Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
16 мај 2010
Мислења
6.253
Поени од реакции
5.493
Да, во теорија е така како што викаш, на 150-200,000 км за ланчето. Ама праксата е друга, најди ми колку км поминало ?! Во МК скоро сите БМВ што се возат се купени половни, а оние кои купиле нови за 40-100,000 Е не прашуваат по форуми кога ланчето :) Е кај половните, ако пишува/кажува 140-150,000 км тогаш има шанси да е до 250,000, ако кажува 190.000 тогаш е над 300,000 во 90% случаите. Колку над 300, „само небо зна“. И во првиот случај (до „150.000 км“) најверојатно не е сменето ланчето, во вториот случај мора да е сменето (инаку би отишол моторот особено кај Н47), но кога и со што е сменето, пак ништо не се знае. Јасно, има исклучоци со километражата (на пр. помалку км ама се продавало со покрупен квар како дизни/пумпа, мењач/дифф., турбо и сл. или поголеми каросериски оштетувања) па овие се купени поефтино и донесени овде за поправка.
И на оваа состојба, со оглед да нема друга можност за утврдување на км и состојбата, пак најсигурен начин останува звукот на ланчето.
Не знам што мислиш со , затоа што на почетокот па и средината на тропање нема друг проблем (освен зголемување на ризикот од кинење) со оглед да се менуваат 2-те или сите 3 ланчиња, запчаници, лизгачи и затегачи.
Зборите за решлив проблем. Едноставно сервис и замена на се што може да се смени. Е сега што луѓе зимаат коли па ги возат така без да ги сервисираат како што треба после купување тоа е друг проблем.

Се знае кога купуваш кола 2ра рака правиш комплетен сервис и уште дополнително се друго што можеш да сервисираш и од тука натаму ти си водиш евиденција што и како. Многу едноставно.

Е сега не се зима кола од премиум сегмент ако не можеш да поднесеш сервисирање. Непишано правило ми е да можам да платам х3 од тоа што и чини сервисот. Не дека бев во план да земам Х5 ама дојде како 1 на 10 понуда, здравје уште немам одлучено ама инфово што го дадоа момциве тука ми помогна малце од малце да добијам перспектива
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.471
Поени од реакции
17.160
Да, во теорија е така како што викаш, на 150-200,000 км за ланчето. Ама праксата е друга, најди ми колку км поминало ?! Во МК скоро сите БМВ што се возат се купени половни, а оние кои купиле нови за 40-100,000 Е не прашуваат по форуми кога ланчето :) Е кај половните, ако пишува/кажува 140-150,000 км тогаш има шанси да е до 250,000, ако кажува 190.000 тогаш е над 300,000 во 90% случаите. Колку над 300, „само небо зна“. И во првиот случај (до „150.000 км“) најверојатно не е сменето ланчето, во вториот случај мора да е сменето (инаку би отишол моторот особено кај Н47), но кога и со што е сменето, пак ништо не се знае. Јасно, има исклучоци со километражата (на пр. помалку км ама се продавало со покрупен квар како дизни/пумпа, мењач/дифф., турбо и сл. или поголеми каросериски оштетувања) па овие се купени поефтино и донесени овде за поправка.
И на оваа состојба, со оглед да нема друга можност за утврдување на км и состојбата, пак најсигурен начин останува звукот на ланчето.
Не знам што мислиш со , затоа што на почетокот па и средината на тропање нема друг проблем (освен зголемување на ризикот од кинење) со оглед да се менуваат 2-те или сите 3 ланчиња, запчаници, лизгачи и затегачи.
Јас со неколку мајстори кои сум разговарал па и тука во Германија сите велат доколку ланец не чука, колата нема проблеми никакви подобро ич да не се гиба ништо кај ланецот. Слично како кај дизните, додека не јави некој дефект или мака колата поарно ич да не се гибаат.

Редовен сервис масло е најбитно исто и масло во мењач.

Бар јас така знам. :toe:
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.229
Поени од реакции
15.289
Da se razbereme ednas za sekogas. Lanceto ne e problem,problem se parite so treba da se dadat za promena. Znaci lanecot se menuva pred da pocni da tropa. Koga ke pocni da tropa,kasno e. Fabrikata veli zameni lanec na 150-200,000km. Nasite ekspertite vo mk nema potreba dur ne pocni da tropa. Maslo ne se menvali long live bilo. Otvorete buduci kasici i ke vidite so se desava so motorite. I gangula istoto go kazuva,obavezno promena maslo,filtri na menjac i lance. E sa nasive so vozat bmw i nemat pari da menat lanec toe drug muabet.
На емисијата на Дискавери со колите, една кола тешко менуваше брзини со автоматски мењач, го сменија филтерот во мењачот и маслото, и све си дојде ОК
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.009
Поени од реакции
1.495
Да, во теорија е така како што викаш, на 150-200,000 км за ланчето. Ама праксата е друга, најди ми колку км поминало ?! Во МК скоро сите БМВ што се возат се купени половни, а оние кои купиле нови за 40-100,000 Е не прашуваат по форуми кога ланчето :) Е кај половните, ако пишува/кажува 140-150,000 км тогаш има шанси да е до 250,000, ако кажува 190.000 тогаш е над 300,000 во 90% случаите. Колку над 300, „само небо зна“. И во првиот случај (до „150.000 км“) најверојатно не е сменето ланчето, во вториот случај мора да е сменето (инаку би отишол моторот особено кај Н47), но кога и со што е сменето, пак ништо не се знае. Јасно, има исклучоци со километражата (на пр. помалку км ама се продавало со покрупен квар како дизни/пумпа, мењач/дифф., турбо и сл. или поголеми каросериски оштетувања) па овие се купени поефтино и донесени овде за поправка.
И на оваа состојба, со оглед да нема друга можност за утврдување на км и состојбата, пак најсигурен начин останува звукот на ланчето.
Не знам што мислиш со , затоа што на почетокот па и средината на тропање нема друг проблем (освен зголемување на ризикот од кинење) со оглед да се менуваат 2-те или сите 3 ланчиња, запчаници, лизгачи и затегачи.
Vo mk se kupuva bmw se vozi dur pomini merako i se dava. 12,000 zemaat za servis na menjac ama skapo e vo mk takov servis i se tera taka. Taja ke si salta,denes na 1500 utre na 1800 i ko ke dojdi da salta na 2200 ko moevo so pocna,toas e vejke problem. Isto e i so lanceto,se e rizik. Ima i takvi so ke si kupat takvo vozilo i ke si vlozi i ke nema nikakov problem a ima i takvi so ke go izvozat bez nikakov problem a toj so ke go kupi ke se turi od popravki. Epa jas bev od tie so izlegov zaeban i si go popravav.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.248
Поени од реакции
41.634
менење ланец е скапа работа, и не секогаш знаеш кога е сменет. Можеби ланецот е сменет скоро, пред 20-30к. Еден ланец тера над 100к пред да почне да тропа. Сеа превентивно одржавање од 1000 евра да се прави мислам дека не вреди. Ланец за да направи проблем треба или ептен да рипне неколку запци или да се скине. Дури и затегач да откаже, нема ништо да се деси освен што ќе тропа.
 

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.471
Поени од реакции
17.160
Vo mk se kupuva bmw se vozi dur pomini merako i se dava. 12,000 zemaat za servis na menjac ama skapo e vo mk takov servis i se tera taka. Taja ke si salta,denes na 1500 utre na 1800 i ko ke dojdi da salta na 2200 ko moevo so pocna,toas e vejke problem. Isto e i so lanceto,se e rizik. Ima i takvi so ke si kupat takvo vozilo i ke si vlozi i ke nema nikakov problem a ima i takvi so ke go izvozat bez nikakov problem a toj so ke go kupi ke se turi od popravki. Epa jas bev od tie so izlegov zaeban i si go popravav.
Пробај да го ресетираш мењачот преку Делфи скроз и сите опции дури и lock up или веќе си пробал ?

Кај мене знаеше да ги тегни и чудно да ги менува на W204 и сите мислеа дека е мењачот, дури на долга вожња не ги ‘снимавме’ вредностите на дизните и од време на време пуштаа премалку гориво ито наизменично а со тоа и мењачот беше хаотичен и ги тегнешњ не менуваше точно. Со нови Дизни се се среди.

Автоматски споено мислење:

менење ланец е скапа работа, и не секогаш знаеш кога е сменет. Можеби ланецот е сменет скоро, пред 20-30к. Еден ланец тера над 100к пред да почне да тропа. Сеа превентивно одржавање од 1000 евра да се прави мислам дека не вреди. Ланец за да направи проблем треба или ептен да рипне неколку запци или да се скине. Дури и затегач да откаже, нема ништо да се деси освен што ќе тропа.
Пак ќе речам кај нас на W210 со 1.5 м километри ни тропна ни ништи чудна работа а го имавме преку 10 години. На W164 со 400к истото.. Редовно масло и сервис на секои 10к. Јас годината два пати минимум правам сервис (5000км ми е во двата правци ГР-МК)..

Од друга страна факт е дека не ги прават моторите како што ги правеа… Само редовен сервис и одржување, и среќа да има човек. Мачка во вреќа е купување кола па Макар и од салон..
 
Последно уредено:

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.691
Поени од реакции
28.165
Vo mk se kupuva bmw se vozi dur pomini merako i se dava. 12,000 zemaat za servis na menjac ama skapo e vo mk takov servis i se tera taka. Taja ke si salta,denes na 1500 utre na 1800 i ko ke dojdi da salta na 2200 ko moevo so pocna,toas e vejke problem. Isto e i so lanceto,se e rizik. Ima i takvi so ke si kupat takvo vozilo i ke si vlozi i ke nema nikakov problem a ima i takvi so ke go izvozat bez nikakov problem a toj so ke go kupi ke se turi od popravki. Epa jas bev od tie so izlegov zaeban i si go popravav.
Каде земаат 12.000 за сервис на мењач пријателе? Само филтрите и уљето коштаат преку 30.000 денари
Автоматски споено мислење:

Da se razbereme ednas za sekogas. Lanceto ne e problem,problem se parite so treba da se dadat za promena. Znaci lanecot se menuva pred da pocni da tropa. Koga ke pocni da tropa,kasno e. Fabrikata veli zameni lanec na 150-200,000km. Nasite ekspertite vo mk nema potreba dur ne pocni da tropa. Maslo ne se menvali long live bilo. Otvorete buduci kasici i ke vidite so se desava so motorite. I gangula istoto go kazuva,obavezno promena maslo,filtri na menjac i lance. E sa nasive so vozat bmw i nemat pari da menat lanec toe drug muabet.
Зашто е касно да се смени кога ке почне да тропа ланчето? Или се кине и се праи пепел моторот или можеш да го смениш претходно.Зашто би било касно? Важно е да го смениш пред да се скине,а тропало или не си тера количето
Автоматски споено мислење:


Еве од некои сомнителни препродавачи и ова е најефтино што сум видел до сега а кошта 300 фунти.Кој ке направи сервис за 12.000 денари кога деловите и уљето само коштаат преку 18.000 денари
 
Последно уредено:
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.009
Поени од реакции
1.495
Каде земаат 12.000 за сервис на мењач пријателе? Само филтрите и уљето коштаат преку 30.000 денари
Автоматски споено мислење:


Зашто е касно да се смени кога ке почне да тропа ланчето? Или се кине и се праи пепел моторот или можеш да го смениш претходно.Зашто би било касно? Важно е да го смениш пред да се скине,а тропало или не си тера количето
Автоматски споено мислење:


Еве од некои сомнителни препродавачи и ова е најефтино што сум видел до сега а кошта 300 фунти.Кој ке направи сервис за 12.000 денари кога деловите и уљето само коштаат преку 18.000 денари
Za sokola e taja cena 30,000 denari maslo i filtri :LOL:
Na comnline 9.4L maslo i flterot na Topran 8800 i rabotna raka se nase 12,000. Od 500 denari pa nagore ti e 1Litro maslo za vo menjac.
@DeviAngel naprajvme reset i smenav vakum senzor ama elektronikata e malku ostetena i pocna da se buni od vreme na vreme koga salta od treta vo cetvrta. Da se smeni cela elektronika kosta 14,000 nova tabla i baska servis masla filtri baska rabotna raka. Falese edno 2L maslo. Se vozi nema gajle ama ko ke treba dobar kik znaj da se podzaduma bas na preteknuvanje e zaebano.
Автоматски споено мислење:

менење ланец е скапа работа, и не секогаш знаеш кога е сменет. Можеби ланецот е сменет скоро, пред 20-30к. Еден ланец тера над 100к пред да почне да тропа. Сеа превентивно одржавање од 1000 евра да се прави мислам дека не вреди. Ланец за да направи проблем треба или ептен да рипне неколку запци или да се скине. Дури и затегач да откаже, нема ништо да се деси освен што ќе тропа.
Labav lanec cesto pusta strugotini koj se slevat vo katrer i go zatnuvat sitoto za maslena pumpa. Tie strugotini se od toj proklet zategac koj go praj cel problem. Sansi da se skini se 50/50. Kaj postari vozila 318 320 330 335 nosat duplo podebel lanec i terat nad 400,000 bez zamena ali kaj 525 ili 530 i taka natamu, se menuva lanec poso ete,demek bilo poarno. Kaj mercedes e istata pesna, kaj postarite terat bez maana. Onaj C270 CDI 177ks sasijata ke se raspadni lanecot ne.
 
Последно уредено:

DeviAngel

Un vero cavaliere non lascia mai la sua signora
Член од
6 април 2010
Мислења
19.471
Поени од реакции
17.160
Za sokola e taja cena 30,000 denari maslo i filtri :LOL:
Na comnline 9.4L maslo i flterot na Topran 8800 i rabotna raka se nase 12,000. Od 500 denari pa nagore ti e 1Litro maslo za vo menjac.
@DeviAngel naprajvme reset i smenav vakum senzor ama elektronikata e malku ostetena i pocna da se buni od vreme na vreme koga salta od treta vo cetvrta. Da se smeni cela elektronika kosta 14,000 nova tabla i baska servis masla filtri baska rabotna raka. Falese edno 2L maslo. Se vozi nema gajle ama ko ke treba dobar kik znaj da se podzaduma bas na preteknuvanje e zaebano.
Автоматски споено мислење:


Labav lanec cesto pusta strugotini koj se slevat vo katrer i go zatnuvat sitoto za maslena pumpa. Tie strugotini se od toj proklet zategac koj go praj cel problem. Sansi da se skini se 50/50. Kaj postari vozila 318 320 330 335 nosat duplo podebel lanec i terat nad 400,000 bez zamena ali kaj 525 ili 530 i taka natamu, se menuva lanec poso ete,demek bilo poarno. Kaj mercedes e istata pesna, kaj postarite terat bez maana. Onaj C270 CDI 177ks sasijata ke se raspadni lanecot ne.
Мојот беше W210 E290 сега гледам уште го возат, влечи како стока. Ланец уште немат менато. Шасијата почна да се распаѓа :pos:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom