Толкување цитати од било која духовна книга

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
И не е до дрзнување, туку чување на свети работи - за свети! :)
Види вака г-ѓо Хептаграм.
Еден прост пример.
Ако поставиш сакали помеѓу земјата и небото, твоето ,а и за секого е, дека движењето оди одоздола па нагоре.
Тоа значи, учење, работа , искуства и збир од тие работи го придвижуваат човека да се искачува на одредено ниво по духовните скалила.Животот кон правец на смртта,така се движите!
Се разбира, од тоа ќе произлезат и одредени правила, што и на кого може да му се пренесе одредено толкување, да не се фрлаат бисерите пред свињите.И тоа го разбирам.

Ајде обратно!
Многу ретко,но не значи дека нема такво нешто.

Да слегуваш по скалите!Имаш барем некакво поимање за тоа?
Мислиш важат истите правила?
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.659
Поени од реакции
11.691
Види вака г-ѓо Хептаграм.
Еден прост пример.
Ако поставиш сакали помеѓу земјата и небото, твоето ,а и за секого е, дека движењето оди одоздола па нагоре.
Да знаеш малку барем од работите што ги има во Телема ќе беше подруго, но што е тука е:

"I reveal unto you a great mystery.
Ye stand between the abyss of height and the abyss of depth.
In either awaits you a Companion; and that Companion is Yourself.
Ye can have no other Companion.


Many have arisen, being wise. They have said “Seek out the glittering Image in the place ever golden, and unite yourselves with It.”
Many have arisen, being foolish. They have said, “Stoop down unto the darkly splendid world, and be wedded to that Blind Creature of the Slime.”

I who am beyond Wisdom and Folly, arise and say unto you: achieve both weddings! Unite yourselves with both!
Beware, beware, I say, lest ye seek after the one and lose the other!"

- Liber Tzaddi vel Hamus Hermeticus sub figurâ XC, A∴A∴ Publication in Class A, Holy Books of Thelema

Тука ја додаваме и „Книгата на Рамнотежа“ која укажува на одредени пракси од јога и магика за да се почне со балансирање во животот... инаку каде би одел ако немаш рамнотежа? Во амбис, каде може на друго место :)

И јас што имам напишано во форма на поезија за земјата и небото... :)

„Бидете неразумни, за да го сфатите разумот.
Бидете барем за еден чекор поблиску до Круната,
како што е дворскиот шут и неговата смеа.

Бидете, Што ви е Волја. Само бидете.
Бидете како бесцелен ветер кој ја обиколува земјата.
Бидете секогаш,
бидејќи Храмот на Будалата,
Е Земјата на Небесата.“
- Храмот на Будалата
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
Ех,да знаев ама ете имам одбивност спрема книги, не дека не сакам да земам и да читам,ќе земам и што да читам, тие за мене зборат.Други повеќе знаат за мене околку јас самиот за себе.И ја фрлам!

Еве една поема и од мене.
Ништо не барав, не сакав ништо повеќе од спас за оној кого најмногу го љубев.И умрев!
Смртта во животот ја донесов, таа бескрајна празнина со ништо не се иполнува!
Песочниот часовник е завртен, ако до сега животот се множеше,
сега смртта ќе биде насекаде околу вас,
сетилата со распаднато човечко месо ќе ги дразните, се додека некој не ми каже ....
КОЈ СУМ ЈАС?
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.659
Поени од реакции
11.691
Секој со своите искушенија и надминувања... нема друг пат.
Многумина смрт донесуваат на Земјата без да планираат што со тоа... битно е богови да глумат, бидејќи тоа се очекува од нив...
Кој знае кој си и што си ти - сам мора да си дознаеш. :)

„Ова си го знаела. Времето кое ги јаде своите деца нема моќ над оние кои не сакаат да бидат деца на Времето.
За оние кои се познаваат себеси како бесмртни, кои живеат во вечноста, свесни за Нуит, на нејзиниот престол на кочијата на сонцето, нема смрт каква што луѓето ја нарекуваат смрт.

Во целиот универзум темнината се наоѓа само во сенките на една груба и проста планета, каква што беше за миг; самиот универзум е поплава од вечна светлина. Значи исто така смртта е можна само преку несреќа; си се скрила себеси во сенката на твоето грубо тело и, сметајќи го за стварност, си треперела.

Но, кругот се врти повторно; сенката одминува од тебе. Разложувањето, и вечната екстаза се во бакнежите на Ну. Бидејќи како што си го прифатила за свој Законот на Слободата, како што си живеела во Светлина и Слобода и Љубов, така си станала и Слободен Човек во Градот на Ѕвездите.
Наслушни го повторно сопствениот глас во себе.“
- За Смртта, Liber CVI, Послание на Baphomet X° O.T.O.

П.С. И веќе темата не е тоа што беше... цитати толкување од свети книги :)
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
Книга Пророк Језекиил


1. Слава Божја над херувимите.
1. Во триесеттата година, четвртиот месец, петтиот ден од месецот, кога бев меѓу преселените при реката Ховар, се отворија небесата – и јас видов Божји виденија.
2. Во петтиот ден од месецот, а тоа е петтата година, откако беше заробен царот Јоаким,
3. би слово Господово до свештеникот Језекиила, синот Вузиев, во земјата Халдејска при реката Ховар; и беше таму раката Господова врз него.
4. И видов: ете, бурен ветар доаѓаше од север и голем облак во него, а околу оган сјаеше;
5. среде него светлина од злато и сребро; во средината негова, пак, видов призраци на четири животни – по обликот свој слични на човек;
6. секое од нив имаше по четири лица, и секое од нив – по четири крилја;
7. а нозете нивни – прави нозе, со перја, а стапалата нивни како телешки копита, и болскаа како сјаен бакар; крилјата, пак, нивни беа лесни.
8. А под крилјата нивни имаа човечки раце – на сите четири страни.
9. Четирите животни имаа свои лица и крилја, крилјата нивни се допираа едно до друго, а кога одеа, тие не се свртуваа, туку врвеа секое во правец на лицето свое.
10. Обликот на лицето нивно им беше како лице човечкио и лице лавовско од десната страна кај сите четири; а, пак, од левата страна – лице телешко при сите четири, и лице орловско кај сите четири животни.
11. И лицата нивни и крилјата нивни одозгора им без разделени, но при секое двете крилја се допираа едно до друго, а двете им ги покриваа телата нивни.
12. И одеа тие, секое во правец на лицето свое; на каде што духот сакаше да оди, натаму и одеа тие; и кога одеа, не се свртуваа.
13. Тие животни личеа на разгорени јаглени, на ламбади; огнот се движеше меѓу животните, и огнена светлина и светкавица излегуваше од огнот.
14. Животните се движеа брзо натаму и наваму, како болскава молскавица.
15. И кога ги гледав животните, ете, на земјата до тие животни имаше по едно тркало спрема четирите лица нивни.
16. Тркалата и обликот нивни изгледаше нешто слично на топаз, и сите четири си личеа едно на друго; и по изгледот и по обликот тие беа како тркало во тркало.
17. А кога одеа, се движеа во своите четири правци; кога се движеа не се свртуваа.
18. А наплатите нивни беа високи и страшни; наплатите кај сите четири наоколу беа полни со очи.
19. И кога одеа животните, се движеа и тркалата до нив; и кога животните се подигаа од земјата, се подигаа и тркалата.
20. Каде што духот сакаше да оди, натаму одеа и тие; накаде што духот ќе тргнеше, и тркалата се подигнуваа подеднакво со нив, бидејќи духот на животните беше во тркалата.
21. Кога одеа животните, одеа и тркалата; и кога стоеја животните, стоеја и тркалата; и кога оние се подигаа од земјата, се подигаа еднакво и тркалата, зашто духот на животните беше во тркалата.
22. Над главите од животните имаше нешто слично на свод небески, како проѕирен кристал издигнат одозгора над нивните крилја.
23. А под сводот се наоѓаа раширени крилјата нивни, свртени едно спроти друго, додека другите две им ги покриваа телата нивни.
24. А кога летаа, слушав шум од крилјата нивни, нешто како шум од многу води, како глас од Сесилниот Бог, силен шум; а кога одеа – како шум од воен логор, кога, пак, застануваа, ги спуштаа крилјата свои.
25. И од сводот над главите нивни се слушаше шум; и кога запираа, ги спуштаа крилјата свои.
26. Над сводот над главите, пак, имаше нешто слично на престол, како да беше од каменот сапфир; а на престолот – одозгора нешто слично на човек.
27. И видов потоа нешто како светнато злато и сребро, а внатре во него наоколу оган – од бедрата угоре; а од бедрата удолу – видов слично на оган, околу кого имаше светлина.
28. Како што изгледа виножитото во облаци, во дождовен ден, таква беше таа светлина наоколу.



