Усвоен новиот закон во сообраќајот - брзината во населените места ограничена на 50 km/h!

Дали новите измени ќе придонесат за подобрување на сообраќајната култура?


  • Вкупно гласачи
    110

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
да, најчесто воопшто нема. Каде отидоа сите примени полицајци не знам. Општински и градски "редари" воопшто нема, позорникари нема...
постои превентива, опомена и казна. Но претходно треба предуслови што ги пишав претходно (сигнализација, тротоари, улици...сообраќајна инфраструктура), а кои зависат од институциите, не од граѓаните.
не си ја сфатил, или не си сакал да сфатиш, небитно. Пак да повторам, размисли зашто наш сограѓанин со "ниска сообраќајна култура" во тие држави се однесува многу поинаку, согласно правилата. Човекот не се раѓа со култура, таа не му е вродена, па ни со сообраќајна култура. Се стекнува повторно за жал директно или индиректно преку институциите.
за кого како, човекот што уби девојка на Партизанска, човекот што уби старец со точак исто на партизанска и ред слични, на пешачки.
Јас немам добиено таков впечаток дека има малце џандари, а и нема потреба. Ако тргниме по твое ке треба во секое возило по еден да седни на совозачкото седиште . Инаку незнам што се стори со сите тие примени полицајци, ама сигурно има разлика од обичен редар до сообраќаец.
Види инфраструктурата е таква каква што е. Не гледам никакво оправдување ако некој кој има на 20 метри пешачки премин да не премини преку него само затоа што овде му било позгодно. За тротоарите сигурно не си бил во некој град во државата кој не го срамнил земјотрес во последните 50години. Тоа ни е поклон од Турците. Пола град нема ни место за тротоари пошто од улицата почнува куќата или дворот. И сега што ајде да го рушиме пола град оти немало тротоари. Па ете и јас се чудам како сме уште живи без тротоари. Или вие скопјани сте посебни шофери, ви требаат посебни услови да не речам како на деца со посебни потреби.
А за таму горе незнам зошто, можам да претпоставам. А мојата претпоставка е дека како што реков и претходно стравот лозје чува. По таа аналогија ако не им биле казните какви што им се сигурно и тие ке правеле што и како сакаат, пошто заклучивме дека човек не се раѓа со култура туку таа се стекнува. А како ја стекнале е тоа незнам , најверојатно по џебот.
П.с не прочитав што мислиш за мојот предлог за закон во сообраќајот.
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Сообраќајот не е лош од лошата култура истите луѓе сме и денес и пред 10-тина години, па денес има повеќе сообраќајки.
Собраќајот е лош затоа што сообраќајната инфраструктура е лошо поставена, како за шофери, така и за пешаци. На секој 20-30 метри имаш или пешачки или семафор, шоферите прават тргни, застани, тргни застани и нормално туку се зголемува нервозата и нестрпливоста, а со тоа и сообраќајките, а исто и пешаците брзаат да преминат улица на средина бидејќи треба да пешачкиот е на 10 метри од нив, ама на него треба да чекаат уште 1-2 минути. Е сега некој ќе каже нели можеш да почекаш, каде се брзаш ? Се брзаш затоа што на другата страна имаш ЈСП автобус, што ако не го фатиш треба да чекаш барем 20 минути за нов.
Од Ново лисиче до Карпош 4 побрзо ќе стигниш ако ја фатиш обиколницата (за околу 30 минути) отколку ако тргниш по нормалниот (за околу 40 минути). Кажи ми како ова е резултат на лоша култура на возачите ?
Па ако ги немаше тој пат ќе се викаше автопат...
Ама стварно не разбирам што сакаш со тоа што у претходниот пост викаш дека треба по 100 км/ч да се вози во град, а сега викаш дека проблем се пешачки премини и семафори. Дај цела Македонија нека даде по 50-100 денари и ќе ти купиме хеликоптер за брзо да стигнеш од точка А до точка Б...

А за автобусите, колку е само смешен примерот.
Бар сега се точни возните редови на ЈСП и можеш да знаеш отприлика кога ќе ти стигне автобусот +/- 2-3 минути. Затоа ќе си излезеш порано и нема да претрчуваш на црвено/поминуваш кај што нема пешачки.

Јас немам добиено таков впечаток дека има малце џандари, а и нема потреба. Ако тргниме по твое ке треба во секое возило по еден да седни на совозачкото седиште . Инаку незнам што се стори со сите тие примени полицајци, ама сигурно има разлика од обичен редар до сообраќаец.
Види инфраструктурата е таква каква што е. Не гледам никакво оправдување ако некој кој има на 20 метри пешачки премин да не премини преку него само затоа што овде му било позгодно. За тротоарите сигурно не си бил во некој град во државата кој не го срамнил земјотрес во последните 50години. Тоа ни е поклон од Турците. Пола град нема ни место за тротоари пошто од улицата почнува куќата или дворот. И сега што ајде да го рушиме пола град оти немало тротоари. Па ете и јас се чудам како сме уште живи без тротоари. Или вие скопјани сте посебни шофери, ви требаат посебни услови да не речам како на деца со посебни потреби.
А за таму горе незнам зошто, можам да претпоставам. А мојата претпоставка е дека како што реков и претходно стравот лозје чува. По таа аналогија ако не им биле казните какви што им се сигурно и тие ке правеле што и како сакаат, пошто заклучивме дека човек не се раѓа со култура туку таа се стекнува. А како ја стекнале е тоа незнам , најверојатно по џебот.
П.с не прочитав што мислиш за мојот предлог за закон во сообраќајот.
Тоа се вика непланско работење.
Ако некоја улица/булевар нема можност да се прошири нека не се проширува. Ама ако глеаме така многу малце улици ќе се прошируваат и Коце многу ретко ќе го има по телевизии како држи пресови да се пофали и како сече црвени ленти, а денес глеаме дека многу е побитен квантитетот него квалитетот.
Ај за нешто друго од сообраќајната инфраструктура да земеше да бараш оправдување, ама за да речеш „нема тротоари, па што“ треба да си тешка будала...
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.692
Поени од реакции
12.086
Јас немам добиено таков впечаток дека има малце џандари, а и нема потреба. .
тоа е твој впечаток и не е точен, освен пред собрание и влада, а тоа е далеку од поимот Скопје.
не прочитав што мислиш за мојот предлог за закон во сообраќајот.
ти одговорив, закон и казни постојат и сега...
Па ете и јас се чудам како сме уште живи без тротоари. Или вие скопјани сте посебни шофери, ви требаат посебни услови да не речам како на деца со посебни потреби.
Да, тротоари не постојат нигде у свет, само ние скопјани нешто аздисуваме. Те молам, муабетов е веќе беспредметен со вакви размислувања.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
Па ако ги немаше тој пат ќе се викаше автопат...
Ама стварно не разбирам што сакаш со тоа што у претходниот пост викаш дека треба по 100 км/ч да се вози во град, а сега викаш дека проблем се пешачки премини и семафори. Дај цела Македонија нека даде по 50-100 денари и ќе ти купиме хеликоптер за брзо да стигнеш од точка А до точка Б...
У секоја нормална држава си има т.н колку ова ќе ја зголеми продуктивноста и позитивно ќе влијае на економијата, само кај нас нема таква анализа.
Зошто се прошируваат булевари, кога од точка А до точка Б, пред проширувањето се стигало за 30 минути, а сега се стига за 40 т.е зошто се трошат пари за да ни биде полошо ?
Толку ли не можете логички да размислите дека со ставање на препреки само се кочи сообраќајот и се прави повеќе гужва ?
Пешачките под земја, за семафорите кружни текови (каде е изводливо т.е на раскрници како чекаш 3 семафори) толку е тешко да го дигестирате ова ?
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
Тоа се вика непланско работење.
Ако некоја улица/булевар нема можност да се прошири нека не се проширува. Ама ако глеаме така многу малце улици ќе се прошируваат и Коце многу ретко ќе го има по телевизии како држи пресови да се пофали и како сече црвени ленти, а денес глеаме дека многу е побитен квантитетот него квалитетот.
Ај за нешто друго од сообраќајната инфраструктура да земеше да бараш оправдување, ама за да речеш „нема тротоари, па што“ треба да си тешка будала...
Ај ке речам дека во касни доцни сати го пишуваше постот па уморен беше и не ме сфати. Вие скопјани си имате замислено дека освен Скопје нема други градови во Македонија и дека ако вас ве градеја на ново и дека сите други градови ја имаја истата судбина како вас. Чисто информативно освен Скопје сите други градови имаат стари јадра на градот кои за несреќа се и строг центар на градот. И да сакаш неможе да направиш тоа што некој тука го сугерира. Едноставно физички е неизводливо. Па ете здрави и живи сме. Од друга страна новите населби се колку толку плански направени , има место и за улици и за тротоари и за што сакаш. Ете имаш сега на гугл слики па мани една проверка како тоа изгледа во стариот дел на градот и во новите наслеби. Само не гледај за Скопје, таму нема стари населби и ке добиеш погрешен впечаток. Конкретно ете ке речиме булеварот кој поминува покрај самиот Драгор и кој поминува низ најстрогиот центар на градот и старата чаршија. Таму неможат две коли да се разминат ( остај што е еднонасочна) не пак и пешачка патека да направат. Едноставно физички нема место, па сепак тоа е една од најфрекфрентите улици за пешаци и возила. Да не зборам за поголем дел од Солунска, Цар Самоил, Никола Тесла итн итн. Така да сега мислам дека ти појаснив дека јас не сум против тротоарите, но ете на некои места едноставно не е изводливо и луѓето морат да се прилагодат на ситуацијата.
П.с Ако другите не знаат ете јас ке ги просветлам. Битола имаше и има подземен пешачки премин од кога јас знам за себе. Направен е точно во најстрогиот центар на градот кај безистенот. И погоди колку луѓе го користеја и го користат. Сакаш со зборови или со бројки да ти кажам? И сега некој предлага дека подземните и надземните пешачки премини би биле решение за проблемите. Можеби на друго место, тука очигледно не функционираат за намената за која беа направени.
И многу ме нервира кога и во вакви теми некој се обидува да ја сврти работата на политика. Многу ниско и многу плитко.[DOUBLEPOST=1444436144][/DOUBLEPOST]
тоа е твој впечаток и не е точен, освен пред собрание и влада, а тоа е далеку од поимот Скопје.
ти одговорив, закон и казни постојат и сега...
Да, тротоари не постојат нигде у свет, само ние скопјани нешто аздисуваме. Те молам, муабетов е веќе беспредметен со вакви размислувања.
Не дека ти ги имам прочитано сите постови но јас искрено не сфаќам што ти предлагаш како решение? Ова моменталното нечини ради што?
 
Последно уредено:

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Ај ке речам дека во касни доцни сати го пишуваше постот па уморен беше и не ме сфати. Вие скопјани си имате замислено дека освен Скопје нема други градови во Македонија и дека ако вас ве градеја на ново и дека сите други градови ја имаја истата судбина како вас. Чисто информативно освен Скопје сите други градови имаат стари јадра на градот кои за несреќа се и строг центар на градот. И да сакаш неможе да направиш тоа што некој тука го сугерира. Едноставно физички е неизводливо. Па ете здрави и живи сме. Од друга страна новите населби се колку толку плански направени , има место и за улици и за тротоари и за што сакаш. Ете имаш сега на гугл слики па мани една проверка како тоа изгледа во стариот дел на градот и во новите наслеби. Само не гледај за Скопје, таму нема стари населби и ке добиеш погрешен впечаток. Конкретно ете ке речиме булеварот кој поминува покрај самиот Драгор и кој поминува низ најстрогиот центар на градот и старата чаршија. Таму неможат две коли да се разминат ( остај што е еднонасочна) не пак и пешачка патека да направат. Едноставно физички нема место, па сепак тоа е една од најфрекфрентите улици за пешаци и возила. Да не зборам за поголем дел од Солунска, Цар Самоил, Никола Тесла итн итн. Така да сега мислам дека ти појаснив дека јас не сум против тротоарите, но ете на некои места едноставно не е изводливо и луѓето морат да се прилагодат на ситуацијата.
П.с Ако другите не знаат ете јас ке ги просветлам. Битола имаше и има подземен пешачки премин од кога јас знам за себе. Направен е точно во најстрогиот центар на градот кај безистенот. И погоди колку луѓе го користеја и го користат. Сакаш со зборови или со бројки да ти кажам? И сега некој предлага дека подземните и надземните пешачки премини би биле решение за проблемите. Можеби на друго место, тука очигледно не функционираат за намената за која беа направени.
И многу ме нервира кога и во вакви теми некој се обидува да ја сврти работата на политика. Многу ниско и многу плитко.
Јaс живеaм вo Скoпје и нaјдoбрo гo знaм oвoј грaд и зaтoa зa негo ќе збoрaм. Не знaм кaкo е вo Битoлa aмa у секoј случaј "немa трoтoaри пa штo" е мнoгу глупo.
Тoa штo бил стaр дел oд грaдoт мене не ми е никaквo oпрaвдувaње. Трoтoaр мoрa дa имa и крaј :D

А јa ништo нa пoлитикa не сум свртел, кo шo приметив ти вo пoстoвите имaш пишувaнo "имaвте мoжнoст тoлку гoдини дa изгрaдите" ;)

Sent from my LG-D620 using Tapatalk
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
Јaс живеaм вo Скoпје и нaјдoбрo гo знaм oвoј грaд и зaтoa зa негo ќе збoрaм. Не знaм кaкo е вo Битoлa aмa у секoј случaј "немa трoтoaри пa штo" е мнoгу глупo.
Тoa штo бил стaр дел oд грaдoт мене не ми е никaквo oпрaвдувaње. Трoтoaр мoрa дa имa и крaј :D

А јa ништo нa пoлитикa не сум свртел, кo шo приметив ти вo пoстoвите имaш пишувaнo "имaвте мoжнoст тoлку гoдини дa изгрaдите" ;)

Sent from my LG-D620 using Tapatalk
Е добро де јас живеам во Битола и исто знам и кај нас како е. И знам дека на некои места кои ти ги посочив едноставно технички е неизводливо да се направи тротоар.
Сега да има решенија, секогаш има но дали граѓаните би се сложиле со такви решенија е сосем друга работа. Може на пример да се руши цела стара чаршија и да се направи на ново. Додуша нема да се вика стара чаршија и стар дел на градот ама битно ке има тротоари. Може да се покрие Драгорот и тој да се направи пешачка зона. Нема да има река ама што е битно. Може да се рушат сите дуќани, деловни и приватни објекти и на нивно место да се направи дополнително место за пешаци. Ако соопствениците на тие објекти немаат ништо против, немам ни јас. Ама се доттогаш функционираме , функциониравме и најверојатно ке функционираме и во иднина без тие фамозни тротоари на тие клучни места па ете ретко кој настрадал таму. Од друга страна вие имате во најголем дел на градот и тротоари и широки улици и појма немам што затоа што градот ви е наново граден па пак ве газат како глувци. Што е работата? И на тоа мислев кога напишав дека имавте толку години да изградите. Се мислеше на после земјотресот кога цел град почнавте од нула да го градите па имавте можност плански да смислите каде ке биде булевар, каде тротоар. Ние ја немавме таа можност, вака си ја затекнавме ситуацијата од турско.
П.с За политика не мислев на тебе ама ми беше мака да нагласувам посебно, си знаат тие на кој мислев.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
И сега што предлагаш, џандарите наместо казни да делат апчиња за смирување пошто шоферите биле нервозни?
И не не сме истите луѓе, далеку од истите сме. Не толку оддамна имаше помалце криминал, помалце насилство, побезбеден и посмирен живот итн итн. Имаше едно убиство на 5 години, можи ни толку. Денес тоа е секојдневие. Значи не не сме истите луѓе посебно во карактерна црта.[DOUBLEPOST=1444306125][/DOUBLEPOST]
Да не должам со километараски пост. Не да има незнам какви булевари, подземни и надземни пешачки премини, одлични сообраќајни решенија и незнам што. Пешаците пак ке поминат на 5 метри од преминот било подземен, надземен и нормален. Шоферите пак ке свртат полукружно каде што не смеат пошто им е поблиску и ке скратат некој метар, пак ке влезат во еднонасочна и ке поминат на црвено, ќе паркираат каде што не ги бери само затоа што кафичот, дуќанот, канцеларијата им е на два чекори од нив, нема да дадат предност на пешак и друго возило и пак ке летаат со 100 и кусурот онаму каде што е предвидено за 50. За мене тоа е сообраќајна некултура, а ти како сакаш.
A што предлагаш ти, нека се намалува брзината на возење додека не дојдеме до моментот кога треба шоферите да ги туркаат колите ?
Мене стратегијата на Коце на тоа ми личи, намали, намали и после нека се турка. До душа си знае он селски човек, роден за јавање магаре.
Пешаците нема да преминат на 5 метри од преминот, ако има 1.5 ограда на тротоарот (до душа тогаш ќе нема ниту паркирање на тротоар). Шоферите нема да вртат полукружно на дупла полна лента, ако наместо дупла полна има бетонска ограда (како на патот Гостивар-Тетово).
Се може да се среди, но не со казни и намалување на брзина на возење туку со рационално мислење
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
A што предлагаш ти, нека се намалува брзината на возење додека не дојдеме до моментот кога треба шоферите да ги туркаат колите ?
Мене стратегијата на Коце на тоа ми личи, намали, намали и после нека се турка. До душа си знае он селски човек, роден за јавање магаре.
Пешаците нема да преминат на 5 метри од преминот, ако има 1.5 ограда на тротоарот (до душа тогаш ќе нема ниту паркирање на тротоар). Шоферите нема да вртат полукружно на дупла полна лента, ако наместо дупла полна има бетонска ограда (како на патот Гостивар-Тетово).
Се може да се среди, но не со казни и намалување на брзина на возење туку со рационално мислење
Јас предложив не да се намали брзината туку да нема ограничување на истата, посебно не низ населени места, но при секоја сообраќајка каде е вклучен пешак управувачот на мотороното возило по автоматизам да биди крив. Без никакви исклучоци. За полесни повреди или претрпен страв парична казна и тоа мрсна парична казна, за скршеници , инвалидитет и смрт затвор. Колку затвор да зависи од тежината на повредата или смртните случаи но не помалце од 5 години. За возење под дејство на алкохол, наркотични средства и се друго што влијаело на големината на штетата да се земаат само како отежнителна околност или во случајот висината на казната затвор или паричната казна. Немора ни пешачки обележани, ни надзмени ни подземни пошто пешаците секогаш ама секогаш би биле во право. Па после ако сакаш летај низ град, секако нема да има ограничување на брзината.
А за рационално мислење мене повеќе ми е рационално да има поголеми казни за непочитување на сообраќајните правила , знаци и обележја отколку да се прават специјални огради, бетонски препреки или незнам таму што. Ако ништо друго поефтино е. Наместо физички препреки кои градот го коштаат пари( а ние со плаќање на даноци индиректно ги финансираме) да има психички препреки кои од друга страна ке ја полнат градската каса. Па тебе ако ти се врти на полна линија врти кој те брани. Само немој после да кукаш дека големи биле казните. Замисли си дека таму има бетонска ограда :)
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Е добро де јас живеам во Битола и исто знам и кај нас како е. И знам дека на некои места кои ти ги посочив едноставно технички е неизводливо да се направи тротоар.
Сега да има решенија, секогаш има но дали граѓаните би се сложиле со такви решенија е сосем друга работа. Може на пример да се руши цела стара чаршија и да се направи на ново. Додуша нема да се вика стара чаршија и стар дел на градот ама битно ке има тротоари. Може да се покрие Драгорот и тој да се направи пешачка зона. Нема да има река ама што е битно. Може да се рушат сите дуќани, деловни и приватни објекти и на нивно место да се направи дополнително место за пешаци. Ако соопствениците на тие објекти немаат ништо против, немам ни јас. Ама се доттогаш функционираме , функциониравме и најверојатно ке функционираме и во иднина без тие фамозни тротоари на тие клучни места па ете ретко кој настрадал таму. Од друга страна вие имате во најголем дел на градот и тротоари и широки улици и појма немам што затоа што градот ви е наново граден па пак ве газат како глувци. Што е работата? И на тоа мислев кога напишав дека имавте толку години да изградите. Се мислеше на после земјотресот кога цел град почнавте од нула да го градите па имавте можност плански да смислите каде ке биде булевар, каде тротоар. Ние ја немавме таа можност, вака си ја затекнавме ситуацијата од турско.
П.с За политика не мислев на тебе ама ми беше мака да нагласувам посебно, си знаат тие на кој мислев.
Пак ќе кажам за Битола не можам да зборам зошто не го знам градот, ама еве пример таа улица кај што нема услови за нормален сообраќај нека се затвори и нека се направи пешачка зона како што се планира со улицата кај Рекорд во Скопје, а околните улици кај што има простор нека се прошират или нека се изгради нова улица. Пак на памет зборам ама сакам да кажам дека мора да се знае што е тротоар, а што коловоз и не смее тука да се прави компромис.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
Пак ќе кажам за Битола не можам да зборам зошто не го знам градот, ама еве пример таа улица кај што нема услови за нормален сообраќај нека се затвори и нека се направи пешачка зона како што се планира со улицата кај Рекорд во Скопје, а околните улици кај што има простор нека се прошират или нека се изгради нова улица. Пак на памет зборам ама сакам да кажам дека мора да се знае што е тротоар, а што коловоз и не смее тука да се прави компромис.
Па пола улици во строгиот центар на градот немаат услови. Пола град да се направи пешачка зона ?
Како јас ке одам од едниот до другиот крај на градот? По обиколница?
Забораваш дека освен Скопје во сите останати градови сите стари улици водат кон центарот. Значи во Битола по која сакаш стара улица тргни несомнено ке те однеси во центарот на градот. И од која сакаш релативно стара наслеба тргни пак ке завршиш во центарот на градот. Едноставно така се ширел градот во турско. И покрај самата улица одма почнува градба. Но сепак ти велам не е тоа проблем, да можеби е подобро и пожелно да имало широки улици, тротоари, авении и се она што го има еден модерен и нов град, но ете ги нема и нема да ги има без драстични и радикални мерки кои коштаат многу пари. Од друга страна тука ни се сообраќајните навики и култура што според мене е поголем проблем отколку недостатокот на тротоари. Тој што нема возачка култура или основна култура пак ке се паркира на тротоар, пак ке лета со 100км/ч, пак ке помини на црвено и пак нема да даде предност на пешак било тоа да е на пешачки или не. Тука е поголемата мака а не во недостатокот на тротоари, широки улици и незнам што.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.223
Поени од реакции
78.806
Не бе, стварно у градовите како Скопје или Битола нема место за тротоари, пешачки зони, паркинзи, велосипедски патеки и слични глупости. Има место колку сакаш само за нови згради и споменици.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
Не бе, стварно у градовите како Скопје или Битола нема место за тротоари, пешачки зони, паркинзи, велосипедски патеки и слични глупости. Има место колку сакаш само за нови згради и споменици.
Има има, ама не во строгиот центар или блиската околина. Ние си немаме мака со споменици, и тие неколку што се подигнати ама на никаков начин не го попречуваат движењето нити на пешаците нити на возилата. Си имаме и обележани паркинзи ама ете луѓето преферираат да се паркираат на необележани. Си имаме и строго пешачки зони . Сето тоа го има ама за дете од село кое неговите го донесле во Скопје со се навиките од таму му е чудно како Скопје да нема , на друго место да има. Просто му е неверојатно како може на улица да нема обележан тротоар и пак да не се газат луѓето. Не рекле старите дете од сто кура направено џабе, не бива ништо од него. Е тоа е Скопје.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.223
Поени од реакции
78.806
Има има, ама не во строгиот центар или блиската околина. Ние си немаме мака со споменици, и тие неколку што се подигнати ама на никаков начин не го попречуваат движењето нити на пешаците нити на возилата. Си имаме и обележани паркинзи ама ете луѓето преферираат да се паркираат на необележани. Си имаме и строго пешачки зони . Сето тоа го има ама за дете од село кое неговите го донесле во Скопје со се навиките од таму му е чудно како Скопје да нема , на друго место да има. Просто му е неверојатно.
Така е!
Си имаме ни све, си функционира све, си немаме проблеми со ништо....

(барем во пост на форум)
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.765
Поени од реакции
21.161
Така е!
Си имаме ни све, си функционира све, си немаме проблеми со ништо....

(барем во пост на форум)
Ајде кажи што мислиш дека од ова што го наброи за Битола конкретно го нема па ке ти доловам со слика. За Скопје кажав тоа што имав да кажам.
Сакаш слики од паркинзи?
Сакаш слики од пешачки зони?
Сакаш слики од улици со и без тротоари?
Сакаш слики од подземни премини?
Сакаш слики од најново подигнати споменици и како тоа влијаат на движењето?
Не е бе до троторарите и до ширината на улиците заради тоа што ве газат како глувци. До културата ви е, односно до недостатокот на истата.
Пак ке ти повторам . Скопје е град како од сто кура дете. Распрашај се што значи тоа ако веќе сам неможеш да сфатиш.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom