Дизни и Индиана Џоунс го уби. Не знам што е причинава, но ривјуава многу ми се поделени. Ќе видиме публиката како ќе го бендиса.
Прегледај го приврзокот 379829
Не ги разбирам.
Наводно, интерно наративот, помеѓу Кенеди и Ајгер, бил дека филмов мора да успее. Ајгер наводно немало да толерира повеќе неуспеси на бокс офис, пошто Дизни сега е во период, во кој како никад у нивна историја се во гомна. До гуша. Намалија 7000 вработени, акциите им паднаа двоцифрено, изгубија 4-5 милиони претплатници на Дизни Плас, Стар Варс хотелот се затвори, само една година од отварање и да не набројувам...
Ова морало да успее.
И сега кога мора да успее, ај пак што и даваат предност на идеолошката премиса пред занатските вредности на филмографијата, пред реалноста на пазарот, пред здравиот разум... него, таков, каков што е, филмов го ставаат у Кан, месец дена пред премиера. Really? У Кан пред тие дигнати носови и умислени авторитети?
И што очекуваа они? Тие да го видат и да лажат дека е добар?
Како замислуваат еден комерцијален холивудски проект, уметнички усран со стандардните woke шаблони, да се снајде помеѓу кански филмови?
Практично, ја усраа премиерата, со тоа што го прикажаа у Кан, а таму нема толку купени рецезенти, како по access media во САД. Логично е многумина од нив да го кажат тоа што го гледаат.