Формула 1 - сезона 2012

Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
Како бе пак Ферари ја еба цела работа :mad: ти ебам стратегијата цела трка ја вози добро со хард гуми и смена на меки го изгуби местото ... со вакви стратегии не верувам дека ке дојде до титула !
 
Член од
13 август 2009
Мислења
9.543
Поени од реакции
5.772
Ооооооооооооооооооооооооооооооооооооо Вебер мајсторееееееееееееееее :)
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Како бе пак Ферари ја еба цела работа :mad: ти ебам стратегијата цела трка ја вози добро со хард гуми и смена на меки го изгуби местото ... со вакви стратегии не верувам дека ке дојде до титула !
Менаџерот им е катастрофа. Се виде дека на Мекларен не им идеше со жолтите и нормално дека неможе никој и овој менаџеров паметен да се направи само. :mad::mad::mad::mad:

Алонсо е добар, али стратегијата им е крш откако си замина сегашниот шеф на Ф1 (не ми текнува името).
 

Invader

I am not in danger, I am the danger!
Член од
17 ноември 2008
Мислења
18.021
Поени од реакции
22.929
Вебер:vozbud:
Еден мега фејспалм за Ферари.
 
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
Менаџерот им е катастрофа. Се виде дека на Мекларен не им идеше со жолтите и нормално дека неможе никој и овој менаџеров паметен да се направи само. :mad::mad::mad::mad:

Алонсо е добар, али стратегијата им е крш откако си замина сегашниот шеф на Ф1 (не ми текнува името).
Знам дека им е катастрофа менаџеров .. кој курац одеа да менуваат мека компонента на загреана патека ..
Мислиш на Жан Тод ? тој беше според мене no1. во изминативе 10 години !
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Знам дека им е катастрофа менаџеров .. кој курац одеа да менуваат мека компонента на загреана патека ..
Мислиш на Жан Тод ? тој беше според мене no1. во изминативе 10 години !
Да да, Жан Тод. Ѕвер беше човекот. Таков менаџер немало во последниве 20 години. Али штета замина, и откога замина тој Ферари падна малку. Иначе не е лошо второ место но подобро ќе беше прво. Али тоа е.
 
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
Да да, Жан Тод. Ѕвер беше човекот. Таков менаџер немало во последниве 20 години. Али штета замина, и откога замина тој Ферари падна малку. Иначе не е лошо второ место но подобро ќе беше прво. Али тоа е.
Немој да ме заебаваш паднале малку .. разликата е многу голема ! прво во стратегијата после тоа во болидот кој не е конкурентен со оние на Мекларен и Ред Бул , трето слаби механичари имаат ! Треба еден солиден ремонт во тимот да се направи .. плус Грожџан го гледам како добра замена на Маса ... многу ми прави мерак да го видам во Ферари еден ден како втор возач а за година две како прв возач !
 
Член од
14 август 2010
Мислења
1.223
Поени од реакции
1.481
Pa nikoj ne izvoze cela trka na 1 komponenta, Alonso nemase veke tvrdi, morase saka-nejke da stavi meki, mozda ke go minea porano ako vozese meki otpocetok ili na sredina trka, toa nikoj ne moze da znae, mozda i pravilata se takvi da ne smee so ista komponenta cela trka da izvozi, zatoa i Luis znaejki deka ke bide spor so meki morase da izvozi par krugovi so niv zaradi pravilata....
 
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
Pa nikoj ne izvoze cela trka na 1 komponenta, Alonso nemase veke tvrdi, morase saka-nejke da stavi meki, mozda ke go minea porano ako vozese meki otpocetok ili na sredina trka, toa nikoj ne moze da znae, mozda i pravilata se takvi da ne smee so ista komponenta cela trka da izvozi, zatoa i Luis znaejki deka ke bide spor so meki morase da izvozi par krugovi so niv zaradi pravilata....
Стратегијата беше грешна .. со меки требаше да оди на почеток на трката уште кога не беше загреана патеката .. после тоа се стори од болидот лепи меката гума на загреана патека ,а коментаторите рекоа некаде во 45 круг температурата на патеката е 32 степени исто колку и на почетокот на трката .. која логика ја има на почеток да е загреана 32 степени и после да се поминат 45 кругови болидите да возат да ствараат топлина со гумите и да е пак 32 степени ..
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Немој да ме заебаваш паднале малку .. разликата е многу голема ! прво во стратегијата после тоа во болидот кој не е конкурентен со оние на Мекларен и Ред Бул , трето слаби механичари имаат ! Треба еден солиден ремонт во тимот да се направи .. плус Грожџан го гледам како добра замена на Маса ... многу ми прави мерак да го видам во Ферари еден ден како втор возач а за година две како прв возач !
Стратегијата е на прво место, болидите ај беа малку лоши пред 1-2 али сега се каде-каде подобрени, а за механичарите незнам кај виде дека не се добри толку. Ретко прават грешки, за разлика на тие во Мекларен.

А за местото на Маса, јас мислам исто Грожан, или би можел Перез или Сутил. Другиве не ми се некако добри.
--- надополнето: 8 јули 2012 во 16:02 ---
Еве го финалниот поредок за денес:
1
Mark Webber - Red Bull
2 +1
2
Fernando Alonso - Ferrari
1 -1
3
Sebastian Vettel - Red Bull
4 +1
4
Felipe Massa - Ferrari
5 +1
5
Kimi Raikkonen - Lotus
6 +1
6
Romain Grosjean - Lotus
9
+3
7
Michael Schumacher - Mercedes
3
-4
8
Lewis Hamilton - McLaren
8

9
Bruno Senna - Williams
13
+4
10
Jenson Button - McLaren
16
+6
11
Kamui Kobayashi - Sauber
17
+6
12
Nico Hulkenberg - Force India
14
+2
13
Daniel Ricciardo - Toro Rosso
12
-1
14
Jean-Eric Vergne - Toro Rosso
23
+9
15
Nico Rosberg - Mercedes
11
-4
16
Pastor Maldonado - Williams
7
-9
17
Heikki Kovalainen - Caterham
19
+2
18
Timo Glock - Marussia
20
+2
19
Charles Pic - Marussia
24
+5
20
Pedro de la Rosa - HRT
21
+1
21
Narain Karthikeyan - HRT
22
+1
22
Sergio Perez - Sauber
15
-7
23
Paul di Resta - Force India
10
-13
24
Vitaly Petrov - Caterham
18
-6
 

ErT

Console Dude
Член од
17 ноември 2007
Мислења
2.208
Поени од реакции
265
Коментаториве се "ѕверки", т.е. врска немаат што зборуваат. Да се разјасне, според правилата, доколку нема дожд, мора да се искористат двете компоненти. А тоа што Алонзо не почна на почеток со меки е друг муабет.
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
29.957
Поени од реакции
45.147
Вебер:vozbud:
Еден мега фејспалм за Ферари.
Nah, ova seuste e nisto vo sporedba so meklarenite ovaa sezona, denes gi primetivte valjda kako menjaa gumi:pos:, ko zena, deca, majki, tatkovci po doma so kalash na glava da im sedele pa ovie nemaa izbor.
Mada na takticki plan bea loshi, ama i ova e nekakov napredok iako all in all beden vikend za niv.
--- надополнето: 8 јули 2012 во 16:08 ---
Коментаториве се "ѕверки", т.е. врска немаат што зборуваат. Да се разјасне, според правилата, доколку нема дожд, мора да се искористат двете компоненти. А тоа што Алонзо не почна на почеток со меки е друг муабет.
Jas ne gi razbiram dobro pravilava, t.e. nikad ne sum se umaral da gi cackam ama toa celo vreme se prasuvav, dali ustvari voopsto i mozese ovoj so hard varijanta da izleze, odnosno, deka oni nemaa nikakov izbor vo tretoto menuvanje, izborot go imaa pred trkata.
 

Invader

I am not in danger, I am the danger!
Член од
17 ноември 2008
Мислења
18.021
Поени од реакции
22.929
Правилата се ептен глупи, ете јас врска немав дека морало меки и тврди да се користи, ако нема дожд.
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.847
Правилата се ептен глупи, ете јас врска немав дека морало меки и тврди да се користи, ако нема дожд.
Да да, нови правила мислам дека од оваа или ланската година. :( Многу глупо.
--- надополнето: 8 јули 2012 во 16:47 ---
Нови правила од 2012:

Без издувни дифузерите

ФИА одлучила еднаш засекогаш да ги реши проблемите кои ги создадоа дупките во Правилникот и секако најголемиот “проблем“ од нив - издувните дифузери. Оваа година се забранети електронските картички за моторите кои го принудуваат агрегатот постојано да исфрла проток на гасови, кои потоа се насочуваат кон дифузерите. Покрај тоа, позицијата на цевките во болидот е јасно регулирана.

Краш тестови

Задолжителните краш тестови оваа година беа тешки за преминување од тимовите и тоа се разбира откако тимовите на Шпанија Рејсинг и Марусија не успеаја да се појават на тестовите пред почетокот на сезоната токму заради неизолирани краш-тестови.

Автомобил за безбедност

За време на периодот на појавувањето на автомобилот за безбедност, пилотите затворени со еден или повеќе кругови, имаат право да го надополнат заостатокот и да се наредат назад. На овој начин им се обезбеди на брзите возачи чиста патека при рестартирање на трката.

Времетраење на трката

Трката може да продолжи максимум четири часа, ако се потребни запирања и долго чекање. Пилотите кои биле во боксот при прекин на трката добиваат право да се вратат на местата кои ги заземале во трката во моментот кога таа била прекината.

Тестови

Оваа година се враќаат летните тестови во сезоната. Иако предсезонските проверки беа само три на број, во мај ќе се одржи тридневен тест на тимовите.

Дистрибуција на гумите

Секој возач ќе може да ги користи сите комплети гуми, кои му се даваат уште од петочните тренинг сесии. Минатата година, за петочниот тренинг се предвидува три комплети гуми.
 
B

BooBojan

Гостин
Многу сакам да го видам Кобајаши во болидот на Ферари!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom