Толку многу неконзистентност, никаков неконтинуитет, нелогичност... нема во ниту еден серијал како што има во серијалот Терминатор
едноставно, авторите на подоцнежните делови си рекле, фак ит, кој го ебе све тоа, сеа ќе му ја мислам ја со целиот тој тајм-травел mess...
Ако збориме за приказната: континуитет, логика и слично, мислам дека тука негде се. Можеби подеднакво лоши. (тука и за Ејлиен исто важи до втор, нека е трет дел е Ок, после веќе е смешничко)
А ако збориме за кинематографија, Alien е подобар.
Alien франшизата е недоискажана по мене, особено со најновите продолжетоци. За мене тројката режирана од Финчер и не беше лоша, четворката режирана од режисерот на Амели е тотална катастрофа и не делува ко да е дел од Alien универзумот. Prometheus, со исклучок на некои сцени од крајот, по мене врши пристојна работа и филмот служи како вовед за понатаму. А понатаму требаше да бидеме внесени во светот на инжињерите, првичната замисла на Ридли Скот и Џеј.Џеј. Абрамс. За жал го добивме Covenant и мислам дека приказната можеше да добие поинтересна и попосакувана насока, барем за фановите отколку тоа што го имаме сега. Инаку Марвел/Дизни ја имаат откупено франшизата за филмовите и кога слушнав за тоа станав тежок скептик. Но откако видов што направија со Стар Ворс и Мандалориан надежта ми се врати. Нормално Alien и Star Wars се две сосема различни нешта, за да успееш да не го усереш Alien потребно е многу повеќе од само добра приказна или добар продукциски дизајн или добри ефекти, франшизата е епитома за sci-fi хорор, целиот тој свет си е посебно доживување и креаторот ќе има big shoes to fill in. Добар пример ми е Raised by Wolves, иако мислев дека можеби е дел од Alien универзумот гледам дека и Ридли Скот и режисерот демантирале, но шоуто дава таков Alien vibe што неодоливо е да не почнеш да развиваш теории. Кога сме кај шоута се спрема и Alien тв серија која најверојатно ќе биде во продукција на FX и во режија на режисерот на Фарго тв серијата, е за ова веќе станувам скептик.
Инаку Марвел/Дизни ја имаат откупено франшизата за филмовите и кога слушнав за тоа станав тежок скептик. Но откако видов што направија со Стар Ворс и Мандалориан надежта ми се врати.
Alien франшизата е недоискажана по мене, особено со најновите продолжетоци. За мене тројката режирана од Финчер и не беше лоша, четворката режирана од режисерот на Амели е тотална катастрофа и не делува ко да е дел од Alien универзумот. Prometheus, со исклучок на некои сцени од крајот, по мене врши пристојна работа и филмот служи како вовед за понатаму. А понатаму требаше да бидеме внесени во светот на инжињерите, првичната замисла на Ридли Скот и Џеј.Џеј. Абрамс. За жал го добивме Covenant и мислам дека приказната можеше да добие поинтересна и попосакувана насока, барем за фановите отколку тоа што го имаме сега. Инаку Марвел/Дизни ја имаат откупено франшизата за филмовите и кога слушнав за тоа станав тежок скептик. Но откако видов што направија со Стар Ворс и Мандалориан надежта ми се врати. Нормално Alien и Star Wars се две сосема различни нешта, за да успееш да не го усереш Alien потребно е многу повеќе од само добра приказна или добар продукциски дизајн или добри ефекти, франшизата е епитома за sci-fi хорор, целиот тој свет си е посебно доживување и креаторот ќе има big shoes to fill in. Добар пример ми е Raised by Wolves, иако мислев дека можеби е дел од Alien универзумот гледам дека и Ридли Скот и режисерот демантирале, но шоуто дава таков Alien vibe што неодоливо е да не почнеш да развиваш теории. Кога сме кај шоута се спрема и Alien тв серија која најверојатно ќе биде во продукција на FX и во режија на режисерот на Фарго тв серијата, е за ова веќе станувам скептик.
Ako e FX ke bjde originalna i... out there. Ne sakame fan service odamna, shot for shot pak ic... zatoa mislam deka ke bide so originalen take i vredna za gledanje. FX posle HBO se edinstveni dostojni za ovaa rabota. Se soglasuvam za Raised by wolves, pa i za se drugo.
Best picture
“Nomadland”
“The Trial of the Chicago 7”
“Minari”
“Promising Young Woman”
“The Father”
“Mank”
“Judas and the Black Messiah”
“Sound of Metal”
Best actress
Carey Mulligan, “Promising Young Woman”
Frances McDormand, “Nomadland”
Andra Day, “The United States vs. Billie Holiday”
Viola Davis, “Ma Rainey’s Black Bottom”
Vanessa Kirby, “Pieces of a Woman”
Best actor
Chadwick Boseman, “Ma Rainey’s Black Bottom”
Anthony Hopkins, “The Father”
Riz Ahmed, “Sound of Metal”
Steven Yeun, “Minari”
Gary Oldman, “Mank”
Best supporting actress
Yuh-Jung Youn, “Minari”
Olivia Colman, “The Father”
Glenn Close, “Hillbilly Elegy”
Maria Bakalova, “Borat Subsequent Moviefilm”
Amanda Seyfried, “Mank"
Best supporting actor
Leslie Odom Jr., “One Night in Miami”
Sacha Baron Cohen, “The Trial of the Chicago 7”
Daniel Kaluuya, “Judas and the Black Messiah”
Paul Raci, “Sound of Metal”
LaKeith Stanfield, “Judas and the Black Messiah”
Best director
Chloé Zhao, “Nomadland”
Lee Isaac Chung, “Minari”
Emerald Fennell, “Promising Young Woman”
David Fincher, “Mank”
Thomas Vinterberg, “Another Round”
Best costume design
“Ma Rainey’s Black Bottom,” Ann Roth
“Emma,” Alexandra Byrne
“Mank,” Trish Summerville
“Mulan,” Bina Daigeler
“Pinocchio"
Best original score
“News of the World,” James Newton Howard
“Soul,” Trent Reznor, Atticus Ross and Jon Batiste
“Mank,” Trent Reznor and Atticus Ross
“Minari,” Emile Mosseri
“Da 5 Bloods,” Terence Blanchard
Best adapted screenplay
“Nomadland,” Chloé Zhao
“One Night in Miami,” Kemp Powers
“The Father,” Christopher Hampton and Florian Zeller
“Borat Subsequent Moviefilm,” Sacha Baron Cohen, Anthony Hines, et al.
“The White Tiger,” Ramin Bahrani
Best original screenplay
“The Trial of the Chicago 7,” Aaron Sorkin
“Promising Young Woman,” Emerald Fennell
“Minari,” Lee Isaac Chung
“Sound of Metal,” Abraham Marder, Darius Marder and Derek Cianfrance
“Judas and the Black Messiah,” Will Berson, Shaka King, Keith Lucas and Kenneth Lucas
Best animated short film
“If Anything Happens I Love You”
“Opera”
“Burrow”
“Genius Loci”
“Yes-People”
Best live-action short film
“Two Distant Strangers”
“The Letter Room”
“Feeling Through”
“White Eye”
“The Present”
Best documentary feature
“Time”
“Crip Camp: A Disability Revolution”
“Collective”
“My Octopus Teacher”
“The Mole Agent”
Best documentary short subject
“A Concerto Is a Conversation”
“A Love Song for Latasha”
“Colette”
“Hunger Ward”
“Do Not Split”
Best international feature film
“Another Round,” Denmark
“Quo Vadis, Aida?,” Bosnia and Herzegovina
“Collective,” Romania
“The Man Who Sold His Skin,” Tunisia
“Better Days,” Hong Kong
Best production design
“Mank”
“News of the World”
“Tenet"
“Ma Rainey’s Black Bottom”
“The Father”
Best editing
“Sound of Metal,” Mikkel E.G. Nielsen
“The Trial of the Chicago 7,” Alan Baumgarten
“Nomadland,” Chloé Zhao
“The Father,” Yorgos Lamprinos
“Promising Young Woman,” Frederic Thoraval
Best sound
“Sound of Metal”
“News of the World”
“Mank”
“Greyhound”
“Soul”
Best makeup and hairstyling
“Ma Rainey’s Black Bottom”
“Hillbilly Elegy”
“Mank”
“Emma”
“Pinocchio”
Best cinematography
“Nomadland,” Joshua James Richards
“Mank,” Erik Messerschmidt
“News of the World,” Dariusz Wolski
“The Trial of the Chicago 7,” Phedon Papamichael
“Judas and the Black Messiah,” Sean Bobbitt
Best original song
“Speak Now” from “One Night in Miami,” Leslie Odom Jr. and Sam Ashworth
“Io Si (Seen)” from “The Life Ahead,” Diane Warren, Laura Pausini and Niccolò Agliardi
“Fight for You” from “Judas and the Black Messiah,” H.E.R., Dernst Emile II and Tiara Thomas
“Hear My Voice” from “The Trial of the Chicago 7,” Daniel Pemberton and Celeste
“Husavik” from “Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga,” Savan Kotecha, Rickard Goransson and Fat Max Gsus
Best visual effects
“Tenet”
“The Midnight Sky”
“The One and Only Ivan”
“Mulan”
“Love and Monsters”
Alien франшизата е недоискажана по мене, особено со најновите продолжетоци. За мене тројката режирана од Финчер и не беше лоша, четворката режирана од режисерот на Амели е тотална катастрофа и не делува ко да е дел од Alien универзумот. Prometheus, со исклучок на некои сцени од крајот, по мене врши пристојна работа и филмот служи како вовед за понатаму. А понатаму требаше да бидеме внесени во светот на инжињерите, првичната замисла на Ридли Скот и Џеј.Џеј. Абрамс. За жал го добивме Covenant и мислам дека приказната можеше да добие поинтересна и попосакувана насока, барем за фановите отколку тоа што го имаме сега. Инаку Марвел/Дизни ја имаат откупено франшизата за филмовите и кога слушнав за тоа станав тежок скептик. Но откако видов што направија со Стар Ворс и Мандалориан надежта ми се врати. Нормално Alien и Star Wars се две сосема различни нешта, за да успееш да не го усереш Alien потребно е многу повеќе од само добра приказна или добар продукциски дизајн или добри ефекти, франшизата е епитома за sci-fi хорор, целиот тој свет си е посебно доживување и креаторот ќе има big shoes to fill in. Добар пример ми е Raised by Wolves, иако мислев дека можеби е дел од Alien универзумот гледам дека и Ридли Скот и режисерот демантирале, но шоуто дава таков Alien vibe што неодоливо е да не почнеш да развиваш теории. Кога сме кај шоута се спрема и Alien тв серија која најверојатно ќе биде во продукција на FX и во режија на режисерот на Фарго тв серијата, е за ова веќе станувам скептик.
Jesse Schedeen at IGN has the PR-arranged announcement that Marvel Comics has acquired the licenses to create and publish comic books based on the movies
bleedingcool.com
Marvel ja купи лиценцата за Alien и Predator од Dark Horse Comics, што беше логично после купувањето на 20th Century Fox. Се е тоа ОК, само јас се плашам од најлошото, а тоа е во недстаток на villains кај Авенџерите да почнат нов серијал каде ќе имаме филмови ко Iron Man против Predator/Alien. Тоа ќе значи уништување на франшизата.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.