Шу имаш против Мобимак, јас користам од Космофон број и интернет од Кејблтел .Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд
Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели)
Мене на шалтер во Мобимак
во Мобимак
Мобимак
Нормалниве оператори обично даваат понуда, потоа или стагнираат на истата или даваат подобра - се со цел да не се креира разорачување кај корисниците и да бидат во прогресивен чекор со побарувачката.Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд или само за припејд претплатници.
После пречекорувањето на цензусот, веќе немаш интернет
Не може помош Ако мислиш на јавна адреса, не можеш ти да си доделуваш по желба. На секои 12ч имаш нова (ако не ти се свиѓа мора рестарт). Намерно не се кажува админ пасс на корисници, зашто прават 300 глупости тие што го знаат, после плачат [DOUBLEPOST=1480889542][/DOUBLEPOST]Ако може помош имам рутер Huawei HG8245H, но проблем ми е тоа што кога одам за конекцијата што е внатре креирана, оневозможено е Dialing Method: стои на Automatic дали постои друг user за да се логирам во рутеров и да си менувам ip адреса кога сакам без да му правам reboot или гасам рутеров. Ако постои и ако некој го знае а не е за јавно нека ми прати на приватна порака. Благодарам пред време.
А кога во салон имале појма од нешто? Секогаш: чекај да прашаме Инаку, за сите важи.Мене на шалтер во Мобимак ми го кажаа ова(пред 2 недели) но незнаеја дали ќе биди и за постпејд или само за припејд претплатници.
После пречекорувањето на цензусот, веќе немаш интернет
Они обврска им е да ти поврзат се, ама доколку не сакаш да ти направат по нивно, нека ти дадат само мрежен кабел ќе им кажеш по колку метра, и после сам си влечеш од модем до двата ресивера. (барем кај мене така направи јас)Сакам да ставам Магента и чекам да ми дојде екипа да ми инсталира опрема. Дали ја инсталираат опремата само до рутер и после ја треба да си влечам кабли до рисиверите или они прават се? И дали до секој рисивер треба да влечам посебни кабли од рутерот?
Јас сметките од телеком ги плакам на следниов линкНекој љубезен да објасни на кој линк на Телеком да си ја платам фактурата за оптички интернет (а за која ми беше кажано од нив дека може тоа да се стори онлајн) ? :/
1.
Веќе имам профил на telekom (имам postpaid договор) но не можам да додадам "претплатничка линија за фиксни услуги" бидејќи:
A) Конто и телефонски број - конто број имам на сметка, но телефонски број... wtf ? А и форматот ми е чуден ( 00389 Х YYYYYY ). Телефонот оставен за контакт при склучувањето договор очигледно не е правилниот одговор. Препоставувам бараат фиксен број од телеком меѓутоа јас не користам таков.
B) ADSL корисничко име и лозинка - не користам ваков пакет.
2.
Било која сметка може(ло) да се плати на овој линк:
https://www.telekom.mk/plationline/
Од менито одбирам и внесувам се како што треба, само за да ми генерира сума од 504 денари, иако сметката за овој месец е 425. Полето "износ во денари" може да се промени во 425 и потоа да се додаде во "листа за плаќање" како би се извршило плаќањето но навистина ме буни тоа што првично генерираше сума од 504
Anyone ? Тоа под 2. е она што го барам, или ?
Обично бараат се што ти дале кога ти дале. Обично проверуваат пошто на кутијата има содржина и што ти е издадено. Купи кабел некаде или најди стар некој и стај го.Да прашам, дали кога ќе се враќа опремата, морам да вратам 2 телефонски кабли со модемот пошто едниот не можам да го најдам?
Монтерот го исекол и го залепил за подолгиот кабел од ѕидот пошто не стигаше. Јас не сум крив.Обично бараат се што ти дале кога ти дале. Обично проверуваат пошто на кутијата има содржина и што ти е издадено. Купи кабел некаде или најди стар некој и стај го.