Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Знае ли некој вебасто како функционира или некој експерт кој вистински ги разбира и евентуално поправа истите?
Ке ти кажам за Бмв, тоа се мести на време (на радиото мислам) кога сакаш да се уклучи парното, го местиш и сабајле колата ти е загреана.
Работи посебно, не мора да работи моторот, на нафта...
 
Член од
13 мај 2012
Мислења
54
Поени од реакции
20
Го имам следниов проблем на Fiat Punto 1.9 JTD, 2000 год. Кога кочам и вртам во десно со помала брзина околу 20-30 km/h сеќавам тропкање/гребење од долу на подвозјето и како да се тресе по малку самата кочница. Доколку немам притиснато кочница, нема никакво гребење/тропкање. Исто доколку кочам со волан во лево или на право, повторно нема тропкање и тресење на кочницата.

Дали знаете до што може да е проблемот?
 
Член од
22 јули 2015
Мислења
607
Поени од реакции
493
Го имам следниов проблем на Fiat Punto 1.9 JTD, 2000 год. Кога кочам и вртам во десно со помала брзина околу 20-30 km/h сеќавам тропкање/гребење од долу на подвозјето и како да се тресе по малку самата кочница. Доколку немам притиснато кочница, нема никакво гребење/тропкање. Исто доколку кочам со волан во лево или на право, повторно нема тропкање и тресење на кочницата.

Дали знаете до што може да е проблемот?
Дисковите не ти чинат.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.822
Поени од реакции
2.914
Го имам следниов проблем на Fiat Punto 1.9 JTD, 2000 год. Кога кочам и вртам во десно со помала брзина околу 20-30 km/h сеќавам тропкање/гребење од долу на подвозјето и како да се тресе по малку самата кочница. Доколку немам притиснато кочница, нема никакво гребење/тропкање. Исто доколку кочам со волан во лево или на право, повторно нема тропкање и тресење на кочницата.

Дали знаете до што може да е проблемот?
До дисковите е, истрошена е или малку е искривена тогаш на дребонг или нов диск зависи од дозволената дебелина и постои втора причина и не мора да е диск можно да е јаболчиците или зглобот треба да се види


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 

Рунчев

Esi mi dobaaar
Член од
29 мај 2007
Мислења
1.262
Поени од реакции
190
Мислење за Сеат Алтеа? Какви коли се, одржување скапо/евтино, мотор за разгледување?
Ми нудат Алтеа 2004 1.9тди за 4100е до регистрација, во добра состојба, па ми треба ваше мислење дали вреди, или не.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Член од
3 март 2013
Мислења
348
Поени од реакции
368
Дечки десниот жмигавец трепка многу побрзо од левиот. Го проверив се во ред се сиалиците???
 
Член од
13 мај 2012
Мислења
54
Поени од реакции
20
До дисковите е, истрошена е или малку е искривена тогаш на дребонг или нов диск зависи од дозволената дебелина и постои втора причина и не мора да е диск можно да е јаболчиците или зглобот треба да се види


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Десниот зглоб го сменив пред помалку од месец дена, така да не би требало да е до него (а и пред промената си постоеше проблемот), така да останува или до дисковите или до јаболчиците.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.822
Поени од реакции
2.914
Дечки десниот жмигавец трепка многу побрзо од левиот. Го проверив се во ред се сиалиците???
Автоматчето за трепкачи тоа што личи како релеј тоа можно да е истрошена


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.914
Поени од реакции
1.381
Мислење за Сеат Алтеа? Какви коли се, одржување скапо/евтино, мотор за разгледување?
Ми нудат Алтеа 2004 1.9тди за 4100е до регистрација, во добра состојба, па ми треба ваше мислење дали вреди, или не.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Истиот мотор е и на сеат леон 1.9тди 105коња. На 3000км троши 300грама масло,пушта масло од егр вентиоот,проблематични се со казанчето за паарно кое често пушта антифриз,осетлива турбина и паѓа брзо,варијабилен замаец кој е исто така доста скап и брзо паѓа. Башка таја коњажа е мала за таја шасија.
 
