Абе ок е филмот и да базиран е на вистинска случка али откако ќе го глеаш нема да ти се верува толку многу, пошо има некои настани што изгледаат реални а некои не
Абе ок е филмот и да базиран е на вистинска случка али откако ќе го глеаш нема да ти се верува толку многу, пошо има некои настани што изгледаат реални а некои не
Без разлика што и да прочитал човек за филмов, има толку многу дупки што нема шанси да те замислат дали е вистина или не. Тотално утнат филм според мене.
Без разлика што и да прочитал човек за филмов, има толку многу дупки што нема шанси да те замислат дали е вистина или не. Тотално утнат филм според мене.
Супер е филмот и киднапирањата се буквално како да доаѓаат вонземјаните од друга димензија и така се представени. Гледај го и ќе видеш на што мислам ако и веќе го немаш гледано.
Браво, заради вакви постови, вреди да е човек на форумов. Ми се свиѓа критичкиот став и се согласувам, а што мислиш за идејата така да се преобрати човек? Може не си го пишала за да нема спојлери, ама факт е дека толкав пост за филм би прочитал само некој што го гледал филмот, така да, сакаме спојлери.
Идејата е сосем на место. Отвора дилема околу која може да се дебатира. Мене ме изиритира реализацијата на таа идеја преку филмот, зашто кога ќе го ставиш сето ова на хартија, (млад човек сака да се преобрати од криминалец во примерен граѓанин) идејата е совршена. Јас сметам дека Кјубрик му направил голема противуслуга на филмот со тоа што постојано инсинуира секс и насилство без поента. Како да нема ништо измеѓу во филмот. Се прашувам како поновата генерација на режисери би го обработила филмов. Имаше еден коментар на ЈуТјуб дека ова е филм на кој никогаш не би смеело да се направи римејк. Јас и сум во принцип против римејкот како поим, меѓутоа во случајов филмот е до толку искултивизиран што нема ни простор за такво нешто. Сакам да кажам можеби туѓата режисерска перцепција освен онаа на Кјубрик би можела подобро да ја претстави идејата на платното.
Филмов нема класични спојлери, зашто е дискутабилен сам по себе. Се трудев да не откривам сцени, чисто заради филмот сам по себе, мислам дека нема спојлер со кој што тој може да се расипе, не е така скроен...
[/COLOR]Иначе има уште еден филм кој содржи вакви сцени, тој хоророт што го [post=4005496]испофалив, Penny Dreadful (2006)[/post].
Ако ви се допаднал некој од овие, ќе ви се допадне и овај.
Whatever works
Вуди ален е режисер, одма може и да се претпостави пробал нешо да филозофира али имаше многу нелогичности во неговививе филозофии
на пример на почетокот ако карл маркс и теориите за демократија и доброчинство на човештвото се глупи и неразумни, земајќи го предвид фактот дека човечката природа е покварена, зашто воопште татко му се замарал да се самоубие, нели е нелогично да се замара со несреќните околности што го снаоѓаат светот, земајќи предвид дека тој во суштина е "покварен човек" како што Вуди би рекол
Сите ликови во филмов добиваат некакво ослободување од самите себеси, било да е од сексуална природа или било што, еден вид пронаоѓање на себеси,што е еден вид на "тинејџ ефект" така би го нарекла пошто, само они се диват на овакви работи.
НЕли тука спаѓа откритието на таткото дека е геј, амајката дека е промискуитетна уметница
И уште една нелогичност во самиот лик
Ако Борис е навистина таков песимист и постојано пробува да се самоубие, зашто при крајот на филмот се прашува зашто луѓето слават нова година кога тоа изгледа како да се поблиску до гроб за 1 година, нелогичноста се состои во тоа што тој треба баш тоа и да го слави, ближењето на крајот, нели и онака сака да се самоубие и животот го сфаќа како безвредно нешто
Филмов дефинитивно заслужува повисока оценка, не навлегувам во твоите забелешки зашто одамна го имам гледано, но сепак во целина ми се допадна, некои 7 out of 10.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.