Умре играва, беше добро додека траеше

  • Креатор на темата Blacks
  • Време на започнување
B

Blacks

Гостин
бар хелихоптерите повеке има смисла :) дрвени направени од инџинеринг.. али да си купиш со 8000 голд метален чопер?:nesvest:
Во Warcraft универзумот има тенкови и роботи, па не гледам причина зошто да нема чопери. Чоперот не ја расипа играта

LEAVE THE CHOPPER ALONE!!!
 
Член од
6 април 2010
Мислења
101
Поени од реакции
8
Играва колку толку се игра.Ипак е досадна али сега то а е.
 

halfelfpaladin

The Black Paladin
Член од
23 август 2011
Мислења
236
Поени од реакции
100
WoW мртва? :pos:

Тој филм нема да го видиме уште барем 4-5 години. Жива е и те како е жива и се игра и тоа многу.
 

Ceci0

Captain
Член од
20 јануари 2011
Мислења
334
Поени од реакции
208
Ја умираат играва од 2010 и никако да умри, со новава експанзија уште ќе придобијат мислам играчи, а не па да губат. Ветувачки изгледа новава експанзија стварно
 
Член од
23 мај 2010
Мислења
20
Поени од реакции
11
Ве читам и ви се смеем, страшно ахахах. Вака сега, Blizzard изгуби играчи со Cataclysm и Mists of Pandaria, ако сметате дека тоа што се расипало со WotLK е поправено со Cataclysm тогај стварно се лажете. Напротив, Burning Crusade и WotLK беа најдобрите експанзии и си функционираа перфектно. Еве ќе ја земам за пример WotLK, одлична PVP борба, одлични инстанци Naxxramas, Icecrown Citadel, Ruby Sanctum и др. Се беше одлично во поглед на енергијата, силата, оружјата итн, а во Cataclysm одиш до 150-160 илјади енергија ако си DPS, а ако си Tank одиш и до 230 илјади енергија, заради вакви неправилности и небалансираност Blizzard изгуби subscriber-и, Deathwing има ненормални 858.000.000 енергија, ТОА Е СТРАШНО. Со Warlords of Draenor ќе вратат некои NPC во Wow кои ги немаше во Cataclysm i Mop, како што е Grom Hellscream, тоа е една од "тактиките" со кои ќе пробаат да ги вратат играчите. Bо поглед на subscriber-и WotLK е убедливо најдобрата експанзија, пред да се пушти официјално WotLK имале 7.8 милиони subscriber-и, а по пуштањето на WotLK, Blizzard стигнале до 12 милиони subscriber-и, значи со WotLK дојде врвот на Wow.
 

ToXic_

Booyah!
Член од
19 март 2009
Мислења
275
Поени од реакции
196
Ве читам и ви се смеем, страшно ахахах. Вака сега, Blizzard изгуби играчи со Cataclysm и Mists of Pandaria, ако сметате дека тоа што се расипало со WotLK е поправено со Cataclysm тогај стварно се лажете. Напротив, Burning Crusade и WotLK беа најдобрите експанзии и си функционираа перфектно. Еве ќе ја земам за пример WotLK, одлична PVP борба, одлични инстанци Naxxramas, Icecrown Citadel, Ruby Sanctum и др. Се беше одлично во поглед на енергијата, силата, оружјата итн, а во Cataclysm одиш до 150-160 илјади енергија ако си DPS, а ако си Tank одиш и до 230 илјади енергија, заради вакви неправилности и небалансираност Blizzard изгуби subscriber-и, Deathwing има ненормални 858.000.000 енергија, ТОА Е СТРАШНО. Со Warlords of Draenor ќе вратат некои NPC во Wow кои ги немаше во Cataclysm i Mop, како што е Grom Hellscream, тоа е една од "тактиките" со кои ќе пробаат да ги вратат играчите. Bо поглед на subscriber-и WotLK е убедливо најдобрата експанзија, пред да се пушти официјално WotLK имале 7.8 милиони subscriber-и, а по пуштањето на WotLK, Blizzard стигнале до 12 милиони subscriber-и, значи со WotLK дојде врвот на Wow.
Не мешај бројки со баланс ти викаш ВОТЛК имаше балансиран пвп?Дали знаеш ти сезона 5 што правеа ДК? После наредната сезона им наппраија нерф, Дали имаш ти играно онака на оригинал или само си фураш по приватни?
 

Ceci0

Captain
Член од
20 јануари 2011
Мислења
334
Поени од реакции
208
Ве читам и ви се смеем, страшно ахахах. Вака сега, Blizzard изгуби играчи со Cataclysm и Mists of Pandaria, ако сметате дека тоа што се расипало со WotLK е поправено со Cataclysm тогај стварно се лажете. Напротив, Burning Crusade и WotLK беа најдобрите експанзии и си функционираа перфектно. Еве ќе ја земам за пример WotLK, одлична PVP борба, одлични инстанци Naxxramas, Icecrown Citadel, Ruby Sanctum и др. Се беше одлично во поглед на енергијата, силата, оружјата итн, а во Cataclysm одиш до 150-160 илјади енергија ако си DPS, а ако си Tank одиш и до 230 илјади енергија, заради вакви неправилности и небалансираност Blizzard изгуби subscriber-и, Deathwing има ненормални 858.000.000 енергија, ТОА Е СТРАШНО. Со Warlords of Draenor ќе вратат некои NPC во Wow кои ги немаше во Cataclysm i Mop, како што е Grom Hellscream, тоа е една од "тактиките" со кои ќе пробаат да ги вратат играчите. Bо поглед на subscriber-и WotLK е убедливо најдобрата експанзија, пред да се пушти официјално WotLK имале 7.8 милиони subscriber-и, а по пуштањето на WotLK, Blizzard стигнале до 12 милиони subscriber-и, значи со WotLK дојде врвот на Wow.
Мешаш баби и жаби. Каква врска има тоа колку HP има тенк, а колку DPS во PvP? Во PvP нема тенк, има хилер и дпс. И сите имаат горе долу исто HP +/- 10000. Grom Hellscream никогаш не се појавил во WoW па и не е "тактика"

И Lich King беше добра експанзија само што таа беше почетокот на патот кон погрешен правец на WoW. Види ја Cataclysm. MoP почна да ја исправа играта во некои погледи и се надевам дека WoD ќе ја до исправи. А од ова шо го гледам, ќе биде добра.
 

Tegla

Interista
Член од
20 февруари 2012
Мислења
5.114
Поени од реакции
9.064
Играта ќе постои уште долго со оглед на тоа што е единствена функционална игра со претплата и има многу што да пружи. Другите MMO игри со претплата прашање е дали имаат 1 милион претплатници 5-6 месеци од излегување на играта, често одат F2P. Тоа што WotLK или TBC ви била најдобра експанзија е што не сте отворени на промени и сте ја играле до бесвест па ви здосадила. Има дебилни ствари и лоши промени, не викам не, но во глобала е далеку подобра со секоја наредна експанзија. А тоа што се намалил бројот на претплатници е чисто што играта е предолго на пазарот па здосадува и некои луѓе едноставно си бараат друга занимација.

Од аспект на рејдање има по нешто за секој тип на играч. За најхардкор имаш ултра тешки и комплексни босови, во првите недели кога доаѓаш до нив се неспоредливи со старите рејдови, ги имам поминато сите енд босови од Onyxia/Ragnaros до Garrosh, сите кога биле релевантни па можам да дадам објективна споредба. Имаш нормално и прелесни Looking for Raid / Flex рејдови за алтови, кежуал играчи и по некој со пречки во развојот. Normal mode е исто опција, некаде на средина кон релативно лесен за поорганизирани групи. Кога имало толку избор за рејдање во Vanilla, TBC, WotLK (еве да ги игнорираме другите аспекти)?

Една од негативностите е енџинот што е деценија стар и играта во споредба со новите наслови изгледа бедно. Тоа овозможува компатибилност со стари системи. Ова комбинирано со добриот гејмплеј и содржините ја прават играта популарна. Друга негативност, што лично најмногу ми сметаше, е што апдејтите за играта се чекаат со месеци, понекогаш последниот пач трае дури и цела година. Ова е периодот кога играта највеќе губи играчи, пошто здосадува да рејдаш иста инстанца со месеци.

