било што подобар од стрејт. Ако ти имаш некој аргумент ја би сакал да го слушнам. Ако случајно мислиш дека парафилијата (педерството) му дава предност да ужива во секс со мажи, тогаш уште подобро е да одбереш некрофиличар бисексуалец, ги дуплираш можностите на бисексуалецот (мажи и жени, топли и ладни). Ако додаваш парафилии, експонецијално растат шансите да успееш да копулираш со австралиски клунар.
Не ти е проблем да го користиш терминот „парафилија“ чијашто дефиниција се менува низ годините зависно од духот на времето (денес педерлукот не е парафилија според АПА), но разбираш оти „антисоцијални особини“ е климаво дефиниран термин. Како така, бе?

И ова е матно како антисоцијалните особини. Некој повремено мастурбира на мртви трупови, но доминантен му е интересот кон возрасни и живи <3 партнери. Друг еднаш во животот се заљубил во припадник на истиот пол поради некоја фасцинација, но инаку е хетеросексуалец. И ред други примери.
Категоризирањата на сексуалните и романтичните аптетити се доста климави.

Јас тргнувам од тоа дека „две возрасни свесни единки кои се ебат по своја волја и не повредуваат некого на неизбежен начин“ е генерално морално прифатлива работа. Секако, може да се најдат многу дупки, но тогаш ќе завршиме со Квајн и Витгенштајн.

Која е подлогата на која ти си го базираш судот за морално оправдан секс?
Туку не ми одговори, ако живееш во некое многу убаво инклузивно место, подалеку од фаци како мене, ќе одбереш ли геј дете наместо стрејт?
Ти одговорив погоре.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.656
Поени од реакции
34.946
Никој не се замара со тоа што тие ќе прават во кревет, ако сакаат и рози со трње нека си пикаат во аналниот отвор, проблемот е што тоа пробуваат да го истуркаат како нормален чин и да им се дадат целосни права за посвојување и бракови. Тоа со браковите е чисто ради материјалниот интерес, што во западните земји е решено дури и кај хетеро групите со common law partner и тн, па класично бракот не го практикуваат ни хетеро.
Е сега посвојувањето, се согласувам дека можеби кај некој геј пар посвоено дете ќе расте подобро отколку во домовите каде што се оставени, но ова е дозволиво само со доказ дека хомосексуалноста е исклучиво генетска девијација. Проблемот е што во досегашните истражувања се откриени гени кои се најчести кај хомосексуалци, но не кај сите, па сомневањето е дека околината и уште еден куп други фактори можат да придонесат едно лице да ја промени својата сексуалност во текот на животот, што остава на можноста дете кое израснало во таква околина многу полесно да падне во таа група која променила сексуалност подоцна во текот на животот.
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.504
Поени од реакции
33.663
проблемот е што тоа пробуваат да го истуркаат како нормален чин
a kako e ova problem?
sto e problemot ke elaboriras?

vikas ok e da si gej, go prifakas, zaso bi bilo problem i zakonski istite tie sto gi prifakas da bidat prifateni?
so te koci tuka?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom