Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво на сите едно прашање.
Малце е оффтопик ама ми треба совет за чудна ситуација.
Јас жиевам но не сум од Скопје, колата ми остана на Мајстор два месеци со тоа што у меѓувреме ми истече регисрацијата, колата е сега океј и сакам да си одам во Радовиш, ако ме застане полиција знам дека е 250 евра сега казната, дали ке го прифатат алибито е прашање, него дали тие 250 евра може да се стават како казнени поени ?
 
Здраво на сите едно прашање.
Малце е оффтопик ама ми треба совет за чудна ситуација.
Јас жиевам но не сум од Скопје, колата ми остана на Мајстор два месеци со тоа што у меѓувреме ми истече регисрацијата, колата е сега океј и сакам да си одам во Радовиш, ако ме застане полиција знам дека е 250 евра сега казната, дали ке го прифатат алибито е прашање, него дали тие 250 евра може да се стават како казнени поени ?
Регистрирај ја во Скопје.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
1.Шлеп служба (има и од Радовиш шлеп служба ако се скапи Скопјани)
2.Прашај у полиција дали можеш да извадеш дневни картонски табли без да ги одјавиш Радовишките.
3.На ризик да возеш
4.Сеат ли е колата [emoji16][emoji23]

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Може тука иако е на Радовипки табли или нема врска тоа ?
Јас мојата во ПСС струга ја носам а е на Охридски табли, така да би требало да може.

Sent from my LG-H830 using Tapatalk
 
Може тука иако е на Радовипки табли или нема врска тоа ?
Може да ти направат технички преглед + осигурување во Скопје, е сега со тие работи поминати и да те запрат не би требало да ти прават проблем, али може и да ги однесеш во Радовиш само документите и сообраќајната.
Таксата што е за општината мора да ја платиш во Радовиш + печат од полиција ќе мора да ти удрат во твојот град (ќе му ги однесеш документите од техничкиот и сообраќајната во полиција и немаш мака.
 
не знаев дека и тоа треба. Шкода. Летоска и есеноска добро работеше, сега во ладново малку зеза. Ќе видам таму, гледам имаат на страната и делови и сервисирање.

Се поправат ама во дог секурити ќе ти речат цел имобилајзер да се смени и нов далечинско за него ама јас не би сакал, оригинално си е оригинално фабрички


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Последно уредено:
Имам бмв е90 скоро мењав позади плочки дискови се комплет , и сеа коа идам рикверц коа ке стиснам кочница се слуша како да тропа нешто како да има нешто у гепек и да се мрда таков звук дава , али фората е што нема ништо у гепек , ми рекоа не се затегнати добро плочките , отидов ги стегнаа пак исти курац пак лупа , да не знае некој до што може да е , страшно нервира
 
Имам бмв е90 скоро мењав позади плочки дискови се комплет , и сеа коа идам рикверц коа ке стиснам кочница се слуша како да тропа нешто како да има нешто у гепек и да се мрда таков звук дава , али фората е што нема ништо у гепек , ми рекоа не се затегнати добро плочките , отидов ги стегнаа пак исти курац пак лупа , да не знае некој до што може да е , страшно нервира

Нешто заглавено помеѓу роторот и клештата, истрошени дискови,/криви дискови.
 
Знае ли некој вебасто како функционира или некој експерт кој вистински ги разбира и евентуално поправа истите?
 
На сомнеж (за мене не е, кога вози не се загрва бандашот ама ај да пробам кочниците, совет од еден мајстор) дека кочниците се затегнати и да се отпуштат требало да се удри по тркалото. Не го прашав дали по гумата или по бандашот. За гумата ми треба токмак, немам...за бандашот да не го скршам со чеканот. За југо се работи :D, не се турка ни запалена ни изгасена кола. Запалена одвај оди прва, на премин во втора губи сила (не од моторот, нешто друго ја кочи колата, летоска и во лер нешто шкрипеше).
 
Последно уредено:
На сомнеж (за мене не е, кога вози не се загрва бандашот ама ај да пробам кочниците) дека кочниците се затегнати и да се отпуштат требало да се удри по тркалото. Не го прашав дали по гумата или по бандашот. За гумата ми треба токмак, немам...за бандашот да не го скршам со чеканот. За југо се работи :D, не се турка ни запалена ни изгасена кола. Запалена одвај оди прва, на премин во втора губи сила (не од моторот, нешто друго ја кочи колата, летоска и во лер нешто шкрипеше).
Treba da se digne edno po edno trkalo i da se vidi koe blokira. Kaj jugovcite cesta pojava e blokiranje na prednite klipcinja, i rgosuvanje na vodilata na plockite. Ako e blokirano klipceto treba so golema klesta ubavo nekolkupati da se izvrti vo krug i napred nazad da popusti pritoa da se pazi da ne se skine zastitnata gumicka, a najubavo klipceto da se ismpumpa skroz nadvor i ako ima rga na nego da se ismirgla so fina vodna smirgla, pa posle da se stavi nazad. Isto i cilindarot ubavo da se iscisti vnatre i ako treba i toj malce da se ismirgla isto kako klipceto.
 
Знае ли некој вебасто како функционира или некој експерт кој вистински ги разбира и евентуално поправа истите?

Сум возел камион во ЈНА со вебасто. Тоа во најкратки црти ти е ставено ќумбе во самото возило. Се гори нафта во вебастото независно од моторот , и така се загрева просторот. Значи моторот не ја загрева кабината ...туку тоа го прави засебно грејно тело
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom