- Член од
- 25 декември 2008
- Мислења
- 1.877
- Поени од реакции
- 1.089
Туризмот донесе за 20 проценти поголем девизен прилив
Штотуку завршената туристичка сезона во земјава донела за над 20 проценти поголем прилив на девизи од претходната, а уште поважно е што македонскиот туристички производ станал поконкурентен. Вниманието веќе е свртено кон следната година, а целта е бројот на странските туристи уште повеќе да се зголеми. За промоција ќе бидат потрошени два и пол милиони евра.
248 милиони долари нето девизен прилив забележа Македонија од туристичката сезона 2011 или за 21 % повеќе отколку претходната година. Во првите шест месеци од оваа година забележан е раст на странските туристи за 10,5% а на домашните за 3,5%. Македонскиот туристички производ станал поконкурентен на светскиот пазар и како резултат се забележува зголемен промет од оваа дејност, велат надлежните од Министерството за економија. Предизвик за следната година ќе биде како да се донесат повеќе гости од странство.
Засилената промоција на земјава, новите авионски линии, субвенционирање на донесените туристи од странство, намалување на ДДВ од 18 на 5%. Ова и планираните 2,5 милиони евра за промоција на туристичките капацитети треба да ги повторат успешните две претходни години во туризмот. Во насока на тоа е и новата категоризација на хотелите каде се воведуваат построги правила.
Денеска и Македонија го одбележува Светскиот ден на туризмот. Министерството за економија додели награди на неколку агенции и хотели за успешно сработената сезона. За најуспешни туристички настани за 2012 година ги прогласи Галичка свадба, Звуците на чаршијата и Пивофестот во Прилеп.
Штотуку завршената туристичка сезона во земјава донела за над 20 проценти поголем прилив на девизи од претходната, а уште поважно е што македонскиот туристички производ станал поконкурентен. Вниманието веќе е свртено кон следната година, а целта е бројот на странските туристи уште повеќе да се зголеми. За промоција ќе бидат потрошени два и пол милиони евра.
248 милиони долари нето девизен прилив забележа Македонија од туристичката сезона 2011 или за 21 % повеќе отколку претходната година. Во првите шест месеци од оваа година забележан е раст на странските туристи за 10,5% а на домашните за 3,5%. Македонскиот туристички производ станал поконкурентен на светскиот пазар и како резултат се забележува зголемен промет од оваа дејност, велат надлежните од Министерството за економија. Предизвик за следната година ќе биде како да се донесат повеќе гости од странство.
Засилената промоција на земјава, новите авионски линии, субвенционирање на донесените туристи од странство, намалување на ДДВ од 18 на 5%. Ова и планираните 2,5 милиони евра за промоција на туристичките капацитети треба да ги повторат успешните две претходни години во туризмот. Во насока на тоа е и новата категоризација на хотелите каде се воведуваат построги правила.
Денеска и Македонија го одбележува Светскиот ден на туризмот. Министерството за економија додели награди на неколку агенции и хотели за успешно сработената сезона. За најуспешни туристички настани за 2012 година ги прогласи Галичка свадба, Звуците на чаршијата и Пивофестот во Прилеп.