Ми треба човечки глас, поема за проблемите на граѓаните со Македонски Телеком
Ми треба човек и човечки глас да ми ги реши проблемите, се вели во апелот поема за проблемите на илјадници граѓани кои не можат да стапат во контакт со Македонски Телеком кога имаат проблеми да ги решат техничките проблеми.
Поетот Дарко Лешоски на менаџментот на Македонски Телеком му објаснува дека на огромниот профит што го прават не е прифатливо граѓаните кои не се технички потковани да не можат да се јават на вистински човек и да го решат проблемот што го имаат.
Иако е неповрзан со најавите на вицепремиерот и министер за надворешни работи Александар Николовски кој најави трет мобилен оператор за да се урне дупополот на Телеком и МК апелот на Лешовски на најдобар начин покажува дека овој телекомуникациски оператор кој заработува огромни пари не ја врши добро својата функција.
,,Telekom MK не ми требаат ниту вашите бонуси, ниту погодности, ниту нови телефони, ниту банални попусти.
Кога имам технички проблем најчесто знам каков е и ми треба ЧОВЕК и глас човечки во вашата корисничка поддршка за да го решам.
Поддршка која ја имавте уште пред дваесет години, а сега на мое неверување гледам дека сте ја свеле на работно време пократко од маалски гранап: од 09-20 часот.
Сериозно?! Кој ви е генијалниот улижувач на кого му текна: Шефе вака ќе се уштеди многу – трпи овој народ ич да не се секираш?
Кој е тој со оваа генијална идеја”, прашува поетот укажувајќи дека граѓаните имаат право да добијат реална поддршка 24 часа во денот.
,,Мобилната апликацијата ви е како пазар од Кина со непотребни банални реклами и навредувачки несериозна себепромоција, како вежба за фронт енд почетник како не треба да изгледа една апликација за ваква компанија.
Од кого сте подобри од А1? Тешка работа од кого сте биле подобри!
Сметките за услуги ви се едни од поскапите во Европа во однос на стандардот. Профитот не сакам ни да ви го помислам (профитот на Ајфони ви е толку безобразен што дури и за Стив Џобс покојни сте скапи, а камо за просечен македонски родител кој не може да и објасни на својата средношколка да је лепа и без Ајфон 19 ка и “поефтино” му е да и го купи… а кој уствари не е ни пола од вашата цена!)
Би сакал да сте свесни и да не ги понижувате ниту помладите македонски ваши лојални корисници кои ве чувале и кога конкуренцијата ваша била поефтина од вас, а е речиси стално последниве 15 години.
Да знаете дека ИТ кадарот од Македонија е еден од поценетите и пописмените во светски рамки.
Да сте свесни дека сегашната средовечна генерација имавме овде ВиФи кога немавте ни во вашата матична земја – Германија и точно знаеме што значи и брзина и широкодостапност.
Реците тамо у Немачкој да није ово Етиопија!
Да не ни го понижувате ниту нашето постаро население кое едвај пари од банкомат научи да вади, а камо да се снајде со вашата, ионака лоша и непотребно бахата и “тешка” апликација после 20:00 часот, а чии деца се во различни временски зони и некогаш легнуваат и во 4 наутро за да си ги видат отсабајле таму децата и внучињата.
Иронични ви се во случајов рекламите каде поврзувате дедовци и баби со внучиња на видео повик, а им ја укинувате техничката поддршка после 20:00.
Сарказам да бидам поточен. Безобразлук.
И конечно, да се приберете со вашата лакомост за профит и да си ги реотворите работните места кои веројатно сте ги укинале за корисничка поддршка.
Мене ми треба ЧОВЕК и човечки глас да се разберам, а во моментов веројатно на некој прекрасен и писмен дечко или девојка им треба работа.
Со бивша почит, (за да ја има треба да ја вратите и заслужите пак, а искрено ви посакувам!)
Со бивша почит и желби за брз опоравак, ваш лојален корисник кој не планира да ве замени или да ви се заканува, ами ви дава бесплатен совет”, пишува Дарко Лешовски за непрофесионалниот однос на Македонски Телеком кон своите корисници.