Член од
22 јули 2015
Мислења
607
Поени од реакции
493
Истиот мотор е и на сеат леон 1.9тди 105коња. На 3000км троши 300грама масло,пушта масло од егр вентиоот,проблематични се со казанчето за паарно кое често пушта антифриз,осетлива турбина и паѓа брзо,варијабилен замаец кој е исто така доста скап и брзо паѓа. Башка таја коњажа е мала за таја шасија.
Не се согласвам со ова.

Леонот го вози истиот мотор од голф.

Турбината ако е стандард мотор (не чипован) е одлична. Варијабилниот замаец нормално дека ќе паѓа кога имаат по 300+ илјади километри, нов сет кошта околу 280-320 евра. Не значи дека кај секоја паѓа. 105 коња се повеќе од доволно, моторот е силен и агилен. ЕГР вентилот исто така треба да се исчисти од истата причина што се возено со многу километри, не се препорачва исклучвање на ЕГР бидејќи така турбината е под голем терет.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.667
Поени од реакции
34.981
Не се согласвам со ова.

Леонот го вози истиот мотор од голф.

Турбината ако е стандард мотор (не чипован) е одлична. Варијабилниот замаец нормално дека ќе паѓа кога имаат по 300+ илјади километри, нов сет кошта околу 280-320 евра. Не значи дека кај секоја паѓа. 105 коња се повеќе од доволно, моторот е силен и агилен. ЕГР вентилот исто така треба да се исчисти од истата причина што се возено со многу километри, не се препорачва исклучвање на ЕГР бидејќи така турбината е под голем терет.
Во мкд сакаме кола која била купена нова за 20к евра, да ја купиме за 3к евра и уште да ја возиме 100к километри без да треба поправка.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.914
Поени од реакции
1.381
Не се согласвам со ова.

Леонот го вози истиот мотор од голф.

Турбината ако е стандард мотор (не чипован) е одлична. Варијабилниот замаец нормално дека ќе паѓа кога имаат по 300+ илјади километри, нов сет кошта околу 280-320 евра. Не значи дека кај секоја паѓа. 105 коња се повеќе од доволно, моторот е силен и агилен. ЕГР вентилот исто така треба да се исчисти од истата причина што се возено со многу километри, не се препорачва исклучвање на ЕГР бидејќи така турбината е под голем терет.
Сериска ма
Не се согласвам со ова.

Леонот го вози истиот мотор од голф.

Турбината ако е стандард мотор (не чипован) е одлична. Варијабилниот замаец нормално дека ќе паѓа кога имаат по 300+ илјади километри, нов сет кошта околу 280-320 евра. Не значи дека кај секоја паѓа. 105 коња се повеќе од доволно, моторот е силен и агилен. ЕГР вентилот исто така треба да се исчисти од истата причина што се возено со многу километри, не се препорачва исклучвање на ЕГР бидејќи така турбината е под голем терет.
Сериска мана е на 1.9 до 2006 со замаец и со турбина. Турбото пушта масло во интеркулер и од интеркулер носи во егр. Од самата жештина на маслото ги гори лежиштата на егр и го фрла маслото одтаму. На замаецот има алуминиумски стеги, стеги кој се виткат и отвора луфта а кај поновите мотори од 2007 па нагоре го нема тој проблем со замаец. Турбината е на терет ако маф сензорот е исклучен и ако е затнат катализатор или дпф. Колата има поминти 144 000 и е од прв газда а втората кола е ауди а3 исто 1.9 со иста мана со поминати 220 000 купена од скопје од порше македонија.
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
168
Поени од реакции
77
Здраво, имам хроничен проблем со возачката врата, на шалт табла свети дека е отворена, па со тоа произлегува и проблем со даљинското (не заклучува) итн... Дали се микро прекидачи, модул или нешто
слично проблем? Ми споменаа и за процесорот под возачкото седиште. Синоќа при отворање на вратата нешто свиреше-сигнализираше, некаква мелодија, тивко се слушаше и по 3-4 секунди прекинуваше. Дали како привремено решение wd-40 ќе помогне? Може ли однадвор директно во бравата да се шприцне?
Приметувам дека и акумулаторот губи струја, значи негде прави спој...

Се работи за seat leon 1p 1.9 tdi

Благодарам!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom