Убавци на 2 тркала

Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
седни на ваков звер, повози малку па збори... моторов е производство 2010 год. и кога седиш на него, нема незгодни точки или здрвување на задникот... башка 1300цц со 180 кс ти прави вожњата да ти биде фантастично интересна... и таа снага не е за во град... туку за на автопат... може само лиги да ти течат по ваков мотор, а не за во град да го возиш... греота за муабетот дека е за во град... немој, грев ќе те фати...:cool:
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
седни на ваков звер, повози малку па збори... моторов е производство 2010 год. и кога седиш на него, нема незгодни точки или здрвување на задникот... башка 1300цц со 180 кс ти прави вожњата да ти биде фантастично интересна... и таа снага не е за во град... туку за на автопат... може само лиги да ти течат по ваков мотор, а не за во град да го возиш... греота за муабетот дека е за во град... немој, грев ќе те фати...:cool:
Колку долго го возеше и колку заправо ти е најдолгата релација што ја имаш извозено на мотор?
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Колку долго го возеше и колку заправо ти е најдолгата релација што ја имаш извозено на мотор?
пак ти со мерењето на кого му е подолг... откажи се од таков стил, нечовечно е и не е тикчки. секој со својата желба и ќеиф... неморам да се докажувам на тебе нити на било кој. ти дадов инфо за моторот а ти одма курот на маса да го мериш кој колку возел... дај собери се човече и обиди се да бидеш малку поконвенционален. немој да се ставаш меѓу боговите затоа што имаш некој јак мотор. и оние другите што ги нарекуваш “прдалчиња“ сепак се мотори. и некој како мене што вози низ град 150 кубика “прдалче“ можда има звер во гаража за на отворена вожња. мене лично не ми е кеиф да возам низ град. кога сум низ град сакам побрзо да стигнам и да завршам работа онаму кај што сум тргнал. а тоа со јак мотор неможеш... “прдалчињата“ се токму за таа намена...

чисто за твоја лична сатисфакција, еве ти одговор на вториот дел на прашањето... нај долгата релација моја извозена на мотор е минхен-скопје.... доволно долго за твоите нормативи? а би-кингот не го возев предолго... некои 4-5 саати...
--- надополнето: Jun 2, 2011 2:14 PM ---
морам само да додадам дека за една работа си во право... кога и ако се прави мото собиранка, оние со скутерчињата не се за таму... ама не затоа што не им личи туку затоа што не се софпаѓаат во друштвото. причините зашто имаат скутери а не бесни мотори се различни... едни не сакаат, други се задоволни со тоа што го имаат а трети едноставно немаат а сакаат... е овие последниве би требало да учествуваат на мото собиранки...
 

ice_cube

The SexX.
Член од
16 јули 2008
Мислења
2.240
Поени од реакции
308
пак ти со мерењето на кого му е подолг... откажи се од таков стил, нечовечно е и не е тикчки. секој со својата желба и ќеиф... неморам да се докажувам на тебе нити на било кој. ти дадов инфо за моторот а ти одма курот на маса да го мериш кој колку возел... дај собери се човече и обиди се да бидеш малку поконвенционален. немој да се ставаш меѓу боговите затоа што имаш некој јак мотор. и оние другите што ги нарекуваш “прдалчиња“ сепак се мотори. и некој како мене што вози низ град 150 кубика “прдалче“ можда има звер во гаража за на отворена вожња. мене лично не ми е кеиф да возам низ град. кога сум низ град сакам побрзо да стигнам и да завршам работа онаму кај што сум тргнал. а тоа со јак мотор неможеш... “прдалчињата“ се токму за таа намена...

чисто за твоја лична сатисфакција, еве ти одговор на вториот дел на прашањето... нај долгата релација моја извозена на мотор е минхен-скопје.... доволно долго за твоите нормативи? а би-кингот не го возев предолго... некои 4-5 саати...
--- надополнето: Jun 2, 2011 2:14 PM ---
морам само да додадам дека за една работа си во право... кога и ако се прави мото собиранка, оние со скутерчињата не се за таму... ама не затоа што не им личи туку затоа што не се софпаѓаат во друштвото. причините зашто имаат скутери а не бесни мотори се различни... едни не сакаат, други се задоволни со тоа што го имаат а трети едноставно немаат а сакаат... е овие последниве би требало да учествуваат на мото собиранки...
Убаво ти кажа Мандарк, моторот не е за на отворен пат, туку е за шлаење низ град...
Јас се возев на Naked Bike (Suzuki GSX1400) од Охрид до Скопје, среќа што татко ми беше пред мене па ветерот во него маваше, другиот ден се го болеше. Naked Bike не е за на отворено, над 150-160 не се издржува.
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
пак ти со мерењето на кого му е подолг... откажи се од таков стил, нечовечно е и не е тикчки. секој со својата желба и ќеиф... неморам да се докажувам на тебе нити на било кој. ти дадов инфо за моторот а ти одма курот на маса да го мериш кој колку возел... дај собери се човече и обиди се да бидеш малку поконвенционален. немој да се ставаш меѓу боговите затоа што имаш некој јак мотор. и оние другите што ги нарекуваш “прдалчиња“ сепак се мотори. и некој како мене што вози низ град 150 кубика “прдалче“ можда има звер во гаража за на отворена вожња. мене лично не ми е кеиф да возам низ град. кога сум низ град сакам побрзо да стигнам и да завршам работа онаму кај што сум тргнал. а тоа со јак мотор неможеш... “прдалчињата“ се токму за таа намена...

чисто за твоја лична сатисфакција, еве ти одговор на вториот дел на прашањето... нај долгата релација моја извозена на мотор е минхен-скопје.... доволно долго за твоите нормативи? а би-кингот не го возев предолго... некои 4-5 саати...
--- надополнето: Jun 2, 2011 2:14 PM ---
морам само да додадам дека за една работа си во право... кога и ако се прави мото собиранка, оние со скутерчињата не се за таму... ама не затоа што не им личи туку затоа што не се софпаѓаат во друштвото. причините зашто имаат скутери а не бесни мотори се различни... едни не сакаат, други се задоволни со тоа што го имаат а трети едноставно немаат а сакаат... е овие последниве би требало да учествуваат на мото собиранки...
:) Ако си извозел толкава релација како што велиш од Минхен до Скопје и не си активен мотоциклист (зашто ако си сигурно би ме познавал и ти мене и јас тебе, барем ние активните речиси сите се познаваме во државава) туку само обесувач по форуми, навистина жално. Секој има свои сфаќања за мотоциклизмот и никој немора никого во нешто да убедува. Јас најчесто избегнувам како што велиш „да си го мерам“ посебно кога знам дека ми е поголем. Ама кога мафта некој со 2 цм куренце како во случајов, тогаш само главчето го подизвадувам како опомена :)
Еден од основните принципи на бајкерството е меѓусебното почитување и ненавредување во кругот на „браќата“, како и почитување на повозрасните и поискусните за сметка на изминатите километри, искуство и подвизи. Ако не би биле авторитет повозрасните и поискусни, тогаш веројатно не би биле ни присутни на овој свет туку би возеле со ангелите или ѓаволите. Е видиш, бидејки ме натера да го вадам на маса, ќе морам да ти кажам дека возам подолго од 30 години и зад себе имам речиси половина милион километри поминати на мотор. Ако си седнал во животот на 5-6 различни модели и си извозел 30-тина илјади километри, верувај, неможеш да знаеш подобро од мене кој мотор е за долго возење попогоден и повеќе ги задоволува потребите. Ако имаш амбиции да глумиш тркач, тогаш набави си брз спорташ и оди ка Владе - Тумацот да се зачлениш. Но, запомни пред да продолжиш да ми продаваш муда за бубрези дека секој брзинец е конструиран за со него да се извози квалификација и трка не подолга од 2 саати. Значи, дефиниран сам по себе, не е создаден за долго возење. Иста е приказната со моторот кој го изпофали погоре кој веројатно има одлични карактеристики, но според конструкцијата иако е голиштарец, не е мотор за туринг-возење.
Биди поздравен и седи со здравје
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
:) Ако си извозел толкава релација како што велиш од Минхен до Скопје и не си активен мотоциклист (зашто ако си сигурно би ме познавал и ти мене и јас тебе, барем ние активните речиси сите се познаваме во државава) туку само обесувач по форуми, навистина жално. Секој има свои сфаќања за мотоциклизмот и никој немора никого во нешто да убедува. Јас најчесто избегнувам како што велиш „да си го мерам“ посебно кога знам дека ми е поголем. Ама кога мафта некој со 2 цм куренце како во случајов, тогаш само главчето го подизвадувам како опомена :)
Еден од основните принципи на бајкерството е меѓусебното почитување и ненавредување во кругот на „браќата“, како и почитување на повозрасните и поискусните за сметка на изминатите километри, искуство и подвизи. Ако не би биле авторитет повозрасните и поискусни, тогаш веројатно не би биле ни присутни на овој свет туку би возеле со ангелите или ѓаволите. Е видиш, бидејки ме натера да го вадам на маса, ќе морам да ти кажам дека возам подолго од 30 години и зад себе имам речиси половина милион километри поминати на мотор. Ако си седнал во животот на 5-6 различни модели и си извозел 30-тина илјади километри, верувај, неможеш да знаеш подобро од мене кој мотор е за долго возење попогоден и повеќе ги задоволува потребите. Ако имаш амбиции да глумиш тркач, тогаш набави си брз спорташ и оди ка Владе - Тумацот да се зачлениш. Но, запомни пред да продолжиш да ми продаваш муда за бубрези дека секој брзинец е конструиран за со него да се извози квалификација и трка не подолга од 2 саати. Значи, дефиниран сам по себе, не е создаден за долго возење. Иста е приказната со моторот кој го изпофали погоре кој веројатно има одлични карактеристики, но според конструкцијата иако е голиштарец, не е мотор за туринг-возење.
Биди поздравен и седи со здравје
друже... не се знаеме и не сум член на ниедна бајкерска група од проста причина што повеке од половина животот го поминав и сеуште го поминувам во странство. возењето овде или било каде го практикувам како лична сатисфакција и терање личен кеиф во желба за осаменост и чистење на мисли. го поќитувам бајкерското дружење и забави, ама мене не ми е до тоа.... не, не возам 30 години и не, немам поминато половина милион километри на мотор, ама во кола имам пројдено повеке од 2 милиони. да поголем ти е патлакот од мене по тоа прашање. сепак јас сум против навредите кон останатите луге кои немаат а сакаат да имаат мотори и машини а возат како што ти ги нарекуваш прдалчиња. и да... подолго возење од 2-2:30 саати е заморно и тешко со било која брзинска машина, прво ради позиција на седење (лежење) вкочанетост и бла бла бла (можеме за ова да дискутираме и да отвориме друга тема ако сакаш). мене лично ме познаваат неколку познати МК бајкери од дружби, пијанки и слично, и како и секогаш не сакам да се размалтувам со имиња, не е етички да ги соголуваме на форум луѓето нели? ако до толку баш можеби те заинтересира, ке дискутираме на некоја наша средба некаде на кафе или па и на пијанка некоја.

понатака ти се извинувам како човек ако те навредив со нешто, не ми беше намерата тоа, никогаш во животот не сум навредил некого лично за било што. ако некој не ми се свига, како карактер или понашање, можам да го игнорирам, секако не да си го мерам со него и да се докажувам а нај малку пак да го вреѓам, значи уште еднаш се извинувам ако те навредив и тебе и било кој друг не намерно било тоа, а очекувам и ти да се извиниш за истото барем кон мене.

а на драге воље би дискутирал со тебе или со било кој активен член тука на форумов за машини, стабилност, логики и слично...

и уште последно, несакам некој да го протолкува овој пост како цвилење, виткање опашка, виткање кичма и слично. јас секогаш сум со исправена глава и на секој што е во нешто подобар од мене му пружам рака за пријателство, затоа што можам да научам од него, ако сум згрешил умеам да се исправам и извинам за разлика од повекето форумџии што ке свиткаат опашка и ке ги снема од форумиве на недоредено време. или продолжуваат да какаат и понатака или да убедуваат во нешто во кое сум се лично уверил дека е невозможно. да не посочувам примери повторно...

поздрав и се гледаме некаде кога сум во МК и кога сум слободен и ти секако слободен...
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
поздрав и се гледаме некаде кога сум во МК и кога сум слободен и ти секако слободен...
За да не го билдаме непотребно форумов со цитати-реплики го избришав поголемиот дел од твојот пост и ја оставив само „опашката“ :)

Без гајле биди, јас сосема добро те разбирам и не сметам дека цвилиш туку сметам дека си реален и објективен без оглед колку ти и јас се согласуваме или не се согласуваме по одредени прашања. Мило ќе ми биде ваква дискусија да истераме во живо, предходно да се извозиме некаде вон град и уз кригла пиво и скара кои се неизбежен декор на бајкерското дружење да дискутираме кога ќе си опвде во МК. Јави се кога ќе доаѓаш, барем пиво да испиеме! :)
--- надополнето: Jun 3, 2011 9:41 AM ---
Hyosung, корејски бренд кој постепено си го зазема местото на светскиот пазар:
 
Член од
24 ноември 2005
Мислења
3.233
Поени од реакции
391
Член од
30 јуни 2010
Мислења
27
Поени од реакции
0
Би сакал да имам нешто вакво, старо али добро


 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.822
Поени од реакции
2.914
не сум голем мераклија за мотоцикли односно со две тркала,но до горе набројаниве слики навистина се убави ама не би купил пошо на пример Suzuki Hayabusa чини околу 15-20 000 евра за толку пари би купил Мицубуши Ланцер но како и да е, ако би купил мотор поради ќеф и мерак тогаш
единствено само Harley-Devidson како на филмот терминатор и ниеден друг мотор



е ова се вика огнени седла:):)
и на крај сакам специјална Harley-Devidson како долу сликава :):)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
714
Би сакал да имам нешто вакво, старо али добро

ова го имам, само е 600р со карбуратори. машината му е ојдена у неповрат... чекам пешич да ми донесе машина од грција...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom