- Член од
- 21 април 2009
- Мислења
- 139
- Поени од реакции
- 16
Бензинскиот мотор на Volkswagen од 1.4 литри кој користи механички компресор и трубо полнач ќе престане да се произведува заради неговото прилично сложено производство и соодветно високата цена.
Инженерите на Volkswagen се убедени дека можат да направат мотор со нова технологија на трубо полнач којшто е способен да постигне подобри резултати при натполнење и тоа по многу пониска цена.
Актуелниот мотор од 1.4 литри со механичкиот компресор и турбо полнач се смета за „мајсторско остварување на стратегијата за користење на нови технологии за намалување на зафатнината кај моторите, т.н. downsizing”.
„Воедно овој мотор слободно може да се нарече дека е мотор на иднината,” заклучи жирито за избор на Мотор на годината. Жирито, 1.4 TSI на VW го прогласи за Мотор на годината во својата класа во 2009 и 2010 година.
Иако овој мотор се вградува во многу модели на групацијата VW и воедно го носи епитетот „мотор на иднината”, сепак според најавите и нема толку светла иднина.
/vozi.com.mk
КАКВА ШТЕТА!!!!
Инженерите на Volkswagen се убедени дека можат да направат мотор со нова технологија на трубо полнач којшто е способен да постигне подобри резултати при натполнење и тоа по многу пониска цена.
Актуелниот мотор од 1.4 литри со механичкиот компресор и турбо полнач се смета за „мајсторско остварување на стратегијата за користење на нови технологии за намалување на зафатнината кај моторите, т.н. downsizing”.
„Воедно овој мотор слободно може да се нарече дека е мотор на иднината,” заклучи жирито за избор на Мотор на годината. Жирито, 1.4 TSI на VW го прогласи за Мотор на годината во својата класа во 2009 и 2010 година.
Иако овој мотор се вградува во многу модели на групацијата VW и воедно го носи епитетот „мотор на иднината”, сепак според најавите и нема толку светла иднина.
/vozi.com.mk
КАКВА ШТЕТА!!!!