Мене не ми е активен акаунтот од нова година негде, а месец два пред тоа престанав и да рејдам поради работа и немање интерес/време. Планирам да ја поиграм експанзијата, 2-3 месеци на почеток чисто да видам како стојат работите, приказната ми изгледа максимално глупава но ми се допаѓаат како изгледаат зоните и гарнизонот. Немам повеќе време и желба за организирано хардкор рејдање, евентуално нешто спонтано ако испадне колку да ги ѕирнам новите рејдови.

Играва не умира тоа е сигурно, едни си одат, други доаѓаат. Бројката може нема никогаш да се врати на тие 12 милиони од WotLK, но голем ташак, сеушта има здрава популација за нормално играње и економија. Не знам колку се запознаени овие што не ги играле последниве 1-2 експанзии но серверите ги спојуваат во еден масивен сервер и од новата експанзија аукцијата ќе биде заедничка за хорда и алијанса. Нон стоп има вакви quality of life промени што ме радува.
 

Ceci0

Captain
Член од
20 јануари 2011
Мислења
334
Поени од реакции
208
Играта ќе постои уште долго со оглед на тоа што е единствена функционална игра со претплата и има многу што да пружи. Другите MMO игри со претплата прашање е дали имаат 1 милион претплатници 5-6 месеци од излегување на играта, често одат F2P. Тоа што WotLK или TBC ви била најдобра експанзија е што не сте отворени на промени и сте ја играле до бесвест па ви здосадила. Има дебилни ствари и лоши промени, не викам не, но во глобала е далеку подобра со секоја наредна експанзија. А тоа што се намалил бројот на претплатници е чисто што играта е предолго на пазарот па здосадува и некои луѓе едноставно си бараат друга занимација.

Од аспект на рејдање има по нешто за секој тип на играч. За најхардкор имаш ултра тешки и комплексни босови, во првите недели кога доаѓаш до нив се неспоредливи со старите рејдови, ги имам поминато сите енд босови од Onyxia/Ragnaros до Garrosh, сите кога биле релевантни па можам да дадам објективна споредба. Имаш нормално и прелесни Looking for Raid / Flex рејдови за алтови, кежуал играчи и по некој со пречки во развојот. Normal mode е исто опција, некаде на средина кон релативно лесен за поорганизирани групи. Кога имало толку избор за рејдање во Vanilla, TBC, WotLK (еве да ги игнорираме другите аспекти)?

Една од негативностите е енџинот што е деценија стар и играта во споредба со новите наслови изгледа бедно. Тоа овозможува компатибилност со стари системи. Ова комбинирано со добриот гејмплеј и содржините ја прават играта популарна. Друга негативност, што лично најмногу ми сметаше, е што апдејтите за играта се чекаат со месеци, понекогаш последниот пач трае дури и цела година. Ова е периодот кога играта највеќе губи играчи, пошто здосадува да рејдаш иста инстанца со месеци.

Мене не ми е активен акаунтот од нова година негде, а месец два пред тоа престанав и да рејдам поради работа и немање интерес/време. Планирам да ја поиграм експанзијата, 2-3 месеци на почеток чисто да видам како стојат работите, приказната ми изгледа максимално глупава но ми се допаѓаат како изгледаат зоните и гарнизонот. Немам повеќе време и желба за организирано хардкор рејдање, евентуално нешто спонтано ако испадне колку да ги ѕирнам новите рејдови.

Играва не умира тоа е сигурно, едни си одат, други доаѓаат. Бројката може нема никогаш да се врати на тие 12 милиони од WotLK, но голем ташак, сеушта има здрава популација за нормално играње и економија. Не знам колку се запознаени овие што не ги играле последниве 1-2 експанзии но серверите ги спојуваат во еден масивен сервер и од новата експанзија аукцијата ќе биде заедничка за хорда и алијанса. Нон стоп има вакви quality of life промени што ме радува.
Шо стори пост бе :D
+1
 

ToXic_

Booyah!
Член од
19 март 2009
Мислења
275
Поени од реакции
196
Играта ќе постои уште долго со оглед на тоа што е единствена функционална игра со претплата и има многу што да пружи. Другите MMO игри со претплата прашање е дали имаат 1 милион претплатници 5-6 месеци од излегување на играта, често одат F2P. Тоа што WotLK или TBC ви била најдобра експанзија е што не сте отворени на промени и сте ја играле до бесвест па ви здосадила. Има дебилни ствари и лоши промени, не викам не, но во глобала е далеку подобра со секоја наредна експанзија. А тоа што се намалил бројот на претплатници е чисто што играта е предолго на пазарот па здосадува и некои луѓе едноставно си бараат друга занимација.

Од аспект на рејдање има по нешто за секој тип на играч. За најхардкор имаш ултра тешки и комплексни босови, во првите недели кога доаѓаш до нив се неспоредливи со старите рејдови, ги имам поминато сите енд босови од Onyxia/Ragnaros до Garrosh, сите кога биле релевантни па можам да дадам објективна споредба. Имаш нормално и прелесни Looking for Raid / Flex рејдови за алтови, кежуал играчи и по некој со пречки во развојот. Normal mode е исто опција, некаде на средина кон релативно лесен за поорганизирани групи. Кога имало толку избор за рејдање во Vanilla, TBC, WotLK (еве да ги игнорираме другите аспекти)?

Една од негативностите е енџинот што е деценија стар и играта во споредба со новите наслови изгледа бедно. Тоа овозможува компатибилност со стари системи. Ова комбинирано со добриот гејмплеј и содржините ја прават играта популарна. Друга негативност, што лично најмногу ми сметаше, е што апдејтите за играта се чекаат со месеци, понекогаш последниот пач трае дури и цела година. Ова е периодот кога играта највеќе губи играчи, пошто здосадува да рејдаш иста инстанца со месеци.

Мене не ми е активен акаунтот од нова година негде, а месец два пред тоа престанав и да рејдам поради работа и немање интерес/време. Планирам да ја поиграм експанзијата, 2-3 месеци на почеток чисто да видам како стојат работите, приказната ми изгледа максимално глупава но ми се допаѓаат како изгледаат зоните и гарнизонот. Немам повеќе време и желба за организирано хардкор рејдање, евентуално нешто спонтано ако испадне колку да ги ѕирнам новите рејдови.

Играва не умира тоа е сигурно, едни си одат, други доаѓаат. Бројката може нема никогаш да се врати на тие 12 милиони од WotLK, но голем ташак, сеушта има здрава популација за нормално играње и економија. Не знам колку се запознаени овие што не ги играле последниве 1-2 експанзии но серверите ги спојуваат во еден масивен сервер и од новата експанзија аукцијата ќе биде заедничка за хорда и алијанса. Нон стоп има вакви quality of life промени што ме радува.
Да бидеме реални Wildstar можат да бидат одлични конкуренти на WoW , ако ги изиграат своите карти правилно.
А за намалување на бројката проблемот се пачовите у генерала еве колку време е овој пач на повеќето луѓе им скисна од Garrosh, но и девелоперите се фокусираат премногу на casual гејмплеј што на некој им смета (лично на мене не).
А за енџинот што е стар стар е но еве во новата експанзија ќе користат нов CASC што ќе им овозможи поголема брзина и hotfixes на багови.
 

Tegla

Interista
Член од
20 февруари 2012
Мислења
5.114
Поени од реакции
9.064
Точно Wildstar ќе биде актуелна некое време, јас имам гледано на Youtube гејмплеј и изгледа ОК. Но кога ќе ја изиграш главната приказна, ќе ги направиш квестовите што потоа? Ова е проблемот со сите MMORPG. Ќе им помине бесплатниот месец кој иде со играта, ќе стават уште некој и после назад на WoW или некоја идна ААА игра. Истото беше и со Aion, Rift, Tera, StarWars:ToR и др. Не е проблемот во овие игри, некои од нив се квалитетни во делот на приказната и првиот play through, но кога ќе изиграш се и ќе дојдеш до оној стадиум да рејдаш и сл. Енд гејм ствари сваќаш дека играта не вреди 10-15 месечна преплата.

Во WoW имаш огромно комјунити, голема е шансата да има луѓе кои ги познаваш кои исто играат. Верувај колку и да е добра Wildstar ако немаш со кого да ја играш долгорочно ќе ти здосади. Плус луѓе што инвестирале премногу време и пари во нивните карактери тешко се одлучуваат на нова авантура. Исто и играчи кои не сакаат промени, кои што плачат зашто рандом скил бил нерфнат, сега замисли ги овие кога ќе почнат сосем нова игра како Wildstar. Овие ќе останат уште 10 години да плачат и играат игра која ги иритира.

Јас се надевам и посакувам Wildstar да успее за да има колку толку конкуренција во MMORPG жарнот, кое аналогно down the line ќе доведе до повеќе контент, избор и полабави цени. Ама чим Starwars не успеаа да направат здрава база на играчи, а знаеме колку популарна е оваа франшиза и колку фанови има, реално не очекувам многу од Wildstar. Бизнис моделот им е тиња, или претплата или ќе се истуриш од фармање да додадеш месец гејм тајм. Free 2 Play со микротрансакции да беше можеби ќе живуркаше година-две, али ајде да не испадне дека гледам на гравчиња да и дадеме шанса.

Јас лично не сакам Sci-fi MMORPG / RPG така да јас не сум им дел од таргет групата, верувам има многу како мене. Само Fantasy ми одговара за RPG игри, лична преференца. Ми се допаѓа што избрале цртана графика а не реалистична, мислам дека ова и е најјаката страна на играта. Немора да изгледа реално да има добра графика.
 

ToXic_

Booyah!
Член од
19 март 2009
Мислења
275
Поени од реакции
196
Точно Wildstar ќе биде актуелна некое време, јас имам гледано на Youtube гејмплеј и изгледа ОК. Но кога ќе ја изиграш главната приказна, ќе ги направиш квестовите што потоа? Ова е проблемот со сите MMORPG. Ќе им помине бесплатниот месец кој иде со играта, ќе стават уште некој и после назад на WoW или некоја идна ААА игра. Истото беше и со Aion, Rift, Tera, StarWars:ToR и др. Не е проблемот во овие игри, некои од нив се квалитетни во делот на приказната и првиот play through, но кога ќе изиграш се и ќе дојдеш до оној стадиум да рејдаш и сл. Енд гејм ствари сваќаш дека играта не вреди 10-15 месечна преплата.

Во WoW имаш огромно комјунити, голема е шансата да има луѓе кои ги познаваш кои исто играат. Верувај колку и да е добра Wildstar ако немаш со кого да ја играш долгорочно ќе ти здосади. Плус луѓе што инвестирале премногу време и пари во нивните карактери тешко се одлучуваат на нова авантура. Исто и играчи кои не сакаат промени, кои што плачат зашто рандом скил бил нерфнат, сега замисли ги овие кога ќе почнат сосем нова игра како Wildstar. Овие ќе останат уште 10 години да плачат и играат игра која ги иритира.

Јас се надевам и посакувам Wildstar да успее за да има колку толку конкуренција во MMORPG жарнот, кое аналогно down the line ќе доведе до повеќе контент, избор и полабави цени. Ама чим Starwars не успеаа да направат здрава база на играчи, а знаеме колку популарна е оваа франшиза и колку фанови има, реално не очекувам многу од Wildstar. Бизнис моделот им е тиња, или претплата или ќе се истуриш од фармање да додадеш месец гејм тајм. Free 2 Play со микротрансакции да беше можеби ќе живуркаше година-две, али ајде да не испадне дека гледам на гравчиња да и дадеме шанса.

Јас лично не сакам Sci-fi MMORPG / RPG така да јас не сум им дел од таргет групата, верувам има многу како мене. Само Fantasy ми одговара за RPG игри, лична преференца. Ми се допаѓа што избрале цртана графика а не реалистична, мислам дека ова и е најјаката страна на играта. Немора да изгледа реално да има добра графика.
Проблемот со ВоВ е што премногу се форсраат за да ја направат повторно МЛГ и да влезат и со ВоВ во е-спорт како што беше со Старкраф ( и уште е) И мене не ми прави Wildstar многу голем ќеф но ја земав неа за пример како тазе искочена игра
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
7.289
Поени од реакции
22.988
Додека прави кеш, WoW ќе живее па дури и да се симне на милион субс.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom