Не е ни заговарањето абортус на „геј-фетуси".
Човек најдобро учи кога ќе го удрат со својот стап по својот грб. Ќе си го голтне его-трипот, ќе воочи дека згрешил и ќе научи нешто. Ако не научи оти скромноста и почитта се нужни зачини за секое јадење, не го бива.
За скромноста и почитта да функционираат воопшто, потребно е прво да можеме на комуницираме саглам. Ја може не пишувам највесели и најпријателски работи, ама гледам да запазам некој минимум на фер однос; го постирам мојот аргумент и пробувам најдобро што можам да одговорам на твоите, не правам плашила, не ти припишувам ќори идеологии, и гледам колку што може да ја кондензирам дискусијата околу стварите за кои не се согласуваме. Затоа, можеби е подобро да го оставиш стапот, закопчаш шлицот, и да ја оладиш глаата пред да кликнеш испрати.
Можеби заговарање на абортус за гејови не е убаво, но тоа не се случува овде (не засега, се организираме уште). Ја изнесов личен морален суд и пробав најдобро што можам да го аргументирам. Во ниту еден момент не реков дека ова е оформена етичка политика (тоа е сосема друг муабет), туку напротив, цело време инсистирам да слушнам од тебе за
твојот морален суд. Тебе ти се сочини дека ја веќе ова го имам напишано како предлог закон, трамп утре ќе го потпише, и ја ќе одам да тепам геј фетуси.
Слободната истрага може да ти го однесе умот на многу темни места, и тоа не е воопшто лесно за било кого. Патот надвор не е со морализирање и веднење глава туку со повеќе истрага, и повеќе, нови аргументи. Ја сум (преку прокси) свесен дека е ова сташно емотивно набоен муабет за многу луѓе, ама сум стварно убеден дека единствен начин да се решат сите натрупани и идни проблеми е искрена дискусија без обфускации и бели лаги.
*технички напомени
не зборувам за генетика овде подалеку од менделијанство. не користам "ген геј", ниту ген, немој ни ти. етичкиот пристап ми е некој упростен утилитаризам, и исто не сакам тука да комплицирам. ако ти мислиш дека има некоја идеологија позади, тоа е сосема валиден аргумент што треба да се чуе.
Ја те прашав ова:
дали останатите генетски фактори кои се битни (за тебе битни) се независни од гејството? ако не се, тогаш само фрлаш магла во муабтов, ако се, тогаш може имаш случај да тврдиш дека постои добар трејдофф -- извесни генетски предиспозиции за одлики кои ги вреднуваш се можеби условени од бивање геј. имаш ли ваков случај?
ова е одговорот
Не мора да зависат од геј-генот. Доволно е да се чести како кај останатиот дел од популацијата. Ако гејовите до некој степен се функционално понеплодни од стрејт луѓето, но ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството, тоа е доволно.
Прво, одбиваш да одговориш на прашањето директно. второ, цело време те прашувам за
твоите лични морални позиции, кога донесуваш одлука за
своето дете. ти тука ми пишуваш за некаков утилитариански модел за целото општество. ова не е предмет на дискусија.
Трето, на тебе е товарот да покажеш дека педерите "ги имаат бенефитните карактеристики нужни за општеството", или во најмала рака да пробаш да одговориш на моите аргументи против. иако го пишав еднаш и негатив не треба да се докажува, за сиот ужас, ај, да се потсетиме;
Според мене неплодноста е проблем, што повлекува цела низа проблеми за луѓе што сакаат фамилија. Немој жити бога да ми кажеш колку се убави решенијата како сурогат или геј посвојување. Немањето на биолошко потомство е минорен проблем за општеството (не се толку бројни) но и тоа како може да донесе болка и патење, и на педерот, и на блиските. Секој педер иде од непрекината нишка на ебачи на кои биолошкото потомство им било важно.
Педерите се во просек многу попромискуитетни од арните, и тоа до тој степен што не ти се исплаќа да ја земеш крвта од геј крводарител (хеп ц, аидс, не се исплати да се тестира), а водат и во останатите најгнасни стд-а. Ова не е е аргумент дека не се арни зошто не можеме да им ја земеме крвта, туку да замислиш колку е убаво да живееш со преносливи болести цел живот (бонус ако замислиш на каков начин ги закачиле сите тие болести).
Можеби машкиот геј-ген (ако има таков) е бенефитен за жените од семејството. Луѓето не се ебат само за да прават деца, туку и од други причини као на пример, социјална кохезија и подобрување на расположение.
Аргументот од менделијанската генетика е дека фенотип кој е практично стерилен некако се протнал низ еволуцијата.
Конташ колку е глупо да елиминираш еден организам бидејќи постои опција да не произведе друг организам, иако сам по себе може да е бенефитен за другите организми? Дали воопшто ја разбираш магнитудата на таа глупост?
Не, можеби сум премногу глуп, но гледам дека има аргумент тука:
Ако објаснувањето е геј вујче или сники факер, и навистина постои некаков ќар за општеството од нив, дали тогаш би го сметал гејството за позитивна, пожелна особина? ако да, ќе се премислиш ли погоре, кајшто одбра стрејт фетус, и ќе одбереш ли геј, за доброто на општеството?
но да видиме ти како правиш утилитариански есап:
(1)
Ако можеш да ги детектираш сите гени, одлуката за абортус ќе ти биде сума од сите бенефити и недостатоци. „Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус ако другото е супер. Тоа ти го велам.
(2)
Нема да биде посреќно оти е геј, туку независно од тоа што е геј, ако има карактеристики што го прават среќно и не е во општество со фаци како тебе, ќе му дозволиме да живее.
(3)
„Геј-генот“ сам по себе не е доволна причина за абортус
Од 1 следи дека ти имаш некој адитивен утилитаристички модел според кој правиш плусови и минуси за одредени карактеристики и ја цениш сумата(или нешто многу слично). Оттука неизбежно следи дека можеме да апстрахираме извесни карактеристики (убавина, интелигенција, педерштина) и да дадеме морален суд (позитивен, негативен, се измеѓу). Од 2 следи дека ти не гледаш дека гејството само по себе дава поголема среќа. Тука ти ја апстрахираш таа особина, и даваш морален суд за неа. Импликацијата од 3 е дека ти педерството го сметаш за нет негативно. Јас го пишав тоа во уште првиот пост, зошто не се согласи со мене?
Пробуваш да апстрактизираш комплексни феномени до тој степен, што носиш сувопарни решенија кои не функционираат во пракса бидејќи се ригидни, симплифицирани до јаја и екстремно глупи. Си цепаш non sequitur како да нема утре.
Во параграфот погоре работам исклучиво во рамките на моралните и етички искази кои ти ги постира, не ги менувам воопшто, не ги симплифицирам ниту беспотребно усложнувам, а претпоставувам дека и логичкото следство го имам зачувано. ама можно е да сум ти ги утнал емоциите.
Еве уште неколку вредни критики врз мојата бласфемија, от биоетически аспект:
Биоетичките расправии се водат за абортус на зиготи со генетски предиспозиции за сериозни патологии кои им носат болка на сите.
Штубаво озбилно почна тука
е глупо да зборуваш за абортус на зиготи со „геј-ген“, а да фураш прагма.
Така, глупо, нема таму погоре прагматски аргументи.
Ќе ја избришам од постоење секоја антисоцијална особина
Удри брусли, побиј их сви, не дај нико да преживи, ови антисоцијални олоши. А јас само педери сакав да тепам.
далеку од тоа дека ја кажуваш вистината бидејќи етиката нема никаква епистемиологија во нејзе, а и твоите ставови не се утилитаристички исправни.
најјако, ја отера етиката у пм за секој случај, може да си се лизнал таму во тепањето антисоцијални створови.
Туку вака.
Ако рано детектираш некои антисоцијални особини, треба да го абортираш зиготот зашто земено дека се' е исто, шансите се поголеми да биде срање за општеството и да донесе тага.
.
Не. Не можеме воопшто да го операционализираме терминот анти-социјални особини за потенцијален абортус зошто опфаќа најразлични карактеристики, од насилност и пиење тутун до коцкање и проституција, кои не тежат подеднакво и се и самите килаво дефинирани. Кажи ми пак за симплификацијата, те молам.
Гените кои зголемуваат антисоцијалност во извесна мера е поприоритетно да се елиминираат од гените кои намалуваат плодност бидејќи личност што е неплодна, но ги има сите други добри карактеристики е побенефитна за опстанокот на групата отколку личност што е плодна, но антисоцијална и ги има другите бенефитни карактеристики (умна е и сака сај-фај). Првиов можеби нема да има деца, но ќе им помага на другите луѓе да живеат подобро. Вториов има шанса да уништува животи и плус ќе го продолжи генот, што ќе создаде повеќе гомнари кои уништуваат животи. Јасна е математиката.
Ти нема да веруваш, ама ја се пронајдов овде! Ја сакам сај фај, и од асоцијалните ствари имам типично ниско ниво на љубезност (agreeableness). Тоа е најверојатно причината што пишувам какви се не работи кои се во очигледен конфликт со
мнозинското мислење. Но налет сето тоа, ја мислам дека сум доволно вреден во општеството; работам (белки придонесувам колку една секретарка), плаќам даноци од кои државата финансира паркови, езерца и анти-паразитска терапија за цревни паразити спечалени преку анално-орален пат.
Имајќи се тоа на памет, хипотетички, би го абортирал ли зиготот кој е мој клон?
Немам предиспозиции кон соматски заболувања, барем не повеќе од останатите.
Ќе го видам геномот на љубената и ако приметам дека носи гени од дедо и' што го предиспозиционираат моето дете да биде психопат, ќе земеме јајца што се здрави. Нели така е најбоље?
Да, мислам дека е добро да отстраниш тешка патологија ако си ја детектирал. Но да прашам во контекст на погониот параграф:
Ако твојата жена би сакала да користи мој генетски материјал, би имал ли нешто против твоето дете да носи моја днк? (за останатите тука: имам уште 3 замрзнати чашки, го чувам спермограмот, примам биткоин***).
Зошто нејќеш бисексуалец?
Немам причина да верувам дека бисексуалецот е во било што подобар од стрејт. Ако ти имаш некој аргумент ја би сакал да го слушнам. Ако случајно мислиш дека парафилијата (педерството) му дава предност да ужива во секс со мажи, тогаш уште подобро е да одбереш некрофиличар бисексуалец, ги дуплираш можностите на бисексуалецот (мажи и жени, топли и ладни). Ако додаваш парафилии, експонецијално растат шансите да успееш да копулираш со австралиски клунар.
Туку не ми одговори, ако живееш во некое многу убаво инклузивно место, подалеку од фаци како мене, ќе одбереш ли геј дете наместо стрејт?
Можеби бидејќи твоите ставови не се базирани на прагма поврзана со продолжување гени, туку поради тоа што си примерен господин кој одбива да прифати такви декадентни појави што го корумпираат општеството и се гордее со националниот идентитет, мрази прљави цигани и фура чиста, ариевска и сина крв.
Знаеш што, тие екстремните наци-феми фаци, идат во друга крајност со нивните неврози и патологии. Ама таквите како тебе, се многу послични со нив и за некоја нијанса поопасни, таму негде на краевите од потковицата кај што се гледате.
Пристапот ти е екстремистички, а сме виделе што се дешава со такви Фиреровски пристапи. Не се водиш од критичко размислување, туку си идеолошки мотивиран. Те читам што паламудиш у последно време (па и порано) и од километри се гледа тоа, поради што не гледам простор за разумна дискусија.
Ми се чини дека ти сакаш да кажеш дека сум идеолошки мотивиран. Тоа е сосема можно, и би било страшно лошо за мене ако е така. Арно ама ја не верувам дека ти имаш било каков аргумент за ова. Ако имаш пиши, ја мислам дека тоа е многу битно.
Ај батали, глуп е муабетов. Не ми се дискутира веќе.
Ако ова го мислиш, пиши го на почетокот на постот и поштеди се од пишување остатокот.
*** не за анална употреба! додај зачин за потполно орално искуство