Средношколски протести

Scirea

ZARDOZ
Член од
4 август 2010
Мислења
26.568
Поени од реакции
81.070
Море кокошки оние погоре на видеоно... никој нема право да ги задржува децата во школо, може да им се стават неоправдани, да им намалат поведение итн. Ама ако мислат дека можат да им се закануваат на децана, тогаш гадно се заебале. Убаво ова што ги снимиле чавките, нека виде земјава какви просветни работници работат по школите... Се испартизирано пичка им мајчина
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.130
Поени од реакции
18.126
Море кокошки оние погоре на видеоно... никој нема право да ги задржува децата во школо, може да им се стават неоправдани, да им намалат поведение итн. Ама ако мислат дека можат да им се закануваат на децана, тогаш гадно се заебале. Убаво ова што ги снимиле чавките, нека виде земјава какви просветни работници работат по школите... Се испартизирано пичка им мајчина
И поради такви сите професори/наставници се ставени во ист кош.

BTW,

Првата детска амбасада во светот „Меѓаши“ реагира на односот на директорката и наставничката од средното медицинско училиште „Д-р Јован Калаузи“ кон своите ученици кое Средношколскиот Пленум во видео клип го објави денеска и очекува одговорните лица и институции да преземат соодветни чекори околу однесувањето на наставниот кадар.

„Колку и да се „жешки“ проблемите, работа на возрасните а особено на оние кои се во образование е да наоѓаат конструктивни и ненасилни начини за нивно решавање а кон соговорниците да постапуваат со почит.

Ваквата демонстрација и воедно злоупотреба на моќ е неприфатлива и не смее да помине. На овој начин на младите и децата им соопштуваме дека не ги слушаме, дека заканување е прифатлива комуникација, дека треба да бидат беспоговорно послушни и покорни кон возрасните и ред други нешта кои не придонесуваат кон градење автономни личности. Како што и од самото ваше однесување тие учат како треба или не треба да се однесуваат.

Потсетуваме дека Република Македонија е потписник на Конвенцијата за правата на детето и други меѓународни документи со кои на децата им се гарантираат и правата кои спаѓаат во групата на граѓански политички права. важноста на детско/младинското учество особено во процесите на одлучување за прашања кои се важни за нив.

Конвенцијата за правата на детето (КПД) му го признава правото на детето односно малолетните лица на учество/партиципација, што значи тие да бидат слушнати и консултирани за работи и одлуки кои се од нивен интерес!
Учеството/партиципацијата е еден од четирите основни принципи на КПД, покрај правото на опстанок и развој, недискриминацијата и најдобриот интерес на детето.

Правото на партиципација експлицитно е потенцирано во членовите 15 (слобода на здружување и мирно собирање) и член 12 од КПД како слобода на изразување на сопственото мислење и право истото да се земе предвид во сите постапки кои се однесуваат на детето и кои се од негов интерес.

Овие членови од КПД поаѓаат од фактот дека:

– детето е способно да го изрази своето мислење во согласност со својата возраст и развојни можности

– детето треба да го изрази своето мислење за нешта кои непосредно се однесуваат на него. Ова бара од возрасните многу пошироко да размислуваат за работите кои се во непосреден интерес на децата односно да прифатат дека децата треба да го кажат своето мислење и за многу посерозни нешта отколку вообичаено се мисли (како што сега со овие протести е случај!)

– на детето треба да му се даде можност своето мислење да го изрази слободно. Возрасните имаат обврска да им овозможат на децата слободно да ги изразуваат своите мислења така што ќе креираат сигурна и поттикнувачка средина за такво нешто.

– На детското мислење му се посветува внимание и детското мислење се уважува. Ова не значи дека нужно му се излегува во пресрет на секое барање од децата, но значи дека детското мислење се зема предвид како релевантно при донесување на одлуки кои се однесуваат непосредно на нив.

Партиципативните права се особено потенцирани и во следните членови:

– член 17 како право на информирање
– член 15 како слобода на здружување и слобода на мирно собирање
– член 13 како слобода на изразување
– член 16 како право на приватност
– член 29 како образование ко е ќе ги промовира вредностите на човековите права и демократијата.
– член 14 како право на слобода на мислење и веросиповест…

Со оглед на претходно наведеното, учeствата на средношколците на маршевите не се ништо друго освен користење на нивното право слободно да го изразат нивното мислење и став. Сега од суштинско значење за училиштата и МОН е да обезбедат конструктивен и мирен дијалог со учениците/ките и да разгледа што тие имаат да кажат, не само за да се избегне можното насилство на улиците, туку да се постави и знак на демократијата во Македонија.“ велат од Меѓаши.
 
Последно уредено:
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.988
Ова е скандал.

Како е возможно со 1- 2 неоправдани да се намали поведението? На која дрога е? Дали дрогата се вика партиска книшка (со побелено лавче) или пак е удрена во мозок?

Кај се родителите? Како е возможно некој идиот да им се заканува на нивните деца и да нема апсолутно никаква реакција од нивна страна!?

И татко и да не го поседува училиштето, па си зима за право да вика назад ученици, брка ученици, па и да заклучува врати!? Сега веќе е забрането ученик да се избрка од час (по директива на професорот), но ученикот во секое време може самоволно да ја напушти училницата и училиштето, но ќе сноси последици. Тоа е во нормални услови. Но кога има некоја активност како протест или бојкот на наставата, учениците не смеат да сносат последици. Тоа е против уставно, што во една нормална и демократска земја еден ваков идиот би летнал по кратка постапка, би снесол и дополнителни последици како некоја минимална парична казна (или нешто сл.) и никогаш не би работел под државна капа. А кај нас, ништо чудно утре да ја унапредат во директор, колку и да е зелена во мозокот.....:facepalm:
 

Erich Zann

Модератор
Член од
13 мај 2012
Мислења
14.612
Поени од реакции
31.819
Нека побараат да се укине и македонски мислам јас :) ПисменосВа и правописов им се одлични нели?!

 

VeS

.
Член од
16 мај 2008
Мислења
4.749
Поени од реакции
2.355
Слушам муабети дека овие УМС им се заканувале на учениците дека ќе го јадат ако излезат на протест.
Ученици на ученици.
Ти ебам државата во која политиката те тера да се замараш со неа.

Нејсе, во склоп на ова мислам дека нив ова математикава им беше долгорочен проект за кој мислеа дека вечно ќе владеат. Од децата прават идиоти.
Како да мотивираш дете да ја засака еве математиката, ако уште во трето одделение цел клас 2ки и 3ки на тест добиваат? Како ќе сака дете математика,ако од старт му даваат до знаење дека не го бива и му ствараат одбивност?
Некој ќе речи математиката е навика, да навика е, бара вежбање, ама да биди во согласност со интелектуалниот развој на детето. Не можи деца од 3то одделение да учат множење и делење на двоцифрени, троцифрени броеви. Ние во 3то учевме колку е 1/5 + 2/5, овие уште малку и полиноми и квадратни равенки шо не фатиле.

И нека се протестира бе, таков ни е образовниот систем.
Не можат испонаместени професори ко врвци испреплетени во училишта да седат со скрстени раце и око да не им трепни,а учениците да сносат одговорност за тоа.
Не ни треба да постојат уопште приватни школи, ако професорите се доволно добри да објаснат.
Така да не гледам причина да не се протестира.
 
Член од
23 март 2015
Мислења
7.011
Поени од реакции
1.983
Многу ми е јако кога некој руга одредени студии, како пример, маркетинг студии, политички студии и слично. Ко тие да се пис оф кејк. Секој факултет или конкретен смер си има своја тежина, не знам што не е јасно. Плус, голем фактор игра дали тоа што го учиш ти е интересно, те привлекува или едноставно кажано, го сакаш или не. Ако одговорот е не, тогаш големи се шансите да се мачиш со студиите.
Да не се лажеме... наведените студии се завршуваат од „општа култура“, секако.. во зависност од општата култура. Тоа секој може да заврши, а „богами“, електро, машински, медицина... не е баш така.[DOUBLEPOST=1427277211][/DOUBLEPOST]
Алудираш на тоа дека ако ти иде математика си паметен, а ако не ти иде не си?
Па тоа што ти „иде“ (оди е правилно) не е туку-така, верувај. Лесно е да се „набуба“ нешто. А за математика треба доста повеќе да ти „иде“.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
10.860
Поени од реакции
11.482
Да не се лажеме... наведените студии се завршуваат од „општа култура“, секако.. во зависност од општата култура. Тоа секој може да заврши, а „богами“, електро, машински, медицина... не е баш така.[DOUBLEPOST=1427277211][/DOUBLEPOST]
Па тоа што ти „иде“ (оди е правилно) не е туку-така, верувај. Лесно е да се „набуба“ нешто. А за математика треба доста повеќе да ти „иде“.
Се надевам дека не си сериозен за првото, па и второто. За второто само една реченица: не знам до кога некои луѓе ќе си мислат дека на Правен, Економски и некои други факултети исклучиво се „буба“. Да, некогаш се дешава нешто што ќе мораш да го научиш на памет што се вика, но не учиме напамет членови од закони и триста чуда ко што претпоставувам многумина, можеби и ти, мислите дека учиме.

За првото: пошто сум имал предмети кои ги има и на политички студии конкретно, оди на испит, полагај го, од општа култура, без да отвориш ништо. Исто иди и на некој од предметите на маркетинг (отприлика знам кои се), не отварај книга, иди положи го испитот, или колоквиумите сеедно. Не ме зафркавај. Ти може да знаеш еден мал дел од одредена материја за одреден предмет нешто од општа култура, али не цел предмет. (да не праам муабет за цели студии) Па ако сакаш имај и општа култура ко најдобрите квизаши. Ти сакаш цела наука да сведеш на општа култура. Смешно е тоа.
 
Член од
23 март 2015
Мислења
7.011
Поени од реакции
1.983
Се надевам дека не си сериозен за првото, па и второто. За второто само една реченица: не знам до кога некои луѓе ќе си мислат дека на Правен, Економски и некои други факултети исклучиво се „буба“. Да, некогаш се дешава нешто што ќе мораш да го научиш на памет што се вика, но не учиме напамет членови од закони и триста чуда ко што претпоставувам многумина, можеби и ти, мислите дека учиме.

За првото: пошто сум имал предмети кои ги има и на политички студии конкретно, оди на испит, полагај го, од општа култура, без да отвориш ништо. Исто иди и на некој од предметите на маркетинг (отприлика знам кои се), не отварај книга, иди положи го испитот, или колоквиумите сеедно. Не ме зафркавај. Ти може да знаеш еден мал дел од одредена материја за одреден предмет нешто од општа култура, али не цел предмет. (да не праам муабет за цели студии) Па ако сакаш имај и општа култура ко најдобрите квизаши. Ти сакаш цела наука да сведеш на општа култура. Смешно е тоа.
Сум ги гледал „материјалите“ на маркетинг науки. Реков... да не се „лажеме“. ОК, јас не велам дека не треба да се учи, ама сепак... не е исто. Правен факултет е многу тешко да се заврши, јас не го омаловажувам истиот. Напротив... но тоа може да го заврши (со мнооогу учење) речиси секој ко во „5 до 12“ решил дека ќе студира право. А за технички не може секој во „5 до 12“ да се одлучи, оти математика не може да се научи за 1 месец, се она што си пропуштил со години. Има многу ретки исклучоци.

А за маркетинг и политички науки... остај „жити се“... доволно е да пролисташ низ материјалите за да знаеш што треба да се зборува, да не забегаш нешто плус да кажуваш на испит.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
10.860
Поени од реакции
11.482
Сум ги гледал „материјалите“ на маркетинг науки. Реков... да не се „лажеме“. ОК, јас не велам дека не треба да се учи, ама сепак... не е исто. Правен факултет е многу тешко да се заврши, јас не го омаловажувам истиот. Напротив... но тоа може да го заврши (со мнооогу учење) речиси секој ко во „5 до 12“ решил дека ќе студира право. А за технички не може секој во „5 до 12“ да се одлучи, оти математика не може да се научи за 1 месец, се она што си пропуштил со години. Има многу ретки исклучоци.

А за маркетинг и политички науки... остај „жити се“... доволно е да пролисташ низ материјалите за да знаеш што треба да се зборува, да не забегаш нешто плус да кажуваш на испит.
Да да, еве конкретно Политички систем предметот (истиот потполно го имаат и политиколозите) го прелистав еднаш и научив и извадив топ оценка. Замисли. Дај те молам.
За Маркетинг материјалите, прво, луѓето таму не учат од добри книги, учат од оние преведените што се катастрофа (не се сите такви али има неколку). Колоквиумите се далеку од лесни.
А во однос дека секој може да заврши право. Да, ако сакаш и си упорен ќе научиш, но треба да го сакаш тоа што го учиш. Мене ако не ме интересираат предметите (ко што имало предмети кои не ме занимале) џабе ми е трудот.

Мислам дека е доволно за ова, отидовме у пм со дискусијава, не е тоа темата.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.735
Поени од реакции
17.431
Па ти ја почна темата,дека сите факултети се еднакво тешки мало морген. Има и приватни технички факултети,кој се далеку полесни од сите државни а не па од државните технички.Да не ги спомињам џаболебарските факултети туризам,администрација,менаџмент и тн.
Да не го барам членот погоре што тресеше глупости,пазарот е тоа што ја диктира цената а не факултетот.Факултетот е за полесно да се пробиеш во струката(а ја се кладам дека знам поише за економија од пола економски).
Нема ништо чудно тој што е задолжен за маркетинг да зима поише пари од еден инжињер, тоа што од 1000 завршени еден ќе најде таква работа е друг муабет.
 
Член од
23 март 2015
Мислења
7.011
Поени од реакции
1.983
Само кратко ќе резимирам дека АПСОЛУТНО не се сите факултети со иста тежина, напротив има некаде ОГРОМНИ разлики. Приватниве пак се вон конкуренција, нив не ги ни „есапам“ за факултети. Ќе оставам простор да има реееедок исклучок.

Кога ја „исфорсирав“ математиката, поентата ми беше дека не мора секој да полага математика, но оние кои полагаат И СТУДИРАЛЕ таков факултет (и завршиле) треба повеќе да се вреднуваат, барем во државните „фирми“. Повеќе „тежат“.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
10.860
Поени од реакции
11.482
Многу ми е јако кога некој руга одредени студии, како пример, маркетинг студии, политички студии и слично. Ко тие да се пис оф кејк. Секој факултет или конкретен смер си има своја тежина, не знам што не е јасно. Плус, голем фактор игра дали тоа што го учиш ти е интересно, те привлекува или едноставно кажано, го сакаш или не. Ако одговорот е не, тогаш големи се шансите да се мачиш со студиите.
Ајде да видиме што сум кажал. Ова е исто со: сите факултети си имаат своја тежина? Примарно е дали го сакаш тоа што го студираш. Ја можда и да сум препаметен, ама ако не сакам да студирам Електро (математика, физика) ќе ми биде премногу тешко пошто ќе ми биде досадно во прв план.
Така да, без извртување на зборови и јас не сум тој што ја почна дискусијата, уште пред мене (ако одите страни наназад) ќе видите дека се дискутираше за ова.
А да, јас воопшто не ги есапам приватните, искрено го ставам УКИМ во прв план затоа што е најдобар (а чим и најдобриот не штима, значи целово образование ни е отидено за нигде), плус на него студираат 2/3 од студентите во Македонија.

Јас можам да се сложам, ако тоа поентата, дека одредени струки, претежно поврзани со природно-техничките науки, не се вреднуваат доволно. Од друга страна, на едно општество му требаат и правници и инжињери и лекари и економисти (да, и маркетери). Има премногу правници и економсти можеби ќе кажете. На Финки во последниве неколку години се запишуваат по 1000 студенти во генерација (од друга страна, на Правен сосе сите студии, околу 550). Хипер-продукција, ако така може да се нарече, има и тоа е пак резултат на 98% запишани матуранти на факултет (нели, благодарение на зголемени квоти, дисперзирани студии, 500 милиони приватни факултети и слично). Отерав малце со муабетов, али ете мислам може оваа оф-топик дискусија да ја привршиме.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: VeS

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.565
Поени од реакции
41.147
Па тоа што ти „иде“ (оди е правилно) не е туку-така, верувај. Лесно е да се „набуба“ нешто. А за математика треба доста повеќе да ти „иде“.
Ако мислиш дека математиката е единственото нешто што не бара бубање, си се зезнал и те како. Математиката е егзактна наука, нели? Што значи дека секогаш има начин да го дознаеш одговорот, колку и да е тешко. За споредба ќе си ја земам историјата. Во историјата нема точен одговор, има мислења. За да дадеш соодветен одговор, мислењето треба да ти биде образложено со аргументи. За да имаш аргументи, треба да извршиш истражување. За да извршиш истражување, треба да бидеш обучен да размислуваш како што размислуваат историчарите, не да го копираш нивното мислење, туку да ја следиш методологијата на изучување на работите. И дури и кога ќе ги направиш сите овие работи, ќе формираш труд, ќе го истакнеш пред одредена група (или јавност), ќе се јави некој што ќе ти рече „не е така“, бидејќи и тој самиот има свои цврсто поткрепени аргументи, па доаѓа до застој, застој кој може да биде решен само од некаков директен доказ или едноставно оној кој ќе сфати дека не е во право да си признае дека не е во право, што не се случува често бидејќи при излагањето на трудот постојат политички позадини, его, страв од тоа да признаеш дека грешиш и тн. Ако сакаш да бидеш врвен студент со 10ки, овие работи треба да ги сфатиш, и не само тоа, туку и да ги применуваш при одговарање, а и при самото учество во дискусии на часевите, бидејќи постојат такви тест-прашања кои не делуваат како важни, но преку кои професорот гледа како ти размислуваш и дали ти „иде“. А верувај дека не му иде на секој. На тој што не му иде, си поминува некако со шестки, тоа нема да го негирам, единствено тоа би била таа негативна страна и од таму излегува тоа „бубање“ за кое ти зборуваш. И мене ми смета, али тоа е. За среќа ретко кој размислува на тоа дека утре кога ќе дипломираме и јас и тој со шестките, јас ќе имам интелектуална предност и огромно знаење пред него, башка што јас учам за себе, за јас да научам, а тој учи само и само за диплома, па евентуално тоа ќе го стигне некаде во текот на својот живот и поради тоа ќе загуби работна позиција, углед и слично.

Така што ќе го кажам ова. Во математиката секогаш има начин да се реши нешто, во историјата нема, пошто историјата е една сфера на милијарда мислења кои се формирале и спротивставувале едни со други илјадници години наназад. Нема објективна вистина, бидејќи нема конкретна вистина која така здраво за готово ја има напишано во учебниците. Дури и да ја има, има само три збора кои треба да ги има на ум секој кој на било каков начин размислува за историјата: Truth resists simplicity. Сега ако бев пристрасен према моето изучување, тука би можел и да го терам муабетот дека треба повеќе да ти фаќа црпката за историја, отколку за математика, ама нема да го кажам тоа бидејќи едноставно сметам дека не е така. Се си има своја тежина и секој човек е надарен за нешто. Можеме да се мериме до утре сабајле, но се има некаква важност која не може така едноставно да се стави на тезга како што ти ја стави.

Long story short: Не, математиката не е поважна, потешка и повредна за изучување од било која друга наука, затоа и не треба да биде задолжителна за матурата, ниту пак тој што знае математика повеќе од некој друг има некаква генерална предност пред некој што знае нешто друго. Ќе има предност при математика, и само толку, но нема да биде интелектуално супериорен во никој случај.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.735
Поени од реакции
17.431
Long story short: Не, математиката не е поважна, потешка и повредна за изучување од било која друга наука, затоа и не треба да биде задолжителна за матурата, ниту пак тој што знае математика повеќе од некој друг има некаква генерална предност пред некој што знае нешто друго. Ќе има предност при математика, и само толку, но нема да биде интелектуално супериорен во никој случај.
Признал или не,база е на многу науки за разлика од ете историјата кога веќе ја спомна. Речиси сите од тие науки во кој основата е математика го донесле општеството на ова ниво кое е сеа,зборам во технолошки развој.
Ајде да видиме што сум кажал. Ова е исто со: сите факултети си имаат своја тежина? Примарно е дали го сакаш тоа што го студираш. Ја можда и да сум препаметен, ама ако не сакам да студирам Електро (математика, физика) ќе ми биде премногу тешко пошто ќе ми биде досадно во прв план.
Така да, без извртување на зборови и јас не сум тој што ја почна дискусијата, уште пред мене (ако одите страни наназад) ќе видите дека се дискутираше за ова.
А да, јас воопшто не ги есапам приватните, искрено го ставам УКИМ во прв план затоа што е најдобар (а чим и најдобриот не штима, значи целово образование ни е отидено за нигде), плус на него студираат 2/3 од студентите во Македонија.

Јас можам да се сложам, ако тоа поентата, дека одредени струки, претежно поврзани со природно-техничките науки, не се вреднуваат доволно. Од друга страна, на едно општество му требаат и правници и инжињери и лекари и економисти (да, и маркетери). Има премногу правници и економсти можеби ќе кажете. На Финки во последниве неколку години се запишуваат по 1000 студенти во генерација (од друга страна, на Правен сосе сите студии, околу 550). Хипер-продукција, ако така може да се нарече, има и тоа е пак резултат на 98% запишани матуранти на факултет (нели, благодарение на зголемени квоти, дисперзирани студии, 500 милиони приватни факултети и слично). Отерав малце со муабетов, али ете мислам може оваа оф-топик дискусија да ја привршиме.
Па таа реченица во склад со примарно е да го сакаш тоа што студираш те сватив дека ако не ја сакаш струката ќе ти биде потешко него ете на некој од техничките.Лошо те сватив не ти вртам зборови,али еве и за ова конкретно.На државниот факултет Уким,има смерови да не ги набројувам кој се гола вода. Значи немаат сите факултети своја тежина. Сите имаме другари на сите факултети на Уким,знаеме кој колку учел,колку учи сеа и кој проаѓа и кој паѓа.

Правен го спомињаат низ муабет како хиперпродукција пошто незнаат да ги именуваат другите илјада факултети кај што не се учи ништо конкретно.Па идат аутоматски еј економски/правен. Економски има 1000 студенти ама е барана струка во секој сектор,проблемот е што се запишуваат слаби студенти и критериумот е нула.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom