Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Здраво, имам хроничен проблем со возачката врата, на шалт табла свети дека е отворена, па со тоа произлегува и проблем со даљинското (не заклучува) итн... Дали се микро прекидачи, модул или нешто
слично проблем? Ми споменаа и за процесорот под возачкото седиште. Синоќа при отворање на вратата нешто свиреше-сигнализираше, некаква мелодија, тивко се слушаше и по 3-4 секунди прекинуваше. Дали како привремено решение wd-40 ќе помогне? Може ли однадвор директно во бравата да се шприцне?
Приметувам дека и акумулаторот губи струја, значи негде прави спој...

Се работи за seat leon 1p 1.9 tdi

Благодарам!
Или се допираат некои жици, или од тоа вратата некоја жица е скината...
Најдобро да ја прегледа електричар...
Бравата е само механизам за отклучување, модулот ја покренува да се отклучи преку далинското...
Така мислам...
 
Член од
3 декември 2010
Мислења
168
Поени од реакции
77
Или се допираат некои жици, или од тоа вратата некоја жица е скината...
Најдобро да ја прегледа електричар...
Бравата е само механизам за отклучување, модулот ја покренува да се отклучи преку далинското...
Така мислам...
Жица 100 % не е скината, зашто знае после извесен период да се врати во нормала па пак да се јави проблем. Во саботата ја исправ колата и вчера се јави проблемов (може вода да прави спој некаде?), а последен пат сличен проблем имав летото, значи 4-5 месеци немаше проблем. Обично проблемов е најизразен кога е студено, преку лето не до толку.
 
Член од
22 јули 2015
Мислења
607
Поени од реакции
493
Сериска ма

Сериска мана е на 1.9 до 2006 со замаец и со турбина. Турбото пушта масло во интеркулер и од интеркулер носи во егр. Од самата жештина на маслото ги гори лежиштата на егр и го фрла маслото одтаму. На замаецот има алуминиумски стеги, стеги кој се виткат и отвора луфта а кај поновите мотори од 2007 па нагоре го нема тој проблем со замаец. Турбината е на терет ако маф сензорот е исклучен и ако е затнат катализатор или дпф. Колата има поминти 144 000 и е од прв газда а втората кола е ауди а3 исто 1.9 со иста мана со поминати 220 000 купена од скопје од порше македонија.
По ова заклучив дека не се разбираш.

Знаеш што е МАФ сензор? MАФ сензорот е за регулација на воздухот што го прима моторот и истиот не се исклучува. Турбото има мака од неправилна смеса на нафта и од неправилно чиповање.

DPF филтер немаат голфовите под 2006та година.
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
здраво дечки ми треба инфо денес му дојде крајот на моторот имам bmw e39 525 tds уште работи ама мајсторот вика не се исплати да се поправа за која цена може да се најде мотор без инсталации само мотор позз
Одат од 800€ нагоре, би требало да е некаде накај 1100-200€...[DOUBLEPOST=1545070816][/DOUBLEPOST]
Жица 100 % не е скината, зашто знае после извесен период да се врати во нормала па пак да се јави проблем. Во саботата ја исправ колата и вчера се јави проблемов (може вода да прави спој некаде?), а последен пат сличен проблем имав летото, значи 4-5 месеци немаше проблем. Обично проблемов е најизразен кога е студено, преку лето не до толку.
Може само да погаѓаме, ама мислам дека е до модулот во вратата, може вода да влегува од прозорот низ вратата , не чепкај сам зошто тоа ќе да е скап дел (оригинален) Најдобро да ја прегледа некој асален мајстор, не некој мрсен мајстор што ќе ја "откорне" пластиката како да е негова колата...
:) :P
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.953
Поени од реакции
14.709
По ова заклучив дека не се разбираш.

Знаеш што е МАФ сензор? MАФ сензорот е за регулација на воздухот што го прима моторот и истиот не се исклучува. Турбото има мака од неправилна смеса на нафта и од неправилно чиповање.

DPF филтер немаат голфовите под 2006та година.
Вероватно мислел на ЕГР(нека кажи самиот)

А за турбото ...можи да страда и од запушен катализатор(па се јавуваат повратни притисоци), поддимензиониран вод за масло за подмачкување па не оди доволно масло во лежиштата(1.6 ХДи кај Пежо, Цитроен...Форд...), ,,превртување на турбото(макс обртаи подолго време...и најбитното-гасење на моторот при високи обртаи и вќештено турбо. Моторот гаси, пумпата за масло не работи, а турбината е завртена на многу восоки вртежи. Додека се смири на нула.,....цело време врти без подмачкување
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.629
Поени од реакции
34.888
kolko pari e eden retrovizor za korsa c 2002 ?
Јави се тука прашај дали може да ти донесат нов и колку пари.
Јас од кај нив имам порачувано неколку пластики и стакленца, кога се јавував на плацови ми даваа 4-5 пати поскапи цени за истите делчиња отколку што ги купив нови тука.
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
1.716
Поени од реакции
2.058
Здраво дечки. Препорака за солидни зимски гуми, да не се отров со цена, димензии 215 70 R16

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
По ова заклучив дека не се разбираш.

Знаеш што е МАФ сензор? MАФ сензорот е за регулација на воздухот што го прима моторот и истиот не се исклучува. Турбото има мака од неправилна смеса на нафта и од неправилно чиповање.

DPF филтер немаат голфовите под 2006та година.
Maf mozi na sekoja kola da se iskluci samo softverski. Zedov astra h i nanea vejke bese isklucen maf senzorot i turbinata mi otvora na 1300rpm a fabricki treba na 1800. Na snaga se osejka pretezno koga se vozi na ugornica na niski vrtezi i na 4200 vrtezi isklucuva. Na dijagnostika ne postoj maf posto e izbrisan od ecu i mi pobaraja 5000 denari da se vrati se komplet. Turboto ima maka od nekvalitetno maslo, ako se gasni kolata odma po dolgo vozenje i vozenje nad 3000 vrtezi koga motorot e pod 60stepeni. Cim ima maslo vo interkulerot, toe znak deka turbinata pusta maslo. Normalno e da ima malku posto se javuva i maslena parea koja idi od iberlauferot(crevoto koe e vrzano na protokomerot). Turbinata isto taka nema veza so losa ili dobra nafta posto vonea ima samo maslo a od crevata usisava vozduh i izduvuva vozduh. Najcest defekt na vw pd motor 105 od strana na turbina se semerinzite koj gubat geometeija, ne go drzat masloto i lopatkata pocnuva da otvora lufta i eteti maslo vo egr i vo cilindar.
Koga sme kaj dpf mislam deka bas od 2005 godina se stavat dpf. imav skoda ama ne se sejkavam dali bese so dpf ili so katalizator. Astrata mi e so dpf ama e 2006godina isuzu.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Јави се тука прашај дали може да ти донесат нов и колку пари.
Јас од кај нив имам порачувано неколку пластики и стакленца, кога се јавував на плацови ми даваа 4-5 пати поскапи цени за истите делчиња отколку што ги купив нови тука.
Ама тие плацеви што ти дава 4-5 пати поскапи се ОРИГИНАЛНИ ОЕМ делови за разлика од Макдел тие се кинезарија затоа се ефтини,а мене баш ми треба тие ОЕМ оригинални делови со сериски број на нив


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

На врв Bottom