Секој од вас е идентичен во овој духовниот опис за човек.Сите промени во еден текст.
Иако ги поделил во четири карактери (лица) на лав, теле, човек и орел истите уште четири пати ги поделил во четири животни кој се допираат со своите крила.

Интересно што кажува дека нивниот дух е во тркалата(времето).

Пробајте да се видите во промените.
Сепак крила (ум)има над секоја глава.:)
 

Joshua_Tree

Samo na minuvanje...
Член од
21 март 2010
Мислења
1.304
Поени од реакции
4.651
Книга Пророк Језекиил


1. Слава Божја над херувимите.
1. Во триесеттата година, четвртиот месец, петтиот ден од месецот, кога бев меѓу преселените при реката Ховар, се отворија небесата – и јас видов Божји виденија.
2. Во петтиот ден од месецот, а тоа е петтата година, откако беше заробен царот Јоаким,
3. би слово Господово до свештеникот Језекиила, синот Вузиев, во земјата Халдејска при реката Ховар; и беше таму раката Господова врз него.
4. И видов: ете, бурен ветар доаѓаше од север и голем облак во него, а околу оган сјаеше;
5. среде него светлина од злато и сребро; во средината негова, пак, видов призраци на четири животни – по обликот свој слични на човек;
6. секое од нив имаше по четири лица, и секое од нив – по четири крилја;
7. а нозете нивни – прави нозе, со перја, а стапалата нивни како телешки копита, и болскаа како сјаен бакар; крилјата, пак, нивни беа лесни.
8. А под крилјата нивни имаа човечки раце – на сите четири страни.
9. Четирите животни имаа свои лица и крилја, крилјата нивни се допираа едно до друго, а кога одеа, тие не се свртуваа, туку врвеа секое во правец на лицето свое.
10. Обликот на лицето нивно им беше како лице човечкио и лице лавовско од десната страна кај сите четири; а, пак, од левата страна – лице телешко при сите четири, и лице орловско кај сите четири животни.
11. И лицата нивни и крилјата нивни одозгора им без разделени, но при секое двете крилја се допираа едно до друго, а двете им ги покриваа телата нивни.
12. И одеа тие, секое во правец на лицето свое; на каде што духот сакаше да оди, натаму и одеа тие; и кога одеа, не се свртуваа.
13. Тие животни личеа на разгорени јаглени, на ламбади; огнот се движеше меѓу животните, и огнена светлина и светкавица излегуваше од огнот.
14. Животните се движеа брзо натаму и наваму, како болскава молскавица.
15. И кога ги гледав животните, ете, на земјата до тие животни имаше по едно тркало спрема четирите лица нивни.
16. Тркалата и обликот нивни изгледаше нешто слично на топаз, и сите четири си личеа едно на друго; и по изгледот и по обликот тие беа како тркало во тркало.
17. А кога одеа, се движеа во своите четири правци; кога се движеа не се свртуваа.
18. А наплатите нивни беа високи и страшни; наплатите кај сите четири наоколу беа полни со очи.
19. И кога одеа животните, се движеа и тркалата до нив; и кога животните се подигаа од земјата, се подигаа и тркалата.
20. Каде што духот сакаше да оди, натаму одеа и тие; накаде што духот ќе тргнеше, и тркалата се подигнуваа подеднакво со нив, бидејќи духот на животните беше во тркалата.
21. Кога одеа животните, одеа и тркалата; и кога стоеја животните, стоеја и тркалата; и кога оние се подигаа од земјата, се подигаа еднакво и тркалата, зашто духот на животните беше во тркалата.
22. Над главите од животните имаше нешто слично на свод небески, како проѕирен кристал издигнат одозгора над нивните крилја.
23. А под сводот се наоѓаа раширени крилјата нивни, свртени едно спроти друго, додека другите две им ги покриваа телата нивни.
24. А кога летаа, слушав шум од крилјата нивни, нешто како шум од многу води, како глас од Сесилниот Бог, силен шум; а кога одеа – како шум од воен логор, кога, пак, застануваа, ги спуштаа крилјата свои.
25. И од сводот над главите нивни се слушаше шум; и кога запираа, ги спуштаа крилјата свои.
26. Над сводот над главите, пак, имаше нешто слично на престол, како да беше од каменот сапфир; а на престолот – одозгора нешто слично на човек.
27. И видов потоа нешто како светнато злато и сребро, а внатре во него наоколу оган – од бедрата угоре; а од бедрата удолу – видов слично на оган, околу кого имаше светлина.
28. Како што изгледа виножитото во облаци, во дождовен ден, таква беше таа светлина наоколу.



Секој од вас е идентичен во овој духовниот опис за човек.Сите промени во еден текст.
Иако ги поделил во четири карактери (лица) на лав, теле, човек и орел истите уште четири пати ги поделил во четири животни кој се допираат со своите крила.

Интересно што кажува дека нивниот дух е во тркалата(времето).

Пробајте да се видите во промените.
Сепак крила (ум)има над секоја глава.:)
...промени викаш,и идентифицирање?
...по мене,луѓето не се менуваат
...секој од нас си носи еден уникатен код во себе од раѓање до смрт
...она што се менува во нас е само начинот на кој ги апсорбираме и практицираме промените што се случуваат во и околу нас
...идентификацијата е само занес и страв од социјално отфрлање :)
...убава приказна за пред спиење
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
...промени викаш,и идентифицирање?
...по мене,луѓето не се менуваат
...секој од нас си носи еден уникатен код во себе од раѓање до смрт
...она што се менува во нас е само начинот на кој ги апсорбираме и практицираме промените што се случуваат во и околу нас
...идентификацијата е само занес и страв од социјално отфрлање :)
...убава приказна за пред спиење
Да го подобјаснам текстот.

Кога викам промени мислам на периоди од раѓање до старост.

Едно животно со четири ликови од кој едно е лав, друго теле, па лик на човек и четвртото орел преставува период од животот на човек.

Лав кога бил бебе, рика (плач).

Теле период кога детето исправено на своите нозе и за рака го носат, таму каде што родителите сакаат.

Период на човечки лик, пубертет до завршување училиште-факултет додека не се вработиш.

И период на орел, кога грабаш за себе и своето семејство да обезбедиш некаква иднина.

На сите овие ликови духот им е во тркалата -времето.Писателот тоа го опишал со еден збор "наплатите" тие се високи и полни со очи, сакаат да бидат видени, забележани, славни , уникатни.
Наплата е еден од шестиот и повеќе делови, кој на тркало од запрежна кола го обликува кругот.Колку повисок толку поголем круг.

Сега, секоја промена пак е поделена на четири.
Пример лавот период на бебе до 3-4 год.
1- бебе,
2- запчиња растат,
3- проодуваат,
4-почнува да зборува,

Така може секој период да се подели во 4 делови , некој телесни, а некој внатрешни.

Пистателот ги соединил сите телесните промени сочинувајќи две животни и две животни за внатрешните промени.
И составил четири идентични животни со по четири лица.

Ги поставил како столбови за секоја страна од светот, во симболика дека телесните промените се од исток кон запад и внатрешни за север и југ.

На секој му ставил крила, два пара крила на телото и по едена главата.

Плуќата е таа која е во постојано движење низ воздухот како да се крила и со нив ги соединил да се допираат четирите животни.
Рацете се вториот пар и умот се третиот пар тие се на главите.

Најодозгора е престолот за онаа промена која не е содржана во другите, перидот во утробата на мајката.Престолот е за него.

Цело време сите пророци збореле за едно исто, но го искажувале со различни виденија.

Сега пак да кажам...пробај да се видите во сите промени!!
Тие се идентични за секој човек, но за жал пророкот е во право кога вели ....
17. А кога одеа, се движеа во своите четири правци; кога се движеа не се свртуваа.

Свртете некогаш навнатре.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Символиката на четирите лица се однесува на четирите евангелија , синоптичките и догматското. Во нив е изразена генеалогијата на Спасителот Исус, проповедта на пророкот Јован, старозаветното принесување на жртви и проминентното Богословствување на евангелистот Јован за Божјата природа на Исус Христос- Ел Шадај.
Оттаму иконографијата на четирите евангелисти кои се изобразуваат со овие символи, исто така се прикажани во храмовите на четирите основи на куполите на фреските. Самиот текст се користи како паримија во текот Страсната седмица.

Сите четири лица пророкот Езекил кои ги изразува на една глава, всушност се типологија на четирите евангелија како целина на едното Христово евангелие.
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
Пророк Јеремија 31

22. Уште ли ќе скиташ, ќерко отстапничка? Оти Господ ќе направи нешто ново на земјата: жената ќе го спаси мажот. (со ќерка се симболизира збор пишан на хартија,а со жена животворен збор, подоле објаснува каде се впишува)
23. Така вели Господ Саваот, Бог Израилев: во иднина, кога ќе ги вратам робовите нивни, тие по земјата на Јуда и во неговите градови ќе го кажуваат овој збор: „Господ нека те благослови, живеалиште на правдата, света горо!”
24. И ќе се насели во неа Јуда и сите негови градови заедно, земјоделците и они што пасат стада.
25. Бидејќи Јас ќе ја напојам изморената душа и ќе ја наситам секоја малаксана душа.
26. Потоа се разбудив и погледнав, и сонот ми беше пријатен.
27. Ете, идат дни, вели Господ, кога ќе посеам во домот Израилев и во домот на Јуда семе човечко и семе од добиток.
28. И како што внимавав за нив, кога ги искоренував и ги уништував, кога ги разрушував, погубував и повредував, така ќе внимавам на нив, кога ќе ги издигнувам и насадувам, вели Господ.
29. И тогаш, нема да велат веќе: „Татковците јадеа кисело грозје, а забите на децата нивни им фаќаат оскомина.”
30. Но, секој умира поради своето сопствено беззаконие; кој ќе јаде кисело грозје, нему забите ќе му фаќаат оскомина.(нема наследен грев)
31. Еве настапуваат дни, вели Господ, и ќе склучам со домот Израилев и со домот на Јуда нов завет.
32. Не онаков завет, каков што склучив со татковците нивни во денот, кога ги фатив за раце, за да ги изведам од Египетската земја; тој Мој завет тие го нарушија, иако останав во сојуз со нив, вели Господ.
33. Но еве го заветот, што ќе го склучам со домот Израилев по оние дни(откако помине еон), вели Господ: ќе го вложам Мојот закон во утробата нивна и ќе го напишам во срцата нивни(нема гласноговорници, законот е вложен во водата, а зборови испишани се во срцата,нема пишан збор на хартија , правете разлика од збор на хартија и збор впишан во срце), па Јас ќе им бидам Бог, а тие ќе бидат Мој народ.
34. И нема повеќе да учат еден друг, брат брата и да зборуваат: „познајте Го Господа”, оти сите тие, од мал до голем, сами ќе Ме знаат, вели Господ, бидејќи ќе им ги простам беззаконијата нивни, и за гревовите нивни нема веќе да се сеќавам.


Може да користам за "жена" зборови кој во ќе вас предизвикуваат поинакво поимање, како на пример се вели жената го спасува мажот, а ќерката скита.Тоа може да се протолкува како, збор пишан на хартија за кој прочитавме од Павле дека не спасува(скитаат читателите) и збор пишан во срце кој животвори - ве обликува во синови божји.
Но може да употребам и поинакви зборови како, смртта го спасува животот(жената го спасува мажот), бидејќи ако продолжите да користите пишан збор на хартија без да се поместите (само да нудите книги),може да го уништите животот,па кога дојде смртта да спасува, немој да негодувате.
Може да повлечете паралели и да споредите дали сте влезени во новиот еон!

Во стариот еон, едни чекаат спасител ,а други скитаат по книгите ,додека во новиот еон кажува пророкот како ќе биде.

Се наметнува прашање,како се вложува закон во водата и како се "пишува" во срцето?
Друг пат тоа.
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
10 -те неволји во Египет

Најнапред да повторам ова е духовна книга каде за поими и термини се користат општи зборови од секојдневниот живот како би се искажале внатрешни доживувања.
Во поголем дел се зборува за душата.


Значењето на 10-те неволји.

Вода во крв
17. Затоа Господ вели: ‘По ова ќе познаеш, дека Јас сум Господ.’ Еве, со стапов, што ми е во раката, ќе удрам по водата, која е во реката, и таа ќе стане крв.
18. И рибите што се во реката ќе изумрат, и реката ќе се смириса, а Египтјаните не ќе можат да пијат вода од реката


Водата ја гаси жедта на телото, но овде се мисли на друго, гасење жед на душата
.

Знаете тоа е се она што го гледате, слушате и од сите тие информации одбирате што е тоа со кое си ја гасите жедта.Секој бара свој "бунар"од кој ќе пие вода.За некој е музика, уметност, некој кон занает.
Воедно и секој човек е засебно извор според тоа што зборува.Но исто така има и јавни чешми, разни општествени информации од секој сегмент кој им се нудат на граѓаните да се напијат.

Претварањето на водата во крв, значи дека информациите кој доаѓаат до луѓето да бидат полни со негативни настани, разни незгоди , убиства, колежи, војни, епидемии, и самите луѓе едни на други ги пренесуваат.
Таков вид на информации кој и се даваат на душата да ги впие метафорично е пиење крв.

Тоа не ја гаси жедта на душата, туку ја згрозува.

Риба е со значење душа..."умира" душата и смрдеа од злоба , гнев и нетрпеливот се шири.


Втора неволја жаби

5. И му рече Господ на Мојсеја: “Кажи му на Арона, братот твој: ‘Пружи ја раката Твоја со стапот свој врз реките, врз изворите и врз езерата, и направи жаби да излезат по земјата Египетска.”
6. И ја пружи Арон раката своја врз водите египетски, и произлегоа жаби; и ја покрија земјата Египетска;
7. Но и врачевите египетски го направија истото со своето вражање, па изведоа жаби по земјата Египетска
.

И ова исто се однесува за душата, кога дење - ноќе ќе скокне од неочекуван настан или случка и откако ќе умре жабата(скок на душата) се шири "смрдеа" од страв.


Интересно е што овие две неволји ги направиле и египетските врачеви.

Следете ги настаните индивидуално и глобално.
Приказната е вон временска , сеуште Мојсе го спасува народ.

...... продолжува
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
11.659
Поени од реакции
11.691
„There are ten plagues and there are ten Sefirot.
Each plague corresponds to one Sefirah. The sequence of the ten plagues corresponds to the sequence of the ten Sefirot, starting at the bottom of the tree, at Malkuth and going to the top of the tree, Kether, proceeding exactly in reversed order, as it explains to us in the Zohar.“
- The 10 Plagues And The 10 Sefirot by Robert M. Haralick

„Стариот завет“ е кабалистичка книга и ја создале иницијанти. да не забораваме, кои ги знаеле добро египетските мистерии, а и истокот. :)

1638645560434.png
„Пламениот меч, како и Змијата на Мудроста, се дел од Дрвото на Животот и се негов динамичен аспект кој што води надолу, односно нагоре, соодветно. Пламениот меч на Дрвото на животот ги следи сефиротите од Кетер(כתר)-Круната па до Малкут(מלכות)-Кралството (каде што се наоѓа неговиот врв), додека Змијата на Мудроста ги следи патеките од Тав(תו) па до Алеф (אלף) каде што завршува нејзината глава.“
- Пламениот Меч и бројот 777, Хептаграм XI

Свртен „пламениот меч“ наопаку!
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
10 -те неволји во Египет

Мушички
16. Тогаш Господ му рече на Мојсеја – “Кажи му на Арона: ‘Пружи го со рака стапот свој, и удри по правот на земјата -‘ и ќе се појават мушички по целата земја Египетска.”
17. Арон го пружи со раката стапот свој, и удри по правот на земјата, и се појавија мушички по луѓето и по доборокот, сиот песок на земјата се претвори во мушички по целата земја Египетска.
18. Сеобидоа и вражачите египетски со вражањето свое да призведат мушички, но не можеа. И имаше мушички по луѓето и по добитокот.


Трета неволја која бог им ја нанел на египедските жители се мушички, нешто кое не можеле египедските врачари да го направат.
Значење.

Доволно е да помислите како се однесува човек при средба со многу мушички.
Има повеќе карактеристики како немир, нервоза, солзи во очите, колку да претате со рацете тие се пак тука(нема излез).

Ситуација која на душата ви предизвикува такво чуство, нешто каде почнувате да ја губите надежта од каде не гледате излез и првпат ја посакувате смртта , со натажени и насолзени очи,оваа состојба на душата во духовна смисла е неволја од мушички.


Следна неволја - бубачки

24. И направи Господ така: и се појавија многу бубачки во куќите Фараонови, во куќите на слугите негови и во целата земја Египетска, така што се сотре земјата од бубачките.

Многу слично со мушичките, но овој пат ако мушичките беа барање умствен излез од некоја ситуација, сега нештата станаа опипливи. Вашите стравови станаа јаве.
Првпат со оваа неволја е разделено во кој дом ќе се појават бубачките.

Следна е помор

2. Оти, ако не го пуштиш, па и понатаму го задржуваш,
3. еве, раката Господова ќе дојде врз добитокот твој во полето, врз коњите, врз ослите, врз камилите, врз говедата и врз овците – и многу голем помор ќе настане.
4. И во она време ќе направам чуда меѓу добитокот на синовите Израилеви; и од сиот добиток на синовите Израилеви нема ништо да загине.”


Значење на следната неволја е губење на приходите за основна животна егзистенција.
И повторно е направена поделба според домовите кај египјаните и евреите.

На крајот од сите неволји ќе го дадам значењето за тоа што се мисли под египјани и евреи.

....продолжува
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
10 -те неволји во Египет

Следна неволја гнојни чиреви

8. Тогаш му рече Господ на Мојсеја и на Арона, велејќи: “Земете полни раце пепел од печката, и Мојсеј нека ја фрли пред Фараонот и пред слугите негови спрема небото;
9. и ќе се дигне прав по целата земја Египетска; а од неа ќе се појават воспаленија и на луѓето, и на доботокот по целата земја Египетска.”
10. И зедоа пепел од печката, и застанаа пред Фараонот, па ја фрли Мојсеј спрема небо, и се појавија гнојни струпје по луѓето и по добитокот.


Значење.

Печката е споредба за време, пепелот е тоа што поминало - минатото.
Гнојни чиреви значи дека вашиот проблем ќе биде видлив за сите, поради што ќе ве избегнуваат сите.

Следно е град од небото

22. И му рече Господ на Мојсеја: “Пружи ја раката своја кон небото, и ќе удри град по целата земја Египетска, врз луѓето, врз доботокот и врз тревата земна.”
23. И Мојсеј ја крена раката кон небото и Господ пушти громови и град, и течеше оган по земјата. И прати Господ град врз целата земја Египетска.
24. Паѓаше град, а и оган гореше со градот многу силен, каков што немало во целата земја Египетска, откако биле населени луѓето во неа.


Една од пострашните неволји.

Ако до сега страдањата беа душевни, со оваа неволја и на телото ќе почуствува, гласни викотници (грмотевици) и удари по тело (град) вистински пекол.

Скакулци се следна неволја


4. Оти, ако не сакаш да го пуштиш народот Мој, еве, утре во ова време ќе пратам скакулци над целата земја твоја.
5. И тие ќе го покријат лицето на земјата, така што не ќе се гледа, а ќе го изедат остатокот, зачуван од градот; ќе го изадат и секое дрво, што ви расте по полето.


Душата ќе си ја јаде човек колнејќи го денот кога се родил.Сите околу себе ќе ги гледа како "храна".Ќе биде во големо искушение , дали да се "најаде" со нечија душа или во целост да ја "изеде" сопствената.

продолжува...
 
Член од
3 мај 2019
Мислења
17.757
Поени од реакции
9.558
Кербер во грчката митологија е опишано како троглаво куче - чувар на подземниот свет.
Прегледај го приврзокот 205096
Значење: Секоја од главите преставува време. - минатото , иднината и сегашноста.
Алф..на кој подземен свет се мисли, како изгледа тој?
 

alf

Член од
28 јануари 2010
Мислења
1.506
Поени од реакции
1.068
Алф..на кој подземен свет се мисли, како изгледа тој?
Подземен свет е таму каде што одат мртвите.

Кербер/ времето (минато, сегашност и иднина) е чувар помеѓу светот на живите и мртвите.Покрај него може да поминат само мртвите...и некој лукав човек кој ќе го прелаже чуварот/ времето.
Како изгледа подземниот свет?:zver:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom