Користам вдсл 1,5 год.прво имав профил 50/10 па потоа 90/10
и имав доста добра брзина некаде 84/10.користам пакет л 1500 ден.профилот 90/10 успеав да го добијам по доста реакции и по маил и во контакт центарот со техничките лица.еден од техника
ми објасни дека работата е повеќе административна отколку техничка односно дека нема направено профили поголеми случајно или намерно и неможи да се приклучи корисник.
Успеа да најди профил 92/10 и ме приклучи.кај мене затоа што сум блиску до централа линијата е перфектна.
Сега последниот месец имав проблем со брзината но само во периодит од 19-23 ч вероватно некоја преоптеретеност во тој период.реагирав и после повеќе пати реакција за ист проблем после 10 дена го решија проблемот.
Но сега ме префрлија на 60/10 профил и секоја моја реакција дека користев поголем профил претходно не сакаат да слушнат и велат дека гарантирано ми е 60/10 со договорот навидно.
Ме интересира совет и мислење од корисници за мојот проблем
дали се во право (телеком секогаш се во право) или не