Реплика за RickyLFC9:
Прво... без математиката НЕМА (денешен) живот. И со тоа е се речено. Историјата и јас приватно ја „истражувам“ по интернет... ама тоа ми е разонода. И да сме Словени, и Антички... и Александров да е ваков или онаков... многу не ни влијае на животот. НО... дома сакаш бојлер да вклучиш? Или сакаш да се бањаш со потурање со леѓени? И водата да е греана на шпорет. Сакаш и мобилен, сакаш и возила, и патишта, и компјутер, и, и ...... и милијарда други работи... кои без историја нема ни да ги забележиш, ама без математика нема. А башка што тежината да се „проучува“ историјата (или филозофијата) и да се изучи, научи математиката (и она што произлегува од неа) не е за „муабет“.
Историјата е наука што ја пишуваат ПОБЕДНИЦИТЕ. На пример, македонската историја што сме ја учеле на училишта е „вагинален дим“ према она што било реалност.
Не сакам да бидам разбран како понижувач, туку факултетите да добијат реална вредност. Во државните фирми, и Педагошки фак. и Електро (и слични) фак. имаат иста плата (во иста фирма). Демек, иста стручна подготовка. Со маркетинг се занимаваат многумина кои не учеле тоа. Ама зграда, мост, пат... не може да проектира некој самоук. Ниту пак да биде лекар.
Прво... без математиката НЕМА (денешен) живот. И со тоа е се речено. Историјата и јас приватно ја „истражувам“ по интернет... ама тоа ми е разонода. И да сме Словени, и Антички... и Александров да е ваков или онаков... многу не ни влијае на животот. НО... дома сакаш бојлер да вклучиш? Или сакаш да се бањаш со потурање со леѓени? И водата да е греана на шпорет. Сакаш и мобилен, сакаш и возила, и патишта, и компјутер, и, и ...... и милијарда други работи... кои без историја нема ни да ги забележиш, ама без математика нема. А башка што тежината да се „проучува“ историјата (или филозофијата) и да се изучи, научи математиката (и она што произлегува од неа) не е за „муабет“.
Историјата е наука што ја пишуваат ПОБЕДНИЦИТЕ. На пример, македонската историја што сме ја учеле на училишта е „вагинален дим“ према она што било реалност.
Не сакам да бидам разбран како понижувач, туку факултетите да добијат реална вредност. Во државните фирми, и Педагошки фак. и Електро (и слични) фак. имаат иста плата (во иста фирма). Демек, иста стручна подготовка. Со маркетинг се занимаваат многумина кои не учеле тоа. Ама зграда, мост, пат... не може да проектира некој самоук. Ниту пак да биде лекар.